Zdravím, mé jméno je Jan, jak Vám mohu dnes pomoci?
Rád/a bych zkontroloval/a stav své objednávky.
Žádný problém, prosím, uveďte ID své objednávky.
ID mé objednávky je GQ34566
• • •
Objevte přes 130 tiketovacích funkcí a více než 200 integrací s nástroji, které milujete.
Widget chatu
Zvyšte interakci a usnadněte návštěvníkum nákup pomocí našeho stylového widgetu pro live chat. Poskytněte personalizovanou podporu v reálném čase a pozvěte své zákazníky k chatu na základě času, který strávili na vašem webu, místě a navštívených stránkách.
Call centrum
Zlepšete spokojenost svých zákazníků zkrácením čekací doby pomocí našeho cloudového softwaru pro call centrum. Užijte si větší flexibilitu, výraznější úspory a vyšší efektivitu díky zpětnému volání, IVR, ACD a videohovorům.
Neomezené nahrávání hovorů
Zúčastněné přepojování hovorů
Tiketing
Ušetřete čas správou všech zpráv od zákazníků v jediné aplikaci. Sledujte všechny konverzace, integrujte své oblíbené nástroje, automatizujte opakované úkoly, pracujte jako tým a dělejte lepší obchodní rozhodnutí na základě skutečných údajů.
Hledáte vícekanálový (omnichanel) helpdesk software s robustními funkcemi, nativním live chatem a funkcemi call centra? Tak to jste na správné adrese!
Nejste si jisti, který helpdesk je pro vás ten pravý? Podívejte se na naše důkladné porovnání, které se zaměřuje na porovnávání cen, hodnocení uživatelů, funkcí a také reálného přínosu za vaše peníze.
Průkopnický software
Společnost LiveAgent, založená v roce 2006, byla prvním řešením na trhu, které nabízí funkce live chatu a vlastnosti helpdesku. Od roku 2021 je LiveAgent nejlépe hodnoceným a nejvíce recenzovaným helpdesk řešením na trhu, které využívá více než 150 milionů uživatelů a 40 000 podniků po celém světě.
Vytvářejte nezapomenutelné zážitky, které zvýší vaše příjmy.
Potešte své zákazníky bleskurychlými reakcemi.
Zvyšte prodeje tím, že si udržíte zákazníky věrné své značce.
Nabízíme služby asistované migrace dat z většiny populárních řešení zákaznické podpory.
LiveAgent je software pro správu e-mailů a klientský portál pro startupy. Nabízí funkce jako integrace a alternativy pro další možnosti. Společnost se také pyšní oceněními a certifikáty a má partnerský program. Mezi populární produkty patří software pro zákaznickou podporu, telefonní systémy VOIP a systémy správy stížností. LiveAgent nabízí naplánování demostrace a možnost odběru newsletteru s nejnovějšími aktualizacemi a slevami. Všechna práva jsou vyhrazena společností Quality Unit LLC, která také nabízí školení a blog.
Zákazníci preferují kvalitní podporu před rychlostí a dávají přednost agentům před chatboty. Asistence v reálném čase je nejdůležitější funkce webových stránek a zákazníci očekávají téměř okamžitou odezvu na live chatu. Průměrná doba čekání na odpověď na chatu je 45 sekund, ale 95 % zákazníků si cení důkladné a kvalitní podpory.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech