Hledáte Tawk alternativu?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Tawk na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste unaveni z vašeho helpdesk softwaru?

Hledáte jiné řešení zákaznické podpory? Rádi byste poskytovali podporu prostřednictvím více kanálů a dali svým zákazníkům možnost volby, pokud jde o kontakt?

Vyzkoušejte službu LiveAgent. LiveAgent je dokonalé vícekanálové řešení pro váš help desk. LiveAgent je nabitý výkonnými funkcemi a integracemi a přináší vše, co potřebujete k poskytování lepší podpory.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Jste unaveni z vašeho helpdesk softwaru?
Slido green logo

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgentu

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgentu

Bohatý na funkce

Přes 175 + funkcí, které usnadní vaše pracovní procesy a udělají je příjemnější. 

Bohatý na funkce

Dostupné ceny

Služba LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonná. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte jednotlivé funkce a přizpůsobte si svůj help desk.

Dostupné ceny

Zlepšená spokojenost

LiveAgent zákaznickou spokojenost & zvyšuje konverzní poměr.

Tawk vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
Tawk
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing.
Tawk nenabízí tiketing.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat.
Tawk nabízí Live Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Tawk nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
Tawk nenabízí samoobsluhu.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
Tawk nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Tawk nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Tawk nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Tawk nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi.
Tawk nenabízí znalostní databázi.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Tawk nabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
Tawk nenabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API.
Tawk nabízí funkce API.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Tawk nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
Tawk nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
Tawk nabízí neomezenou historii.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
Tawk nabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Tawk nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
Tawk nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Tawk nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu.
Tawk nabízí neomezenou podporu 24/7.
app installation - illustration

Získejte více pro vaše podnikání

Live chat je jedna věc, ale co něco víc? Zákazníci nepřicházejí jen přes jeden kanál, takže nejlepší je pokrýt jich více. Poskytujte podporu prostřednictvím e-mailu, sociálních médií, call centra a znalostní databáze. LiveAgent podporuje mimo jiné i Instagram. 

Systém tiketů LiveAgent se o vše postará za vás, takže v komunikaci nebude žádný zmatek. Vše je vyřešeno tak, jak má být.  

Nejrychlejší živý chat

Chápeme, že jste přišli především kvůli živému chatu. Proč si nepořídit to nejrychlejší na trhu? Widget LiveAgent se zobrazuje rychlostí 2,5 sekundy. 

Dále máte možnost vidět, co vaši klienti chtějí, když to píší. Připravte si odpovědi dříve, než stisknou tlačítko odeslat, a překvapte je svou rychlostí.

Watch the website loading time
Savings illustration

Vaši vlastní agenti

Spolupracujte s lidmi, které znáte a kterým důvěřujete, a plaťte pouze za nástroje. Skvělý software pro help desk nemusí být drahý. LiveAgent má tři skvělé placené plány, které jsou nabité nástroji a funkcemi, které vám pomohou poskytovat lepší podporu.

Podívejte se na naše plány pro více informací.

Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Men shaking hands - illustration

Hledáte jiný software helpdesku?

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Ušetřete více díky LiveAgentu

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Co je alternativa Tawk?

LiveAgent je komplexní řešení helpdesku, které zahrnuje call centrum, znalostní databázi, fórum, zákaznický portál, živý chat, integraci se sociálními médii a další. Jedná se tedy o skvělou alternativu Tawk pro klienty, kteří chtějí poskytovat vynikající zákaznickou podporu na více kanálech najednou.

Proč byste si měli vybrat LiveAgent?

LiveAgent je komplexní řešení helpdesku, které shromažďuje veškerou komunikaci se zákazníky do jedné platformy. Shromažďuje například e-maily, hovory, živé chaty, dotazy ze sociálních sítí a další. Navíc automatizuje opakující se úkoly, takže se agenti mohou soustředit na důležité dotazy klientů. V důsledku toho vytváří plynulý zákaznický servis a také efektivní a účinné pracovní postupy.

Jaké jsou obchodní přínosy existence služby LiveAgent?

Mezi obchodní přínosy služby LiveAgent patří spokojenost zákazníků, zvýšení prodeje, udržení zákazníků a snížení míry jejich odchodu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo