Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte na LiveAgent & a migrujte svá data ze Zendesk Talk ještě dnes.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Přecházíte ze Zendesk do LiveAgent?

Snadná migrace ze služby Zendesk do služby LiveAgent. Náš tým podpory je připraven vám pomoci s čímkoli, co budete potřebovat, a vaše data migrujeme – zdarma!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Zendesk Talk vs LiveAgent srovnání

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
Zendesk Talk
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí prodej letenek v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí Live Chat v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí Call centrum v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí samoobsluhu v plánu za 121 USD/agent/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za acc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Zendesk Talk nabízí integraci Facebooku v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za agenta nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Zendesk Talk nabízí integraci Twitteru v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Zendesk Talk nabízí integraci Instagramu v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu v tarifu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za účet nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
Zendesk Talk nabízí integraci služby Viber v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí znalostní databázi v plánu za 121 USD/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí zákaznické fórum v plánu za 152 USD/agent/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí funkce API v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí funkce IVR v plánu za 152 USD/agent/měsíc.
Video hovory
Vohor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
Zendesk Talk nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí neomezenou historii v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí neomezený počet tiketůk/e-mailů v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí neomezenou podporu 24/7 jako dodatečnou funkci.
server - illustration

Přenos dat zdarma

Členové naší podpory jsou připraveni vám pomoci s čímkoli, co potřebujete, takže nás neváhejte kontaktovat! Zatímco budeme přenášet vaše data, můžete si odpočinout a počkat, až budete moci používat svůj nový účet LiveAgent a poskytovat svým zákazníkům tu nejlepší podporu. 

Rádi byste svá data přenesli sami?

Nabízíme migrační plugin pro Zendesk. Klikněte sem pro více informací!

monitor plug in - illustration

Jaký typ dat můžete přenést ze Zendesk Talk?

Lidé

Migrujte agenty, administrátory, koncové uživatele a zákazníky s lehkostí.

Tikety

Migrujte tikety, přílohy, pole uživatelů a tiketová pole.

Označení

Migrujte všechna vaše oddělení a označení tiketů.

Připraveni migrovat ze Zendesk Talk do LiveAgent?

Zde jsou některé výhody, na které se můžete těšit po přechodu na LiveAgent

Vynikajicí zákaznický servis

24/7 podpora našich agentů. Jsme tu, kdykoli nás potřebujete.

Konečné helpdesk řešení

Užitečné nástroje, více než 179 funkcí a přes 40 integrací. Máme všechno, co potřebujete.

Zvolte si váš jazyk

Vyberte si ze 43 různých jazykových překladů. LiveAgent podporuje jazykově upravitelné widgety.

Migrujte vaše data ze Zendesk Talk již dnes

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Jak můžete migrovat ze Zendesk Talk do LiveAgent?

Chcete-li migrovat ze Zendesk Talk do LiveAgent, obraťte se na naši zákaznickou podporu nebo použijte bezplatný migrační plugin v LiveAgent.

Jaká data můžete migrovat ze Zendesk Talk do LiveAgent?

Můžete migrovat data, jako jsou kontaktní údaje, správci, agenti, oddělení, označení, uživatelská pole, přílohy a další.

Kolik stojí migrace ze Zendesk Talk do LiveAgent?

LiveAgent si za migraci ze Zendesk Talk neúčtuje žádné další poplatky.

Related Articles to Zendesk Talk migrace
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke špičkovým společnostem a poskytněte jim lepší podporu s LiveAgentem.

Migrujte vaše data z CallHub do LiveAgent

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu. LiveAgent podporuje widgety s možností jazykového přizpůsobení a nabízí 43 různých překladů. All-Inclusive verze LiveAgentu vyhovuje malým firmám, společnostem i velkým korporacím s měsíčním cenovým tarifem za 39 USD. Migrujte svá data z CallHub do LiveAgentu ještě dnes.

Přecházíte z Pure Chatu na LiveAgent? Naši agenti podpory a technický tým vám rádi pomohou rychle a bezpečně migrovat všechna vaše data. A to zcela zdarma. Kontaktujte nás ještě dnes a poraďte se s námi o migraci dat.

Přecházíte z Pure Chat do LiveAgent?

LiveAgent nabízí plány pro podniky různých velikostí a typů. Od bezplatného plánu s omezenými funkcemi a historií tiketů po plány pro malé, střední a velké podniky s neomezenou historií tiketů, různým počtem emailových adres, tlačítek chatu a funkcí pro oddělení. LiveAgent se přizpůsobuje potřebám vaší společnosti a pomáhá organizacím všech velikostí. Vyzkoušejte ZDARMA nebo získáte více informací na stránkách LiveAgent.

Chcete přejít ze služby LiveCall? Kontaktujte tým podpory LiveAgent a začněte migrovat svá data zdarma ještě dnes.

Chcete migrovat z LiveCall?

LiveAgent nabízí dokonalé řešení pro help desk s více než 175 funkcemi a 40 integracemi. Podpora je k dispozici 24/7 a zákazníci si mohou vybrat ze 43 různých překladů. Získejte LiveAgent zdarma nebo si vyberte jeden ze tří placených tarifů a zvyšte své úspory a návratnost investic. Přechod z LiveCall na LiveAgent nabízí výjimečný zákaznický servis a užitečné nástroje.

LiveAgent je řešení helpdesku, které propojuje více kanálů v jednom rozhraní. Přejděte z Crisp na LiveAgent a začněte získávat výhody v oboru.

Přecházíte z Crisp do LiveAgent?

LiveAgent nabízí tiketovací systém pro zákaznickou podporu, který pokrývá všechny důležité kanály za rozumnou cenu. Je plně vybaven a nabízí nepřetržitou podporu pro každého uživatele. Přejděte na LiveAgent a vyzkoušejte jeho výhody s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní.

LiveAgent je v letech 2019 a 2020 nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky. Chcete přejít z Vision na LiveAgent? Máme pro vás nabídku!

Migrujete z Vision do LiveAgent?

Společnost Quality Unit nabízí software pro zákaznickou podporu včetně telefonních systémů VoIP, samoobslužného a call centra a software pro správu e-mailů. Dále poskytuje partnerský program a akademii přinášející vysokou úroveň odbornosti. Na webu je k dispozici blog, slovník a webináře. K vytvoření účtu v aplikaci LiveAgent se uživatelé mohou registrovat.

Chcete migrovat data ze Samange do jiného řešení? Podívejte se na LiveAgent a přesvědčte se o jeho výhodách. Spusťte si bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Přecházíte ze Samanage do LiveAgent?

LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Společnosti, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, užívají LiveAgent a poskytují tak svým zákazníkům prvotřídní podporu. LiveAgent nabízí různé plány, včetně bezplatného 7denního plánu s omezenými funkcemi.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo