LiveAgent je multikanálové řešení zákaznického servisu, které může zlepšit váš servisní servis mnoha způsoby. Nabízíme plnohodnotné řešení zákaznické podpory, velké množství integrací a nepřetržitou zákaznickou podporu pro všechny naše zákazníky. Spusťte si bezplatnou zkušební verzi ještě dnes!
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
|
Zopim
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Společnost Zopim nabízí tiketing v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
|
Zopim nabízí Live Chat v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
Společnost Zopim nabízí Call centrum v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Společnost Zopim nabízí samoobsluhu v plánu za 121 USD/agent/měsíc.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za acc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Zopim nabízí integraci Facebooku v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za agenta nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Zopim nabízí integraci Twitteru v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Zopim nabízí integraci Instagramu v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci Viberu v tarifu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za účet nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Společnost Zopim nabízí integraci služby Viber v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zopim nabízí znalostní databázi v plánu za 121 USD/agent/měsíc.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zopim nabízí zákaznické fórum v plánu za 152 USD/agent/měsíc.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zopim nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zopim nabízí funkce API v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
Společnost Zopim nabízí funkce IVR v plánu za 152 USD/agent/měsíc.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí video hovory.
|
Zopim nenabízí video hovory.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zopim nabízí neomezenou historii v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zopim nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
|
Zopim nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zopim nabízí neomezený počet tiketůk/e-mailů v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
Zopim nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zopim nabízí neomezenou podporu 24/7 jako dodatečnou funkci.
|
S naším tiketovacím systémem můžete využívat e-mail, živý chat, call centrum, zákaznický portál, znalostní databázi a kanály sociálních médií, jako je Facebook, Instagram a Twitter. Spusťte si bezplatnou zkušební verzi ještě dnes a vyzkoušejte si ji na vlastní kůži.
LiveAgent nabízí migrační pluginy pro helpdeskové softwary a v současné době pracujeme na migračním pluginu pro Zopim. Zůstaňte naladěni na další informace.
Migrujte agenty, administrátory, koncové uživatele a zákazníky s lehkostí.
Migrujte tikety, přílohy, pole uživatelů a tiketová pole.
Migrujte všechna vaše oddělení a označení tiketů.
Podívejte se na některé výhody, které získáte, když přejdete do LiveAgent
24/7 podpora našich agentů. Jsme tu, kdykoli nás potřebujete.
Užitečné nástroje, více než 179 funkcí a přes
40 integrací. Máme všechno, co potřebujete.
Vyberte si ze 43 různých jazykových překladů. LiveAgent podporuje jazykově upravitelné widgety.
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.
Most Popular
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Migrujte vaše data z některých uvedených poskytovatelů softwaru zdarma. Udělejte změnu již dnes. Postaráme se o vás.
Pokud se snažíte poskytovat zákaznickou podporu na více platformách, bude pro vás LiveAgent významným přínosem. LiveAgent je funkčně bohatý software pro help desk, který zahrnuje zákaznický portál, živý chat, tiketing, call centrum a integraci se sociálními médii. Všechny dotazy zákazníků tak přenáší do tiketů. Díky tomu mohou vaši agenti odpovídat všem zákazníkům z jednoho ovládacího panelu.
Můžete přenést data, jako jsou kontaktní údaje zákazníků, informace o odděleních, administrátorech, přílohy a další.
Zatím nemáme k dispozici migrační plugin, takže všechny přenosy dat je třeba provádět ručně. Dejte nám vědět, pokud máte o plugin zájem, a my jej přidáme do seznamu.
Migrujte vaše data z CallHub do LiveAgent
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu. LiveAgent podporuje widgety s možností jazykového přizpůsobení a nabízí 43 různých překladů. All-Inclusive verze LiveAgentu vyhovuje malým firmám, společnostem i velkým korporacím s měsíčním cenovým tarifem za 39 USD. Migrujte svá data z CallHub do LiveAgentu ještě dnes.
Přecházíte z Verloop do LiveAgent?
LiveAgent nabízí vynikající zákaznický servis s podporou agentů 24/7 a konečné helpdesk řešení s užitečnými nástroji a více než 175 funkcemi a 40 integracemi. Také můžete vybrat jeden ze 43 jazyků a LiveAgent podporuje widgety s jazykovou adaptací. Přechod z Verloop na LiveAgent přináší tyto výhody.
LiveAgent nabízí dokonalé řešení pro help desk s více než 175 funkcemi a 40 integracemi. Podpora je k dispozici 24/7 a zákazníci si mohou vybrat ze 43 různých překladů. Získejte LiveAgent zdarma nebo si vyberte jeden ze tří placených tarifů a zvyšte své úspory a návratnost investic. Přechod z LiveCall na LiveAgent nabízí výjimečný zákaznický servis a užitečné nástroje.
Migrujete z Qonvo do LiveAgent?
LiveAgent nabízí výrazně více funkcí než konkurenční Qonvo, například integraci Twitteru, Instagramu a Viberu, znalostní databázi, zákaznické fórum, automatizaci a pravidla a funkce API. LiveAgent také disponuje neomezeným počtem webových stránek, chatovacích tlačítek, tiketů/e-mailů, nahrávání hovorů a nepřetržitou podporou 24/7. Qonvo nabízí pouze tiketing a nemá funkci Live Chat, Call Centrum a samoobsluhu. Cena plánu LiveAgent Tiket za 15 USD/agent/měsíc je mnohem nižší než cena plánu Qonvo za 459 USD/měsíc.
Přecházíte z Crisp do LiveAgent?
LiveAgent nabízí tiketovací systém pro zákaznickou podporu, který pokrývá všechny důležité kanály za rozumnou cenu. Je plně vybaven a nabízí nepřetržitou podporu pro každého uživatele. Přejděte na LiveAgent a vyzkoušejte jeho výhody s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní.
Migrujete z Vision do LiveAgent?
Společnost Quality Unit nabízí software pro zákaznickou podporu včetně telefonních systémů VoIP, samoobslužného a call centra a software pro správu e-mailů. Dále poskytuje partnerský program a akademii přinášející vysokou úroveň odbornosti. Na webu je k dispozici blog, slovník a webináře. K vytvoření účtu v aplikaci LiveAgent se uživatelé mohou registrovat.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech