Profesionální software pro nahrávání hovorů

Vychutnejte si křišťálově čistý zvuk a neomezené nahrávání hovorů již dnes.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Potřebujete software pro nahrávání hovorů co nejrychleji?

Potřebujete sledovat kvalitu svých služeb? Chcete zlepšit dovednosti svých agentů?

Používejte software pro nahrávání hovorů! Je to dokonalý nástroj pro zajištění kvality, školení agentů, zachování transparentnosti a ukládání hovorů pro právní účely.

 Nabízíme bezplatnou 14denní zkušební verzi bez nutnosti použití kreditní karty. Vyzkoušejte náš software ještě dnes.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Call Center Software Demo LiveAgent | Live Agent04:39Youtube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent

Co je software pro nahrávání hovorů?

Software pro nahrávání hovorů je nástroj, který nahrává telefonní hovory a ukládá je jako digitální soubory. Software pro nahrávání hovorů v call centru obvykle funguje prostřednictvím VoIP nebo skrze PSTN.

Pokročilý software pro nahrávání hovorů umí kromě nahrávání hovorů také sledovat a zaznamenávat podrobnosti o hovoru a volajícím.

Proč společnosti používají software pro nahrávání hovorů?

Školení agentů

Záznamy z call centra lze použít pro školení a nástup agentů. Vyberte nejlepší příklady hovorů a nechte své nové agenty studovat a učit se z osvědčených postupů, které uslyší v nahrávkách hovorů. 

Právní ochrana

Záznamy hovorů mohou vaši firmu ochránit, když dojde na právní záležitosti. Prokažte náležitou péči ukládáním všech uskutečněných a přijatých hovorů. LiveAgent nabízí neomezené uložiště pro nahrávání hovorů call-centra

Transparentnost podnikání

Zpřehledněte svou zákaznickou podporu. Díky záznamům každého uskutečněného hovoru mohou agenti bezproblémově předávat tikety. Jeden může snadno pokračovat tam, kde jiný skončil. Všechny souvislosti jsou k dispozici!

Více než pouhý software pro nahrávání hovorů

Služba LiveAgent je jediným místem, kde najdete všechny služby zákazníkům. Je to nejpřehlednější a nejlépe hodnocený software helpdesku pro malé a střední firmy, který nabízí funkce tiketingu, live chatu, call centra a znalostní databáze.

Chytré směrování hovorů

LiveAgent směruje příchozí hovory na příslušná oddělení a agenty na základě náhodného přiřazení nebo přiřazení priority.

Hovory jsou směrovány pouze na agenty, kteří jsou aktuálně online a mohou přijímat hovory.

Benefits of attended call transfers
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO LiveAgent | Live Agent03:37Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO  LiveAgent
Live Agent

IVR & možnosti zpětného volání

LiveAgent vám dává možnost vytvořit si vlastní IVR menu, které zahrnuje možnost zavolat zpět.

Můžete nahrávat vlastní zprávy IVR přímo v aplikaci LiveAgent nebo nahrát generické předpřipravené pozdravy IVR a zprávy menu.

Interní hovory mezi kolegy

LiveAgent podporuje interní hovory zdarma (a chaty!) mezi všemi vašimi agenty. Všechny hovory probíhají v prohlížeči a v aplikaci. Není třeba stahovat žádný externí software ani aplikace třetích stran. 

Začněte chatovat již dnes!

 

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent
two people video calling

Personalizujte vaše služby díky videohovorům

Potřebujete si promluvit se zákazníkem mezi čtyřma očima, ale je příliš daleko? Začněte video hovor! LiveAgent vám nabízí možnost převést všechny hovory iniciované prohlížečem na videohovory.

Buďte osobnější už dnes!

Mapování hovorů, reporty a přihlášení

Sledujte počet příchozích a odchozích hovorů, zjistěte, který agent přijímá nejvíce hovorů, jak dlouho jednotlivé hovory trvají, a mnoho dalších informací a metrik které vám pomohou zjistit, jak si vedete a jak můžete zlepšit služby zákazníkům.

percentage graph

Proč je pro vás software LiveAgent pro nahrávání hovorů tou správnou volbou?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Snadno použitelná cloudová technologie

LiveAgent je založen na cloudu a snadno se nastavuje a používá. Náš robustní software pro call centra můžete začít používat během několika minut, aniž byste museli zapojovat pracovníky IT.

liveagent tools

Vícekanálová platforma typu "vše v jednom"

Software pro nahrávání hovorů je pouze součástí komplexnějšího řešení, které vám umožní snadno spravovat tikety, e-maily, chaty, hovory a zprávy na sociálních sítích.

mitigate losses

Neomezené uložiště pro nahrávání

Nahrávejte a ukládejte neomezené množství záznamů z call centra. Každý hovor, který uskutečníte prostřednictvím služby LiveAgent, bude zaznamenán, uložen do tiketu a bude k dispozici, jakmile jej budete potřebovat.

get inspired

Ověřeno více než 21,000 společnostmi

Společnost LiveAgent pomáhá firmám poskytovat nejlepší možný zákaznický servis již od roku 2004. Připojte se k rodině LiveAgent a zjistěte, proč jsme #1 help desk software pro malé a střední podniky. 

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x