Zachovejte jasno pomocí softwaru pro interakci se zákazníky

Poskytujte personalizovanou podporu na každém kontaktním bodě.

  • ✓ Žádný instalační poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžaduje se žádná kreditní karta   
  • ✓ Možnost zrušení kdykoli
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
ticketing software animation
Ticketing software

Software pro interakci se zákazníky, který vás vede správným směrem

Se softwarem pro interakci se zákazníkem LiveAgent budete vždy jen jedno kliknutí blízko. Umožněte svým zákazníkům, aby zkoumali sami, ale zůstaňte nablízku. Poskytněte jim neomezené možnosti kontaktu a opakovaně jim poskytujte vynikající služby zákazníkům.
  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Software pro interakci se zákazníky vám umožňuje každou interakci s dotykovým bodem

Snadná interakce se zákazníky

Náš vícekanálový software pro interakci se zákazníky ukládá všechny dotazy zákazníků na centralizovaný řídicí panel. 

Odpovídejte na tweety, zprávy živého chatu nebo telefonní hovory z jednoho rozhraní a kontrolujte důležité informace o zákaznících pomocí našeho integrovaného CRM.

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Méně hádání, více poznatků

Náš software pro interakci se zákazníkem vám umožňuje sledovat cestu řešení problémů vašeho zákazníka napříč různými kanály, přičemž zůstanete ve stejném vlákně tiketů.

Zachyťte potenciální zákazníky a převeďte je

Využijte nejrychlejší widget pro živý chat na světě, který je vybaven před chatovacími formami, aktivními spouštěči chatu a zobrazováním psaní v reálném čase.

Přizpůsobte si snadno každou animaci, barvu, styl nebo pozadí okna chatu pomocí tlačítka chatu.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations

Okamžitá podpora Instagramu a Twitteru

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger nebo Viber? Máme je všechny. Interakce se svými zákazníky na sociálních médiích nikdy nebyla snazší.

Jste pomlouváni na Twitteru? Nastavte monitorování klíčových slov, abyste zachránili vztahy se zákazníky, než bude příliš pozdě.

Virtuální call centrum? Koukněte

Automatická distribuce hovorů, bezplatné interní hovory, komplexní stromy IVR, možnosti zpětného volání a neomezené nahrávání hovorů. A ta nejlepší část? Agenti mohou poskytovat zákaznický servis na cestách a na všech zařízeních.

Zjistěte vice o našem softwaru call centra pro interakci se zákazníky.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Komunita a samoobsluha

Poskytněte svým zákazníkům vyhrazený prostor pro komunitní interakce a samoobsluhu.

Vytvořte znalostní báze pro více značek, komunitní fóra, a formuláře pro podávání tiketů přizpůsobené vaší obchodní estetice s naším editorem WYSIWYG.

percentage graph

Reportujte, automatizujte, hrajte, jděte!

Software pro interakci se zákazníky LiveAgent shromažďuje data o všech interakcích se zákazníky a převádí je do praktických zpráv. Získejte užitečné informace, zlepšujte efektivitu agentů pomocí výkonné automatizace, a zvyšte produktivitu agentů pomocí gamificace.

Zní to až moc dobře?

Naši zákazníci to říkají nejlépe

Už vás nebaví přepínat mezi telefony, chaty, e-maily a dalšími komunikačními nástroji?

Nebudete muset! LiveAgent je jedinečný software pro interakci se zákazníky, který integruje více komunikačních kanálů pod jednou střechou za dostupné a transparentní ceny. Neplaťte další poplatky jen za používání call centra nebo živého chatu.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze

Unhappy man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .

black Slido logo

Objevte vše, co může LiveAgent nabídnout

Spokojení zákazníci? Neocenitelné.

Všimli jste si, že software pro interakci se zákazníky LiveAgent je nejlevnější a zároveň nejpokročilejší možností na trhu? To je správně. Podívejte se na vše, co můžeme nabídnout, na naší stránce s cenami.

30denní zkušební verze
Nejsou vyžadovány kreditní karty
a mnoho dalšího
$15 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
Related Articles to Software pro interakci se zákazníkem
Skvělé služby zákazníkům začínají lepším helpdesk softwarem. Seznamte se s výhodami LiveAgent a začněte s ním pracovat během 5 minut.

Poskytujte skvělou zákaznickou podporu

LiveAgent: Nejlepší helpdesk software s 24/7 podporou, 30denní zkušební verzí zdarma a vícekanálovými funkcemi. Začněte ještě dnes!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

LiveAgent akademie

Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.

Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi

Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x