Poskytujte skvělou
zákaznickou podporu.

Odpovězte na více tiketů pomocí univerzálního helpdesk softwaru.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Zdravím, mé jméno je Jan, jak Vám mohu dnes pomoci?

Rád/a bych zkontroloval/a stav své objednávky.

Žádný problém, prosím, uveďte ID své objednávky.

ID mé objednávky je GQ34566

Spojte se se svými
zákazníky skrze všechny kanály

Objevte přes 130 tiketovacích funkcí a více než 200 integrací s nástroji, které milujete.

LiveAgent multichannel help desk software
LiveAgent multichannel help desk software

Widget chatu

Nejlépe hodnocený widget chatu na světě

Zvyšte interakci a usnadněte návštěvníkum nákup pomocí našeho stylového widgetu pro live chat. Poskytněte personalizovanou podporu v reálném čase a pozvěte své zákazníky k chatu na základě času, který strávili na vašem webu, místě a navštívených stránkách.

  • Náhled příchozích zpráv
  • Vestavěný CRM systém
  • Automatické přesměrování chatů
LiveAgent live chat window
LivAgent's call center features

Call centrum

Cloudová telefonická podpora pro moderní podniky

Zlepšete spokojenost svých zákazníků zkrácením čekací doby pomocí našeho cloudového softwaru pro call centrum. Užijte si větší flexibilitu, výraznější úspory a vyšší efektivitu díky zpětnému volání, IVR, ACD a videohovorům.

  • Neomezené nahrávání hovorů

  • Zúčastněné přepojování hovorů

  • Vhodné pro příchozí i odchozí hovory

Tiketing

Jednoduchý, přesto výkonný tiketovací software

Ušetřete čas správou všech zpráv od zákazníků v jediné aplikaci. Sledujte všechny konverzace, integrujte své oblíbené nástroje, automatizujte opakované úkoly, pracujte jako tým a dělejte lepší obchodní rozhodnutí na základě skutečných údajů.

  • Vlastní domény
  • Neomezený počet uživatelů
  • Plně přizpůsobitelný a škálovatelný
Hybrid ticketing system in help desk software - LiveAgent

Doporučení

Zjistěte, proč naši zákazníci milují práci se službou LiveAgent

  • Roman Bosch
    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
    Hendrik Henze HEWO Internetový marketing
  • Razvan Sava
    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
    Razvan Sava Webmaster nabídky
  • Taras Baca
    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
    Rustem Gimaev Jazykové konzultační centrum Antalya
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
    David Chandler Volterman

Co vás k nám dnes
přivádí?

Jen tak brouzdám

Hledáte vícekanálový (omnichanel) helpdesk software s robustními funkcemi, nativním live chatem a funkcemi call centra? Tak to jste na správné adrese!

Help desk software comparison

Porovnání možností

Nejste si jisti, který helpdesk je pro vás ten pravý? Podívejte se na naše důkladné porovnání, které se zaměřuje na porovnávání cen, hodnocení uživatelů, funkcí a také reálného přínosu za vaše peníze.

Průkopnický software

Věděli jste?

Společnost LiveAgent, založená v roce 2006, byla prvním řešením na trhu, které nabízí funkce live chatu a vlastnosti helpdesku. Od roku 2021 je LiveAgent nejlépe hodnoceným a nejvíce recenzovaným helpdesk řešením na trhu, které využívá více než 150 milionů uživatelů a 40 000 podniků po celém světě.

LiveAgent trending as the best help desk software
30%

Generujte vyšší zisky

Vytvářejte nezapomenutelné zážitky, které zvýší vaše příjmy.

97%

Zvyšte spokojenost

Potešte své zákazníky bleskurychlými reakcemi.

16×

Zlepšete hodnotu zákazníka

Zvyšte prodeje tím, že si udržíte zákazníky věrné své značce.

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby asistované migrace dat z většiny populárních řešení zákaznické podpory.

Více než 3000 recenzí na předních srovnávacích stránkách

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes!

Nabízíme služby asistované migrace dat z většiny populárních řešení zákaznické podpory.

Více než 3000 recenzí Capterra GetApp G2 Crowd

Related Articles to Úvod
Skvělé služby zákazníkům začínají lepším helpdesk softwarem. Seznamte se s výhodami LiveAgent a začněte s ním pracovat během 5 minut.

Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.

Zvýšte výdělky o 48 % s chatovacími konverzacemi, call centrem, sociálními sítěmi a znalostní databází. LiveAgent nabízí efektivní nástroje pro úspěšný zákaznický servis.

Live chat je jedním z nástrojů helpdesk softwaru, který umožňuje zákazníkům, aby se s vámi spojili přes vaše webové stránky.

Live chat podpora

Quality Unit, LLC nabízí software zákaznické podpory LiveAgent, který obsahuje funkce jako telefonní systémy VoIP, Software příchozího call centra a Software klientského portálu. Společnost získala ocenění a certifikáty a nabízí také partnerský program. Mají širokou škálu služeb včetně migrace dat a podpory prostřednictvím portálu zákaznické podpory. Vytváření LiveAgent účtu je snadné a poskytne vám špičkovou podporu pro vaše zákazníky.

Pomocí softwaru LiveAgent pro dokumentaci podpory můžete snadno vytvořit komplexní znalostní databázi s dokumentací podpory a umožnit tak samoobsluhu.

Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace

Podpůrná dokumentace poskytuje oficiální informace o produktu nebo službě. Je nezbytná pro zákazníky, pracovníky podpory a pro větší důvěru zákazníků.

Webinář o zákaznických službách LiveAgent se zaměřuje na vícekanálové řešení helpdesku. Zahrnuje živý chat, software pro zadávání tiketů, živý chat, vestavěné call centrum a mnoho dalšího. Po omezenou dobu je k dispozici bezplatná zkušební verze aplikace LiveAgent.

Naučte se s LiveAgent webináři

LiveAgent nabízí bezplatný software pro správu zákazníků s jedním kontaktním místem, akademií, webináři a kontrolními seznamy k uspořádání pracovních postupů a zlepšení produktivity. Jeho software pro zákaznickou službu na sociálních médiích umožňuje rychlou odpověď na dotazy zákazníků z jednoho rozhraní a pomáhá v budování loajality zákazníků. Cena za plán Ticket je $15/agent/měsíc s více než 175 funkcemi a 40 integracemi, což je méně než nabídka konkurence. Přecházíte-li z jiných podobných softwarů, LiveAgent nabízí vynikající zákaznický servis se 24/7 podporou agentů a konečným helpdesk řešením s užitečnými nástroji.

Jak kontaktovat zákaznický servis společnosti VIVE prostřednictvím e-mailu, podpory na chatu, telefonního čísla, podpory na sociálních sítích a samoobslužné podpory.

Kontakty na helpdesk VIVE

Quality Unit, LLC vytváří řídící panel LiveAgent pro nedávnou registraci. Než bude instalace dokončena, budou přihlašovací údaje odeslány na e-mailovou adresu. Stránky využívají cookies, souhlas s použitím se předpokládá.

Software kontakního centra LiveAgent vám umožní sjednotit všechny vaše komunikační kanály se zákazníky do jedné univerzální schránky.

Software kontaktního centra

Dnešní zákazníci očekávají jednotnou zkušenost napříč různými kanály. Softwarové kontaktní centrum LiveAgent umožňuje efektivně spravovat všechny interakce s zákazníky z jednoho místa. Nabízí také snížení nákladů na podporu, více prodejních příležitostí a lepší správu služeb.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x