Dejte sbohem pomalému, podprůměrnému softwaru

Přejděte na LiveAgent a migrujte data ze SolarWinds ještě dnes.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty    
  • ✓ Ukončení možné kdykoli
LiveAgent využívají
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?

SolarWinds je skvělý software, ale chápame, že můžete chtít přejít na lépe vyhovující řešení. Vyberte si LiveAgent a založte si ještě dnes bezplatný trial účet. Přečtěte si další informace o možnostech aplikace LiveAgent.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Jaká data ze SolarWinds lze přenést?

Lidé

Přeneste vaše kontakty a profily agentů

Tikety

Všechna vaše komunkace se zákazníky v tiketech

Značky

Přeneste důležité značky

Srovnání SolarWinds s LiveAgentem

Features Liveagent SolarWinds
Tiketování
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky zákaznického servisu.
LiveAgent nabízí tiketování.
SolarWinds nenabízí tiketování.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
LiveAgent nabízí Live chat.
SolarWinds nenabízí Live chat.
Call centrum
Call centrum, které lze použít k volání a přijímání hovorů s využitím automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call centrum.
SolarWinds nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která vám umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým předchozím tiketům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí samoobslužný portál v plánu Ticket za $15/agent/měsíčně.
SolarWinds nabízí samoobslužný portál v plánu za $23/agent/měsíčně.
Facebook
Integrace Facebooku, která stahuje všechny komentáře a zmínky a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
SolarWinds nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která stahuje všechny zmínky a komentáře a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
SolarWinds nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která stahuje všechny komentáře a zmínky a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
SolarWinds nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace Viberu, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a posílat Viber broadcast zprávy přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
SolarWinds nenabízí integraci Viberu.
Báze znalostí
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně průvodců odstraňováním problémů, častých dotazů a článků s postupy.
LiveAgent nabízí bázi znalostí v plánu Ticket za $15/agent/měsíčně.
SolarWinds nabízí bázi znalostí v plánu za $23/agent/měsíčně.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Ticket za $15/agent/měsíčně.
SolarWinds nabízí zákaznické fórum v plánu za $23/agent/měsíčně.
Automatizace a Pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Ticket za $15/agent/měsíčně.
SolarWinds nabízí automatizaci a pravidla v plánu za $48/agent/měsíčně.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Ticket za $15/agent/měsíčně.
SolarWinds nabízí funkce API v plánu za $84/agent/měsíčně.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje volajícím navigaci v telefonním systému před spojením s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
SolarWinds nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor obsahující video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí videohovory.
SolarWinds nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tikety neexpirují nebo se nemažou - můžete si je kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Ticket za $15/agent/měsíčně.
SolarWinds nabízí neomezenou historii v plánu za $23/agent/měsíčně.
Neomezené webové stránky
Software můžete využívat na neomezeném množství webových stránek.
LiveAgent LiveAgent nabízí neomezené množství webových stránek.
SolarWinds nenabízí neomezené množství webových stránek.
Neomezená chat tlačítka
Můžete umístit neomezený počet chat tlačítek na své webové stránky.
LiveAgent nabízí neomezený počet chat tlačítek.
SolarWinds nenabízí neomezený počet chat tlačítek.
Nemoezené Tikety/E-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Ticket za $15/agent/měsíčně.
SolarWinds nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za $23/agent/měsíčně.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrajte každý odchozí nebo příchozí hovor a záznam si kdykoli přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu All-inclusive za $39/agent/měsíčně.
SolarWinds nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za $23/agent/měsíčně.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena 24/7 bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v Ticket plánu za $15/agent/měsíčně.
SolarWinds nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za $23/agent/měsíčně.
Maximum queue time

Bezplatná migrace ze SolarWinds

Jak získat bezplatnou migraci? Je to velmi jednoduché. Stačí spustit bezplatnou zkušební verzi a kontaktovat naši podporu. Není třeba instalovat žádné produkty, LiveAgent je založen na prohlížeči, takže k němu můžete přistupovat odkudkoli a kdykoli. Vyzkoušet si ji můžete hned kliknutím na tlačítko níže.

Výhody migrace na LiveAgent

On time resolution

Úspora času

Vylepšete své workflow pomocí nové sady nástrojů a pomáhejte zákazníkům efektivněji
Reports

Šetřete peníze a vydělávejte více

Šetřete peníze s LiveAgentem a proměňte své zákazníky v loajální zákazníky
Satisfaction prediction scores

Zlepšete spokojenost

LiveAgent vám umožňuje pomáhat zákazníkům skrze více kanálů a být jím kdykoli k dispozici
Sandbox

Podpora více jazyků

LiveAgent mluví mnoha jazyky, takže se ve svém helpdesku budete cítit jako doma

Nástroje pro skvělé pracovní postupy

Zajímá vás, co vše můžete získat s naším service deskem? Náš tiketovací systém umí zpracovat všechny doručené e-maily od vašcih zákazníků. Kromě toho také obsahuje všechny naše další nástroje. Mluvíme o našem super rychlém live chatu, který dokáže chat zobrazit za 2,5 sekundy. K dispozici je také zákaznický portál, známý jako báze znalostí, podpora call centra s mnoha možnostmi a podpora sociálních sítí. Můžete sledovat Facebook Messenger, Twitter, Instagram a Viber. Díky těmto nástrojům dokážete pokrát nejpoužívanější způsoby komunikace. Existuje také spousta dalších funkcí a integrací, které vám mohou ještě více pomoct.
increase availability

Podívejte se na sadu nástrojů

get inspired

Získejte prvotřídní support

Chcete-li svým zákazníkům nabídnout dobrou podporu, měli byste sami mít skvělou podporu. Svým zákazníkům nabízíme podporu 24/7. Jsme tu stále pro vás, od migrace na platformu az po podporu při používání našeho produktu. Kontaktujte nás jakýmkoliv způsobem, ať už e-mailem, skrze live chat nebo telefon. Ozvěte se nám a my vám pomůžeme s jakýmkoliv problémem. Koneckonců, používáme stejný produkt, jako naši klienti, takže přesně víme, co dělat. Naši zákazníci jsou s LiveAgentem spokojeni, tak proč se k nim nepřidat?

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzí

Co o nás říkají naši zákazníci

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
Related Articles to Solarwinds migrace
Software kontaktního centra umožňuje společnostem spravovat velké množství příchozí a odchozí komunikace se zákazníky napříč různými kanály.

Co je kontaktní centrum?

Software kontaktního centra umožňuje společnostem spravovat velké množství příchozí a odchozí komunikace se zákazníky napříč různými kanály.

Proč by měl každý podnik poskytovat samoobsluhu svým zákazníkům? Podívejte se na tyto statistiky a zjistěte, kolik lidí tuto funkci vyhledává.

Potřeba samoobsluhy

Proč by měl každý podnik poskytovat samoobsluhu svým zákazníkům? Podívejte se na tyto statistiky a zjistěte, kolik lidí tuto funkci vyhledává.

Zastáncem značky nebo ambasadorem značky může být známá osoba nebo zaměstnanec, který šíří značku mezi lidmi. Tito lidé mohou být sociálními influencery.

Zastánce značky

Zastáncem značky nebo ambasadorem značky může být známá osoba nebo zaměstnanec, který šíří značku mezi lidmi. Tito lidé mohou být sociálními influencery.

Přečtěte si informace o automatizaci e-mailů pro marketingové účely a zjistěte tipy a výhody, které vám pomohou zlepšit vaše marketingové strategie.

Automatizace e-mailů

Přečtěte si informace o automatizaci e-mailů pro marketingové účely a zjistěte tipy a výhody, které vám pomohou zlepšit vaše marketingové strategie.

Webinář o zákaznických službách LiveAgent se zaměřuje na vícekanálové řešení helpdesku. Zahrnuje živý chat, software pro zadávání tiketů, živý chat, vestavěné call centrum a mnoho dalšího. Po omezenou dobu je k dispozici bezplatná zkušební verze aplikace LiveAgent.

Naučte se s LiveAgent webináři

LiveAgent nabízí bezplatný software pro správu zákazníků s jedním kontaktním místem, akademií, webináři a kontrolními seznamy k uspořádání pracovních postupů a zlepšení produktivity. Jeho software pro zákaznickou službu na sociálních médiích umožňuje rychlou odpověď na dotazy zákazníků z jednoho rozhraní a pomáhá v budování loajality zákazníků. Cena za plán Ticket je $15/agent/měsíc s více než 175 funkcemi a 40 integracemi, což je méně než nabídka konkurence. Přecházíte-li z jiných podobných softwarů, LiveAgent nabízí vynikající zákaznický servis se 24/7 podporou agentů a konečným helpdesk řešením s užitečnými nástroji.

Zajímá vás, proč je LiveAgent dobrou volbou pro společnosti vyvíjející software? Zde jsou tři důvody, proč si vybrat právě nás.

Hledáte lepší software helpdesku?

LiveAgent nabízí různé plány pro zákaznickou podporu a bezplatný software pro správu zákazníků s výhodami jako jedno kontaktní místo a přehlednou komunikaci. Uživatelé chválí jejich hodnotu za peníze, jednoduché použití a dobré funkce a podporu. Systém je stabilní i na mobilních platformách a má kompetentní a promyšlené moduly, včetně kontaktních formulářů a integrace se sociálními sítěmi. Kromě toho, LiveAgent nabízí řešení pro zákaznickou podporu, včetně vzdělávání a snadného přístupu k důležitým kontaktním informacím.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo