Chcete poskytovat lepší podporu pomocí skvělého softwaru pro help desk, který to všechno zvládne?
Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes. LiveAgent je dokonalé vícekanálové řešení pro vaši firmu. Poskytujte podporu prostřednictvím všech relevantních kanálů.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Snižte pracovní dobu vašich agentů a vyřešte více zákaznických požadavků díky naší univerzální schránce.
Přes 175 + funkcí usnadní a zpříjemní vaše pracovní procesy.
LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonný. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte jednotlivé funkce a přizpůsobte si svůj help desk na míru.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
|
TeamSupport
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc .
|
TeamSupport nabízí tiketing v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Tiket + Chat za 29USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí Live Chat v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum.
|
TeamSupport nenabízí Call centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí samoobsluhu v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za dodatečný poplatek 39USD/měsíc/účet nebo v plánu All-Inclusive bez dalších poplatků.
|
TeamSupport nabízí integraci Facebooku v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Tiket za dodatečný poplatek 39USD/měsíc/účet nebo v plánu All-Inclusive bez dalších poplatků.
|
TeamSupport nabízí integraci Facebooku v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
TeamSupport nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci Viber.
|
TeamSupport nenabízí integraci služby Viber.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí znalostní databázi v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí zákaznické fórum v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí funkce API v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
TeamSupport nenabízí funkce IVR.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí video hovory v plánu All-inclusive za 39USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí video hovory v plánu za 69USD/agent/měsíc.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu za Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí neomezenou historii v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
|
TeamSupport nenabízí neomezený počet webových stránek.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket + Chat za 29USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
TeamSupport nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Pozvedněte svou zákaznickou podporu na vyšší úroveň díky službě LiveAgent. Získejte vše, co potřebujete – e-mail, živý chat, sociální média, call centrum, znalostní databázi a také více než 175 funkcí a 40 integrací.
Soustřeďte se na to důležité s lepším softwarem a poskytněte lepší podporu.
Živý chat je jedním z nejlepších nástrojů, které můžete použít k poskytování zákaznické podpory. Musí být spolehlivý, vždy dostupný a co nejrychlejší.
LiveAgent má nejrychlejší live chat dostupný na trhu, rychlost zobrazení chatu je 2,5 sekundy. Navíc můžete vidět, co vaši zákazníci píší, ještě předtím, než stisknou tlačítko odeslat. Odpovědi si můžete připravit předem.
Poskytování zákaznické podpory nemusí být drahé. LiveAgent nabízí tři skvělé placené plány, které jsou nabité nástroji, funkcemi a integracemi a nezruinují váš rozpočet.
Podívejte se na naše plány a zjistěte více.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech