Přejděte k LiveAgent a my přeneseme vaše data ze služby TeamWork, a to zcela zdarma.
Migrace z jednoho řešení zákaznické podpory na jiné nemusí být zdlouhavý a náročný proces. Helpdesk služby LiveAgent nabízí bezplatnou službu migrace ze softwaru Teamwork.
Náš tým zákaznické podpory vám pomůže s přenosem dat a také s celým procesem migrace. Zajistíme, aby se všechny údaje o vašich zákaznících, tiketech, značkách a dalších datech bezpečně přenesly a vy jste mohli začít svůj LiveAgent používat ihned.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Kreditní karta není vyžadována. | TeamWork software |
---|---|---|
Tiketový software
Nástroj pro správu e-mailů, hovorů, chatu a dalších, který zpracovává a třídí požadavky zákazníků. | LiveAgent nabízí tiketový software v tarifu Ticket za $15/měsíc. | TeamWork nabízí tiketový software za $11/měsíc. |
Live Chat
Widget pro live chat, který můžete umístit kamkoliv na jakýkoliv web. | LiveAgent nabízí live chat. | TeamWork nenabízí live chat. |
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k zahajování a přijímání hovorů pomocí nastavení automatické distribuce hovorů. | LiveAgent nabízí Call Centrum. | TeamWork nenabízí Call Centrum. |
Self-Service
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, díky kterému vaši zákazníci získají přístup k dřívějším tiketům či požadavkům a obsahu znalostní báze. | LiveAgent nabízí Self-Service portál v tarifu Ticket za $15/měsíc. | TeamWork nabízí Self-Service portál za $11/měsíc. |
Facebook
Integrace Facebooku načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média. | LiveAgent nabízí integraci Facebooku. | TeamWork nenabízí integraci Facebooku. |
Twitter
Integrace Twitteru načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru. | LiveAgent nabízí integraci Twitteru. | TeamWork nenabízí integraci Twitteru. |
Instagram
Integrace Instagramu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média. | LiveAgent nabízí integraci Instagramu. | TeamWork nenabízí integraci Instagramu. |
Viber
Integrace Viberu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a odesílat zprávy na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média. | LiveAgent nabízí integraci Viberu. | TeamWork nenabízí integraci Viberu. |
Báze znalostí
Úschovna znalostí, která obsahuje základní informace včetně příruček pro řešení potíží, časté dotazy a články s návody. | LiveAgent nabízí bázi znalostí v tarifu Ticket za $15/měsíc. | TeamWork nabízí bázi znalostí za $11/měsíc. |
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí. | LiveAgent nabízí zákaznické fórum. | TeamWork nenabízí zákaznické fórum. |
Automatizace a pravidla
Eliminujte opakující se úkoly pomocí automatizace pracovních toků. | LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v tarifu Ticket za $15/měsíc. | TeamWork nabízí automatizaci a pravidla za $20/měsíc. |
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci odlišných aplikací. | LiveAgent nabízí funkce API v tarifu Tiket za $15/měsíc. | TeamWork nabízí funkce API za $11/měsíc. |
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která naviguje příchozí volající v telefonním systému, předtím, než jsou spojeni s operátorem. | LiveAgent nabízí funkci IVR . | TeamWork nenabízí funkci IVR. |
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako aplikace Skype, Zoom nebo Facetime. | LiveAgent nabízí videohovory. | TeamWork nenabízí videohovory. |
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost, ani se nesmažou - budete si je moct zobrazit kdykoliv. | LiveAgent nabízí neomezenou historii v tarifu Tiket za $15/měsíc. | TeamWork nabízí neomezenou historii za $11/měsíc. |
Neomezené webové stránky
Sofware můžete použít na neomezeném počtu webových stránek. | LiveAgent nabízí neomezené webové stránky. | TeamWork nenabízí neomezené webové stránky. |
Neomezená tlačítka chatu
Na svůj web můžete umístit neomezené množství tlačítek chatu. | LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu. | TeamWork nenabízí neomezená tlačítka chatu. |
Neomezené tikety/e-maily
Můžete obdržet neomezený počet tiketů a e-mailů. | LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily. | TeamWork nenabízí neomezené tikety/e-maily. |
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoliv si nahrávku přehrajte. | LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů. | TeamWork nenabízí neomezené nahrávání hovorů. |
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat. | LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v tarifu Ticket za $15/měsíc. | TeamWork nabízí neomezenou podporu 24/7 za $11/měsíc. |
Náš tým zákaznické podpory vám od samého začátku rád pomůže s procesem migrace, a to na míru. Můžeme přenést vše od seznamu kontaktů, zákazníků včetně jejich podrobnostmi o tiketech, tagy a veškerý feedback, abyste se mohli soustředit na jiné, důležité komunikační záležitosti.
Veškerou komunikaci a každý tiket.
Zákazníky, kontakty a vaše agenty helpdesku
Značky (tagy) obsahující důležité informace o společnosti
Plugin migrace je jednou z dostupných možností exportu pro software od TeamWork. Pokročilým uživatelům umožňuje zvládnout proces přenosu firemní dokumentace a všech dat help desku. Stačí mít přihlašovací údaje do služby TeamWork a rozhraní API.
Aktivujte plugin migrace od softwaru TeamWork
Klikněte na Konfigurovat v aktivním pluginu
Vyplňte adresu URL a klíč API vašeho TeamWork softwaru, poté klikněte na tlačítko Uložit
Náš systém tiketingu zajistí, že se nebudete topit v e-mailech. Kromě toho, dokáže více, než jen to – pokrývá veškerou komunikaci z live chatu, báze znalostí, call centra a sociálních médií, jako je Facebook, Twitter a Instagram. Můžete také připojit svůj účet ze služby Viber.
Vše je podpořeno řadou pokročilých funkcí, které vám zjednoduší pracovní postupy. Můžete také vyzkoušet více, než 140 integrací s jiným softwarem a propojit tak celý pracovní tok do jediného pracoviště.
Seznamte se s LiveAgent a vyzkoušejte si všechny možnosti, které nabízí, v praxi. Klikněte na tlačítko níže a začněte vaši 14denní zkušební verzi zdarma, bez jakýchkoliv závazků a bez nutnosti zadávat údaje o kreditní kartě.
Roman Bosch
Partly
Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
Hendrik Henze
HEWO Internetový marketing
LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
Razvan Sava
Webmaster nabídky
Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
Taras Baca
XperienceHR
Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
Catana Alexandru
Websignal
Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
Sissy Böttcher
Study Portals
Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
Peter Koning
TypoAssassin
Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
Aranzazu F
Factorchic
Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
Rustem Gimaev
Jazykové konzultační centrum Antalya
Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
Alexandra Danišová
Nay
Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
David Chandler
Volterman
Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně… LiveAgent!
Postavte své zákazníky do centra VŠEHO, co děláte
Důležitost porozumění chování zákazníků a budování dlouhodobých vztahů zdůrazněna. Software LiveAgent nabízí řadu funkcí pro zákaznickou podporu.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Hledáte alternativu softwaru od TeamWork pro týmovou spolupráci?
TeamWork software vs. LiveAgent: LiveAgent offers ticket and live chat features, call center, self-service portal, and social media integrations. TeamWork does not offer these features. LiveAgent is priced at $15/month, while TeamWork is priced at $11/month. LiveAgent also provides additional features like Facebook, Twitter, Instagram, Viber integrations, knowledge base, customer forum, automation and rules, API, IVR, video calls, and unlimited ticket history. TeamWork does not offer these features.
Porovnejte LiveAgent s ostatními systémy
Integrovaný CRM systém LiveAgent usnadňuje vyhledávání informací o zákaznících a organizaci interakcí se zákazníky napříč různými komunikačními kanály.
Chcete přejít z Lucepu k LiveAgentu?
Společnost Google představila nové schopnosti generativní umělé inteligence ve vyhledávači, což ovlivní reklamu, SEO a podporu zákazníků.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech