Seznamte se s našimi Avengery úspěchu zákazníků

Michaela Gombárová customer success

Michaela

Customer success manager

Michaelina pracovní doba (CET, Vienna time)

Pondělí: 9:00 – 17:00
Úterý: 11:00 – 19:00
Středa: 9:00 – 17:00
Čtvrtek: 11:00 – 19:00
Pátek: 9:00 – 17:00

Andrej

Customer success manager

Andrejova pracovní doba (CET, Vienna time)

Pondělí: 11:00 – 19:00
Úterý: 7:00 – 15:00
Středa: 11:00 – 19:00
Čtvrtek: 7:00 – 15:00
Pátek: 7:00 – 15:00

Andrej Saxon customer success

Laura

Customer success manager

Lauřina pracovní doba (CET, Vienna time)

Pondělí: 9:00 – 17:00
Úterý: 11:00 – 19:00
Středa: 9:00 – 17:00
Čtvrtek: 11:00 – 19:00
Pátek: 9:00 – 17:00

John Gordon

Customer success manager

Johnova pracovní doba (EST, New York time)

Monday: 9AM – 5PM
Tuesday: 9AM – 5PM
Wednesday: 9AM – 5PM
Thursday: 9AM – 5PM
Friday: 9AM – 5PM

JohnGordon Hilley customer success

Beata

Customer success manager

Beatina pracovní doba (CET, Vienna time)

Pondělí: 11:00 – 19:00
Úterý: 7:00 – 15:00
Středa: 11:00 – 19:00
Čtvrtek: 7:00 – 15:00
Pátek: 7:00 – 15:00

Related Articles to Úspěch zákazníků
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Ceník LiveAgent

Vytvořte si na zákaznickém portálu kategorie podle svých produktů, přidejte články do znalostní báze a využijte analytický přehled pro sledování výkonu agentů a oddělení. Podpora je k dispozici 24/7 včetně vícejazyčné podpory. Funkce zahrnují také integrace s dalšími softwarovými řešeními, aplikace pro iPhone/Android a podporu více jazyků.

Jaký typ člověka byste měli být, abyste mohli pracovat v zákaznickém servisu? Jaké dovednosti byste měli mít? Pomocí tohoto kontrolního seznamu dovedností v oblasti zákaznického servisu zjistíte, zda se pro tuto práci hodíte.

Kontrolní seznam dovedností v oblasti služeb zákazníkům

Jasná komunikace se zákazníky je klíčová v oblasti zákaznického servisu. Dovednosti psaní jsou stejně důležité jako komunikační dovednosti a je třeba věnovat pozornost správnému pravopisu a gramatice. Školení a nástroje, jako kontrola pravopisu a gramatiky, mohou zlepšit vaše schopnosti v obou oblastech.

Vytvoření zásad pro zákaznický servis se může zdát zdlouhavé, ale pro poskytování té nejlepší podpory je to klíčové. Podívejte se na tyto šablony zásad zákaznického servisu, které šetří čas!

Šablony zásad zákaznického servisu

Tento text se zaměřuje na zlepšování zákaznického servisu v podnicích a nabízí šablony a návody na tvorbu zásad zákaznického servisu a kontrolní seznam pro nábor pracovníka zákaznického servisu. Dále se zabývá výhodami samoobslužných portálů pro zákazníky a upozorňuje na rostoucí poptávku po nich.

Rozvíjejte své sólo a samostatné podnikání na volné noze s LiveAgent, nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgent.

Helpdesk software pro sólo podnikatele

LiveAgent nabízí široké možnosti podpory pro podnikání na volné noze. Zefektivní komunikaci a organizaci projektů. Uživatelé chválí jednoduchost a efektivitu.

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci. Zlepšete svůj marketing pomocí softwaru od LiveAgent pro helpdesk.

Potřebujete zlepšit svou marketingovou pověst?

LiveAgent nabízí software a služby pro zlepšení zákaznického servisu a má vynikající zákaznický servis. Nabízí také službu asistované migrace z helpdesk řešení a poskytuje emailové šablony pro žádosti o doporučení. Články se zaměřují na zákaznický přístup, důležitost měření metrik zákaznických služeb a reakci na požadavky zákazníků. LiveAgent vytváří řídící panel pro své zákazníky.

Streamline your workflow and complete any task efficiently. Choose from a variety of checklists and start improving immediately.

Kontrolní seznamy

Tento text obsahuje kontrolní seznamy pro různé části oblasti marketingu, jako jsou navrhování magnetů pro potenciální zákazníky, marketingový audit, správa sociálních sítí a spuštění nových webových stránek. Dále také kontrolní seznamy pro call centrum, služby zákazníkům, grafický design, nástup do nové práce a zajišťování kvality služeb zákazníkům.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x