• Akademie
  • Citáty, výroky a slogany zákaznického servisu

Citáty, výroky a slogany zákaznického servisu

It has been estimated that poor customer service is costing businesses more than $75 billion a year. In order to stay successful and profitable in today’s highly competitive and oversaturated marketplace, businesses need to take customer service seriously and make it a top priority. Below is the ultimate collection of customer service quotes and sayings from famous business leaders, industry experts, and authors providing some valuable insights and inspiration for businesses reshaping their approach to serving customers.

74 Inspirativní citáty odborníků na zákaznický servis

Vysvětlení, co znamená zákaznický servis

What is customer service in today’s world? Business leaders believe that it has gone far beyond simply offering support to customers. It’s a philosophy that must be embraced by everyone in an organization; from top management to frontline employees.

Zákaznický servis by neměl být oddělením. Měla by to být celá společnost.

Tony Hsieh – CEO firmy Zappos

Zákaznický servis znamená, že zákazníci snadno a rychle získají pomoc, kterou potřebují – kdy a jak potřebují.

Steve Benson – držitel Pulitzerovy ceny za redakční karikatury

O zákaznickém servisu mluví spousta lidí, ale je to prostě každodenní, nepřetržitá, nekonečná, vytrvalá a soucitná činnost.

Christopher McCormick – bývalý generální ředitel společnosti L.L.Bean

Ve světě internetového zákaznického servisu je důležité mít na paměti, že váš konkurent je vzdálen jen jedno kliknutí myší.

Doug Warner – senior viceprezident společnosti Vonage

Zákaznický servis je dobrovolný čin, který je projevem skutečné touhy zákazníka uspokojit, ne-li potěšit.

Steve Curtin – Nadšenec pro zákazníky, zaměstnanec společnosti Marriott International

Do hry vás dostane jen to, že se vyrovnáte ceně a kvalitě. Ve hře vyhrávají služby.

Tony Alessandra – podnikatel, autor knih o podnikání a řečník v síni slávy

Pokud neobsluhujete zákazníka, je vaším úkolem obsluhovat někoho, kdo ho obsluhuje.

Jan Carlzon – generální ředitel společnosti SAS Group

Nejlepší zákaznický servis je, když vám zákazník nemusí volat, nemusí s vámi mluvit. Prostě to funguje.

Jeff Bezos – generální ředitel společnosti Amazon

Nezapomínejte, kdo je zákazník

The customer is the core reason why any business exists. Without customers, there is no profit. In a sense, they are truly any company’s most valuable assets. The following customer service quotes are great reminders of how businesses should view their customers.

Mzdu nevyplácí zaměstnavatel. Zaměstnavatel pouze nakládá s penězi. Mzdy vyplácí zákazník.

Henry Ford – zakladatel společnosti Ford Motor Company

Šéf je jen jeden: Zákazník. A ten může vyhodit všechny ve firmě od předsedy až dolů, jednoduše tím, že utratí své peníze někde jinde.

Sam Walton – zakladatel společností Walmart a Sam’s Club

Zákazníci jsou majetek, o který je třeba pečovat a starat se o něj.

Jeanne Bliss – zakladatelka a prezidentka společnosti CustomerBliss a spoluzakladatelka asociace The Customer Experience Professionals Association.

Největším bohatstvím každé společnosti jsou její zákazníci, protože bez zákazníků není společnost.

Michael LeBoeuf – autor knih o podnikání a bývalý profesor managementu na univerzitě v New Orleans

Správné zacházení se zákazníky

Spokojení zákazníci, o které je dobře postaráno, mohou být těmi nejlepšími vyslanci značky. Na druhou stranu zanedbaní zákazníci mohou snadno poškodit pověst značky a způsobit finanční ztráty. Níže uvedené citáty o službách zákazníkům jasně ukazují, proč je nezbytné se o zákazníky starat a správně s nimi jednat.

13. “Pravidlo 1: Zákazník má vždy pravdu. Pravidlo 2: Pokud se zákazník někdy mýlí, přečtěte si znovu pravidlo č. 1.” Stew Leonard – generální ředitel společnosti Stew Leonard’s

14. “Starejte se o zákazníky a obchod se postará sám o sebe.” Ray Kroc – Známý tím, že koupil, zpopularizoval a “založil” McDonald’s.

15. “Zákazník nám říká, jak zůstat na trhu, nejlépe, když mu nasloucháme.” Pamela Nelson – umělkyně

16. “Nesnažte se zákazníkovi říkat, co chce. Pokud chcete být chytří, buďte chytří ve sprše. Pak vylez, jdi do práce a obsluhuj zákazníka!” Gene Buckley – Senior Director of Customer Success ve společnosti Microsoft

17. “Vaši nejlepší zákazníci zanechávají dojem. Dělejte to samé a oni neodejdou.” Reklama SAP

18. “Každý zákazník, který odejde zneuznaný a poražený, představuje desítky tisíc dolarů za dveřmi a navíc nesplnění slibu, který značka dala na začátku. Není to vidět, ale děje se to, a to denně.” Seth Godin – autor a bývalý manažer firmy dot com

19. “Pokud zákazníky znechutíte ve fyzickém světě, každý z nich to může říct šesti přátelům. Když uděláte zákazníky nespokojenými na internetu, každý z nich to může říct šesti tisícům.” Jeff Bezos – generální ředitel společnosti Amazon

20. “Pokud se vaši zákazníci budou cítit jako outsideři, najdou si nakonec konkurenta, se kterým se jim bude lépe obchodovat.” Shep Hyken – CSP, CPAE je CAO (Chief Amazement Officer) společnosti Shepard Presentations.

21. “Zákazníci jsou jako zuby. Když se o ně nestaráte, odcházejí jeden po druhém, dokud nezůstanou žádní.” Jerry Flanagan – armádní veterán, podnikatel, zakladatel a generální ředitel značky JDog

Další citáty o správném zacházení se zákazníky:

22. “Zákazníky nezajímá, kolik toho víte, pokud nevědí, jak moc vám na tom záleží.” Damon Richards – expert na péči o zákazníky

23. “Jednejte se zákazníkem, jako byste jím byli vy.” Gena Lorainne – zahradnice a odbornice na zahrady v zavedené zahradnické firmě.

24. “Zdvořilé jednání udělá ze zákazníka chodící reklamu.” James Cash – akademik, který je členem představenstva několika společností, například General Electric, Microsoft, The Chubb Corporation, Phase Forward, Inc., Wal-Mart a Veracode.

25. “Pokud se nestaráte vy, váš zákazník se nikdy starat nebude.” Marlene Blaszczyk – zakladatelka MotivateUs.com

26. “Chovejte se ke svým zákazníkům, jako by vás vlastnili, protože je to tak.” Mark Cuban – majitel basketbalového klubu Dallas Mavericks, spolumajitel společnosti 2929 Entertainment a předseda představenstva AXS TV.

27. “Pokud si nevážíte svých zákazníků, bude si jich vážit někdo jiný.” Jason Langella

28. “Ke každému zákazníkovi přistupujte s myšlenkou pomoci mu vyřešit problém nebo dosáhnout cíle, nikoliv prodat výrobek nebo službu.” Brian Tracy – motivační řečník a autor knih o seberozvoji.

29. “Pokud se o zákazníka nestaráte vy, postará se o něj váš konkurent.” Brian Tracy – motivační řečník a autor knih o seberozvoji.

30. “Žádná reklama nenapraví škody způsobené tím, že se zákazník řádně nezabýval svým problémem.” Albert Schindler

31. “Najít zákazníka trvá měsíce a ztratit ho jen pár vteřin.” Vince Lombardi – manažer Národní fotbalové ligy

Poskytování vynikajících služeb zákazníkům

Vynikající zákaznický servis je víc než jen odpovídání na dotazy zákazníků a řešení jejich problémů. Spotřebitelé jsou stále náročnější, a proto si cení značek, které jim dokážou poskytnout skutečně nezapomenutelné služby. Proto jsou ochotni se o své pozitivní zkušenosti podělit s ostatními.

32. “Skvělý zákaznický servis je pro firmu rozhodující konkurenční výhodou.” Steve Benson – držitel Pulitzerovy ceny za redakční karikatury

33. “Dobrý zákaznický servis začíná nahoře. Pokud to vaši vedoucí pracovníci nechápou, mohou být ohroženy i ty nejsilnější články dále v linii.” Richard Branson – zakladatel skupiny Virgin

34. “Čím déle čekáte, tím těžší je vytvořit vynikající zákaznický servis.” William H. Davidow – generální partner společnosti Mohr Davidow Ventures

35. “Skvělý zákaznický servis neznamená, že zákazník má vždy pravdu, ale že je vždy respektován.” Chris LoCurto – kouč pro vedení lidí a podnikání

36. “Chcete-li poskytovat skutečnou službu, musíte přidat něco, co se nedá koupit ani změřit penězi, a to je upřímnost a poctivost.” Don Alden Adams – prezident Strážné věže Bible

37. “Když zákazníkovi sloužíte lépe, vždy se vám investice vrátí.” Kara Parlin – spisovatelka, editorka a stratég obsahu

38. “Jeden zákazník, o kterého je dobře postaráno, může být cennější než reklama za 10 000 dolarů.” Jim Rohn – podnikatel, autor a motivační řečník

39. “Cílem společnosti je mít zákaznický servis, který je nejen nejlepší, ale i legendární.” Sam Walton – zakladatel společností Walmart a Sam’s Club

40. “Vždy mějte na paměti staré maloobchodní přísloví: Zákazníci si pamatují službu mnohem déle než cenu.” Lauren Freedmanová – realitní makléřka

41. “Klíčové je, když zákazník odchází a říká si: ‘Páni, rád jsem s nimi obchodoval a chci o tom říct ostatním.'” Shep Hyken – CSP, CPAE je CAO (Chief Amazement Officer) společnosti Shepard Presentations.

Citáty o službách, které splňují potřeby zákazníků a překonávají jejich očekávání

Aby mohly firmy poskytovat vynikající služby, musejí znát očekávání a preference svých zákazníků zevnitř i zvenčí. Znalost toho, co u zákazníků rezonuje, tak umožňuje nejen uspokojit jejich potřeby, ale také překonat očekávání tím, že uděláte něco navíc.

42. “Prvním krokem k překonání očekávání zákazníka je znát jeho očekávání.” Roy H. Williams – autor bestsellerů a marketingový konzultant, známý především díky trilogii Čaroděj reklam.

43. “Přibližte se svým zákazníkům více než kdy jindy. Tak blízko, že jim řeknete, co potřebují, mnohem dříve, než si to sami uvědomí.” Steve Jobs – spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Apple

44. “Čím více se zákazníky komunikujete, tím je vše jasnější a tím snadněji určíte, co byste měli dělat.” John Russell – bývalý viceprezident společnosti Harley-Davidson

45. “Zákazníci od vás neočekávají, že budete dokonalí. Očekávají ale, že když se něco pokazí, tak to opravíte.” Donald Porter – viceprezident společnosti British Airways

46. “Klíčem je nastavit realistická očekávání a pak je nejen splnit, ale i překonat – nejlépe nečekaným a užitečným způsobem.” Richard Branson – zakladatel skupiny Virgin

47. “Zjistěte, co vaši zákazníci nejvíce chtějí a co vaše společnost umí nejlépe. Zaměřte se na to, kde se tyto dvě věci potkávají.” Kevin Stirtz – autor knihy Věrnější zákazníci

48. “Jít nad rámec zahrnuje to, že se zákazníci “cítí výjimečně” a pomáhají jim, i když to nemusí dávat smysl.” Neil Patel – autor bestsellerů New York Times a nejlepší influencer na webu podle časopisu Forbes.

49. “Na dalších kilometrech nejsou žádné dopravní zácpy.” Roger Staubach – Quarterback týmu Dallas Cowboys

Pochopení významu zákaznické zkušenosti

V posledních letech se zákaznická zkušenost stala rozhodujícím diferenciačním faktorem pro značky ve všech odvětvích. Její význam by proto neměl být podceňován. Důsledné vytváření skvělých zákaznických zkušeností podporuje loajalitu zákazníků, zlepšuje jejich retenci a podporuje pozitivní doporučení.

50. “Zákaznická zkušenost je dalším konkurenčním bojištěm.” Jerry Gregoire – informační ředitel společnosti Dell

51. “Naše zákazníky vnímáme jako pozvané hosty na večírku a my jsme hostitelé. Naším úkolem je každý den vylepšovat každý důležitý aspekt zákaznické zkušenosti.” Jeff Bezos – zakladatel a generální ředitel společnosti Amazon

52. “Musíte začít u zákaznické zkušenosti a postupovat zpět k technologii, ne naopak.” Steve Jobs – spoluzakladatel a bývalý generální ředitel společnosti Apple

53. “Zákaznická zkušenost není náklad. Řízení zákaznické zkušenosti posiluje vaši značku.” Stan Phelps – architekt zážitků ve společnosti 9 INCH

54. “Pokud se vám podaří vybudovat skvělý zážitek, zákazníci si o tom řeknou navzájem. Slovo z úst do úst má velkou sílu.” Jeff Bezos – zakladatel a generální ředitel společnosti Amazon

55. “Každý kontakt se zákazníkem ovlivňuje, zda se k nám vrátí. Musíme být pokaždé skvělí, jinak je ztratíme.” Kevin Stirtz – autor knihy Více loajálních zákazníků

56. “Lidé zapomenou, co jsi řekl. Zapomenou, co jste udělali. Ale nikdy nezapomenou, jak se díky vám cítili.” Maya Angelou – básnířka, zpěvačka, pamětnice a bojovnice za občanská práva.

57. “Vnímání zákazníka je vaše realita.” Kate Zabriskie – prezidentka společnosti Business Training Works

Budování kultury zaměřené na zákazníka

Adopting a customer-centric approach and putting customers first at the core of all business decisions and operations helps to gain a solid advantage over competitors. What does being customer-centric mean for businesses? Here is what industry experts have to say about customer-centricity:

58. “V éře zákazníků nerozhodují o tom, jak jsou jejich společnosti orientované na zákazníky, vedoucí pracovníci, ale zákazníci.” Kate Leggettová – odbornice na řízení vztahů se zákazníky a strategie zákaznických služeb, vyspělost, benchmarking, řízení a návratnost investic.

59. “Každá společnost, která chce mít zákazníky na prvním místě…. , musí být ochotna uvažovat dlouhodobě.” Jeff Bezos – zakladatel a generální ředitel společnosti Amazon

60. “Už nikdy nebudete mít produktovou nebo cenovou výhodu. Lze je příliš snadno duplikovat. Ale silnou kulturu zákaznických služeb zkopírovat nelze.Jerry Fritz – majitel společnosti Jerry Fritz Garden Design

61. “Model zaměřený na zákazníka není založen na odborných znalostech v oblasti vývoje produktů, ale spíše na hlubokém porozumění tomu, co zákazníci skutečně chtějí, kdy a jak to chtějí a co jsou ochotni vám za to dát.” Peter Fader – profesor marketingu na Wharton School of the University of Pennsylvania.

62. “Pokud pracujete jen pro peníze, nikdy se vám to nepodaří, ale pokud milujete to, co děláte, a zákazník je vždy na prvním místě, úspěch se dostaví.” Ray Kroc – americký podnikatel, který se proslavil především rozšířením společnosti McDonald’s z místního řetězce na nejziskovější franšízovou restauraci na světě.

Zpětná vazba od zákazníků

According to the experts, customer feedback and complaints should be embraced and viewed as a source of information providing helpful insights. So, businesses can use these insights to learn where and how they can improve their products and services. Therefore, complaining customers are invaluable.

63. “Your most unhappy customers are your greatest source of learning.” Bill Gates – Co-founder of Microsoft

64. “Zpětná vazba od spotřebitelů je pro nás i nadále NEJDŮLEŽITĚJŠÍ hnací silou podnikání.” Howard Shultz – bývalý generální ředitel společnosti Starbucks

65. “Zákazníci často vědí o vašich produktech více než vy. Využijte je jako zdroj inspirace a nápadů pro vývoj produktů.” David J. Greer – spolumajitel a prezident společnosti Robelle

66. “Statistiky naznačují, že když si zákazníci stěžují, majitelé a manažeři podniků by z toho měli být nadšení. Stěžující si zákazník představuje obrovskou příležitost pro další obchod.” Zig Ziglar – autor, prodejce a motivační řečník

67. “Neplýtvejte časem zákazníků a neptejte se jich, pokud nejste připraveni jednat podle toho, co vám řeknou.” Bruce Temkin – vedoucí XM Institute

68. “Požádejte své zákazníky, aby se stali součástí řešení, a nepovažujte je za součást problému.” Alan Weiss – konzultant, řečník a autor

Zapojení zaměstnanci poskytují lepší služby

Skvělé služby zákazníkům začínají u spokojených zaměstnanců. Vysoce angažovaní, motivovaní, zmocnění a dobře postaraní zaměstnanci se tak budou s větší pravděpodobností zajímat o zákazníky a poskytovat jim lepší služby. Následující citáty o zákaznickém servisu jsou toho důkazem:

69. “Jak se cítí vaši zaměstnanci, tak se budou cítit i vaši zákazníci. A pokud se vaši zaměstnanci nebudou cítit ceněni, nebudou se cítit ceněni ani vaši zákazníci.” Sybil F. Stershic – autorka a uznávaná odbornice na zapojení zaměstnanců prostřednictvím interního marketingu.

70. “Dobře se starejte o své zaměstnance a oni se budou dobře starat o vaše zákazníky a ti se budou vracet.” J. W. Marriott – zakladatel společnosti Marriott Corporation

71. “Bez skvělých zaměstnanců nikdy nemůžete mít skvělé služby zákazníkům.” Richard F. Gerson – autor, marketér

72. “If we consistently exceed the expectations of employees, they will consistently exceed the expectations of our customers.” Shep Hyken – Customer service expert, keynote speaker, CSP, CPAE is the CAO (Chief Amazement Officer) of Shepard Presentations

73. “Ať už jste malá nebo velká firma, nemůžete poskytovat dobré služby zákazníkům, pokud se vaši zaměstnanci necítí dobře, když chodí do práce.” Martin Oliver – jednatel společnosti Kwik-Fit Financial Service

74. “Vždy se chovejte ke svým zaměstnancům přesně tak, jak chcete, aby se chovali k vašim nejlepším zákazníkům.” Stephen R. Covey – pedagog, autor, podnikatel a řečník.

Chytlavé slogany a hesla zákaznického servisu

Kromě citátů o službách jsme vám chtěli nabídnout chytlavé slogany a nápady na slogany. Jedná se o mocné marketingové nástroje, které mohou sloužit jako zapamatovatelné rozlišovací prvky, jež pomáhají vytvářet emocionální vazby s potenciálními zákazníky a motivovat je k podpoře značky.

Níže je uveden seznam nejznámějších a nejpřesvědčivějších sloganů, mott a výroků o zákaznickém servisu, které by mohly být užitečné pro použití v reklamních kampaních. Tedy k upoutání zájmu potenciálních zákazníků nebo k inspiraci podpůrných týmů při školeních zákaznického servisu.

Seznam sloganů, hesel a mott zákaznického servisu

  • Nejvíce vydělá ten, kdo slouží nejlépe.
  • Vše je o zákaznících.
  • Získejte zákazníka, ne prodej.
  • Udělejte ze zákazníka hrdinu svého příběhu.
  • Zdvořilost jde daleko, a přitom nic nestojí.
  • Zákazník je na prvním místě.
  • Spokojení zákazníci jsou naší nejlepší reklamou.
  • Zákazník má vždy pravdu.
  • Vnímání zákazníka je naše realita.
  • Chování ke každému klientovi jako k rodině.
  • Dobrý servis je dobrý obchod.
  • Zákaznický servis je úkolem každého z nás.
  • Mimořádné služby pro mimořádné zákazníky.
  • Good customer service costs less than bad customer service.
  • Zákaznický servis není oddělení, ale přístup.
  • Mimořádné služby pro mimořádné zákazníky.
  • Služby zákazníkům jsou novým marketingem.
  • Dobrý zákaznický servis stojí méně než špatný zákaznický servis.
  • Zákaznický servis se vyplatí.
  • Věrnost zákazníků je k nezaplacení.

Objevujte na vlastní pěst

Put the knowledge into practice by testing out everything you learn in our academy right inside LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Otázka”, “name”: “Co je dobrá nabídka zákaznického servisu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Jeden inspirativní a dobrý citát o zákaznických službách pochází od nikoho jiného než od Steva Jobse: Musíte začít u zákaznické zkušenosti a postupovat zpět k technologii, ne naopak.” } }, { “@type”: “Otázka”, “name”: “Co je úžasný zákaznický servis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Úžasný zákaznický servis je víc než jen odpovídání na otázky zákazníků a řešení jejich problémů. Spotřebitelé jsou stále náročnější, a proto si cení značek, které jsou schopny poskytnout skutečně nezapomenutelné služby. Díky tomu jsou zákazníci ochotni sdílet své pozitivní zkušenosti s ostatními.” } }, { “@type”: “Otázka”, “name”: “Proč by vaše společnost měla mít slogan?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Dobrý slogan pomůže každému rychle identifikovat, čím se vaše společnost zabývá, a účinně vás odliší od ostatních značek.” } }] }
Zpět na Akademii Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.