Zjistěte, proč je LiveAgent tou nejlepší TeamWork alternativou na trhu.
TeamWork a jeho software pro týmovou spolupráci je skvělým softwarem, který dokáže pokrýt veškeré potřeby, které váš tým zákaznické podpory potřebuje. Nicméně, ne každé řešení je vhodné pro každou firmu a někdy zkrátka budete chtít vyzkoušet něco jiného.
Vyzkoušejte LiveAgent a seznamte se s naším vícekanálovým tiketovým systémem, pokročilými funkcemi a všemi nástroji helpdesku, které potřebujete k vyřešení složitého dotazu od vašeho zákazníka.
Čtěte dál a dozvíte se více o LiveAgent, nebo rovnou začněte vaši 14denní zkušební verzi zdarma a poskytněte vícekanálovou podporu s tím správným softwarem pro komunikaci se zákazníky ještě dnes.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Kreditní karta není vyžadována. | TeamWork software |
---|---|---|
Tiketový software
Nástroj pro správu e-mailů, hovorů, chatu a dalších, který zpracovává a třídí požadavky zákazníků. | LiveAgent nabízí tiketový software v tarifu Ticket za $15/měsíc. | TeamWork nabízí tiketový software za $11/měsíc. |
Live Chat
Widget pro live chat, který můžete umístit kamkoliv na jakýkoliv web. | LiveAgent nabízí live chat. | TeamWork nenabízí live chat. |
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k zahajování a přijímání hovorů pomocí nastavení automatické distribuce hovorů. | LiveAgent nabízí Call Centrum. | TeamWork nenabízí Call Centrum. |
Self-Service
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, díky kterému vaši zákazníci získají přístup k dřívějším tiketům či požadavkům a obsahu znalostní báze. | LiveAgent nabízí Self-Service portál v tarifu Ticket za $15/měsíc. | TeamWork nabízí Self-Service portál za $11/měsíc. |
Facebook
Integrace Facebooku načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média. | LiveAgent nabízí integraci Facebooku. | TeamWork nenabízí integraci Facebooku. |
Twitter
Integrace Twitteru načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru. | LiveAgent nabízí integraci Twitteru. | TeamWork nenabízí integraci Twitteru. |
Instagram
Integrace Instagramu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média. | LiveAgent nabízí integraci Instagramu. | TeamWork nenabízí integraci Instagramu. |
Viber
Integrace Viberu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a odesílat zprávy na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média. | LiveAgent nabízí integraci Viberu. | TeamWork nenabízí integraci Viberu. |
Báze znalostí
Úschovna znalostí, která obsahuje základní informace včetně příruček pro řešení potíží, časté dotazy a články s návody. | LiveAgent nabízí bázi znalostí v tarifu Ticket za $15/měsíc. | TeamWork nabízí bázi znalostí za $11/měsíc. |
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí. | LiveAgent nabízí zákaznické fórum. | TeamWork nenabízí zákaznické fórum. |
Automatizace a pravidla
Eliminujte opakující se úkoly pomocí automatizace pracovních toků. | LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v tarifu Ticket za $15/měsíc. | TeamWork nabízí automatizaci a pravidla za $20/měsíc. |
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci odlišných aplikací. | LiveAgent nabízí funkce API v tarifu Tiket za $15/měsíc. | TeamWork nabízí funkce API za $11/měsíc. |
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která naviguje příchozí volající v telefonním systému, předtím, než jsou spojeni s operátorem. | LiveAgent nabízí funkci IVR . | TeamWork nenabízí funkci IVR. |
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako aplikace Skype, Zoom nebo Facetime. | LiveAgent nabízí videohovory. | TeamWork nenabízí videohovory. |
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost, ani se nesmažou - budete si je moct zobrazit kdykoliv. | LiveAgent nabízí neomezenou historii v tarifu Tiket za $15/měsíc. | TeamWork nabízí neomezenou historii za $11/měsíc. |
Neomezené webové stránky
Sofware můžete použít na neomezeném počtu webových stránek. | LiveAgent nabízí neomezené webové stránky. | TeamWork nenabízí neomezené webové stránky. |
Neomezená tlačítka chatu
Na svůj web můžete umístit neomezené množství tlačítek chatu. | LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu. | TeamWork nenabízí neomezená tlačítka chatu. |
Neomezené tikety/e-maily
Můžete obdržet neomezený počet tiketů a e-mailů. | LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily. | TeamWork nenabízí neomezené tikety/e-maily. |
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoliv si nahrávku přehrajte. | LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů. | TeamWork nenabízí neomezené nahrávání hovorů. |
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat. | LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v tarifu Ticket za $15/měsíc. | TeamWork nabízí neomezenou podporu 24/7 za $11/měsíc. |
Správa tiketů v LiveAgent je snadná díky naší vícekanálové komunikaci, která třídí veškeré tikety z různých komunikačních kanálů.
E-maily jsou jen začátkem, vyzkoušejte live chat v reálném čase, odpovídejte na telefonní hovory nebo přidejte skvělé články do své báze znalostí a vytvořte tak užitečný zákaznický portál. Integrace sociálních sítí je pro nás samozřejmostí, LiveAgent má zabudované funkce pro Facebook, Twitter, Instagram a dokonce i funkce pro Viber, které vám zaručeně ušetří čas.
Vybavte svůj tým zákaznické podpory jedním z nejoblíbenějších a nejrychlejších komunikačních kanálů. Vyřiďte požadavky zákazníků rychleji díky nejrychlejšímu widgetu live chatu, jehož rychlost zobrazení zprávy je pouhých 2,5 sekundy.
Náš live chat obsahuje také funkci zobrazení psaní v reálném čase,kompletní historii chatu, proaktivní chatové pozvánky nebo vlastně upravené tlačítka, která vám pomohou vyniknout. Celý seznam funkcí si prohlédněte zde.
Každý software určený pro služby zákazníkům potřebuje správné funkce helpdesku, které vám pomohou budovat lepší vztahy se zákazníky. LiveAgent podporuje všechny nástroje a kanály. Kromě toho disponuje širokou škálou pokročilých funkcí, které vám pomohou efektivně vyřešit každý problém se zákazníkem.
Mimo jiné, LiveAgent také nabízí výkonné integrace s více, než 140 oblíbenými aplikacemi, které vám umožní vytvářet vlastní pracovní postupy. Vše najdete v jednom – uživatelsky přívětivém řešení.
Chápeme, že spokojenost zákazníků není možná bez poskytování vynikajícího zákaznického servisu. Požadavky zákazníků by měly být vyřizovány rychle a efektivně.
Spokojenost zákazníků je jednou z našich hlavních priorit, a proto se snažíme dělat vše, pro to, aby naši zákazníci byli spokojeni. Z tohoto důvodu poskytujeme profesionální služby všem našim zákazníkům. Můžete se na nás obrátit, a to kdykoliv budete potřebovat pomoc. Jsme vám plně k dispozici – 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
LiveAgent kombinuje skvělý live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu pro naše zákazníky.
Peter Komornik, CEO
Roman Bosch
Partly
Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
Hendrik Henze
HEWO Internetový marketing
LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
Razvan Sava
Webmaster nabídky
Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
Taras Baca
XperienceHR
Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
Catana Alexandru
Websignal
Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
Sissy Böttcher
Study Portals
Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
Peter Koning
TypoAssassin
Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
Aranzazu F
Factorchic
Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
Rustem Gimaev
Jazykové konzultační centrum Antalya
Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
Alexandra Danišová
Nay
Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
David Chandler
Volterman
Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
Vyzkoušejte si správu tiketů s LiveAgent a seznamte se s naší nabídkou nástrojů, které obsahují pokročilé funkce a integrace zdarma.
Prohlédněte si naše cenově výhodné plány nebo rovnou začněte svou 14denní zkušební verzi zdarma ještě dnes. Bez jakýchkoli závazků a bez nutnosti zadávat údaje o vaši kreditní kartě. Klikněte na tlačítko níže a začněte se svou zkušební verzí ihned.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně… LiveAgent!
Jak mohou chatboti zlepšit služby zákazníkům?
Společnosti Adoric, Omnisend a ReachMail nabízejí softwarová řešení a podporu zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu a sociálních sítí.
Live chat pro startupy a malé podniky
Agenti mohou vytvořit a sdílet šablony odpovědí napříč odděleními. Live chat se dá využít pro interní účely a školení zaměstnanců. Je to bezpečné řešení podporované šifrováním HTTPS. Další funkcionalitu a plány si můžete prohlédnout na stránce s ceníkem.
Live chat pro automobilový průmysl
Integrace live chatu na webové stránky je snadná. LiveAgent poskytuje bezpečnostní funkce a je součástí vícekanálového systému helpdesku.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech