Chtěli byste přejít na jiný help desk software?
Služba LiveAgent nabízí více možností, pokud jde o poskytování zákaznické podpory. Je to dokonalé řešení pro vaši firmu. Díky pokrytí nejdůležitějších komunikačních kanálů, více než 175 funkcím a více než 40 integracím můžete i vy posunout svou podporu na vyšší úroveň.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků & zlepšuje konverzní poměr.
Služba LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonná. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte jednotlivé funkce a přizpůsobte si svůj help desk.
Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta. | Vision |
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků. | LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc. | Vision nabízí tiketing v plánu za 25 USD/agent/měsíc. |
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky. | LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc. | Vision nabízí Live Chat v plánu za 25 USD/agent/měsíc. |
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů. | LiveAgent nabízí Call Centrum. | Vision nenabízí Call centrum. |
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze. | LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Vision nabízí samoobsluhu v plánu za 15 USD/agent/měsíc. |
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích. | LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků. | Vision nabízí integraci Facebooku v plánu za 25 USD/agent/měsíc. |
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru. | LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za agenta nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků. | Vision nabízí integraci Twitteru v plánu za 25 USD/agent/měsíc. |
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií. | LiveAgent nabízí integraci Instagramu. | Vision nenabízí integraci Instagramu. |
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě. | LiveAgent nabízí integraci Viberu. | Vision nenabízí integraci služby Viber. |
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody. | LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Vision nabízí znalostní databázi v plánu za 15 USD/agent/měsíc. |
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi. | LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Vision nabízí zákaznické fórum v plánu za 25 USD/agent/měsíc. |
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy. | LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Vision nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 15 USD/agent/měsíc. |
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací. | LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Vision nabízí funkce API v plánu za 15 USD/agent/měsíc. |
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem. | LiveAgent nabízí funkce IVR. | Vision nenabízí funkce IVR. |
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory. | LiveAgent nabízí video hovory. | Vision nenabízí video hovory. |
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit. | LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Vision nabízí neomezenou historii v plánu za 15 USD/agent/měsíc. |
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek. | LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Vision nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 15 USD/agent/měsíc. |
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu. | LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket+Chat za 29 USD/agent/měsíc. | Vision nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 15 USD/agent/měsíc. |
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů. | LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Vision nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 15 USD/agent/měsíc. |
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte. | LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů. | Vision nenabízí neomezené nahrávání hovorů. |
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů. | LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Vision nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 15USD/agent/měsíc. |
Přejděte na software helpdesku, který vám nabídne více, a posuňte svou zákaznickou podporu na vyšší úroveň.
LiveAgent podporuje všechny relevantní komunikační kanály, jako je e-mail, živý chat, call centrum, znalostní databáze a dokonce i sociální média, jako je Instagram, Twitter a Facebook. Integrace Viberu je na cestě. S tím vším souvisí i skvělý tiketovací systém, který spravuje veškerou vaši komunikaci a organizuje ji za vás. Nemusíte se obávat nepřehledné komunikace.
Žijeme ve světě online komunikace, proto je důležité poskytovat podporu nejen prostřednictvím tradičních kanálů, ale také sociálních médií.
LiveAgent je jedním z mála řešení helpdesku, které pokrývá nejen komunikaci na Facebooku a Twitteru, ale také na Instagramu. Integrace služby Viber je na cestě. LiveAgent pokrývá velké množství kanálů, takže můžete svým zákazníkům poskytovat lepší podporu.
Live chat je pro pracovníky zákaznické podpory nezbytným a velmi užitečným nástrojem. Umožňuje zákazníkům kontaktovat vás přímo z vašich webových stránek a okamžitě chatovat. Proto musí být rychlý.
LiveAgent se pyšní nejrychlejším widgetem live chatu na trhu, jehož rychlost zobrazení chatu je 2,5 sekundy.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Poskytnutí skvělého helpdesk softwaru vaší firmě nemusí být tak drahé. LiveAgent vám nabízí tři úžasné placené plány, které jsou nabité nástroji, funkcemi a integracemi, které vám poskytnou vše, co potřebujete k poskytování té nejlepší podpory.
Podívejte se na naše plány a zjistěte více. Slibujeme, že nezruinují váš rozpočet.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent
LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.
Potřebujete alternativu HappyFox?
LiveAgent je spolehlivým a přizpůsobitelným softwarem pro zefektivnění podpory zákazníků. Nabízí mnoho funkcí a integrací pro komunikační kanály.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech