Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte na LiveAgent & a migrujte svá data ze Vocalcom ještě dnes.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrujete z Vocalcom do LiveAgent?

Přejděte na LiveAgent a začněte poskytovat kvalitní zákaznickou podporu ve všech důležitých zákaznických kanálech. Získejte přístup k plnohodnotnému systému helpdesku s řadou integrací a nepřetržitou podporou. Spusťte si bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Vocalcom vs LiveAgent srovnání

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
Vocalcom
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing .
Vocalcom nenabízí tiketing.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat.
Vocalcom nabízí Live Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Vocalcom nabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
Vocalcom nabízí samoobsluhu .
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
Vocalcom nabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Vocalcom nabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Vocalcom nabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viber.
Vocalcom nabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi.
Vocalcom nenabízí znalostní databázi.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Vocalcom nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
Vocalcom nabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API.
Vocalcom nabízí funkce API.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Vocalcom nabízí funkce IVR.
Video hovory
Vohor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
Vocalcom nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
Vocalcom nabízí neomezenou historii.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
Vocalcom nenabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Vocalcom nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
Vocalcom nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Vocalcom nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu.
Vocalcom nenabízí neomezenou podporu 24/7.
server - illustration

Přenos dat pouze v několika krocích

Seznamte se s naším řešením a zjistěte, co pro vás může udělat. Získejte přístup k tiketovacímu systému, který podporuje e-mail, živý chat, sociální média, hovory nebo zákaznický portál za férovou cenu. 

Rádi byste svá data přenesli sami?

V současné době pracujeme na migračním pluginu pro Zopim. Zůstaňte naladěni na další informace. 

monitor plug in - illustration

Jaký typ dat můžete migrovat z Vocalcom?

Lidé

Migrujte agenty, administrátory, koncové uživatele a zákazníky s lehkostí.

Tikety

Migrujte tikety, přílohy, pole uživatelů a tiketová pole.

Označení

Migrujte všechna vaše oddělení a označení tiketů.

Připraveni migrovat z Vocalcom do LiveAgent?

Podívejte se na některé výhody, které získáte, když přejdete do LiveAgent

Vynikajicí zákaznický servis

24/7 podpora našich agentů. Jsme tu, kdykoli nás potřebujete.

Konečné helpdesk řešení

Užitečné nástroje, více než 179 funkcí a přes
40 integrací. Máme všechno, co potřebujete. 

Zvolte si váš jazyk

Vyberte si ze 43 různých jazykových překladů. LiveAgent podporuje jazykově upravitelné widgety.

Migrujte vaše data z Vocalcom již dnes

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu. 

Více informací
$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Migrujete z jiných platforem?

Migrujte vaše data z některých uvedených poskytovatelů softwaru zdarma. Udělejte změnu již dnes. Postaráme se o vás.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Vocalcom migrace
Vocalcom Migrace

Migrujete z Vocalcom do LiveAgent?

LiveAgent je v letech 2019 a 2020 nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky. Připojte se ke společnostem, jako je Yamaha nebo O2, a poskytněte prvotřídní zákaznický servis.

Získejte více informací o výkonném vytáčení. Porozumějte mu do hloubky díky vysvětlením od profesionálů.

Výkonné vytáčení

Sorry, I cannot perform a language translation for Marketing Summarization in CS.

Společnosti LiveAgent a TeleCube jsou nyní partnery VOIP. Zjistěte více o možnostech TeleCube ve službě LiveAgent - Call centrum.

TeleCube

TeleCube je platformou VoIP poskytující telefonní služby víc než 50 zemích. Společnost se zaměřuje na poskytování snadno spravovatelných a finančně dostupných řešení pro firmy. Společnost je partnerem LiveAgent a integrace TeleCube umožňuje využití široké škály funkcí call centra. Integrace je snadná a nevyžaduje další poplatky od LiveAgent. Cena za služby TeleCube závisí na konkrétním předplatném plánu. VoIP umožňuje vytvoření virtuálního call centra přes internet.

LiveAgent je v letech 2019 a 2020 nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro smb. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW nebo Yamaha, a poskytněte prvotřídní zákaznickou podporu.

Přecházíte z Tawk do LiveAgent?

Agent subdomény se nazývá podle názvu společnosti nebo týmu. LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, jako je tiketing, chatování v reálném čase a integrace s různými sociálními médii. Nabízí také různé plány a možnosti pro podniky různé velikosti.

Přecházíte od Kustomer? LiveAgent vám pomůže zvládnout vše, a to od emailů až po sociální média a bázi znalostí. Proveďte migraci zdarma ještě dnes.

Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně tiketového systému, live chatování, call centra, self-service portálu a integrace s Facebookem, Twitterem, Instagramem a Viberem. Toto řešení také nabízí automatizaci a pravidla, funkce API, interaktivní hlasovou odezvu a videohovory. Kustomer je funkčně omezenější alternativou, která nenabízí tiketový systém, call centrum ani IVR a vyžaduje vyšší náklady na integrace a funkce API.

Chcete migrovat data ze Samange do jiného řešení? Podívejte se na LiveAgent a přesvědčte se o jeho výhodách. Spusťte si bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Přecházíte ze Samanage do LiveAgent?

Získejte 7 nebo 30denní zkušební verzi zdarma s použitím firemního e-mailu. LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zlepšení zákaznické podpory. Sledujte, jak může LiveAgent pomoci vaší firmě.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x