Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte na LiveAgent & a migrujte svá data ze SupportBee ještě dnes.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Chcete migrovat ze SupportBee do LiveAgent?

Chcete přejít ze SupportBee na LiveAgent? Spusťte si bezplatnou zkušební verzi LiveAgentu a zjistěte, jak může zlepšit váš helpdesk. Až budete připraveni, jednoduše migrujte svá data a můžete začít poskytovat úžasnou podporu. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Chcete migrovat ze SupportBee do LiveAgent?
Slido green logo

SupportBee vs LiveAgent srovnání

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
SupportBee
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
SupportBee nabízí prodej letenek v plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat.
SupportBee nenabízí Live Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
SupportBee nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
SupportBee nenabízí samoobsluhu.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
SupportBee nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
SupportBee nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
SupportBee nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
SupportBee nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
SupportBee nabízí znalostní databázi v plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
SupportBee nabízí zákaznické fórum v plánu za 20 USD/agent/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
SupportBee nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 15 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
SupportBee nabízí funkce API v plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
SupportBee nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
SupportBee nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
SupportBee nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
SupportBee nenabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
SupportBee nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
SupportBee nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Zopim nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
SupportBee nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 15USD/agent/měsíc.
server - illustration

Bezplatný a bezpečný přenos dat

Získejte přístup k systému helpdesku s úžasným tiketovacím systémem, který zvládá e-mail, živý chat, call centrum, sociální média a zákaznický portál. 

Rádi byste svá data přenesli sami?

LiveAgent nabízí migrační pluginy pro helpdeskové softwary a v současné době pracujeme na migračním pluginu pro SupportBee. Zůstaňte naladěni na další informace.

monitor plug in - illustration

Jaký typ dat můžete migrovat ze SupportBee?

Jaký typ dat můžete migrovat ze SupportBee?

Lidé

Migrujte agenty, administrátory, koncové uživatele a zákazníky s lehkostí.

Lidé

Tikety

Migrujte tikety, přílohy, pole uživatelů a tiketová pole.

Tikety

Označení

Migrujte všechna vaše oddělení a označení tiketů.

Připraveni přejít ze SupportBee do LiveAgent?

Zde jsou některé výhody, které získáte, když přejdete na LiveAgent

Připraveni přejít ze SupportBee do LiveAgent?

Vynikajicí zákaznický servis

Podpora našich agentů 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jsme tu pro vás, kdykoli nás potřebujete. 

Vynikajicí zákaznický servis

Konečné helpdesk řešení

Užitečné nástroje, více než 175 funkcí a více než 40 integrací. Máme vše, co potřebujete. 

Konečné helpdesk řešení

Zvolte si váš jazyk

Vyberte si některý ze 43 jazykových překladů. LiveAgent také podporuje jazykově upravitelné widgety

Migrujte vaše data ze SupportBee již dnes

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.

$15 měsíc

Ticket

  • Neomezená historie tiketů
  • Neomezené emailové adresy
  • Pokročilá hlášení
  • Zákaznický portál + fórum
$29 měsíc

Ticket+chat

  • Vše v Tiketu, plus:
  • Neomezená tlačítka chatu
  • Správa zpětné vazby
  • Sledování návštěvníků ve skutečném čase
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 telefonní číslo
  • 1 emailová adresa

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Proč byste měli přejít ze SupportBee na LiveAgent?

LiveAgent je help desk software, který vám umožní vyřizovat všechny dotazy zákazníků z jednoho rozhraní. Nabízí více než jen systém tiketů. Zahrnuje také znalostní databázi, zákaznický portál, fórum, živý chat, call centrum a další. Díky tomu může vaše oddělení služeb zákazníkům poskytovat rychlou a efektivní pomoc zákazníkům na více kanálech.

Jaká data můžete přenést z aplikace SupportBee do aplikace LiveAgent?

Aplikace LiveAgent umožňuje přenášet data, jako jsou pole tiketů, tikety, přílohy, správci, značky, zákazníci a další.

Jaké jsou výhody aplikace LiveAgent?

LiveAgent je řešení helpdesku, které vám umožní navázat pozitivní vztah s vašimi klienty. Pomocí aplikace LiveAgent můžete okamžitě komunikovat s návštěvníky svých webových stránek a zlepšit svůj prodej, služby a podporu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo