Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přepnout na LiveAgent & migrujte svá data ze SpiceWorks ještě dnes.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována
  • ✓ Zrušit kdykoli
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrujete ze SpiceWorks?

Migrace ze SpiceWorks na LiveAgent a převedení ticketů helpdesku na nové řešení zákaznické podpory. LiveAgent nabízí vše, co potřebujete, abyste mohli začít poskytovat nejlepší zákaznickou podporu a oslovit více lidí prostřednictvím důležitých komunikačních kanálů.

Čtěte dál a zjistěte, jaké jsou výhody přechodu na službu LiveAgent nebo začněte 14denní zkušební verzi zdarma ještě dnes.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Porovnání SpiceWorks vs LiveAgent

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Není vyžadována žádná kreditní karta.
SpiceWorks
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing.
SpiceWorks nabízí tiketing.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat.
SpiceWorks nenabízí Live Chat.
Call centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
SpiceWorks nenabízí Call Centrum.
Samoobslužný portál
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
SpiceWorks nabízí samoobslužný portál.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
SpiceWorks nenabízí integraci s Facebookem.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny označení a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
SpiceWorks nenabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
SpiceWorks nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci s Viberem.
SpiceWorks nenabízí integraci s Viberem.
WhatsApp
Integrace WhatsAppu s helpdeskem umožňuje uživatelům odpovídat na jakékoli zprávy ve WhatsAppu v rámci vícekanálového systému pro vystavení tiketů a zacházet s nimi stejným způsobem jako s jakýmkoli jiným tiketem zákaznické podpory.
LiveAgent nabízí integraci s WhatsAppem.
Spiceworks nenabízí integraci s WhatsAppem.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databází.
SpiceWorks nabízí znalostní databázi.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
SpiceWorks nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
SpiceWorks nabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí API funkce.
SpiceWorks nabízí API funkce.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí IVR funkci.
SpiceWorks nenabízí IVR funkci.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí video hovory.
SpiceWorks nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
SpiceWorks nabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené množství webových stránek.
SpiceWorks nabízí neomezené množství webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
SpiceWorks nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
SpiceWorks nabízí neomezené tikety/e-maily.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
SpiceWorks nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou 24/7 zákaznickou podporu.
SpiceWorks nenabízí neomezenou 24/7 zákaznickou podporu.
Contact fields feature in Customer service software - LiveAgent

Přejděte na LiveAgent ještě dnes

Přejděte na systém prodeje vstupenek schopný obsluhovat všechny důležité zákaznické kanály. Poskytněte úžasnou zákaznickou podporu a po cestě se obraťte na naše experty na help desku. LiveAgent nabízí řadu nástrojů, funkcí a integrací za férovou cenu, která nezruinuje váš rozpočet.

Jaký druh dat můžeme migrovat?

Zajistíme shromáždění a předání všech potřebných informací z oddělení nápovědy.

ticket thread

Tikety

Všechna vaše komunikace se zákazníky

Contacts - icon

Lidé

Úplné seznamy kontaktů a údaje o agentech

Tags - icon

Značky

Označení a poznámky nezůstanou pozadu

customer feedback satisfaction rewards

Zpětná vazba

Zpětná vazba a hodnocení zákazníků

Vytvořit příjemný zážitek pro všechny

Náš systém tiketingu zvládá všechny důležité komunikační kanály se zákazníky. E-mail, live chat, call centrum, zákaznický portál, Viber, WhatsApp, nebo sociální média – Facebook, Instagram, a Twitter. Můžete si vybrat, co chcete používat pro komunikaci se zákazníky, a řešit věci podle svého.

Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Řešení dotazů na helpdesku z více kanálů

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Software helpdesku, který vás podporuje

Každý nástroj v LiveAgent je podporován více než 125 funkcemi, které můžete použít k vytvoření hladkých pracovních postupů a usnadnění vaší zátěže. Filtrování, označování, inteligentní řazení – to vše zde najdete. Můžete také propojit aplikace, které používáte, díky více než 140 integracím. Podívejte se na kompletní seznam funkcí a integrací.

Průkopnický software

Věděli jste?

Společnost LiveAgent byl založen v roce 2006 a byl prvním řešením na trhu, které nabízelo funkce živého chatu a helpdesku. Od roku 2021 je LiveAgent nejlépe a nejvíce hodnoceným a řešením helpdesku na trhu a slouží více než 150 milionům uživatelů a 40 000 firmám po celém světě.

30%

Vytvářejte větší příjmy

Vytvářejte nezapomenutelné zážitky pro zákazníky, které zvyšují příjmy.

97%

Zvyšte spokojenost

Potěšte vaše zákazníky bleskovými reakcemi.

16×

Zvyšte zákaznickou hodnotu

Zvyšte prodeje tím, že si udržíte věrnost zákazníků své značce.

Migrujte na nový helpdesk ještě dnes

Spusťte si bezplatnou 14denní zkušební verzi LiveAgent ještě dnes a seznamte se s naším řešením zákaznické podpory.. Pokud potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat a my se pokusíme poskytnout vám více informací.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Migrujete z jiného softwaru?

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to SpiceWorks migrace
Chcete migrovat z Olarku na LiveAgent? Připojte se ke společnostem jako Huawei, BMW, Yamaha a O2 při poskytování podpory světové úrovně.

Migrujete z Olarku?

GPTSummarizer nabízí zlepšení spokojenosti zákazníků a aktivní podporu v reálném čase prostřednictvím nativního widgetu live chatu a integrovaného CRM, až o 26 % zefektivněním zpráv z e-mailů a sociálních médií. Zákazníci mohou zvyšovat svou loajalitu a vylepšovat zážitek s podporou.

LiveAgent je v letech 2019 a 2020 nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro smb. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW nebo Yamaha, a poskytněte prvotřídní zákaznickou podporu.

Přecházíte z Tawk do LiveAgent?

Agent subdomény se nazývá podle názvu společnosti nebo týmu. LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, jako je tiketing, chatování v reálném čase a integrace s různými sociálními médii. Nabízí také různé plány a možnosti pro podniky různé velikosti.

LiveAgent nabízí bezplatnou migraci dat Jira do LiveAgent. Přeneste všechna svá data jednoduše pomocí našeho migračního pluginu nebo požádejte náš tým o pomoc.

Chcete migrovat z Jira do LiveAgent?

Plány pro malé, střední a velké podniky s různým počtem emailových adres a chatovacími tlačítky. LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí a integrací pro zlepšení zákaznické podpory. Můžete si také zdarma vyzkoušet různé plány.

Přecházíte od Kustomer? LiveAgent vám pomůže zvládnout vše, a to od emailů až po sociální média a bázi znalostí. Proveďte migraci zdarma ještě dnes.

Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně tiketového systému, live chatování, call centra, self-service portálu a integrace s Facebookem, Twitterem, Instagramem a Viberem. Toto řešení také nabízí automatizaci a pravidla, funkce API, interaktivní hlasovou odezvu a videohovory. Kustomer je funkčně omezenější alternativou, která nenabízí tiketový systém, call centrum ani IVR a vyžaduje vyšší náklady na integrace a funkce API.

LiveAgent je řešení helpdesku, které propojuje více kanálů v jednom rozhraní. Přejděte z Crisp na LiveAgent a začněte získávat výhody v oboru.

Přecházíte z Crisp do LiveAgent?

Většina lidí užívá název své společnosti nebo týmu pro LiveAgent subdoménu. LiveAgent nabízí různé funkce v plánech za různé ceny, včetně integrací s sociálními sítěmi a samoobslužnými funkcemi. Migrace z Crisp do LiveAgent nabízí výhody jako 24/7 zákaznická podpora a plně funkční helpdesk řešení.

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, aby poskytoval výjimečnou podporu. Zvyšte své prodeje se službou LiveAgent ještě dnes.

Nacházíte se na mrtvém bodě? Zvyšte prodeje s LiveAgent!

Virtuální call centrum a live chat v reálném čase jsou klíčové pro zvýšení prodeje a udržení spokojených zákazníků. LiveAgent nabízí tyto funkce a služby concierge migrace. Udržení stávajících zákazníků je méně nákladné než získání nových.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x