Profesionální software pro nahrávání hovorů

Vychutnejte si křišťálově čistý zvuk a neomezené nahrávání hovorů již dnes.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Potřebujete software pro nahrávání hovorů co nejrychleji?

Potřebujete sledovat kvalitu svých služeb? Chcete zlepšit dovednosti svých agentů?

Používejte software pro nahrávání hovorů! Je to dokonalý nástroj pro zajištění kvality, školení agentů, zachování transparentnosti a ukládání hovorů pro právní účely.

 Nabízíme bezplatnou 14denní zkušební verzi bez nutnosti použití kreditní karty. Vyzkoušejte náš software ještě dnes.

  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Co je software pro nahrávání hovorů?

Software pro nahrávání hovorů je nástroj, který nahrává telefonní hovory a ukládá je jako digitální soubory. Software pro nahrávání hovorů v call centru obvykle funguje prostřednictvím VoIP nebo skrze PSTN.

Pokročilý software pro nahrávání hovorů umí kromě nahrávání hovorů také sledovat a zaznamenávat podrobnosti o hovoru a volajícím.

Proč společnosti používají software pro nahrávání hovorů?

Školení agentů

Záznamy z call centra lze použít pro školení a nástup agentů. Vyberte nejlepší příklady hovorů a nechte své nové agenty studovat a učit se z osvědčených postupů, které uslyší v nahrávkách hovorů. 

Právní ochrana

Záznamy hovorů mohou vaši firmu ochránit, když dojde na právní záležitosti. Prokažte náležitou péči ukládáním všech uskutečněných a přijatých hovorů. LiveAgent nabízí neomezené uložiště pro nahrávání hovorů call-centra

Transparentnost podnikání

Zpřehledněte svou zákaznickou podporu. Díky záznamům každého uskutečněného hovoru mohou agenti bezproblémově předávat tikety. Jeden může snadno pokračovat tam, kde jiný skončil. Všechny souvislosti jsou k dispozici!

Více než pouhý software pro nahrávání hovorů

Služba LiveAgent je jediným místem, kde najdete všechny služby zákazníkům. Je to nejpřehlednější a nejlépe hodnocený software helpdesku pro malé a střední firmy, který nabízí funkce tiketingu, live chatu, call centra a znalostní databáze.

Chytré směrování hovorů

LiveAgent směruje příchozí hovory na příslušná oddělení a agenty na základě náhodného přiřazení nebo přiřazení priority.

Hovory jsou směrovány pouze na agenty, kteří jsou aktuálně online a mohou přijímat hovory.

Benefits of attended call transfers
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

IVR & možnosti zpětného volání

LiveAgent vám dává možnost vytvořit si vlastní IVR menu, které zahrnuje možnost zavolat zpět.

Můžete nahrávat vlastní zprávy IVR přímo v aplikaci LiveAgent nebo nahrát generické předpřipravené pozdravy IVR a zprávy menu.

Interní hovory mezi kolegy

LiveAgent podporuje interní hovory zdarma (a chaty!) mezi všemi vašimi agenty. Všechny hovory probíhají v prohlížeči a v aplikaci. Není třeba stahovat žádný externí software ani aplikace třetích stran. 

Začněte chatovat již dnes!

 

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent
two people video calling

Personalizujte vaše služby díky videohovorům

Potřebujete si promluvit se zákazníkem mezi čtyřma očima, ale je příliš daleko? Začněte video hovor! LiveAgent vám nabízí možnost převést všechny hovory iniciované prohlížečem na videohovory.

Buďte osobnější už dnes!

Mapování hovorů, reporty a přihlášení

Sledujte počet příchozích a odchozích hovorů, zjistěte, který agent přijímá nejvíce hovorů, jak dlouho jednotlivé hovory trvají, a mnoho dalších informací a metrik které vám pomohou zjistit, jak si vedete a jak můžete zlepšit služby zákazníkům.

percentage graph

Proč je pro vás software LiveAgent pro nahrávání hovorů tou správnou volbou?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Snadno použitelná cloudová technologie

LiveAgent je založen na cloudu a snadno se nastavuje a používá. Náš robustní software pro call centra můžete začít používat během několika minut, aniž byste museli zapojovat pracovníky IT.

liveagent tools

Vícekanálová platforma typu "vše v jednom"

Software pro nahrávání hovorů je pouze součástí komplexnějšího řešení, které vám umožní snadno spravovat tikety, e-maily, chaty, hovory a zprávy na sociálních sítích.

mitigate losses

Neomezené uložiště pro nahrávání

Nahrávejte a ukládejte neomezené množství záznamů z call centra. Každý hovor, který uskutečníte prostřednictvím služby LiveAgent, bude zaznamenán, uložen do tiketu a bude k dispozici, jakmile jej budete potřebovat.

get inspired

Ověřeno více než 21,000 společnostmi

Společnost LiveAgent pomáhá firmám poskytovat nejlepší možný zákaznický servis již od roku 2004. Připojte se k rodině LiveAgent a zjistěte, proč jsme #1 help desk software pro malé a střední podniky. 

Co k tomu říkají naši klienti?

Shromáždili jsme více než 3 000 uživatelských recenzí na webech s recenzemi softwaru, jako je např. Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp, a Software Advice.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Software pro nahrávání hovorů
Plánování dostupnosti u volacích zařízení je funkce, která umožňuje agentům nastavit dostupnost jejich volacích zařízení s vlastními daty a časy.

Nastavení dostupnosti u volacích zařízení

Naslouchejte zákazníkům v call centrech, poskytujte jim odpovědi a informace. Klíčem je úspěch podnikání založený na výjimečném servisu a motivaci zaměstnanců.

LiveAgent je v letech 2019 a 2020 nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky. Připojte se ke společnostem, jako je Yamaha nebo O2, a poskytněte prvotřídní zákaznický servis.

Migrujete z Vocalcom do LiveAgent?

Oceněný software helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se k Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordské univerzitě a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.

Získejte více informací o náhledu vytáčení. Porozumějte mu do hloubky díky vysvětlením od profesionálů.

Náhled vytáčení

Náhledový dialer v call centrech dává agentům kontrolu nad procesem vytáčení, zlepšuje výkon a poskytuje lepší přípravu na interakce s zákazníky. Může být obzvláště užitečný pro centra odchozích kontaktů a prodejní kampaně. Výsledkem je menší počet přerušených hovorů a silnější vztahy se zákazníky. LiveAgent nabízí kliknutí na call, nikoliv však náhledový dialer.

Software pro vzdálenou pomoc se stává novou normou pro většinu lidí na celém světě. Ještě před vypuknutím pandemie Covid-19 byla práce na dálku na vzestupu.

Hledáte vzdálený helpdesk software?

LiveAgent je bezplatný software pro správu zákazníků. Nabízí více než 175 funkcí, 40 integrací a 43 jazykových překladů.

Software call centra pro příchozí hovory vám pomůže vytvořit virtuální call centrum. Snadno spravujte příchozí komunikaci se zákazníky, zlepšete výkonnost týmu podpory a generujte více příchozích prodejů. Vyberte si ten správný pro své potřeby.

Call centrum software pro příchozí hovory

Software Zendesk je vynikající pro malé a velké firmy s funkcemi jako geografické cílení, projektové řízení a správa dohod o úrovni služeb. Talkdesk nabízí snadnou implementaci a vysokou spolehlivost pro střední a velká call centra. Zoho Desk je nejlepší volbou pro malá, střední a velká call centra s příchozím call centrem. Cloudtalk je vhodný pro vyřizování vysoce frekventovaných hovorů a GoToConnect poskytuje kompletní softwarová řešení pro call centra.

Bezplatný call centrum software LiveAgent umožnuje provádět příchozí i odchozí hovory z vašeho prohlížeče nebo z naší mobilní aplikace. Užijte si neomezenou historii nahrávek hovorů.

Potřebujete bezplatný call centrum software?

Vysoce kvalitní zákaznická podpora je nezbytná pro konkurenceschopnost firem na trhu. Zapomenuté hovory jsou hlavním problémem call center, které negativně ovlivňují vztahy se zákazníky. Správný software a monitorování opuštěných hovorů snižuje riziko ztráty zákazníků a zvyšuje jejich spokojenost. LiveAgent je hodnotným nástrojem pro snížení míry opuštěných hovorů a zlepšení spojení s klienty.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo