Test rychlosti psaní

Jaká je dobrá rychlost psaní?

Neexistuje žádná jednoznačná odpověď ohledně dobré rychlosti psaní, ale průměrná rychlost psaní je pro většinu lidí zhruba 40 slov za minutu (WPM). Pokud se ucházíte o práci, která vyžaduje hodně psaní (například zástupce zákaznické podpory, který musí psát hodně živého chatu), budete muset umět psát 60–80 slov za minutu. Jiné úlohy písaře na vysoké úrovni (například paralegálové, sekretářky nebo přepisovatelé) mohou vyžadovat zadání až 100 slov za minutu.

Proč je důležité mít dobrou rychlost psaní?

Zaměstnavatelé upřednostňují rychlé psaní, protože mohou zvládnout více práce za kratší dobu. Je však důležité, abyste neobětovali přesnost rychlosti psaní. Pokud píšete rychle, ale přitom děláte mnoho chyb, budete se muset vrátit a opravit vše, co jste napsali, což zdaleka není efektivní. Pokud děláte hodně chyb, zvažte zdokonalení svých psacích schopností pomocí našeho testu psaní.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Test rychlosti psaní s LiveAgent

LiveAgent je první software help deskuživého chatu na trhu. Existuje již od roku 2003 a pomáhá podnikům poskytovat úžasnou podporu svým zákazníkům.

Jste připraveni to vyzkoušet?

Zkušební verze zdarma

Jste zahlceni dotazy?

Chcete zlepšit rychlost psaní a snížit zatížení tiketů? Žádný problém.

Využijte svou sadu nástrojů LiveAgent a překvapte své zákazníky bleskově rychlými reakcemi, které jsou znalé a přizpůsobené zároveň.

Díky LiveAgent je poskytování zákaznických služeb na světové úrovni snadné.

Zkušební verze zdarma
Woman brainstorming

Jak může test psaní pomoci vaší firmě?

Zlepšuje agentovu produktivitu

Se zvyšující se rychlostí psaní se zvyšuje produktivita agenta. Čím rychleji píšou vaši agenti, tím rychleji dokážou vyřešit tikety a přejít na složitější úkoly.

Kratší čas vyřešení

Rychlejší psaní odpovídá kratším časům rozlišení. Překvapte své zákazníky bleskově rychlými reakcemi na živém chatu nebo sociálních médiích zlepšením rychlosti psaní pomocí našeho testu psaní živého chatu.

Vyšší spokojenost zákazníků

Zákazníci chtějí, aby jejich dotazy byly zodpovězeny co nejdříve. Potěšte je vysokými rychlostmi psaní a časy řešení a současně zvyšte spokojenost zákazníků.

Zlepšete konverzi a prodej

Vysoká rychlost psaní vám může pomoci převést návštěvníky webových stránek na platící zákazníky. Spojte své rychlé psaní s proaktivními pozvánkami na živý chat a budete těmi nejlepšími!

Často kladené otázky

Test rychlosti psaní je test, který měří počet slov a znaků, které jste schopni napsat za minutu. Kromě rychlosti měří testy přesnosti také přesnost pravopisu.

Průměrné rychlosti psaní se v různých odvětvích liší, průměrná rychlost psaní pro profesionálního písaře se však pohybuje mezi 65 – 70 WPM.

Zkratka WPM znamená slova za minutu. Kdykoli provádíte test psaní, měli byste se snažit psát mezi 65 – 70 slovy za minutu.

CPM je počet znaků, které napíšete za minutu, včetně všech vašich chyb.

Pokud chcete psát rychleji, je důležité si procvičit psaní a zjistit správnou polohu prstů na klávesnici. Nesoustřeďte se na rychlost psaní, když právě začínáte. Místo toho se zkuste soustředit na stisk správných kláves, aniž byste se dívali na klávesnici. Jakmile pochopíte polohu každé klávesnice, zkuste zrychlit. Skvělý způsob, jak zlepšit rychlost psaní, je absolvovat cvičné testy, abyste viděli svůj pokrok v průběhu času.

Požádání potenciálních i stávajících zaměstnanců, aby absolvovali testy rychlosti psaní, může pomoci zlepšit produktivitu, spokojenost zákazníků a následně i příjmy. Čím rychleji mohou vaši zaměstnanci vyřešit problémy se zákazníky, tím budou vaši zákazníci spokojenější. Vysoká míra spokojenosti zákazníků zase zlepší vaše míry udržení a příjmy.

Rychlost psaní je v zákaznickém servisu důležitá, protože čím rychleji může agent podpory psát, tím více tiketů dokáže odpovědět. To snižuje zatížení lístků, zvyšuje produktivitu a zvyšuje spokojenost zákazníků.

Naučit se klávesové zkratky, jakmile zvládnete základy psaní, vám může pomoci zvýšit produktivitu a efektivitu, protože snižují počet kliknutí, která musíte provést, abyste mohli vykonávat určité funkce.

Rychlost psaní byste měli vyzkoušet alespoň jednou za měsíc. Protože přesnost a rychlost vašeho psaní závisí na svalové paměti, je dobré ji trénovat a cvičit s náhodně generovanými slovy, která se generují při psaní.

Na rychlosti psaní záleží, protože udává, jak rychle a přesně můžete psát. Mnoho podniků používá rychlost psaní jako měřítko, aby zjistilo, zda byste byli vhodní pro určité pozice písaře, jako je zástupce zákaznického servisu, sekretářka nebo zapisovatel.

Nejlepší způsob, jak procvičit psaní rychleji, je provádět testy psaní znovu a znovu. Nejprve je důležité soustředit se na svalovou paměť, umístění prstů a upřednostnit přesnost před rychlostí. Postupem času, jak se vaše svalová paměť přizpůsobí a při psaní trefíte správné klávesy, můžete začít soustředit pozornost na rychlost.

Test psaní LiveAgent je zdarma. Chtěli jsme vytvořit nástroj, který můžete používat znovu a znovu k procvičování a zdokonalování svých dovedností při psaní.

Neexistuje ideální zarovnání klávesnice/prstu. Vaše prsty by se však měly na své pozici na klávesnici cítit pohodlně. Může pomoci mírně zakřivit prsty a dát ruce lehce dolů, aby byly připraveny k pohybu.

Pokud si chcete zachovat přesnost a zároveň psát rychle, je důležité se nedívat na klávesnici a místo toho důvěřovat svým smyslům a svalové paměti. Pokud se začnete dívat na klávesnici, vaše prsty mohou vypadnout ze synchronizace.

Ne každý zaměstnavatel se bude starat o vaši rychlost psaní, ale pokud se ucházíte o práci, která se točí kolem psaní, vaše rychlost psaní může být překážkou. Obecně platí, že zástupci zákaznické podpory, sekretářky, copywritery nebo úředníci musí mít průměrnou nebo nadprůměrnou rychlost psaní, aby mohli být pro úlohu zohledněni.

Budete v dobrých rukách!

Related Articles to Test Psaní
Dokončete závod a vyhrajte cenu spokojenosti zákazníků s nejrychlejším widgetem pro live chat na trhu.

Live chat pro automobilový průmysl

The TEXT discusses the importance of marketing in business and the key factors for successful marketing strategies. It also highlights the role of customer satisfaction and market research in marketing. The end of the TEXT emphasizes the need for businesses to adapt to changing market trends and customer preferences.

Prohlédněte si aplikaci LiveAgent a objevte všechny úžasné nástroje a funkce naší multikanálové aplikace helpdesku. Vyzkoušejte ji ještě dnes a zlepšete své služby zákazníkům.

Vyrazte na prohlídkuv LiveAgent

Zlepšete svou zákaznickou podporu s LiveAgent. Využijte šablony, webináře a vzdělávací program Akademie. Transparentní ceny pro firmy. Více než 30 000 spokojených zákazníků.

Refresher je online lifestylový časopis o módě, aktuálních trendech, technologiích, umění a sportu zaměřený na teenagery a mladou generaci.

Refresher

Služba LiveAgent umožnila společnosti Refresher okamžitě předat tikety správnému členovi týmu, a to díky automatizačním pravidlům. Pomohla též filtrovat důležitou komunikaci od zpráv z komunity a vytvořit přímou linku mezi komunitou a inzerenty. Společnost Refresher si po implementaci této služby pochvaluje rychlost, pružnost a přehlednost komunikace se zákazníky.

Zjistěte, co je to dialer neboli automatický číselník a jaké výhody přináší. Na základě přehledu dialerů pro call centra si pak můžete vybrat ten nejlepší pro váš typ podnikání.

Číselníky call centra

Zákaznický servis na sociálních sítích je klíčovým nástrojem pro úspěch podniku. Automatické číselníky v call centrech zvyšují efektivitu prodeje a zlepšují vztahy se zákazníky. Prediktivní číselníky jsou ideální pro call centra s vysokým počtem odchozích hovorů.

LiveAgent je řešení helpdesku typu vše v jednom, které zahrnuje také call centrum. Naše call centrum má všechny potřebné funkce, včetně zpětného volání.

Automatické zpětné volání pro vaše zákazníky

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí, včetně integrace s více než 40 nástroji, vícejazyčné podpory 24/7, a možnosti vytvoření vlastní znalostní báze. Software také poskytuje možnost propojení sociálních médií a rychlý živý chat.

MeTA1 je e-mailový agent vytvořený s ohledem na bezpečnost a spolehlivost. Je konfigurovatelný díky modulům.

MeTA1

Konverzní kanál a systém tiketingu jsou důležité pro zlepšení procesu konverze v organizaci. Doporučení generuje více prodeje než placená reklama a je užitečné pro B2C firemní marketing. Odoo nabízí skvělou řešení znalostní báze s intuitivním a přehledným rozhraním. LiveAgent nabízí mnoho funkcí pro zlepšení zákaznické podpory. Po registraci bude na e-mail odeslán přihlašovací údaj pro vytvoření řídícího panelu LiveAgent.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x