Migrace ze SpiceWorks na LiveAgent a převedení ticketů helpdesku na nové řešení zákaznické podpory. LiveAgent nabízí vše, co potřebujete, abyste mohli začít poskytovat nejlepší zákaznickou podporu a oslovit více lidí prostřednictvím důležitých komunikačních kanálů.
Čtěte dál a zjistěte, jaké jsou výhody přechodu na službu LiveAgent nebo začněte 14denní zkušební verzi zdarma ještě dnes.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Není vyžadována žádná kreditní karta.
|
SpiceWorks
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing.
|
SpiceWorks nabízí tiketing.
|
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat.
|
SpiceWorks nenabízí Live Chat.
|
Call centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum.
|
SpiceWorks nenabízí Call Centrum.
|
Samoobslužný portál
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
|
SpiceWorks nabízí samoobslužný portál.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
|
SpiceWorks nenabízí integraci s Facebookem.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny označení a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
|
SpiceWorks nenabízí integraci s Twitterem.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
|
SpiceWorks nenabízí integraci s Instagramem.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci s Viberem.
|
SpiceWorks nenabízí integraci s Viberem.
|
WhatsApp
Integrace WhatsAppu s helpdeskem umožňuje uživatelům odpovídat na jakékoli zprávy ve WhatsAppu v rámci vícekanálového systému pro vystavení tiketů a zacházet s nimi stejným způsobem jako s jakýmkoli jiným tiketem zákaznické podpory.
|
LiveAgent nabízí integraci s WhatsAppem.
|
Spiceworks nenabízí integraci s WhatsAppem.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databází.
|
SpiceWorks nabízí znalostní databázi.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
SpiceWorks nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
|
SpiceWorks nabízí automatizaci a pravidla.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí API funkce.
|
SpiceWorks nabízí API funkce.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí IVR funkci.
|
SpiceWorks nenabízí IVR funkci.
|
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
|
LiveAgent nabízí video hovory.
|
SpiceWorks nenabízí video hovory.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
|
SpiceWorks nabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezené množství webových stránek.
|
SpiceWorks nabízí neomezené množství webových stránek.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
SpiceWorks nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
Neomezené tikety/e-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů
|
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
|
SpiceWorks nabízí neomezené tikety/e-maily.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
SpiceWorks nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou 24/7 zákaznickou podporu.
|
SpiceWorks nenabízí neomezenou 24/7 zákaznickou podporu.
|
Přejděte na systém prodeje vstupenek schopný obsluhovat všechny důležité zákaznické kanály. Poskytněte úžasnou zákaznickou podporu a po cestě se obraťte na naše experty na help desku. LiveAgent nabízí řadu nástrojů, funkcí a integrací za férovou cenu, která nezruinuje váš rozpočet.
Zajistíme shromáždění a předání všech potřebných informací z oddělení nápovědy.
Všechna vaše komunikace se zákazníky
Úplné seznamy kontaktů a údaje o agentech
Označení a poznámky nezůstanou pozadu
Zpětná vazba a hodnocení zákazníků
Každý nástroj v LiveAgent je podporován více než 125 funkcemi, které můžete použít k vytvoření hladkých pracovních postupů a usnadnění vaší zátěže. Filtrování, označování, inteligentní řazení – to vše zde najdete. Můžete také propojit aplikace, které používáte, díky více než 140 integracím. Podívejte se na kompletní seznam funkcí a integrací.
Průkopnický software
Společnost LiveAgent byl založen v roce 2006 a byl prvním řešením na trhu, které nabízelo funkce živého chatu a helpdesku. Od roku 2021 je LiveAgent nejlépe a nejvíce hodnoceným a řešením helpdesku na trhu a slouží více než 150 milionům uživatelů a 40 000 firmám po celém světě.
Vytvářejte nezapomenutelné zážitky pro zákazníky, které zvyšují příjmy.
Potěšte vaše zákazníky bleskovými reakcemi.
Zvyšte prodeje tím, že si udržíte věrnost zákazníků své značce.
Spusťte si bezplatnou 14denní zkušební verzi LiveAgent ještě dnes a seznamte se s naším řešením zákaznické podpory.. Pokud potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat a my se pokusíme poskytnout vám více informací.
Přecházíte z Crisp do LiveAgent?
LiveAgent je řešení helpdesku, které propojuje více kanálů v jednom rozhraní. Přejděte z Crisp na LiveAgent a začněte získávat výhody v oboru.
Přecházíte z Drift na LiveAgent?
Chcete migrovat data z Drift do jiného řešení? Podívejte se na LiveAgent a zjistěte, jaké jsou jeho výhody. Spusťte si bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.
Migrujete z Vision do LiveAgent?
LiveAgent je v letech 2019 a 2020 nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky. Chcete přejít z Vision na LiveAgent? Máme pro vás nabídku!
Přecházíte ze Samanage do LiveAgent?
Chcete migrovat data ze Samange do jiného řešení? Podívejte se na LiveAgent a přesvědčte se o jeho výhodách. Spusťte si bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team