Profesionální software pro nahrávání hovorů

Vychutnejte si křišťálově čistý zvuk a neomezené nahrávání hovorů již dnes.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Potřebujete software pro nahrávání hovorů co nejrychleji?

Potřebujete sledovat kvalitu svých služeb? Chcete zlepšit dovednosti svých agentů?

Používejte software pro nahrávání hovorů! Je to dokonalý nástroj pro zajištění kvality, školení agentů, zachování transparentnosti a ukládání hovorů pro právní účely.

 Nabízíme bezplatnou 14denní zkušební verzi bez nutnosti použití kreditní karty. Vyzkoušejte náš software ještě dnes.

  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Co je software pro nahrávání hovorů?

Software pro nahrávání hovorů je nástroj, který nahrává telefonní hovory a ukládá je jako digitální soubory. Software pro nahrávání hovorů v call centru obvykle funguje prostřednictvím VoIP nebo skrze PSTN.

Pokročilý software pro nahrávání hovorů umí kromě nahrávání hovorů také sledovat a zaznamenávat podrobnosti o hovoru a volajícím.

Proč společnosti používají software pro nahrávání hovorů?

Školení agentů

Záznamy z call centra lze použít pro školení a nástup agentů. Vyberte nejlepší příklady hovorů a nechte své nové agenty studovat a učit se z osvědčených postupů, které uslyší v nahrávkách hovorů. 

Právní ochrana

Záznamy hovorů mohou vaši firmu ochránit, když dojde na právní záležitosti. Prokažte náležitou péči ukládáním všech uskutečněných a přijatých hovorů. LiveAgent nabízí neomezené uložiště pro nahrávání hovorů call-centra

Transparentnost podnikání

Zpřehledněte svou zákaznickou podporu. Díky záznamům každého uskutečněného hovoru mohou agenti bezproblémově předávat tikety. Jeden může snadno pokračovat tam, kde jiný skončil. Všechny souvislosti jsou k dispozici!

Více než pouhý software pro nahrávání hovorů

Služba LiveAgent je jediným místem, kde najdete všechny služby zákazníkům. Je to nejpřehlednější a nejlépe hodnocený software helpdesku pro malé a střední firmy, který nabízí funkce tiketingu, live chatu, call centra a znalostní databáze.

Chytré směrování hovorů

LiveAgent směruje příchozí hovory na příslušná oddělení a agenty na základě náhodného přiřazení nebo přiřazení priority.

Hovory jsou směrovány pouze na agenty, kteří jsou aktuálně online a mohou přijímat hovory.

Benefits of attended call transfers
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

IVR & možnosti zpětného volání

LiveAgent vám dává možnost vytvořit si vlastní IVR menu, které zahrnuje možnost zavolat zpět.

Můžete nahrávat vlastní zprávy IVR přímo v aplikaci LiveAgent nebo nahrát generické předpřipravené pozdravy IVR a zprávy menu.

Interní hovory mezi kolegy

LiveAgent podporuje interní hovory zdarma (a chaty!) mezi všemi vašimi agenty. Všechny hovory probíhají v prohlížeči a v aplikaci. Není třeba stahovat žádný externí software ani aplikace třetích stran. 

Začněte chatovat již dnes!

 

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent
two people video calling

Personalizujte vaše služby díky videohovorům

Potřebujete si promluvit se zákazníkem mezi čtyřma očima, ale je příliš daleko? Začněte video hovor! LiveAgent vám nabízí možnost převést všechny hovory iniciované prohlížečem na videohovory.

Buďte osobnější už dnes!

Mapování hovorů, reporty a přihlášení

Sledujte počet příchozích a odchozích hovorů, zjistěte, který agent přijímá nejvíce hovorů, jak dlouho jednotlivé hovory trvají, a mnoho dalších informací a metrik které vám pomohou zjistit, jak si vedete a jak můžete zlepšit služby zákazníkům.

Zjistěte více o zprávách o zákaznické podpoře
percentage graph

Proč je pro vás software LiveAgent pro nahrávání hovorů tou správnou volbou?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Snadno použitelná cloudová technologie

LiveAgent je založen na cloudu a snadno se nastavuje a používá. Náš robustní software pro call centra můžete začít používat během několika minut, aniž byste museli zapojovat pracovníky IT.

liveagent tools

Vícekanálová platforma typu "vše v jednom"

Software pro nahrávání hovorů je pouze součástí komplexnějšího řešení, které vám umožní snadno spravovat tikety, e-maily, chaty, hovory a zprávy na sociálních sítích.

mitigate losses

Neomezené uložiště pro nahrávání

Nahrávejte a ukládejte neomezené množství záznamů z call centra. Každý hovor, který uskutečníte prostřednictvím služby LiveAgent, bude zaznamenán, uložen do tiketu a bude k dispozici, jakmile jej budete potřebovat.

get inspired

Ověřeno více než 21,000 společnostmi

Společnost LiveAgent pomáhá firmám poskytovat nejlepší možný zákaznický servis již od roku 2004. Připojte se k rodině LiveAgent a zjistěte, proč jsme #1 help desk software pro malé a střední podniky. 

Co k tomu říkají naši klienti?

Shromáždili jsme více než 3 000 uživatelských recenzí na webech s recenzemi softwaru, jako je např. Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp, a Software Advice.

Related Articles to Software pro nahrávání hovorů
Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

LiveAgent akademie

Komunikace se zákazníky je klíčová pro úspěch firmy. Zpětná vazba od zákazníků je důležitá pro růst. Jak sbírat recenze a posudky, provádět průzkum mezi zákazníky a vést rozhovor. Nastavte oddělení služeb zákazníkům na úspěch. Call centrum, přehledy o zákaznickém servisu, automatizace a co dělá zákaznický servis skvělým.

LiveAgent je více-kanálový helpdesk software, který sdružuje interakce zákazníků z několika kanálů, včetně nejpopulárnějších sociálních sítí.

Nestresující software pro podporu na sociálních sítích

Poskytování zákaznické podpory na sociálních sítích je novým trendem v marketingu. Pomáhá shromáždit zprávy a interakce z různých kanálů do jednoho systému, což zlepšuje zapojení zákazníků a udržení jejich loajality. LiveAgent je jedním z nástrojů pro správu sociálních sítí, který může týmu zákaznické podpory pomoci být efektivnější.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Naplánujte si demo

LiveAgent nabízí širokou škálu služeb pro zákaznickou podporu a komunikaci, včetně chatu, volání, videohovorů a sociálních médií. Nabízí také možnost naplánování ukázky produktu a odběru newsletteru pro nejnovější aktualizace a slevy. Sídlo společnosti je v České republice.

LiveAgent je helpdesk software, který se přizpůsobí potřebám různých obchodních modelů. Zjistěte, jak se LiveAgent dokáže přizpůsobit vašim požadavkům a zlepšit vaši zákaznickou podporu.

Jedno help desk řešení pro různá odvětví

Zákazníci vaší značky mohou získat personalizované nabídky a zlepšit zákaznickou zkušenost. Identifikujte potenciální zákazníky a poskytněte jim personalizovanou podporu. Sledujte výkon a růst pomocí robustních analytik.

Vaše data jsou se službou LiveAgent vždy zálohována. Disponujeme několika datovými centry po celém světě, proto se nemusíte obávat ztráty důležitých informací.

Mnohonásobná datová centra

Text popisuje sofistikovaný software zákaznické podpory s mnoha funkcemi jako jsou telefonní systémy VoIP, samoobslužný software a systémy správy stížností. Společnost nabízí širokou škálu produktů a služeb a má vynikající zákaznickou podporu. Zákazníci mohou požádat o nabídku a využít podporu prostřednictvím portálu podpory. Společnost také nabízí partnerský program a různé školení a informační zdroje.

Software kontakního centra LiveAgent vám umožní sjednotit všechny vaše komunikační kanály se zákazníky do jedné univerzální schránky.

Staňte se dostupnými se softwarem kontaktního centra.

Dnešní zákazníci očekávají jednotnou zkušenost napříč různými kanály. Softwarové kontaktní centrum LiveAgent umožňuje efektivně spravovat všechny interakce s zákazníky z jednoho místa. Nabízí také snížení nákladů na podporu, více prodejních příležitostí a lepší správu služeb.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x