JohnGordon Hilley customer success

VIP linka pro úspěch zákazníků společnosti JohnGordon

Spojte se přímo s JohnemGordonem pomocí tlačítka níže.

Pracovní rozvrh JG (EST, New York Time)
Pondělí: 9:00 – 17:00
Úterý: 9:00 – 17:00
Středa: 9:00 – 17:00
Čtvrtek: 9:00 – 17:00
Pátek: 9:00 – 17:00

Related Articles to JohnGordon
Nastartujte řízení projektů pomocí funkcí řízení projektů a integrací aplikace LiveAgent. Plánujte úkoly a spravujte agenty a oddělení.

Řízení projektu

Vyzkoušejte LiveAgent pro řízení projektů a zákaznickou podporu. Nabízí špičkový software, integrace a možnost bezplatného vyzkoušení. Související články a vzdělávací videa jsou k dispozici.

Zabezpečení dat je jednou z našich hlavních priorit a chceme vědět o našich slepých místech. Pokud jste výzkumný pracovník, oceníme a odměníme vaši pomoc.

LiveAgent Bug Bounty program

Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.

Prozkoumejte výběr nejlepších helpdesk softwarů na trhu. Vyberte si ideální helpdesk software pro své webové stránky a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.

Správné řešení pro váš helpdesk

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně ticketingu, CRM integrace, live chatu a samoobslužného portálu. Zákazníci jako Huawei, Nascar a BMW ji využívají. Spiceworks je cenově dostupný a nabízí pokročilé možnosti správy incidentů. Help Scout je vhodný pro malé a velké firmy s více než 12 000 zákazníky. Zoho Desk je ideální pro středně velké a velké společnosti s více než 50 000 uživateli. Jira Service Management je nejlepší pro větší firmy v oblasti IT. Pro výběr nejlepšího helpdesk software je důležité mít na paměti podporu, možnosti škálování, omezení softwaru, možnosti spolupráce a integrace. LiveAgent patří mezi 15 nejlepších poskytovatelů softwaru pro help desk s hodnocením 4,5 od společnosti Capterra.

Udělejte náskok před softwarem pro interakci se zákazníkem ještě dnes. Mějte přehled o všech požadavcích zákazníků a zlepšujte zákaznickou zkušenost na všech kanálech.

Zachovejte jasno pomocí softwaru pro interakci se zákazníky

Software pro interakci se zákazníky vám umožňuje snadnou a efektivní komunikaci se zákazníky napříč různými kanály. Nabízí také možnost vytvoření znalostní báze a fóra. LiveAgent je cenově dostupný a pokročilý nástroj pro interakci se zákazníky.

Odliv zákazníků, známý také jako úbytek zákazníků, je procento zákazníků, které společnost ztratila v určitém časovém rámci.

Co je to míra odchodů? A jak ji snížit?

Sledujte nové technologie, aktualizujte služby a produkty, nabízíte větší hodnotu, poskytujte zákazníkům pobídky a zaměřte se na dlouhodobé zakázky. LiveAgent Software vám může pomoci snížit míru odchodu a udržet vaše zákazníky spokojené. Porovnejte si ceny s konkurencí.

Vaše údaje nebudeme zveřejňovat, pokud nám to nebude ukládat zákon nebo pokud nám to nedovolíte. Přečtěte si více o zásadách ochrany osobních údajů Quality Unit LiveAgent.

Bezpečnostní zásady

LiveAgent nabízí širokou škálu softwarových řešení pro zákaznickou podporu, včetně telefonních systémů a helpdesk softwaru pro startupy. Společnost také poskytuje školení a blogy pro zlepšení produktu. Zásady ochrany osobních údajů jsou důkladně vysvětleny na webových stránkách.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x