Chcete poskytovat lepší podporu pomocí skvělého softwaru pro help desk, který to všechno zvládne?
Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes. LiveAgent je dokonalé vícekanálové řešení pro vaši firmu. Poskytujte podporu prostřednictvím všech relevantních kanálů.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Snižte pracovní dobu vašich agentů a vyřešte více zákaznických požadavků díky naší univerzální schránce.
Přes 175 + funkcí usnadní a zpříjemní vaše pracovní procesy.
LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonný. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte jednotlivé funkce a přizpůsobte si svůj help desk na míru.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
|
TeamSupport
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc .
|
TeamSupport nabízí tiketing v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Tiket + Chat za 29USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí Live Chat v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum.
|
TeamSupport nenabízí Call centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí samoobsluhu v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za dodatečný poplatek 39USD/měsíc/účet nebo v plánu All-Inclusive bez dalších poplatků.
|
TeamSupport nabízí integraci Facebooku v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Tiket za dodatečný poplatek 39USD/měsíc/účet nebo v plánu All-Inclusive bez dalších poplatků.
|
TeamSupport nabízí integraci Facebooku v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
TeamSupport nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci Viber.
|
TeamSupport nenabízí integraci služby Viber.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí znalostní databázi v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí zákaznické fórum v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí funkce API v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
TeamSupport nenabízí funkce IVR.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí video hovory v plánu All-inclusive za 39USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí video hovory v plánu za 69USD/agent/měsíc.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu za Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí neomezenou historii v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
|
TeamSupport nenabízí neomezený počet webových stránek.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket + Chat za 29USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
TeamSupport nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Pozvedněte svou zákaznickou podporu na vyšší úroveň díky službě LiveAgent. Získejte vše, co potřebujete – e-mail, živý chat, sociální média, call centrum, znalostní databázi a také více než 175 funkcí a 40 integrací.
Soustřeďte se na to důležité s lepším softwarem a poskytněte lepší podporu.
Živý chat je jedním z nejlepších nástrojů, které můžete použít k poskytování zákaznické podpory. Musí být spolehlivý, vždy dostupný a co nejrychlejší.
LiveAgent má nejrychlejší live chat dostupný na trhu, rychlost zobrazení chatu je 2,5 sekundy. Navíc můžete vidět, co vaši zákazníci píší, ještě předtím, než stisknou tlačítko odeslat. Odpovědi si můžete připravit předem.
Poskytování zákaznické podpory nemusí být drahé. LiveAgent nabízí tři skvělé placené plány, které jsou nabité nástroji, funkcemi a integracemi a nezruinují váš rozpočet.
Podívejte se na naše plány a zjistěte více.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
LiveAgent je alternativa služby TeamSupport, která shromažďuje dotazy zákazníků z různých kanálů do jednoho rozhraní, jako jsou e-maily, živé chaty, hovory, dotazy ze sociálních sítí a další. Díky tomu vám umožňuje poskytovat rychlou a efektivní podporu vašim klientům.
Chcete-li přejít, použijte bezplatný doplněk nebo kontaktujte zákaznický servis služby LiveAgent, který vám poskytne další informace a pomoc.
Služba LiveAgent je funkčně bohaté řešení helpdesku, které se snadno používá a je cenově dostupné pro jakoukoli velikost společnosti.
Vítejte v našem affiliate programu!
LiveAgent je software pro zákaznickou zkušenost, který pomáhá firmám poskytovat online lepší zákaznický servis. Poskytuje zákaznický servis na světové úrovni a umožňuje vylepšení helpdesku o více e-mailových účtů, live chat, sociální média, call centrum nebo zákaznické fórum. Mezi 20 nejlepších poskytovatelů softwaru pro CX patří LiveAgent, SurveyLegend a Salesforce Service Cloud. Affiliate program LiveAgent nabízí bonus 5 USD za přihlášení, opakující se provize a propagační materiály.
Bezplatný software pro live chat na vašich webových stránkách
Bezplatné nástroje naživé chatování pomáhají firmám získávat a udržovat zákazníky, snižovat míru odskočení a zvyšovat personalizaci vztahů se zákazníky. Živý chat je velmi populární mezi zákazníky, kteří očekávají okamžitost a personalizaci odpovědí na své otázky. Při implementaci živého chatu je důležité nezatěžovat agenty skriptovanými nebo konzervovanými odpověďmi, aby se zákazníci cítili více personalizovaní. Live chat může zlepšit dobu první reakce na méně než 3 minuty a má potenciál přeměnit ne-návštěvníky na zákazníky. 41 % zákazníků očekává, že na webových stránkách bude okno s live chatem. Jedná se tudíž o cenný nástroj, který by pro firmy B2C vonline neměl chybět, a může pomoci i firmám B2B při spouštění kampaní.
Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace
LiveAgent je systém pomocného stolu s funkcemi, jako jsou kontaktní formuláře, živý chat, databáze a integrace se sociálními sítěmi, které jsou vzájemně propojené a stabilní na mobilních platformách. Uživatelé tuto službu preferují kvůli snadnému použití, dobré hodnotě za peníze a skvělé zákaznické podpoře. Mnoho z nich to považuje za lepší volbu než Zendesk, Freshdesk nebo Desk.com.
Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace
LiveAgent nabízí bohaté možnosti přizpůsobení, jako změnu loga, názvu nebo definování barev. Také umožňuje vložení vlastního HTML a CSS nebo sledovacích kódů. LiveAgent umožňuje jednoduché zpracování různých forem zákaznického kontaktu a má možnosti samoobslužné podpory.
LiveAgent nabízí populární software pro zákaznickou podporu, včetně telefonních systémů VoIP, samoobslužného software a nástrojů pro správu stížností. LiveAgent nabízí také helpdesk software pro startupy. Ve společnosti je k dispozici řada kontaktů, včetně možnosti naplánovat demo a přihlásit se k odběru newsletteru. LiveAgent vytváří řídící panel a zašle přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech