Zjistěte, proč je LiveAgent tou nejlepší Tidio alternativou na trhu.
Vyměňte emaily a telefon za náš vícekanálový software pro komunikaci se zákazníky a nechte své zákazníky, aby se k vám pohodlně dostali prostřednictvím svých oblíbených kanálů.
Vylepšete své interakce se zákazníky prostřednictvím e-mailových tiketů, live chatu, sociálních médií, call centra nebo báze znalostí.
To vše je k dispozici v jednotném systému vytvořeném pro pohodlné použití. Začněte svou bezplatnou zkušební verzi ještě dnes a zlepšete spokojenost vašich zákazníků pomocí služby LiveAgent.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Kreditní karta není vyžadována. | Tidio |
---|---|---|
Tiketový software
Nástroj pro správu e-mailů, hovorů, chatu a dalších, který zpracovává a třídí požadavky zákazníků. | LiveAgent nabízí tiketový software. | Tidio nenabízí tiketový software. |
Live Chat
Widget pro live chat, který můžete umístit kamkoliv na jakýkoliv web. | LiveAgent nabízí tarif Ticket+Chat jen za $29/měsíc. | Tidio nabízí Live Chat za $46/měsíc. |
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k zahajování a přijímání hovorů pomocí nastavení automatické distribuce hovorů. | LiveAgent nabízí Call Centrum. | Tidio nenabízí Call Centrum. |
Self-Service
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, díky kterému vaši zákazníci získají přístup k dřívějším tiketům či požadavkům a obsahu znalostní báze. | LiveAgent nabízí Self-Service portál. | Tidio nenabízí Self-Service portál. |
Facebook
Integrace Facebooku načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média. | LiveAgent nabízí integraci Facebooku s tarifem Tiket za dodatečný poplatek $39/měsíc/za účet nebo s tarifem All-inclusive bez dalších dodatečných poplatků. | Tidio nabízí integraci Facebooku za $46/měsíc. |
Twitter
Integrace Twitteru načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru. | LiveAgent nabízí integraci Twitteru. | Tidio nenabízí integraci Twitteru. |
Instagram
Integrace Instagramu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média. | LiveAgent nabízí integraci Instagramu. | Tidio nenabízí integraci Instagramu. |
Viber
Integrace Viberu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a odesílat zprávy na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média. | LiveAgent nabízí integraci Viberu. | Tidio nenabízí integraci Viberu. |
Báze znalostí
Úschovna znalostí, která obsahuje základní informace včetně příruček pro řešení potíží, časté dotazy a články s návody. | LiveAgent nabízí bázi znalostí. | Tidio nenabízí bázi znalostí. |
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí. | LiveAgent nabízí zákaznické fórum. | Tidio nenabízí zákaznické fórum. |
Automatizace a pravidla
Eliminujte opakující se úkoly pomocí automatizace pracovních toků. | LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla. | Tidio nenabízí automatizaci a pravidla. |
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci odlišných aplikací. | LiveAgent nabízí funkce API v tarifu Tiket za $15/měsíc. | Tidio nabízí funkce API za $46/měsíc. |
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která naviguje příchozí volající v telefonním systému, předtím, než jsou spojeni s operátorem. | LiveAgent nabízí funkci IVR . | Tidio nenabízí funkci IVR. |
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako aplikace Skype, Zoom nebo Facetime. | LiveAgent nabízí videohovory. | Tidio nenabízí videohovory. |
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost, ani se nesmažou - budete si je moct zobrazit kdykoliv. | LiveAgent nabízí neomezenou historii v tarifu Tiket za $15/měsíc. | Tidio nabízí neomezenou historii za $46/měsíc. |
Neomezené webové stránky
Sofware můžete použít na neomezeném počtu webových stránek. | LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v tarifu Tiket za $15/měsíc. | Tidio nabízí neomezené webové stránky za $46/měsíc. |
Neomezená tlačítka chatu
Na svůj web můžete umístit neomezené množství tlačítek chatu. | LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu v tarifu Ticket+Chat za $29/měsíc. | Tidio nabízí neomezená tlačítka za $46/měsíc. |
Neomezené tikety/e-maily
Můžete obdržet neomezený počet tiketů a e-mailů. | LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily. | Tidio nenabízí neomezené tikety/e-maily. |
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoliv si nahrávku přehrajte. | LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů. | Tidio nenabízí neomezené nahrávání hovorů. |
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat. | LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v tarifu Tiket za $15/měsíc. | Tidio nabízí neomezenou podporu 24/7 za $46/měsíc. |
Live chat je rychlá a spolehlivá možnost, jak komunikovat se zákazníkem. LiveAgent a jeho live chat je nejrychlejší na trhu, s prokazatelnou rychlostí v zobrazování zpráv za pouhé 2,5 sekundy. Je také podporován skvělými funkcemi, které mohou lépe zapojit zákazníky a zlepšit produktivitu agentů.
Zobrazení psaného textu v reálném čase vám umožní vidět, co vaši zákazníci píší, předtím, než zprávu odešlou, zatímco proaktivní notifikace vybízejí zákazníky, aby vás kontaktovali.
Podívejte se na kompletní seznam funkcí nebo je rovnou vyzkoušejte.
Tidio je skvělý nástroj poskytující zákaznickou podporu. Nicméně, ne každý helpdesk se může spolehnout na to, že poskytne nadstandardní zákaznickou podporu pouze prostřednictvím chatu. LiveAgent je proto skvělou volbou, nabízí prodej e-mailových tiketů, live chat, call centrum, zákaznické fórum, Viber a sociální média – Facebook, Twitter a Instagram.
Budujte lepší vztahy se svými zákazníky a nechte je, aby vás kontaktovali ze všech důležitých online míst. Vyzkoušejte to ještě dnes a uvidíte, jak můžete vylepšit svůj helpdesk pomocí vícekanálového tiketingu.
LiveAgent je zajištěn pokročilými funkcemi pro každý nástroj a komunikačním kanálem, který je dostupný ve vašem tarifu. Spravujte své kontakty, využijte pokročilé filtrování k třídění příchozích zpráv od vašich zákazníků. Vytvořte si vlastní IVR spoje pro své call centrum.
Vytvořte si vlastní tlačítka pro chat a volání nebo upravte styl značky nebo článků ve vašem zákaznickém fóru. Podívejte se na celý seznam funkcí, které LiveAgent nabízí, abyste zjistili, co vše LiveAgent dokáže.
Průkopnický software
LiveAgent, produkt, který vznikl v roce 2006, byl prvním řešením na trhu nabízejícím live chat a komplexní technickou podporu (help-desk). V současnosti, k roku 2021, je LiveAgent nejlépe hodnoceným a nejvíce recenzovaným help-desk softwarem na trhu, který pomáhá více, než 150 miliónům uživatelů a také více, než 40 000 společnostem celosvětově, poskytovat tu nejlepší zákaznickou podporu.
Vytvářejte nezapomenutelné zákaznické zážitky, které vám zvýší příjmy.
Potěšte své zákazníky bleskurychlými reakcemi.
Zlepšete prodeje tím, že přimějete zákazníka, aby byl věrný vaší značce.
Chápeme, že poskytovat zákaznickou podporu není vždy jednoduché, obzvlášť, když vám nikdo nepomůže. Z tohoto důvodu je naše zákaznická podpora k dispozici nepřetržitě, 24 hodin, 7 dní v týdnu pro každého, kdo se chce naučit něco nového nebo hledá pomoc s vyřešením problému.
LiveAgent má mnoho spokojených zákazníků a vy můžete být jedním z nich. Vyzkoušejte bezplatnou zkušební verzi ještě dnes a podívejte se, jak to děláme, nebo se podívejte na naše recenze a přečtěte si, proč zákazníci přešli k LiveAgent.
Roman Bosch
Partly
Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
Hendrik Henze
HEWO Internetový marketing
LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
Razvan Sava
Webmaster nabídky
Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
Taras Baca
XperienceHR
Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
Catana Alexandru
Websignal
Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
Sissy Böttcher
Study Portals
Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
Peter Koning
TypoAssassin
Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
Aranzazu F
Factorchic
Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
Rustem Gimaev
Jazykové konzultační centrum Antalya
Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
Alexandra Danišová
Nay
Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
David Chandler
Volterman
Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
LiveAgent kombinuje skvělý live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu pro naše zákazníky.
Peter Komornik, CEO
Začněte vaši bezplatnou 14-denní zkušební lhůtu a zlepšete své konverzace se zákazníky ještě dnes. Žádné speciální podmínky, ani informace o kreditní kartě. Chtěli byste se dozvědět více? Podívejte se na naši webovou stránku a získejte více informací o LiveAgent. Nezapomeňte se také podívat na naše video, abyste viděli LiveAgent v akci.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Hledáte alternativu softwaru od TeamWork pro týmovou spolupráci?
Skvělé funkce, výkonné integrace a profesionální služby pro spokojené zákazníky – dostupné 24/7.
Postavte své zákazníky do centra VŠEHO, co děláte
Důležitost porozumění chování zákazníků a budování dlouhodobých vztahů zdůrazněna. Software LiveAgent nabízí řadu funkcí pro zákaznickou podporu.
Staňte se dostupnými se softwarem kontaktního centra.
Bezproblémové servisní zkušenosti s softwarem kontaktního centra LiveAgent pro technicky zdatné spotřebitele.
Porovnejte LiveAgent s ostatními systémy
Umožnění plynulého přechodu mezi vyřizováním hovorů a vyhledáváním informací o zákaznících díky integrovanému systému CRM, který nabízí LiveAgent. Organizuje interakce z různých kanálů.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech