Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

Zjistěte, proč je LiveAgent tou nejlepší TeamWork alternativou na trhu.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Začněte nyní | Vyzkoušet 14 dní zdarma Podívat se na LiveAgent v akci
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte alternativu softwaru od TeamWork pro týmovou spolupráci?

TeamWork a jeho software pro týmovou spolupráci je skvělým softwarem, který dokáže pokrýt veškeré potřeby, které váš tým zákaznické podpory potřebuje. Nicméně, ne každé řešení je vhodné pro každou firmu a někdy zkrátka budete chtít vyzkoušet něco jiného.

Vyzkoušejte LiveAgent a seznamte se s naším vícekanálovým tiketovým systémem, pokročilými funkcemi a všemi nástroji helpdesku, které potřebujete k vyřešení složitého dotazu od vašeho zákazníka.

Čtěte dál a dozvíte se více o LiveAgent, nebo rovnou začněte vaši 14denní zkušební verzi zdarma a poskytněte vícekanálovou podporu s tím správným softwarem pro komunikaci se zákazníky ještě dnes.

 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

TeamWork software vs. LiveAgent na první pohled

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Kreditní karta není vyžadována.
TeamWork software
Tiketový software
Nástroj pro správu e-mailů, hovorů, chatu a dalších, který zpracovává a třídí požadavky zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketový software v tarifu Ticket za $15/měsíc.
TeamWork nabízí tiketový software za $11/měsíc.
Live Chat
Widget pro live chat, který můžete umístit kamkoliv na jakýkoliv web.
LiveAgent nabízí live chat.
TeamWork nenabízí live chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k zahajování a přijímání hovorů pomocí nastavení automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
TeamWork nenabízí Call Centrum.
Self-Service
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, díky kterému vaši zákazníci získají přístup k dřívějším tiketům či požadavkům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí Self-Service portál v tarifu Ticket za $15/měsíc.
TeamWork nabízí Self-Service portál za $11/měsíc.
Facebook
Integrace Facebooku načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
TeamWork nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
TeamWork nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
TeamWork nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace Viberu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a odesílat zprávy na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
TeamWork nenabízí integraci Viberu.
Báze znalostí
Úschovna znalostí, která obsahuje základní informace včetně příruček pro řešení potíží, časté dotazy a články s návody.
LiveAgent nabízí bázi znalostí v tarifu Ticket za $15/měsíc.
TeamWork nabízí bázi znalostí za $11/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
TeamWork nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Eliminujte opakující se úkoly pomocí automatizace pracovních toků.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v tarifu Ticket za $15/měsíc.
TeamWork nabízí automatizaci a pravidla za $20/měsíc.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci odlišných aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v tarifu Tiket za $15/měsíc.
TeamWork nabízí funkce API za $11/měsíc.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která naviguje příchozí volající v telefonním systému, předtím, než jsou spojeni s operátorem.
LiveAgent nabízí funkci IVR .
TeamWork nenabízí funkci IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako aplikace Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory.
TeamWork nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost, ani se nesmažou - budete si je moct zobrazit kdykoliv.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v tarifu Tiket za $15/měsíc.
TeamWork nabízí neomezenou historii za $11/měsíc.
Neomezené webové stránky
Sofware můžete použít na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
TeamWork nenabízí neomezené webové stránky.
Neomezená tlačítka chatu
Na svůj web můžete umístit neomezené množství tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
TeamWork nenabízí neomezená tlačítka chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete obdržet neomezený počet tiketů a e-mailů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
TeamWork nenabízí neomezené tikety/e-maily.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoliv si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
TeamWork nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v tarifu Ticket za $15/měsíc.
TeamWork nabízí neomezenou podporu 24/7 za $11/měsíc.
Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Spravujte příchozí tikety ze všech komunikačních kanálů

Správa tiketů v LiveAgent je snadná díky naší vícekanálové komunikaci, která třídí veškeré tikety z různých komunikačních kanálů.

E-maily jsou jen začátkem, vyzkoušejte live chat v reálném čase, odpovídejte na telefonní hovory nebo přidejte skvělé články do své báze znalostí a vytvořte tak užitečný zákaznický portál. Integrace sociálních sítí je pro nás samozřejmostí, LiveAgent má zabudované funkce pro Facebook, Twitter, Instagram a dokonce i funkce pro Viber, které vám zaručeně ušetří čas.

 

Kompletní vícekanálová komunikace na jednom místě

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Poskytněte skvělou zkušenost zákazníkům s nejrychlejším live chatem

Vybavte svůj tým zákaznické podpory jedním z nejoblíbenějších a nejrychlejších komunikačních kanálů. Vyřiďte požadavky zákazníků rychleji díky nejrychlejšímu widgetu live chatu, jehož rychlost zobrazení zprávy je pouhých 2,5 sekundy.

Náš live chat obsahuje také funkci zobrazení psaní v reálném čase,kompletní historii chatu, proaktivní chatové pozvánky nebo vlastně upravené tlačítka, která vám pomohou vyniknout. Celý seznam funkcí si prohlédněte zde.

Chci to vyzkoušet
Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Spokojenost uživatelů přichází s rychlejší komunikací

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Dostaňte z vašeho řešení služeb zákazníkům maximum

Každý software určený pro služby zákazníkům potřebuje správné funkce helpdesku, které vám pomohou budovat lepší vztahy se zákazníky. LiveAgent podporuje všechny nástroje a kanály. Kromě toho disponuje širokou škálou pokročilých funkcí, které vám pomohou efektivně vyřešit každý problém se zákazníkem.

Mimo jiné, LiveAgent také nabízí výkonné integrace s více, než 140 oblíbenými aplikacemi, které vám umožní vytvářet vlastní pracovní postupy. Vše najdete v jednom – uživatelsky přívětivém řešení.

Pokročilé nástroje, skvělé funkce a výkonné integrace

Staňte se spokojeným zákazníkem

Chápeme, že spokojenost zákazníků není možná bez poskytování vynikajícího zákaznického servisu. Požadavky zákazníků by měly být vyřizovány rychle a efektivně.

Spokojenost zákazníků je jednou z našich hlavních priorit, a proto se snažíme dělat vše, pro to, aby naši zákazníci byli spokojeni. Z tohoto důvodu poskytujeme profesionální služby všem našim zákazníkům. Můžete se na nás obrátit, a to kdykoliv budete potřebovat pomoc. Jsme vám plně k dispozici – 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. 

 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje skvělý live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu pro naše zákazníky.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Jste připraveni to vyzkoušet?

Vyzkoušejte si správu tiketů s LiveAgent a seznamte se s naší nabídkou nástrojů, které obsahují pokročilé funkce a integrace zdarma.

Prohlédněte si naše cenově výhodné plány nebo rovnou začněte svou 14denní zkušební verzi zdarma ještě dnes. Bez jakýchkoli závazků a bez nutnosti zadávat údaje o vaši kreditní kartě. Klikněte na tlačítko níže a začněte se svou zkušební verzí ihned.

Jsem připraven vyzkoušet LiveAgent

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Porovnejte nás s ostatními

    Related Articles to Alternativa softwaru TeamWork pro týmovou spolupráci
    "LiveAgent nabízí komplexní řešení pro klientský servis a podporu. Zahrnuje live chat, telefonní systémy, samoobslužný software a další funkce pro efektivní komunikaci s zákazníky."

    Tajemství optimálního klientského servisu

    "LiveAgent nabízí komplexní řešení pro klientský servis a podporu. Zahrnuje live chat, telefonní systémy, samoobslužný software a další funkce pro efektivní komunikaci s zákazníky."

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x