Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte na LiveAgent & a migrujte svá data ze Zopim ještě dnes.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Přecházíte ze Zopim do LiveAgent?

LiveAgent je multikanálové řešení zákaznického servisu, které může zlepšit váš servisní servis mnoha způsoby. Nabízíme plnohodnotné řešení zákaznické podpory, velké množství integrací a nepřetržitou zákaznickou podporu pro všechny naše zákazníky. Spusťte si bezplatnou zkušební verzi ještě dnes!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Přecházíte ze Zopim do LiveAgent?
Slido green logo

Zopim vs LiveAgent srovnání

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
Zopim
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
Společnost Zopim nabízí tiketing v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Zopim nabízí Live Chat v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
Společnost Zopim nabízí Call centrum v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Společnost Zopim nabízí samoobsluhu v plánu za 121 USD/agent/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za acc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Zopim nabízí integraci Facebooku v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za agenta nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Zopim nabízí integraci Twitteru v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Zopim nabízí integraci Instagramu v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu v tarifu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za účet nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
Společnost Zopim nabízí integraci služby Viber v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zopim nabízí znalostní databázi v plánu za 121 USD/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zopim nabízí zákaznické fórum v plánu za 152 USD/agent/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zopim nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zopim nabízí funkce API v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
Společnost Zopim nabízí funkce IVR v plánu za 152 USD/agent/měsíc.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
Zopim nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zopim nabízí neomezenou historii v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zopim nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Zopim nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zopim nabízí neomezený počet tiketůk/e-mailů v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
Zopim nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zopim nabízí neomezenou podporu 24/7 jako dodatečnou funkci.
server - illustration

Získejte přístup k LiveAgent

S naším tiketovacím systémem můžete využívat e-mail, živý chat, call centrum, zákaznický portál, znalostní databázi a kanály sociálních médií, jako je Facebook, Instagram a Twitter. Spusťte si bezplatnou zkušební verzi ještě dnes a vyzkoušejte si ji na vlastní kůži. 

Rádi byste svá data přenesli sami?

LiveAgent nabízí migrační pluginy pro helpdeskové softwary a v současné době pracujeme na migračním pluginu pro Zopim. Zůstaňte naladěni na další informace. 

monitor plug in - illustration

Jaký typ dat můžete migrovat ze Zopim?

Jaký typ dat můžete migrovat ze Zopim?

Lidé

Migrujte agenty, administrátory, koncové uživatele a zákazníky s lehkostí.

Lidé

Tikety

Migrujte tikety, přílohy, pole uživatelů a tiketová pole.

Tikety

Označení

Migrujte všechna vaše oddělení a označení tiketů.

Připraveni přejít ze Zopim do LiveAgent?

Podívejte se na některé výhody, které získáte, když přejdete do LiveAgent

Připraveni přejít ze Zopim do LiveAgent?

Vynikajicí zákaznický servis

24/7 podpora našich agentů. Jsme tu, kdykoli nás potřebujete.

Vynikajicí zákaznický servis

Konečné helpdesk řešení

Užitečné nástroje, více než 179 funkcí a přes
40 integrací. Máme všechno, co potřebujete. 

Konečné helpdesk řešení

Zvolte si váš jazyk

Vyberte si ze 43 různých jazykových překladů. LiveAgent podporuje jazykově upravitelné widgety.

Migrujte vaše data ze Zopim již dnes

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.

$15 měsíc

Ticket

  • Neomezená historie tiketů
  • Neomezené emailové adresy
  • Pokročilá hlášení
  • Zákaznický portál + fórum
$29 měsíc

Ticket+chat

  • Vše v Tiketu, plus:
  • Neomezená tlačítka chatu
  • Správa zpětné vazby
  • Sledování návštěvníků ve skutečném čase
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 telefonní číslo
  • 1 emailová adresa

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Proč byste si měli vybrat LiveAgent místo Zopim?

Pokud se snažíte poskytovat zákaznickou podporu na více platformách, bude pro vás LiveAgent významným přínosem. LiveAgent je funkčně bohatý software pro help desk, který zahrnuje zákaznický portál, živý chat, tiketing, call centrum a integraci se sociálními médii. Všechny dotazy zákazníků tak přenáší do tiketů. Díky tomu mohou vaši agenti odpovídat všem zákazníkům z jednoho ovládacího panelu.

Jaká data můžete přenést ze systému Zopim do systému LiveAgent?

Můžete přenést data, jako jsou kontaktní údaje zákazníků, informace o odděleních, administrátorech, přílohy a další.

Jak můžete migrovat ze Zopim do LiveAgent?

Zatím nemáme k dispozici migrační plugin, takže všechny přenosy dat je třeba provádět ručně. Dejte nám vědět, pokud máte o plugin zájem, a my jej přidáme do seznamu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo