Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte na LiveAgent & a migrujte svá data z TeamSupport ještě dnes.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Přecházíte z TeamSupport do LiveAgent?

Zvažujete migraci dat z Teamsupport do nového LiveAgent? Naše řešení vám může pomoci zlepšit zákaznickou podporu díky našemu plně vybavenému tiketovacímu systému. Spusťte si bezplatnou zkušební verzi ještě dnes a zjistěte, jak může být přínosná pro váš helpdesk.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

TeamSupport vs LiveAgent srovnání

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
TeamSupport
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc .
TeamSupport nabízí tiketing v plánu za 50USD/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Tiket + Chat za 29USD/agent/měsíc.
TeamSupport nabízí Live Chat v plánu za 50USD/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
TeamSupport nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
TeamSupport nabízí samoobsluhu v plánu za 50USD/agent/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za dodatečný poplatek 39USD/měsíc/účet nebo v plánu All-Inclusive bez dalších poplatků.
TeamSupport nabízí integraci Facebooku v plánu za 50USD/agent/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Tiket za dodatečný poplatek 39USD/měsíc/účet nebo v plánu All-Inclusive bez dalších poplatků.
TeamSupport nabízí integraci Facebooku v plánu za 50USD/agent/měsíc.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
TeamSupport nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viber.
TeamSupport nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
TeamSupport nabízí znalostní databázi v plánu za 50USD/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
TeamSupport nabízí zákaznické fórum v plánu za 50USD/agent/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
TeamSupport nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 50USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
TeamSupport nabízí funkce API v plánu za 50USD/agent/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
TeamSupport nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory v plánu All-inclusive za 39USD/agent/měsíc.
TeamSupport nabízí video hovory v plánu za 69USD/agent/měsíc.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu za Tiket za 15USD/agent/měsíc.
TeamSupport nabízí neomezenou historii v plánu za 50USD/agent/měsíc.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
TeamSupport nenabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket + Chat za 29USD/agent/měsíc.
TeamSupport nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 50USD/agent/měsíc.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
TeamSupport nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 50USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
TeamSupport nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
TeamSupport nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 50USD/agent/měsíc.
server - illustration

Přesuňte vaše data do LiveAgent

Získejte přístup k tiketovacímu systému, který dokáže spravovat e-mail, živý chat, call centrum, sociální média a zákaznický portál. Přeneste data svých agentů a zákazníků ještě dnes a zjistěte, jak zlepšit svou podporu. 

Rádi byste svá data přenesli sami?

Náš personál v současné době pracuje na migračním pluginu pro Zopim. Zůstaňte naladěni na další informace.

monitor plug in - illustration

Jaký typ dat můžete migrovat z Teamsupport?

Lidé

Migrujte agenty, administrátory, koncové uživatele a zákazníky s lehkostí.

Tikety

Migrujte tikety, přílohy, pole uživatelů a tiketová pole.

Označení

Migrujte všechna vaše oddělení a označení tiketů.

Připraveni přejít z Teamsupport do LiveAgent?

Podívejte se na některé výhody, které získáte, když přejdete do LiveAgent

Vynikajicí zákaznický servis

24/7 podpora našich agentů. Jsme tu, kdykoli nás potřebujete.

Konečné helpdesk řešení

Užitečné nástroje, více než 179 funkcí a přes
40 integrací. Máme všechno, co potřebujete.

Zvolte váš jazyk

Vyberte si ze 43 různých jazykových překladů. LiveAgent podporuje jazykově upravitelné widgety.

Migrujte vaše data z Teamsupport již dnes

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.

Více informací
$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Přesouváte se z něčeho jiného?

Migrujte vaše data z některých uvedených poskytovatelů softwaru zdarma. Udělejte změnu již dnes. Postaráme se o vás.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Teamsupport migrace
LiveAgent je v letech 2019 a 2020 nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro smb. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW nebo Yamaha, a poskytněte prvotřídní zákaznickou podporu.

Přecházíte z Tawk do LiveAgent?

Agent subdomény se nazývá podle názvu společnosti nebo týmu. LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, jako je tiketing, chatování v reálném čase a integrace s různými sociálními médii. Nabízí také různé plány a možnosti pro podniky různé velikosti.

Zlepšete míru konverze úpravou aspektů strategie zákaznické podpory, například zavedením chatu a poskytováním podpory v reálném čase.

Zvyšte míru konverze pomocí LiveAgent

Konverzní poměr je procento návštěvníků webu, kteří splní požadovaný cíl. Vysoký konverzní poměr ukazuje úspěšnost marketingových strategií. Neefektivní design stránek může snižovat konverzi. Zvýšení konverzního poměru lze dosáhnout pomocí drobných vylepšení, jako je poskytování podpory v reálném čase.

Přecházíte od Kustomer? LiveAgent vám pomůže zvládnout vše, a to od emailů až po sociální média a bázi znalostí. Proveďte migraci zdarma ještě dnes.

Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně tiketového systému, live chatování, call centra, self-service portálu a integrace s Facebookem, Twitterem, Instagramem a Viberem. Toto řešení také nabízí automatizaci a pravidla, funkce API, interaktivní hlasovou odezvu a videohovory. Kustomer je funkčně omezenější alternativou, která nenabízí tiketový systém, call centrum ani IVR a vyžaduje vyšší náklady na integrace a funkce API.

LiveAgent je řešení helpdesku, které propojuje více kanálů v jednom rozhraní. Přejděte z Crisp na LiveAgent a začněte získávat výhody v oboru.

Přecházíte z Crisp do LiveAgent?

Většina lidí užívá název své společnosti nebo týmu pro LiveAgent subdoménu. LiveAgent nabízí různé funkce v plánech za různé ceny, včetně integrací s sociálními sítěmi a samoobslužnými funkcemi. Migrace z Crisp do LiveAgent nabízí výhody jako 24/7 zákaznická podpora a plně funkční helpdesk řešení.

Chcete migrovat data ze Samange do jiného řešení? Podívejte se na LiveAgent a přesvědčte se o jeho výhodách. Spusťte si bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Přecházíte ze Samanage do LiveAgent?

Získejte 7 nebo 30denní zkušební verzi zdarma s použitím firemního e-mailu. LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zlepšení zákaznické podpory. Sledujte, jak může LiveAgent pomoci vaší firmě.

Chcete přejít z Dashly na jiný software? Podívejte se na LiveAgent, porovnejte a migrujte svá data ještě dnes.

Přecházíte z Dashly do LiveAgent?

Automatizace e-mailů pro marketingové účely a samoobsluha pro zákazníky jsou důležité prvky pro zlepšení marketingových strategií. Software kontaktního centra umožňuje správu komunikace se zákazníky napříč různými kanály. LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí a integrací pro help desk.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x