Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

Zjistěte, proč je LiveAgent tou nejlepší Tidio alternativou na trhu.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte lepší možnost, než Tidio?

Vyměňte emaily a telefon za náš vícekanálový software pro komunikaci se zákazníky a nechte své zákazníky, aby se k vám pohodlně dostali prostřednictvím svých oblíbených kanálů.
Vylepšete své interakce se zákazníky prostřednictvím e-mailových tiketů, live chatu, sociálních médií, call centra nebo báze znalostí.

To vše je k dispozici v jednotném systému vytvořeném pro pohodlné použití. Začněte svou bezplatnou zkušební verzi ještě dnes a zlepšete spokojenost vašich zákazníků pomocí služby LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Ušetřete více with LiveAgent

Tidio vs. LiveAgent na první pohled

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Kreditní karta není vyžadována.
Tidio
Tiketový software
Nástroj pro správu e-mailů, hovorů, chatu a dalších, který zpracovává a třídí požadavky zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketový software.
Tidio nenabízí tiketový software.
Live Chat
Widget pro live chat, který můžete umístit kamkoliv na jakýkoliv web.
LiveAgent nabízí tarif Ticket+Chat jen za $29/měsíc.
Tidio nabízí Live Chat za $46/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k zahajování a přijímání hovorů pomocí nastavení automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Tidio nenabízí Call Centrum.
Self-Service
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, díky kterému vaši zákazníci získají přístup k dřívějším tiketům či požadavkům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí Self-Service portál.
Tidio nenabízí Self-Service portál.
Facebook
Integrace Facebooku načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku s tarifem Tiket za dodatečný poplatek $39/měsíc/za účet nebo s tarifem All-inclusive bez dalších dodatečných poplatků.
Tidio nabízí integraci Facebooku za $46/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Tidio nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Tidio nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace Viberu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a odesílat zprávy na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Tidio nenabízí integraci Viberu.
Báze znalostí
Úschovna znalostí, která obsahuje základní informace včetně příruček pro řešení potíží, časté dotazy a články s návody.
LiveAgent nabízí bázi znalostí.
Tidio nenabízí bázi znalostí.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Tidio nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Eliminujte opakující se úkoly pomocí automatizace pracovních toků.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
Tidio nenabízí automatizaci a pravidla.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci odlišných aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v tarifu Tiket za $15/měsíc.
Tidio nabízí funkce API za $46/měsíc.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která naviguje příchozí volající v telefonním systému, předtím, než jsou spojeni s operátorem.
LiveAgent nabízí funkci IVR .
Tidio nenabízí funkci IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako aplikace Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory.
Tidio nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost, ani se nesmažou - budete si je moct zobrazit kdykoliv.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v tarifu Tiket za $15/měsíc.
Tidio nabízí neomezenou historii za $46/měsíc.
Neomezené webové stránky
Sofware můžete použít na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v tarifu Tiket za $15/měsíc.
Tidio nabízí neomezené webové stránky za $46/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na svůj web můžete umístit neomezené množství tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu v tarifu Ticket+Chat za $29/měsíc.
Tidio nabízí neomezená tlačítka za $46/měsíc.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete obdržet neomezený počet tiketů a e-mailů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
Tidio nenabízí neomezené tikety/e-maily.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoliv si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Tidio nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v tarifu Tiket za $15/měsíc.
Tidio nabízí neomezenou podporu 24/7 za $46/měsíc.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Nejrychlejší live chat na trhu

Live chat je rychlá a spolehlivá možnost, jak komunikovat se zákazníkem. LiveAgent a jeho live chat je nejrychlejší na trhu, s prokazatelnou rychlostí v zobrazování zpráv za pouhé 2,5 sekundy. Je také podporován skvělými funkcemi, které mohou lépe zapojit zákazníky a zlepšit produktivitu agentů.

Zobrazení psaného textu v reálném čase vám umožní vidět, co vaši zákazníci píší, předtím, než zprávu odešlou, zatímco proaktivní notifikace vybízejí zákazníky, aby vás kontaktovali.
Podívejte se na kompletní seznam funkcí nebo je rovnou vyzkoušejte.

Staňte se profíkem na konverzace s naší live chat platformou

Vyřešte dotazy zákazníků prostřednictvím více kanálů

Tidio je skvělý nástroj poskytující zákaznickou podporu. Nicméně, ne každý helpdesk se může spolehnout na to, že poskytne nadstandardní zákaznickou podporu pouze prostřednictvím chatu. LiveAgent je proto skvělou volbou, nabízí prodej e-mailových tiketů, live chat, call centrum, zákaznické fórum, Viber a sociální média – Facebook, Twitter a Instagram.

Budujte lepší vztahy se svými zákazníky a nechte je, aby vás kontaktovali ze všech důležitých online míst. Vyzkoušejte to ještě dnes a uvidíte, jak můžete vylepšit svůj helpdesk pomocí vícekanálového tiketingu.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Helpdesk platfoma s inteligentním přesměrováním zpráv

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Správa zkušeností zákazníků jednoduše

LiveAgent je zajištěn pokročilými funkcemi pro každý nástroj a komunikačním kanálem, který je dostupný ve vašem tarifu. Spravujte své kontakty, využijte pokročilé filtrování k třídění příchozích zpráv od vašich zákazníků. Vytvořte si vlastní IVR spoje pro své call centrum.

Vytvořte si vlastní tlačítka pro chat a volání nebo upravte styl značky nebo článků ve vašem zákaznickém fóru. Podívejte se na celý seznam funkcí, které LiveAgent nabízí, abyste zjistili, co vše LiveAgent dokáže.

Průkopnický software

Věděli jste?

LiveAgent, produkt, který vznikl v roce 2006, byl prvním řešením na trhu nabízejícím live chat a komplexní technickou podporu (help-desk). V současnosti, k roku 2021, je LiveAgent nejlépe hodnoceným a nejvíce recenzovaným help-desk softwarem na trhu, který pomáhá více, než 150 miliónům uživatelů a také více, než 40 000 společnostem celosvětově, poskytovat tu nejlepší zákaznickou podporu.

30%

Získejte vyšší příjmy

Vytvářejte nezapomenutelné zákaznické zážitky, které vám zvýší příjmy.

97%

Zlepšete spokojenost

Potěšte své zákazníky bleskurychlými reakcemi.

16×

Zvyšte hodnotu zákazníka

Zlepšete prodeje tím, že přimějete zákazníka, aby byl věrný vaší značce.

Ukážeme vám, jak na výjimečný uživatelský zážitek

Chápeme, že poskytovat zákaznickou podporu není vždy jednoduché, obzvlášť, když vám nikdo nepomůže. Z tohoto důvodu je naše zákaznická podpora k dispozici nepřetržitě, 24 hodin, 7 dní v týdnu pro každého, kdo se chce naučit něco nového nebo hledá pomoc s vyřešením problému.

LiveAgent má mnoho spokojených zákazníků a vy můžete být jedním z nich. Vyzkoušejte bezplatnou zkušební verzi ještě dnes a podívejte se, jak to děláme, nebo se podívejte na naše recenze a přečtěte si, proč zákazníci přešli k LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje skvělý live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu pro naše zákazníky.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Jste připraveni vyzkoušet náš systém zákaznické podpory?

Začněte vaši bezplatnou 14-denní zkušební lhůtu a zlepšete své konverzace se zákazníky ještě dnes. Žádné speciální podmínky, ani informace o kreditní kartě. Chtěli byste se dozvědět více? Podívejte se na naši webovou stránku a získejte více informací o LiveAgent. Nezapomeňte se také podívat na naše video, abyste viděli LiveAgent v akci.

Porovnejte nás s dalšími řešeními chatu

    Related Articles to Tidio alternativa
    Kontaktní formuláře zvyšují angažovanost zákazníků a filtrují nežádoucí e-maily. Výukový program poskytuje návod na vytvoření formulářů v aplikaci LiveAgent.

    Jak vytvořit kontaktní formuláře v aplikaci LiveAgent

    Kontaktní formuláře zvyšují angažovanost zákazníků a filtrují nežádoucí e-maily. Výukový program poskytuje návod na vytvoření formulářů v aplikaci LiveAgent.

    Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.

    Helpdesk software & live chat LiveAgent

    Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.

    Vytvořte skupiny kontaktů v aplikaci LiveAgent pro efektivní organizaci a správu obchodních kontaktů. Zvyšte personalizovanou podporu pro zákazníky. Získáte komplexní návod v videu. Vytvořte bezplatný účet a získejte další informace.

    Jak vytvořit skupiny kontaktů v aplikaci LiveAgent

    Vytvořte skupiny kontaktů v aplikaci LiveAgent pro efektivní organizaci a správu obchodních kontaktů. Zvyšte personalizovanou podporu pro zákazníky. Získáte komplexní návod v videu. Vytvořte bezplatný účet a získejte další informace.

    E-mailové šablony v aplikaci LiveAgent usnadňují odpovědi na časté dotazy a poskytování informací, což zvyšuje konzistenci, šetří čas a zlepšuje zákaznickou zkušenost. Systém také umožňuje organizacím poskytovat vynikající služby zákazníkům a budovat konzistentní image značky.

    Jak vytvářet e-mailové šablony v aplikaci LiveAgent

    E-mailové šablony v aplikaci LiveAgent usnadňují odpovědi na časté dotazy a poskytování informací, což zvyšuje konzistenci, šetří čas a zlepšuje zákaznickou zkušenost. Systém také umožňuje organizacím poskytovat vynikající služby zákazníkům a budovat konzistentní image značky.

    Vytvoření oddělení v aplikaci LiveAgent je skvělým způsobem, jak zlepšit organizaci a řízení interakcí se zákazníky. Pomáhá zkrátit čekací dobu a zvýšit spokojenost zákazníků.

    Jak vytvářet Oddělení ve službě LiveAgent

    Vytvoření oddělení v aplikaci LiveAgent je skvělým způsobem, jak zlepšit organizaci a řízení interakcí se zákazníky. Pomáhá zkrátit čekací dobu a zvýšit spokojenost zákazníků.

    Pozvánky na chat jsou důležité pro zapojení a podporu zákazníků v reálném čase. LiveAgent poskytuje návod na správné nastavení pozvánek pro plné využití výhod.

    Jak vytvářet pozvánky na chat v aplikaci LiveAgent

    Pozvánky na chat jsou důležité pro zapojení a podporu zákazníků v reálném čase. LiveAgent poskytuje návod na správné nastavení pozvánek pro plné využití výhod.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x