Hledáte Vision alternativu?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Vision na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste unaveni z vašeho helpdesk softwaru?

Chtěli byste přejít na jiný help desk software? 

Služba LiveAgent nabízí více možností, pokud jde o poskytování zákaznické podpory. Je to dokonalé řešení pro vaši firmu. Díky pokrytí nejdůležitějších komunikačních kanálů, více než 175 funkcím a více než 40 integracím můžete i vy posunout svou podporu na vyšší úroveň.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Ušetřete více díky LiveAgentu

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgentu

Zvýšená spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků & zlepšuje konverzní poměr.

Dostupné ceny

Služba LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonná. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte jednotlivé funkce a přizpůsobte si svůj help desk.

Zvýšená produktivita

Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.

Vision vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
Vision
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
Vision nabízí tiketing v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Vision nabízí Live Chat v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Vision nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Vision nabízí samoobsluhu v plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Vision nabízí integraci Facebooku v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za agenta nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Vision nabízí integraci Twitteru v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Vision nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Vision nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Vision nabízí znalostní databázi v plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Vision nabízí zákaznické fórum v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Vision nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 15 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Vision nabízí funkce API v plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Vision nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
Vision nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Vision nabízí neomezenou historii v plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Vision nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Vision nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Vision nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 15 USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Vision nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Vision nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 15USD/agent/měsíc.
app installation - illustration

Výkonná alternativa Vision

Přejděte na software helpdesku, který vám nabídne více, a posuňte svou zákaznickou podporu na vyšší úroveň. 

LiveAgent podporuje všechny relevantní komunikační kanály, jako je e-mail, živý chat, call centrum, znalostní databáze a dokonce i sociální média, jako je Instagram, Twitter a Facebook. Integrace Viberu je na cestě. S tím vším souvisí i skvělý tiketovací systém, který spravuje veškerou vaši komunikaci a organizuje ji za vás. Nemusíte se obávat nepřehledné komunikace. 

Zůstaňte na sociálních sítích

Žijeme ve světě online komunikace, proto je důležité poskytovat podporu nejen prostřednictvím tradičních kanálů, ale také sociálních médií.

LiveAgent je jedním z mála řešení helpdesku, které pokrývá nejen komunikaci na Facebooku a Twitteru, ale také na Instagramu. Integrace služby Viber je na cestě. LiveAgent pokrývá velké množství kanálů, takže můžete svým zákazníkům poskytovat lepší podporu.  

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Nejrychlejší živý chat

Live chat je pro pracovníky zákaznické podpory nezbytným a velmi užitečným nástrojem. Umožňuje zákazníkům kontaktovat vás přímo z vašich webových stránek a okamžitě chatovat. Proto musí být rychlý.

LiveAgent se pyšní nejrychlejším widgetem live chatu na trhu, jehož rychlost zobrazení chatu je 2,5 sekundy.

Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

man and woman winners-illustration

Připravení získat více za méně?

Poskytnutí skvělého helpdesk softwaru vaší firmě nemusí být tak drahé. LiveAgent vám nabízí tři úžasné placené plány, které jsou nabité nástroji, funkcemi a integracemi, které vám poskytnou vše, co potřebujete k poskytování té nejlepší podpory.

Podívejte se na naše plány a zjistěte více. Slibujeme, že nezruinují váš rozpočet.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Vision alternativa
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru

LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Hledáte něco, co by rozšířilo možnosti vašeho helpdesku? Podívejte se na klíčové funkce a výhody LiveAgentu nebo se přihlaste k bezplatné zkušební verzi.

Hledáte alternativu Extend?

Rozšiřte svou zákaznickou podporu s LiveAgentem. Nabízí vícekanálové řešení s mnoha funkcemi a integracemi pro efektivní komunikaci s klienty.

LiveAgent je skvělou alternativou aplikace HappyFox. LiveAgent má konkurenceschopné ceny a množství funkcí a integrací helpdesku. Vyzkoušejte si ji sami.

Potřebujete alternativu HappyFox?

LiveAgent je spolehlivým a přizpůsobitelným softwarem pro zefektivnění podpory zákazníků. Nabízí mnoho funkcí a integrací pro komunikační kanály.

Požadavek na podporu je dotaz od zákazníka, který se týká vaší firmy, produktu nebo služby. Požadavek na podporu lze zadat přímo.

Požadavek na podporu

Slovnost a strategická komunikace jsou klíčem k úspěchu v osobním i profesním životě. Založte si bezplatný účet na ladesk.com a vyzkoušejte to zdarma.

Hledáte alternativu ke službě Groove? LiveAgent je dokonalé řešení helpdesku s více než 179 funkcemi a více než 40 integracemi.

Hledáte Groove alternativu?

Software ticketingu LiveAgent pomáhá podnikům zefektivnit zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost zákazníků. Nabízí pokročilé funkce a snadné používání. Integrace s PipeDrive zvyšuje výkon a podporu zákazníků.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo