Práce na dálku s pomocí softwaru pro vzdálenou podporu se stává novou normou pro většinu lidí na celém světě. Ještě před vypuknutím pandemie COVID-19 byla remote práce na vzestupu.
Zaměstnavatelé jsou stále flexibilnější a chápou, že pracovití a kvalifikovaní zaměstnanci jsou pro jejich společnost přínosem bez ohledu na to, odkud pracují. Ve skutečnosti podle společnosti PRNewswire 83 % podniků zavedlo nebo plánuje zavést politiku flexibilních pracovních míst. Proč? Čtěte dál a dozvíte se to.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Software používaný pro práci na dálku vám umožní spolupracovat s týmem a zároveň sloužit zákazníkům.
Správný software pro vzdálenou podporu by měl mít funkce, které vám pomohou komunikovat se spolupracovníky a zákazníky z mnoha kanálů, automatizovat pracovní postupy, sledovat množství provedené práce a pomáhat vytvářet komplexní zprávy.
Podle každoročního průzkumu společnosti FlexJob je 65 % respondentů, kteří pracují na home-office, produktivnějších než na tradičním pracovišti, protože jsou méně rušeni a jejich práce není narušována.
Podle studie společnosti Amerisleep je 57 % pracovníků, kteří pracují na dálku pravděpodobněji více spokojeno se svou prací, než-li průměrný Američan.
Studie společnosti Amerisleep také ukázala, že téměř 80 % pracovníků na dálku popsalo svou typickou úroveň stresu během pracovního týdne jako “nestresovou” nebo jen “mírně stresovou”.
Pracovníci, kteří pracují na remote si obvykle berou méně dnů nemocenské. Podle průzkumu společnosti Indeed týkajícího se práce na dálku 50 % zaměstnanců na dálku uvedlo, že práce z domova snižuje počet jejich dnů nemocenské a 56 % uvedlo, že snižuje počet jejich absencí.
Pokud se kvůli koronaviru potýkáte s těžkými časy, máme pro vás řešení. Zákazníkům, kteří si nemohou dovolit platit měsíční předplatné služby LiveAgent, nabízíme možnost kreditů. Kontaktujte nás prostřednictvím chatu nebo nám pošlete e-mail s popisem vaší situace a my to s vámi vyřešíme.
Správný software pro sledování práce na dálku vám umožní sledovat vše od statistik používání a výkonu agentů až po hodnocení spokojenosti zákazníků. Vytvářejte komplexní přehledy podle času, oddělení, agentů, značek nebo kanálů. Čtěte dále…
Software pro správu práce by vám měl pomoci řídit úkoly, pracovní zátěž a agenty prostřednictvím automatizačních funkcí, které přidělují odpovědnosti, optimalizují pracovní zátěž, rozdělují úkoly, zjišťují kolize agentů a další. Čtěte dále…
Software pro vzdálenou spolupráci by měl podporovat interní i externí hlasové a video hovory. Interní hovory vám umožní komunikovat s kolegy, aniž byste museli používat aplikace třetích stran, a externí hovory vám umožní obsluhovat zákazníky z pohodlí domova. Čtěte dále…
Software pro vzdálenou podporu by vám měl umožnit komunikovat se zákazníky a kolegy z jednoho ovládacího panelu. Využívejte live chat pro pomoc zákazníkům v reálném čase a využívejte interní chaty pro komunikaci s kolegy, aby týmy vzdálené softwarové podpory mohly pracovat. Čtěte dále…
LiveAgent je komplexní řešení pro všechny týmy vzdálené zákaznické podpory.
Od roku 2004 pomáháme firmám růst a starat se o jejich zákazníky. Máme vše, co je potřeba k tomu, abychom posunuli vaše služby, které poskytujete zákazníkům na dálku, na vyšší úroveň.
Je to komplexní řešení pro všechny vaše potřeby zákaznického servisu s ticketingem, live chatem, call centrem a podporou sociálních médií.
LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným řešením helpdesk softwaru pro malé a střední podniky v roce 2019 a 2020.
Nástroj obsahuje více než 180 funkcí, více než 40 integrací a téměř nekonečné možnosti přizpůsobení vašim potřebám.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Chcete-li určit nejlepší software pro práci na dálku pro vaši společnost, podívejte se na platformy s recenzemi, jako je Capterra. Kromě toho porovnejte funkce, ceny a možnosti přizpůsobení. Vyberte tři nejlepší a vyzkoušejte jejich zkušební verze. Každá renomovaná společnost, která nabízí řešení help desku, nějaké má.
Software pro vzdálenou podporu umožňuje vašim agentům poskytovat služby zákazníkům téměř odkudkoli s jednoduchým připojením k internetu. Navíc se jedná o centralizovaný software pro zákaznickou podporu, kde můžete automatizovat úkoly agentů, analyzovat zprávy a efektivně reagovat na zákazníky z jednoho místa.
Správný software pro vzdálenou podporu zobrazuje nástroje pro vytváření zpráv, které vám v případě potřeby umožní denně zobrazovat a sledovat výkonnost agentů.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech