Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Není vyžadována žádná kreditní karta.
|
SpiceWorks
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing.
|
SpiceWorks nabízí tiketing.
|
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat.
|
SpiceWorks nenabízí Live Chat.
|
Call centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum.
|
SpiceWorks nenabízí Call Centrum.
|
Samoobslužný portál
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
|
SpiceWorks nabízí samoobslužný portál.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
|
SpiceWorks nenabízí integraci s Facebookem.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny označení a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
|
SpiceWorks nenabízí integraci s Twitterem.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
|
SpiceWorks nenabízí integraci s Instagramem.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci s Viberem.
|
SpiceWorks nenabízí integraci s Viberem.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databází.
|
SpiceWorks nabízí znalostní databázi.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
SpiceWorks nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
|
SpiceWorks nabízí automatizaci a pravidla.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí API funkce.
|
SpiceWorks nabízí API funkce.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí IVR funkci.
|
SpiceWorks nenabízí IVR funkci.
|
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
|
LiveAgent nabízí video hovory.
|
SpiceWorks nenabízí video hovory.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
|
SpiceWorks nabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezené množství webových stránek.
|
SpiceWorks nabízí neomezené množství webových stránek.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
SpiceWorks nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
Neomezené tikety/e-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů
|
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
|
SpiceWorks nabízí neomezené tikety/e-maily.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
SpiceWorks nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou 24/7 zákaznickou podporu.
|
SpiceWorks nenabízí neomezenou 24/7 zákaznickou podporu.
|
Vytvářejte nezapomenutelné zážitky pro zákazníky, které zvyšují příjmy.
Potěšte vaše zákazníky bleskovými reakcemi.
Zvyšte prodeje tím, že si udržíte věrnost zákazníků své značce.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Tým podpory LiveAgent vám pomůže migrovat data do nového řešení helpdesku. Můžeme přenést vše, co potřebujete, včetně všech zákaznických tiketů, kontaktů, profilů agentů, označení a zpětné vazby.
Tikety lze migrovat ručně nebo s pomocí týmu podpory LiveAgent. Kontaktujte nás a poraďte se o migraci vašich dat do LiveAgent ještě dnes.
Hlavní výhodou je vícekanálový systém tiketů, který pokrývá e-maily, živý chat, call centrum, zákaznický portál, Viber, Facebook, Twitter a Instagram. Vaši zákazníci se s vámi mohou spojit odkudkoli a vy jim můžete poskytnout tu nejlepší zákaznickou zkušenost.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech