Hledáte Vision alternativu?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Vision na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste unaveni z vašeho helpdesk softwaru?

Chtěli byste přejít na jiný help desk software? 

Služba LiveAgent nabízí více možností, pokud jde o poskytování zákaznické podpory. Je to dokonalé řešení pro vaši firmu. Díky pokrytí nejdůležitějších komunikačních kanálů, více než 175 funkcím a více než 40 integracím můžete i vy posunout svou podporu na vyšší úroveň.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Ušetřete více díky LiveAgentu

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgentu

Zvýšená spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků & zlepšuje konverzní poměr.

Dostupné ceny

Služba LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonná. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte jednotlivé funkce a přizpůsobte si svůj help desk.

Zvýšená produktivita

Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.

Vision vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
Vision
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing.
Vision nabízí tiketing.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat.
Vision nabízí Live Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Vision nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
Vision nabízí samoobsluhu.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
Vision nabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Vision nabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Vision nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Vision nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi.
Vision nabízí znalostní databázi.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Vision nabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
Vision nabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API.
Vision nabízí funkce API.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Vision nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
Vision nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
Vision nabízí neomezenou historii.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
Vision nabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Vision nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
Vision nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Vision nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu.
Vision nabízí neomezenou podporu 24/7.
app installation - illustration

Výkonná alternativa Vision

Přejděte na software helpdesku, který vám nabídne více, a posuňte svou zákaznickou podporu na vyšší úroveň. 

LiveAgent podporuje všechny relevantní komunikační kanály, jako je e-mail, živý chat, call centrum, znalostní databáze a dokonce i sociální média, jako je Instagram, Twitter a Facebook. Integrace Viberu je na cestě. S tím vším souvisí i skvělý tiketovací systém, který spravuje veškerou vaši komunikaci a organizuje ji za vás. Nemusíte se obávat nepřehledné komunikace. 

Zůstaňte na sociálních sítích

Žijeme ve světě online komunikace, proto je důležité poskytovat podporu nejen prostřednictvím tradičních kanálů, ale také sociálních médií.

LiveAgent je jedním z mála řešení helpdesku, které pokrývá nejen komunikaci na Facebooku a Twitteru, ale také na Instagramu. Integrace služby Viber je na cestě. LiveAgent pokrývá velké množství kanálů, takže můžete svým zákazníkům poskytovat lepší podporu.

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Nejrychlejší živý chat

Live chat je pro pracovníky zákaznické podpory nezbytným a velmi užitečným nástrojem. Umožňuje zákazníkům kontaktovat vás přímo z vašich webových stránek a okamžitě chatovat. Proto musí být rychlý.

LiveAgent se pyšní nejrychlejším widgetem live chatu na trhu, jehož rychlost zobrazení chatu je 2,5 sekundy.

Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Připravení získat více za méně?

Poskytnutí skvělého helpdesk softwaru vaší firmě nemusí být tak drahé. LiveAgent vám nabízí tři úžasné placené plány, které jsou nabité nástroji, funkcemi a integracemi, které vám poskytnou vše, co potřebujete k poskytování té nejlepší podpory.

Podívejte se na naše plány a zjistěte více. Slibujeme, že nezruinují váš rozpočet.

Porovnáváte alternativy? Podívejte se na další

Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.

    Related Articles to Vision alternativa
    Pokud hledáte alternativu Intercomu, zvažte službu LiveAgent. LiveAgent má nejrychlejší chatovací widget na trhu a více než 179 funkcí helpdesku.

    HledáteIntercom alternativu?

    LiveAgent je konkurenceschopnou alternativou k Intercomu pro help desk software. Nabízí 4 balíčky za dobrou cenu a další funkce, včetně integrace se sociálními médii.

    Hledáte něco, co by rozšířilo možnosti vašeho helpdesku? Podívejte se na klíčové funkce a výhody LiveAgentu nebo se přihlaste k bezplatné zkušební verzi.

    Hledáte alternativu Extend?

    Rozšiřte svou zákaznickou podporu s LiveAgentem. Nabízí vícekanálové řešení s mnoha funkcemi a integracemi pro efektivní komunikaci s klienty.

    LiveAgent je v letech 2019 a 2020 nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky. Chcete přejít z Vision na LiveAgent? Máme pro vás nabídku!

    Migrujete z Vision do LiveAgent?

    LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu. Vyzkoušejte zdarma.

    Liveagent je dokonalé řešení zákaznické podpory pro vaši firmu. Díky užitečným nástrojům, pokrytí více kanálů a více než 175 funkcím je Liveagent tou správnou volbou pro vaše podnikání. Widget chatu Liveagent je nejrychlejší na trhu, rychlost zobrazení chatu je 2. 5 sekundy.

    HledáteVerloop alternativu?

    LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů, který nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků.

    Hledáte jinou alternativu k Gistu? Podívejte se na LiveAgent a jeho výhody. Začněte svou bezplatnou zkušební verzi ještě dnes a poskytujte lepší podporu.

    Hledáte alternativu k Gistu?

    Zvyšte spokojenost a produktivitu s LiveAgentem, který nabízí širokou škálu funkcí a umožňuje poskytování telefonické podpory pomocí virtuálního call centra.

    LiveAgent je skvělou alternativou aplikace HappyFox. LiveAgent má konkurenceschopné ceny a množství funkcí a integrací helpdesku. Vyzkoušejte si ji sami.

    Potřebujete alternativu HappyFox?

    LiveAgent je spolehlivý a přizpůsobitelný software pro zákaznickou podporu s pokročilými funkcemi a integracemi komunikačních kanálů.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x