Sem vložte text nadpisu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Blok záhlaví se zkušební formou (s pozadím)

Zde můžete použít standardní text (odstavec) s odkazy. Pokud potřebujete použít tučné písmo, kurzívu nebo seznam s odrážkami a číslované seznamy, můžete tak učinit.

Do tohoto bloku můžete přidávat tlačítka pomocí bloku HTML, loga klientů prostřednictvím krátkého kódu nebo jednobodových častých dotazů se schema.org.

Další důležité informace získáte na našem github.com.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Blok vodorovných záložek

Zde můžete použít standardní text (odstavec) s odkazy. Pokud potřebujete použít tučnou kurzívu, můžete to udělat.

Cenový blok - dva balíčky (bez pozadí)

Zde můžete použít standardní text (odstavec) s odkazy. Pokud potřebujete použít tučné písmo, kurzívu nebo seznam s odrážkami a číslované seznamy, můžete tak učinit.

Do tohoto bloku můžete přidávat tlačítka pomocí bloku HTML.

Package Name

Jméno balíčku

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /měsíčně
Package Name

Název balíčku

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /měsíčně

All-Inclusive řešení call centra pro malé podniky a velké organizace

LiveAgent helpdesk tour

Propojte všechny své účty sociálních médií s naším softwarem kontaktního centra, abyste zvýšili produktivitu agentů a zajistili bezpečnost dat svých zákazníků. Software helpdesku LiveAgent se integruje s aplikacemi Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger a Viber.

Proactive chat invitation in LiveAgent

 Software helpdesku LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším widgetem pro živý chat na trhu. Převeďte návštěvníky webových stránek na zákazníky během několika sekund. Proaktivně oslovujte, nabízejte personalizovanou a informovanou pomoc a užívejte si lepší spokojenost zákazníků a současně generujte vyšší tržby.

LiveAgent helpdesk tour

Zjednodušte všechny dotazy zákazníků na centralizovanou plochu vícekanálového agenta pomocí našeho tiketingového softwaru. Přiřaďte tikety různým oddělením a agentům a uspořádejte každý dotaz podle značek, priority nebo data přijetí. Podívejte se na cestu řešení problémů každého zákazníka od začátku do konce, napříč různými kanály podpory a ve formátu bohatém na kontext s naším hybridním streamem tiketů.

LiveAgent - What is knowledge base software?

Vytvořte a stylizujte svou vlastní znalostní základnu pomocí našeho editoru WYSIWYG (What You See Is What You Get). Zlepšete spokojenost zákazníků tím, že svým zákazníkům poskytnete svépomocné nástroje, jako jsou články s návody, časté dotazy nebo fóra.

Related Articles to Vstupní stránka osnovy pro PPC
Nastartujte řízení projektů pomocí funkcí řízení projektů a integrací aplikace LiveAgent. Plánujte úkoly a spravujte agenty a oddělení.

Řízení projektu

Vyzkoušejte LiveAgent pro řízení projektů a zákaznickou podporu. Nabízí špičkový software, integrace a možnost bezplatného vyzkoušení. Související články a vzdělávací videa jsou k dispozici.

Uvažujete o migraci ze SolarWinds na jinou platformu? Vyzkoušejte zdarma LiveAgent a přejděte na nový helpdesk software.

Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.

Prozkoumejte výběr nejlepších helpdesk softwarů na trhu. Vyberte si ideální helpdesk software pro své webové stránky a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.

Správné řešení pro váš helpdesk

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně ticketingu, CRM integrace, live chatu a samoobslužného portálu. Zákazníci jako Huawei, Nascar a BMW ji využívají. Spiceworks je cenově dostupný a nabízí pokročilé možnosti správy incidentů. Help Scout je vhodný pro malé a velké firmy s více než 12 000 zákazníky. Zoho Desk je ideální pro středně velké a velké společnosti s více než 50 000 uživateli. Jira Service Management je nejlepší pro větší firmy v oblasti IT. Pro výběr nejlepšího helpdesk software je důležité mít na paměti podporu, možnosti škálování, omezení softwaru, možnosti spolupráce a integrace. LiveAgent patří mezi 15 nejlepších poskytovatelů softwaru pro help desk s hodnocením 4,5 od společnosti Capterra.

Zabezpečení dat je jednou z našich hlavních priorit a chceme vědět o našich slepých místech. Pokud jste výzkumný pracovník, oceníme a odměníme vaši pomoc.

LiveAgent Bug Bounty program

Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.

Udělejte náskok před softwarem pro interakci se zákazníkem ještě dnes. Mějte přehled o všech požadavcích zákazníků a zlepšujte zákaznickou zkušenost na všech kanálech.

Zachovejte jasno pomocí softwaru pro interakci se zákazníky

Software pro interakci se zákazníky vám umožňuje snadnou a efektivní komunikaci se zákazníky napříč různými kanály. Nabízí také možnost vytvoření znalostní báze a fóra. LiveAgent je cenově dostupný a pokročilý nástroj pro interakci se zákazníky.

Finanční stabilita téměř každé společnosti dnes do značné míry závisí na spokojenosti zákazníků. Přečtěte si více o dárcích pro zákazníky.

Dárky pro zákazníky

Zvýšte dopad obchodních dárků tím, že je dáte v jiném než svátečním období. Věnujte pozornost zákazníkům a vybírejte dárky s ohledem na jejich preference a demografické charakteristiky. Produkty zdarma, služby zdarma či upgrady a brandované dárky jsou účinné způsoby, jak projevit zákazníkovi vděčnost.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x