Software pro zákaznický servis

Udělejte dojem na své zákazníky a zvyšte jejich spokojenost.
  • ✓ Žádný vstupní poplatek   
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována    
  • ✓ Zruště kdykoliv
Animace záhlaví
Helpdesk software

Software pro zákaznický servis je klíčovou složkou výjimečné zákaznické zkušenosti. Najít ten správný software je však náročné, protože většina poskytovatelů nabízí podobné funkce a slibuje, že vám pomůže dosáhnout stejných cílů. Abychom vám pomohli vybrat ten nejlepší software pro vaši firmu, niku a odvětví, sestavili jsme pro vás seznam nejlepších řešení zákaznických služeb roku 2022. U každého softwaru porovnáme seznam funkcí, cenu a hodnocení zákazníků z nezávislých webů s recenzemi softwaru.

Co je to software pro zákaznický servis?

Software pro služby zákazníkům je software, který zefektivňuje komunikaci se zákazníky napříč různými kanály. Každý software se liší způsobem, jakým zpracovává příchozí zprávy od zákazníků. Většina softwaru však převádí zprávy z různých komunikačních kanálů na tikety a ukládá je do sdílené, centralizované schránky.

Software pro zákaznický servis se obvykle používá pro účely zákaznické podpory, ale mohou jej používat i prodejní, účetní, IT nebo marketingové týmy v rámci jedné organizace. Kromě toho, že je systém užitečný pro tradiční podniky, může být přínosem i pro neziskové organizace, vládní agentury a vzdělávací instituce.

Jak funguje software pro zákaznický servis?

Software pro služby zákazníkům se propojuje s každodenními komunikačními kanály se zákazníky, včetně e-mailu, telefonu, živého chatu, integrace se sociálními médii, aplikací pro zasílání zpráv a dokonce i s portály služeb zákazníkům.

Když zákazník kontaktuje vaši firmu prostřednictvím některého z těchto kanálů, systém automaticky vytvoří lístek. Pokud například zákazník použije kanál v reálném čase, jako je telefon nebo live chat, systém automaticky začne posílat notifikace či zvonit, aby upozornil agenty online podpory. Jakmile agent hovor nebo chat zvedne, mohou agent a zákazník začít komunikovat v reálném čase.

Předpokládejme však, že zákazník použije ke kontaktu s vaší společností kanál, jako je e-mail, sociální média nebo aplikace pro zasílání zpráv. V takovém případě systém jednoduše vytvoří tiket a přiřadí jej konkrétnímu oddělení/agentovi na základě předem definovaných kritérií.

Podniky a organizace, které tuto technologii nevyužívají, se často potýkají s nespokojeností a odchodem zákazníků, protože mnoho zpráv od zákazníků proklouzne mezi řádky nebo se na ně nedostane dostatečně rychle.

Takový systém umožňuje každé firmě nebo organizaci zlepšit procesy komunikace se zákazníky, protože eliminuje sledování zařízení a účtů tím, že všechny zprávy uchovává na jednom místě. V důsledku toho šetří čas a zvyšuje produktivitu a dobu odezvy, což přispívá k větší spokojenosti zákazníků.

Součástky systému zákaznické podpory

E-mail

Software pro zákaznickou podporu může snadno nahradit vaši webovou poštu nebo mailové klienty, jako je Gmail, Outlook a Mail. Nabízí více funkcí a flexibility a přesahuje rámec pouhého odesílání a přijímání e-mailů.

Software pro služby zákazníkům poskytuje pokročilé možnosti spolupráce a e-mailové dovednosti založené na možnostech směrování, přizpůsobitelných e-mailových šablonách, kompletních profilech zákazníků, možnostech segmentace zákazníků a sledování SLA. Obsahuje také funkce detekce kolizí agentů, které zajišťují, že agenti nebudou ztrácet čas prací na stejných tiketech nebo si navzájem mazat práci.

Přeposílání e-mailů do softwaru pro služby zákazníkům LiveAgent
Přeposílání e-mailů do LiveAgent

Live chat

Live chat je preferovaným komunikačním kanálem pro 42 % online zákazníků, protože je bezproblémový a snadno dostupný. Místo hledání kontaktních údajů vás mohou zákazníci rychle kontaktovat na vašich webových stránkách jedním kliknutím.

Live chat je také skvělým nástrojem proaktivní zákaznické podpory pro řešení problémů v reálném čase, které mohou zákazníci zažít při prohlížení vašich webových stránek nebo při pokusu o odhlášení.

Funkce chatu v reálném čase v softwaru pro služby zákazníkům LiveAgent

Call centrum

Vynikající software pro zákaznické služby by měl obsahovat funkce call centra, protože poskytuje flexibilitu a významné úspory. Například místo výdajů za hardware a minuty pro mezinárodní hovory můžete poskytovat celosvětovou podporu za přijatelnou cenu.

Přestože mnoho spotřebitelů dává přednost digitálním kanálům, telefonování je stále nejlepší volbou pro problémy, které vyžadují rychlé řešení. Rozhovor se zástupcem podpory může zajistit, že si obě strany budou rozumět a nedojde k nedorozumění.

Propojte svého poskytovatele VoIP se softwarem LiveAgent pro služby zákazníkům - vše v jednom.

Sociální sítě

Digitální domorodci, jako je generace Z, dávají přednost komunikaci na sociálních sítích, protože je to kanál, který je neustále k dispozici. Ostatní skupiny spotřebitelů se obracejí na sociální kanál jako na poslední možnost, a to poté, co se jim nepodařilo spojit s oddělením podpory společnosti a vyčerpali všechny ostatní možnosti.

Je důležité si uvědomit, že ne každá firma musí být přítomna na každé platformě. Většina spotřebitelů však očekává, že většina společností, organizací a vzdělávacích institucí bude mít aktivní stránky na Facebooku, Instagramu a Twitteru, na které se mohou obrátit v případě potřeby zákaznické podpory.

Propojení Facebooku se softwarem pro správu zákaznických služeb LiveAgent

Aplikace pro zasílání zpráv

Aplikace pro zasílání zpráv, jako jsou Messenger, Viber, WhatsApp, LINE a Signal, získávají v oblasti služeb zákazníkům na popularitě, protože nabízejí snadný způsob komunikace s firmami. Zákazníci navíc tyto aplikace dobře znají, protože je používají ke komunikaci s přáteli a rodinou, takže kontaktování firem je velmi pohodlné.

Kromě toho aplikace pro zasílání zpráv nevyžadují, aby uživatelé čekali na zavolání nebo se aktivně zapojovali do konverzace se zákazníkem. Namísto toho mohou zákazníci reagovat ve svém volném čase a přesto obdrží poměrně rychlé odpovědi na své dotazy.

Funkce dokovacího okna chatu v nejlepším softwaru pro služby zákazníkům LiveAgent

Samoobsluha

Moderní zákazník nechce ztrácet čas kontaktováním zákaznického servisu. Místo toho hledá odpovědi na své zákaznické dotazy samostatně, a to tak, že na vašich webových stránkách vyhledá nejčastější dotazy, ověřená komunitní fóra nebo jakékoli související zdroje.

Pokud máte k dispozici specializované úložiště znalostí, které popisuje základní procesy, zásady nebo návody, můžete výrazně snížit objem tiketů a odlehčit tak svým zaměstnancům.

Přizpůsobení báze znalostí v softwaru pro služby zákazníkům LiveAgent

Proč používat softwarová řešení pro zákaznický servis ve vaší firmě?

Používání softwarových řešení pro zákaznický servis může být pro vaši firmu přínosem v nesčetných ohledech. Existuje spousta případů použití, které můžeme nastínit – od snížení počtu opuštěných košíků až po zvýšení spokojenosti, příjmů a loajality zákazníků.

Důvodem, proč můžete s tímto nástrojem pro služby zákazníkům udělat tolik, je jeho všestrannost. Mohou ho používat univerzity, poskytovatelé zdravotní péče, finanční instituce, firmy zabývající se elektronickým obchodováním, začínající firmy SaaS a vše ostatní k dosažení různých cílů. Řešení je navíc plně přizpůsobitelné, škálovatelné a adaptabilní, takže uskutečnění vašich snů je jen otázkou správného nastavení řešení zákaznické podpory a jeho plného využití.

Posílení vztahů se zákazníky

Nejlepším způsobem, jak posílit vztahy se zákazníky, je navázat s nimi kontakt a poskytovat jim individuální služby. Softwarové řešení helpdesku je ideálním nástrojem pro komunikaci se zákazníky, protože celý proces zjednodušuje a usnadňuje. Například není třeba vyhledávat tweety nebo komentáře v oznámeních, abyste se mohli zapojit do konverzací se zákazníky. Místo toho jednoduše odpovídejte na každou zprávu průběžně, přímo ze softwaru pro správu služeb zákazníkům s historií zákazníků po ruce.

Pokud jde o personalizaci, software pro zákaznickou podporu vám může pomoci, protože ukládá základní údaje o zákaznících spolu s jejich zprávami. Díky tomu, že máte všechny kontextové informace konsolidované na jednom panelu, můžete snadno poskytovat rychlé, kompetentní a personalizované služby a zároveň posilovat vztahy se zákazníky.

Rychlejší řešení problémů zákazníků

Díky automatickému přesměrování tiketů budou zprávy od vašich zákazníků vždy automaticky přiřazeny agentovi podpory, který je nejlépe vybaven k jejich zodpovězení. Odstraněním jakéhokoli stání a vytvořením pocitu odpovědnosti můžete zlepšit dobu odezvy téměř o 23 %.

Pokud navíc svým zákazníkům poskytnete možnosti podpory v reálném čase, jako je například live chat, můžete pomoci více zákazníkům a rychleji vyřešit více problémů.

Výrazné zvýšení spokojenosti a loajality zákazníků

Získávání věrných zákazníků a zvyšování jejich spokojenosti je snadné. Se softwarem pro vícekanálový zákaznický servis můžete řešit problémy zákazníků proaktivně. Například proaktivní pozvánky na chat se mohou hodit, když jsou zákazníci na vašich stránkách připraveni se odhlásit, ale potřebují s tímto procesem pomoci. Řešení helpdesku vám navíc pomůže určit, kdy je ten správný čas na oslovení, a to na základě nástrojů pro monitorování v reálném čase, které ukazují, které stránky si vaši potenciální zákazníci prohlížejí a jak dlouho.

Zkrácení doby odezvy díky samoobsluze

Většina zákazníků chce své problémy vyřešit samostatně, aniž by kontaktovala zákaznickou podporu. Pokud svým stávajícím i potenciálním zákazníkům poskytnete samoobslužné centrum obsahující zdroje, jako jsou články s návody, nejčastější dotazy a dokonce i komunitní fóra, můžete zkrátit dobu odezvy a zlepšit služby zákazníkům. Když zákazníci najdou odpovědi na své běžné otázky samostatně, nebudou mít důvod vás kontaktovat nebo čekat na odpověď od vašich zaměstnanců.

Zvýšení produktivity pracovníků podpory

Softwarový nástroj pro služby zákazníkům, jako je gamifikace, může zvýšit produktivitu zaměstnanců tím, že do pracovního prostředí vnese herní aspekt. Pracovníci mohou překonávat nové rekordy, získávat odznaky a zvyšovat úroveň, což zvyšuje produktivitu a podporuje zdravou soutěživost mezi týmy i jednotlivci.

Využijte výhod automatizace zákaznické podpory

Každodenní řešení problémů zákazníků může být náročné a vést k vyhoření pracovníků zákaznických služeb. Software pro sledování zákaznických služeb však obsahuje funkce, které mohou vašemu agentovi usnadnit život a zvýšit jeho produktivitu. Automatizace například zajišťuje, že se vaši agenti mohou soustředit na komplexní problémy zákazníků, místo aby se věnovali všedním, opakujícím se úkolům, jako je změna stavů tiketů nebo sledování nezodpovězených e-mailů.

Jak vybrat nejlepší software pro zákaznický servis?

Zatímco pro jednu společnost může být jeden software tou nejlepší volbou, pro jinou může být nevhodný. Je důležité si uvědomit, že každá firma má jiné potřeby a chce dosáhnout jiných cílů. Například zatímco jedna společnost se může spokojit s jednoduchým softwarem pro chat, jiná může potřebovat komplexní řešení, které podporuje vícekanálovou komunikaci se zákazníkem.

Než si vyberete nebo dokonce prozkoumáte software pro služby zákazníkům, musíte pochopit své cíle a požadavky. Zamyslete se nad tím, čeho chcete pomocí softwaru dosáhnout, a zvažte také svůj rozpočet. Může se stát, že dokonalé řešení “vše v jednom” může být finančně nedostupné. Jakmile si zapíšete svá očekávání od softwaru a stanovíte rozpočet, můžete začít zkoumat své možnosti.

Abyste ze softwaru pro služby zákazníkům vytěžili co nejvíce, doporučujeme hledat systém s většinou, ne-li se všemi, z následujících funkcí.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture​

Klíčové vlastnosti softwaru pro služby zákazníkům

Zjednodušený systém tiketingu

Ujistěte se, že kanály, které chcete propojit se softwarem pro zákaznickou podporu, jsou podporovány. Pokud například chcete ze svého softwaru pro zákaznickou podporu uskutečňovat a přijímat telefonické hovory, ujistěte se, že obsahuje vestavěné smíšené call centrum.

Podporované kanály

Pokud chcete podporovat své zákazníky v aplikacích pro zasílání zpráv, jako je Facebook Messenger nebo WhatsApp, ujistěte se, že software nabízí funkční integraci s kanály sociálních médií.

Věstavěný systém CRM

Nespokojte se s typem softwaru pro služby zákazníkům, který nenabízí vestavěný CRM. Chcete mít přístup k údajům o zákaznících v rámci systému helpdesku, abyste nemuseli ztrácet čas přihlašováním a odhlašováním z různých aplikací, abyste mohli poskytovat kompetentní služby.

CRM z nejlepšího softwaru pro služby zákazníkům LiveAgent

Automatizovaná distribuce

Automatizovaná distribuce tiketů zajišťuje, že příchozí tikety jsou vždy směrovány do nejvhodnějšího oddělení a k nejvhodnějšímu pracovníkovi. Zajišťuje také, že tikety nikdy nezůstanou zaseknuté/nečekají na odpověď, aniž by za ně někdo převzal odpovědnost.

Automatizace a pravidla

Pravidla automatizace mohou zlepšit pracovní postupy zákaznického servisu a interakci se zákazníky. Například automatizací konkrétních procesů a akcí, jako je odesílání následných e-mailů, mohou vaši pracovníci podpory ušetřit čas a peníze. Ušetřený čas lze využít při řešení složitějších zákaznických dotazů, zatímco peníze lze vložit do lepšího školení agentů nebo prodejních/marketingových kampaní.

Integrace

Ujistěte se, že vybraný systém má aktivní integraci s nástroji, které rádi denně používáte. Smyslem softwaru pro služby zákazníkům je zvýšit vaši produktivitu a minimalizovat počet externích nástrojů, které používáte. Díky integraci helpdesku s aplikacemi třetích stran, jako je například Shopify, můžete zobrazovat objednávky/vrácení peněz zákazníků přímo v softwaru pro služby zákazníkům.

Seznam pluginů v softwaru pro služby zákazníkům LiveAgent

Reportování a gamifikace

Přístup k přesným datovým informacím může každé firmě pomoci zlepšit její prodejní, marketingové a podpůrné procesy. Pokud například hlášení ze systému ukazují, že v době oběda máte vysokou míru opuštěných hovorů, může to znamenat, že potřebujete na tuto směnu přidat více pracovníků telefonické podpory, protože je to jedna z vašich špičkových hodin a zákazníci čekají na zavolání příliš dlouho.

Na druhou stranu může gamifikace podpořit zdravou soutěživost mezi týmem zákaznického servisu a pracovníky zákaznického servisu. Díky udělování odznaků a úrovní odměn se mohou agenti vaší podpory cítit motivováni k lepším výkonům. Zvýšená produktivita ovlivní, kolik tiketů vyřeší a jak rychle, což vám může ušetřit peníze a zároveň zvýšit spokojenost zákazníků..

Přehledový panel v nejlepším softwaru pro služby zákazníkům LiveAgent

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Klíčové faktory při výběru softwarové sady nástrojů pro zákaznický servis

Ceník

Zvažte svůj rozpočet a částku, kterou jste ochotni utratit. Vezměte prosím na vědomí, že nejoblíbenější softwarová řešení pro zákaznický servis mohou být poměrně drahá. Místo toho, abyste platili prémiovou cenu za hlavní značku nebo se prostě rozhodli, že software pro zákaznický servis je prostě příliš drahý, proč nezvážit alternativní řešení? Mnoho alternativních systémů zákaznické podpory nabízí bezplatné plány a často dokonce více funkcí než jejich populární konkurenti.

Podpora

Zjistěte si, zda software, pro který se rozhodujete, nabízí bezplatný, celoroční, vícejazyčný servis 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Kromě toho se podívejte na samoobslužné možnosti dodavatele, a pokud chcete jít ještě dál, zkuste jej kontaktovat na chatu nebo e-mailem a zjistěte, jak dlouho trvá, než vám odpoví na váš dotaz. Tím, že si na vlastní kůži vyzkoušíte jejich rychlost reakce, získáte docela dobrou představu o tom, jak budou jejich služby vypadat, až se stanete platícím zákazníkem.

Widget chatu softwaru pro služby zákazníkům LiveAgent

Poskytované možnosti kontaktu

Zvažte typy zákaznických služeb, které jednotliví prodejci nabízejí. Pokud jste příznivci kontaktování podpory na chatu, ujistěte se, že vybraná společnost nabízí podporu na chatu. Pokud si spíše rádi popovídáte, zjistěte, zda vámi preferovaný dodavatel nabízí bezplatná čísla a zda nabízí podporu v čase vhodném pro vaše časové pásmo.

Schopnost zvětšovat/snižovat měřítko

V mnoha podnicích dochází k sezónním změnám, které mohou ovlivnit počet agentů podpory, které potřebují zaměstnat. Například v letních měsících dochází k rozmachu cestovního ruchu a pohostinství, takže mohou potřebovat další agenty podpory, kteří budou odpovídat na velké množství příchozích e-mailů, chatů a hovorů.

Stejně tak firmy zabývající se e-commerce zažívají příliv dotazů na zákaznickou podporu v určitých obdobích roku, kdy probíhají prodejní kampaně, jako je například Black Friday. Proto je velmi důležité mít flexibilní software pro zákaznickou podporu, který umožňuje přidávat a odebírat pracovníky podpory podle potřeby.

Flexibilní software pro obsluhu zákazníků mohou využít i rostoucí firmy. Je dobré vědět, že systém, který si vyberete, může růst s vámi a nebude vám v budoucnu způsobovat žádné bolesti hlavy, pokud jde o podporu stále většího počtu agentů a zákazníků.

Seznam agentů v řešení služeb zákazníkům LiveAgent

Omezení softwaru

Zvažte omezení každého softwaru, který chcete používat. Existují funkce, které byste chtěli používat, ale software je nenabízí? Chybí integrace? Jaká je doba provozu? Klást si takto složité otázky je nesmírně důležité, protože omezení softwaru mohou ovlivnit vaši práci a spokojenost zákazníků s vašimi službami.

Možnosti spolupráce

V neposlední řadě si zjistěte, jaké možnosti spolupráce jsou k dispozici. Nabízí software, který si vyhlédnete, interní chaty a hovory? A co interní ticketing, soukromé poznámky a detekci kolizí agentů? Nezapomeňte, že aplikace pro zákaznický servis, kterou si vyberete, by měla pozvednout procesy podpory a usnadnit spolupráci s kolegy.

Detekce kolizí agentů v softwaru pro služby zákazníkům LiveAgent

20 nejlepších poskytovatelů softwaru pro zákaznický servis

1. LiveAgent

LiveAgent je vícekanálový help desk a software pro live chat, který je vhodný pro firmy všech velikostí. Ať už jste malá firma, která chce rozšířit svůj záběr, nebo velký podnik, LiveAgent pro vás může být komplexním řešením zákaznických služeb. Systém je plně přizpůsobitelný a nabízí svým uživatelům vynikající možnosti automatizace a spolupráce.

Je vybaven více než 140 funkcemi oddělení pomoci a nabízí rozsáhlý seznam integrací s aplikacemi a softwarem třetích stran.

Ovládací panel softwaru pro služby zákazníkům LiveAgent

Klíčové funkce

  • Sdílená centralizovaná schránka, která přijímá tikety ze všech kanálů
  • Nativní widget live chatu, který je považován za nejrychlejší a nejúspornější na trhu.
  • Možnosti sledování návštěvníků webových stránek, proaktivní chaty a znalostní databáze integrovaná do chatu.
  • Zobrazení psaní v reálném čase
  • Smíšené call centrum VoIP, které obsahuje IVR, ACD, zpětná volání a další funkce.
  • Zákaznický portál včetně interních a externích bází znalostí, komunitních fór a často kladených otázek.
  • Podpora sociálních médií včetně Facebooku, Twitteru a Instagramu
  • Možnosti poslechu/monitorování sociálních sítí Twitter
  • Integrace s Messengerem, Viberem, Slackem, Shopify a dalšími více než 143 nástroji zákaznické podpory
  • Robustní nástroje pro reporting a analýzu dat
  • Gamifikace
  • Správa SLA
  • Vestavěný CRM s přizpůsobitelnými vstupními poli
  • Nespočet možností automatizace
  • Značky, oddělení a různé možnosti přesměrování/zařazení tipů
  • Interní chaty, hovory, soukromé poznámky a interní tikety

Výhody a nevýhody

Napříč různými platformami pro hodnocení softwaru si uživatelé LiveAgent pochvalují jeho všestrannost a neuvěřitelnou podporu. Kromě toho se uživatelům líbí množství dostupných funkcí a integrací, protože mohou přijímat výzvy, které by s jiným výkonným nástrojem pro zákaznický servis jednoduše nemohli.

Pokud jde o nevýhody LiveAgent, někteří uživatelé uvádějí, že je obtížné se jej naučit a že získat z něj maximum může být obtížné bez kontaktování podpory. Jak však bylo zmíněno výše, tým podpory LiveAgent sklízí velkou pochvalu, protože je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v týdnu a udělá vše pro to, aby LiveAgent splnil a překonal vaše i zákaznická očekávání.

Ceník

Platforma zákaznických služeb LiveAgent nabízí tři různé měsíční předplatné a zcela bezplatnou verzi softwaru.

  • Ticket – $15 za agenta za měsíc
  • Ticket + Chat – $29 za agenta za měsíc
  • All-Inclusive – $39 za agenta za měsíc

Pokud si chcete plán All-Inclusive vyzkoušet, nabízíme bezplatnou 14denní zkušební verzi – nevyžadujeme kreditní kartu.

2. MailChimp

MailChimp je komplexní marketingová platforma pro malé podniky, která umožňuje vytvářet e-mailové newslettery a sledovat jejich výkonnost. Uživatelé MailChimp navíc mohou své zákazníky segmentovat do různých skupin, což umožňuje velmi snadné a pohodlné rozesílání personalizovaných marketingových zpráv.

Tato platforma pro automatizaci e-mailů nabízí také plány pro webové stránky a e-commerce, které obsahují nástroj pro tvorbu webových stránek elektronického obchodu, nástroje pro SEO, vykazování prodeje a zveřejňování na sociálních sítích.

Platforma se integruje se stovkami nástrojů zákaznického servisu, včetně LiveAgent, a umožňuje uživatelům LiveAgent přihlašovat a odhlašovat zákazníky z konkrétních poštovních seznamů přímo z jejich softwaru helpdesk.

Klíčové funkce

  • Automatizace e-mailu
  • Poznatky o publiku
  • Behaviorální cílení
  • Šablony e-mailu
  • Vstupní stránky
  • Vyskakovací formuláře
  • Zpětné cílení reklamy
  • Tvorba zákaznických cest
  • A/B testování

Výhody a nevýhody

Uživatelé MailChimpu si pochvalují, jak skvělé jsou jeho funkce pro malé podniky a jak jednoduché je jeho používání. Například jeho nástroj pro tvorbu e-mailů přetažením myší umožňuje snadno formátovat krásné e-maily a rozsáhlý seznam integrací usnadňuje synchronizaci dat s externími systémy CRM apod.

Mezi nevýhody, které uživatelé MailChimpu uvádějí, patří čekání na odpověď od týmu podpory déle než 24 hodin a cena softwaru. Někteří uživatelé se například domnívají, že jiná řešení nabízejí srovnatelné funkce za zlomek ceny.

Ceník

MailChimp nabízí celkem pět placených úrovní předplatného a bezplatný plán

Marketing

  • Základ – od 9,99 USD měsíčně s 500 kontakty
  • Standard – od 14,99 USD měsíčně s 500 kontakty
  • Premium – od 299 USD měsíčně s 10 000 kontakty

Webové stránky & e-Commerce

  • Zdarma – 0 USD měsíčně + 2,0% transakční poplatek a poplatky za zpracování Stripe
  • Jádro – 10 USD měsíčně + 1,5% poplatek za transakci a poplatky za zpracování Stripe
  • Plus – 29 USD měsíčně + 0,5% poplatek za transakci a poplatky za zpracování Stripe

Další informace o propojení MailChimp s LiveAgent.

3. Slack

Slack je platforma pro zasílání zpráv v reálném čase, kterou firmy používají pro interní i externí komunikaci. Tento messenger je skvělý pro usnadnění spolupráce mezi týmy a sdílení celopodnikových informací.

Platforma je integrována se softwarem pro služby zákazníkům LiveAgent a upozorňuje uživatele pokaždé, když je jim přidělen nový ticket nebo když obdrží odpověď na otevřený ticket, a to zasláním zprávy na Slack. Oznámení na Slack je odesláno z bota a obsahuje přímý odkaz na daný tiket.

Klíčové funkce

  • Okamžité zasílání zpráv
  • Hlasové a video hovory
  • Sdílení obrazovky
  • Konferece
  • Mobilní aplikace

Výhody a nevýhody

Služba Slack je oceňována pro své snadné používání, možnosti přizpůsobení a bohaté integrace. Tato platforma pro zasílání zpráv si rychle získala srdce velkých i malých firem, protože je to jeden z nejlepších bezplatných nástrojů pro spolupráci na trhu.

Mnoho uživatelů nemůže o Slack říct nic negativního. Ve většině recenzí výslovně uvádějí, že kdyby o platformě řekli něco negativního, bylo by to hnidopišství.

Ceník

Slack nabízí tři placená předplatná a také bezplatnou verzi.

  • Pro – 7,50 € za uživatele a měsíc
  • Business+ – 14,10 € za uživatele a měsíc
  • Enterprise – Vlastní ceník

Další informace o integraci LiveAgent/Slack.

4. PipeDrive

PipeDrive je cloudový nástroj pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), který pomáhá prodejcům spravovat potenciální zákazníky a obchody. Využívá automatizaci a umělou inteligenci k odstranění opakujících se administrativních úkonů a nabízí reportování založené na datech.

PipeDrive nabízí svým uživatelům plně funkční mobilní aplikaci a integruje se s téměř 300 aplikacemi třetích stran. Integrace s aplikací LiveAgent umožňuje uživatelům aplikace LiveAgent vytvářet a upravovat nové a stávající nabídky PipeDrive přímo v informačním panelu vstupenky LiveAgent.

Klíčové funkce

  • Vizuální potrubí
  • Vlastní pole
  • Integrace chatu
  • Časová osa kontaktů
  • Automatizace a AI
  • Odchozí volání
  • Prodejní cíle a přehledy

Výhody a nevýhody

CRM vyniká svou jednoduchostí a snadným používáním. Uživatelé mají rádi intuitivní rozhraní a vizuální podobu, ve které mohou vidět potenciální zákazníky procházející prodejním trychtýřem. Pro některé uživatele je však PipeDrive až příliš jednoduchý. Recenzenti uvedli, že by uvítali komplexnější možnosti automatizace a uvítali by v aplikaci vyhrazenou část pro oznámení, protože v současné době dostávají oznámení pouze e-mailem.

Ceník

  • Základ – €18 na uživatele za měsíc
  • Pokročilý – €33 na uživatele za měsíc
  • Profesionál – €59 na uživatele za měsíc
  • Velký podnik – €99 na uživatele za měsíc

Další informace o propojení aplikace PipeDrive s aplikací LiveAgent.

5. ClickUp

ClickUp je plně přizpůsobitelná aplikace pro správu úkolů vhodná pro malé, střední i větší týmy. Je ideální pro vytváření seznamů úkolů, projektů, připomínek a sledování cílů. Kromě toho je ClickUp vynikající alternativou jedné platformy ke službě Slack nebo nástrojům pro správu projektů, jako je Asana, protože nabízí také chat v reálném čase, komentáře a značky.

Klíčové funkce

  • Šablony kontrolních seznamů
  • Cíle
  • Grafy pracovní zátěže
  • Připomínky
  • Wiki a dokumenty
  • Automatizace
  • Sledování času
  • Plánování
  • API
  • Reportování
  • Nástroje pro spolupráci

Výhody a nevýhody

Uživatelům ClickUp se líbí jeho přizpůsobitelnost, snadné používání a chválí si také mobilní aplikaci. Je však důležité poznamenat, že aplikace některým připadá složitá a má určitou křivku učení. Dalším negativním aspektem, který uživatelé ClickUp zmiňují, je rozhraní pro hosty, v němž se těžko orientuje.

Ceník

ClickUp nabízí jeden bezplatný plán a tři placené plány.

  • Neomezený – $9 na uživatele za měsíc
  • Business – $19 na uživatele za měsíc
  • Enterprise – Vlastní ceník

Zjistěte, jak můžete ClickUp používat se službou LiveAgent.

6. Socialbakers

Socialbakers je platforma sociálních sítí, která pomáhá firmám všech velikostí navázat kontakt se zákazníky. Kombinuje naslouchání na sociálních sítích, analýzu obsahu a mapování osob s umělou inteligencí s analýzou a srovnáváním, aby vytvořila nejlepší možný výsledek pro vaše marketingové strategie v sociálních médiích.

Klíčové funkce

  • Naslouchání na sociálních sítích
  • Analýza publika
  • Influencer marketing kampaně
  • Inteligentní obsah
  • Publikování a plánování obsahu
  • Analýza a srovnávací ukazatele
  • Řízení komunity
  • Sociální chatbot AI

Výhody a nevýhody

Software pro zákaznický servis Socialbakers je chválen za snadné používání a sběr dat z Instagramu a Facebooku. Na druhou stranu je kritizován za to, že nečerpá data z novějších platforem sociálních médií, jako je TikTok.

Ceník

  • Základ – 240 dolarů měsíčně za deset profilů nebo 480 dolarů měsíčně za 20 profilů
  • Kompletní řešení Socialbakers – Přizpůsobení cen

Další informace o integraci Socialbakers do pracovního postupu LiveAgent.

7. Buffer

Buffer je platforma pro správu sociálních sítí, která slibuje zlepšení zapojení malých podniků do sociálních sítí. Nabízí automatické publikování příspěvků, analýzu kampaní, plánování hashtagů, plánování komentářů a vlastní přehledy.

Služba Buffer se integruje s téměř 30 dalšími řešeními, včetně Zapier, automate.io a integromat, takže možnosti jsou neomezené.

Klíčové funkce

  • Pluginy pro Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter, a Pinterest
  • Plánování postů
  • Plánování Instagram Stories
  • Manažer Instagramových hashtagů
  • Sentiment komentáře
  • Reportování a analytika

Výhody a nevýhody

Podobně jako platforma Socialbakers je i Buffer chválen pro svou jednoduchost. Uživatelům se líbí, že mohou snadno zobrazovat rozvržení příspěvků a upravovat je přímo v aplikaci. Na druhou stranu se zdá, že panuje shoda na tom, že chybí integrace s TikTokem.

Ceník

Buffer nabízí jeden bezplatný a tři placené plány publikování. Nabízí také dva placené analytické plány.

Publikace

  • Pro – $15 za měsíc
  • Premium – $65 za měsíc
  • Business – $99 za měsíc

Analytika

  • Pro – $35 za měsíc
  • Premium – $50 za měsíc

8. Nicereply

Nicereply je nástroj pro průzkum spokojenosti zákazníků, který používají týmy zákaznické podpory. Software nabízí průzkumy spokojenosti zákazníků, které lze jedním kliknutím vložit do e-mailů nebo integrovat do widgetu live chatu. Software se snadno používá a umožňuje uživatelům vytvářet krásné a snadno přizpůsobitelné průzkumy NPS, CSAT a CES.

Po integraci se službou LiveAgent můžete svým agentům snadno poskytovat zpětnou vazbu od zákazníků po každé relaci live chatu nebo po zobrazení každé e-mailové konverzace.

customer-survey-metrics-to-track-satisfaction-Nicereply

Klíčové funkce

  • Průzkumy CSAT, NPS, a CES
  • Průzkumy po vyřešení problému
  • Průzkumy pro mobilní zařízení
  • Průzkumy s podpisem
  • Přizpůsobení bez kódu
  • Automatické nastavení spouště
  • Vlastní domény průzkumu a stránky s poděkováním
  • API
  • Analytika a reportování

Výhody a nevýhody

Nicereply je vynikajícím řešením, protože se integruje s hlavními softwarovými řešeními pro helpdesk, jako jsou LiveAgent, Zendesk, Freshdesk a HelpScout. Jeho uživatelé si pochvalují snadnost vytváření a úprav dotazníků a jejich automatické nasazení. Mezi kritické připomínky patří nemožnost přidávat další kontakty do živých průzkumů a chybějící funkce klonování průzkumů.

Ceník

Nicereply nabízí čtyři placené plány a bezplatnou 14denní zkušební verzi, která nevyžaduje žádnou kreditní kartu.

  • Mini – $39 za měsíc
  • Start – $79 za měsíc
  • Růst – $159 za měsíc
  • Business – $239 za měsíc

Další informace o integraci průzkumů Nicereply s widgety chatu a e-mailovými podpisy LiveAgent.

9. Trello

Trello je aplikace pro vytváření seznamů, která pomáhá týmům i jednotlivcům organizovat úkoly, projekty a upomínky. Aplikace má uživatelské rozhraní ve stylu tabule Kanban, což usnadňuje přesouvání úkolů mezi různými fázemi životního cyklu.

Software pro zákaznické služby LiveAgent a Trello lze používat společně, aby všichni agenti měli přehled o svých úkolech. Například kdykoli je v aplikaci Trello vytvořena nová karta nebo seznam úkolů, může aplikace Trello automaticky odeslat oznámení aplikaci LiveAgent ve formě tiketu.

Klíčové funkce

Tabulky Kanban Neomezený počet karet Neomezené úložiště Pokročilé kontrolní seznamy Vlastní pozadí a nálepky Zobrazení přístrojové desky, časové osy, pracovního prostoru a kalendáře

Výhody a nevýhody

Trello je skvělý nástroj pro správu osobních i pracovních úkolů. Je intuitivní a snadno se používá a nabízí řadu šablon pro různé kategorie úkolů. Uživatelé si také oblíbili, že mohou ke každé kartě připojit jakýkoli typ média. Na druhou stranu je zde mírná křivka učení s automatizačními funkcemi aplikace Trello. Někteří uživatelé by si také přáli, aby mohli upravovat písmo a různé barvy úkolů, aby se snadněji rozlišovaly úkoly s vysokou prioritou.

Ceník

Trello nabízí bezplatnou verzi softwaru a dvě placená předplatná.

  • Business Class – $12.50 za uživatele za měsíc
  • Enterprise – Vlastní ceny podle počtu uživatelů

Zjistěte, jak integrovat Trello se službou LiveAgent.

10. Monday.com

Monday.com je otevřená cloudová platforma, která uživatelům umožňuje vytvářet jedinečné nástroje a aplikace pro usnadnění jejich práce. Na platformě lze například vytvářet aplikace pro řízení projektů, prodej, CRM, marketing, design, HR, IT nebo DevOps.

Aby uživatelé Monday.com eliminovali lidské chyby a opakující se úkoly, mohou využít rozsáhlé možnosti automatizace platformy a zobrazit své pracovní postupy na mapě, v kalendáři, na časové ose nebo na nástěnce ve stylu kanban.

Klíčové funkce

  • Spolupráce na bílé tabuli (whiteboard)
  • Vložené dokumenty
  • Sekce aktualizací
  • Logy aktivity
  • Kanban, časová osa, mapa, kalendář, zobrazení grafu
  • Sledování času
  • Automatizace

Výhody a nevýhody

Uživatelům Monday.com se líbí, jak je díky němu jejich práce organizovaná a jak snadno ji mohou delegovat na ostatní. Systém upozornění je vynikající a zajišťuje, že žádný člen týmu nezmešká žádnou změnu. Mezi kritické připomínky patří poruchová automatizace a chybějící důkladný vstupní proces.

Ceník

Služba Monday.com je nabízena jednotlivcům zdarma. Podniky mají navíc možnost vybrat si ze čtyř placených variant předplatného.

  • Basic – $10 za uživatele za měsíc
  • Standard – $12 za uživatele za měsíc
  • Pro – $20 za uživatele za měsíc
  • Enterprise – Vlastní ceník

Další informace o propojení Monday.com s LiveAgent.

11. ActiveCampaign

ActiveCampaign je platforma pro automatizaci uživatelského prostředí ideální pro malé a středně velké firmy. Toto cloudové řešení služeb nabízí automatizaci e-mailu, marketingu a prodeje a také správu vztahů se zákazníky. Kromě toho software slibuje zlepšení zapojení zákazníků prostřednictvím výkonné segmentace a personalizace napříč různými kanály.

Klíčové funkce

  • Automatizace marketingu a e-mailů
  • Tvůrce e-mailů v Drag&Drop editoru
  • Sledování stránek a eventů
  • Úvodní stránka
  • Formuláře pro zachycení leadů
  • Skóre leadů
  • SMS péče o potenciální zákazníky
  • Reportování
  • CRM

Výhody a nevýhody

Uživatelé ActiveCampaign si pochvalují tým zákaznické podpory, stejně jako implementované průvodce krok za krokem a videonávody. Líbí se jim také přehled, který získávají díky funkcím sledování zapojení zákazníků, a dlouhý seznam dostupných integrací. Na druhou stranu se někteří uživatelé setkávají s poruchami automatizace, které mohou vést ke zpoždění.

Ceník

ActiveCampaign nabízí čtyři placené plány předplatného. Cena plánu však závisí na počtu kontaktů (čím více kontaktů, tím vyšší cena).

  • Lite – začínající na $15 za měsíc
  • Plus – začínající na $70 za měsíc
  • Professional – začínající na $159 za měsíc
  • Enterprise – začínající na $179 za měsíc

Zjistěte více o zvýšení produktivity vašeho helpdesku pomocí integrace s ActiveCampaign od společnosti LiveAgent.

12. Jira

Jira je nástroj pro sledování chyb a správu projektů používaný agilními týmy pro vývoj softwaru. Software umožňuje uživatelům vytvářet a organizovat problémy, delegovat úkoly a sledovat pracovní činnost.

Pomocí integrace systému Jira se softwarem pro služby zákazníkům LiveAgent mohou uživatelé snadno vytvářet nové úkoly a problémy přímo z panelu tiketů, čímž ušetří čas potřebný k zadávání dat a eliminují přeskakování mezi platformami.

Ovládací panel Jira pro plánování a sledování
Ovládací panel Jira pro plánování a sledování

Klíčové funkce

  • Tabule Scrum a Kanban
  • Roadmapy
  • Agilní reporting
  • Příkazy, větve, žádosti zákazníků o stažení
  • Stav nasazení
  • Označování funkcí
  • Oblíbená správa verzí
  • Automatizace

Výhody a nevýhody

Tento agilní software je oceňován pro své možnosti přizpůsobení pracovních postupů, pokročilé filtrování vyhledávání a rychlost. Někteří uživatelé však uvádějí, že jsou zahlceni možnostmi, a tvrdí, že se v systému Jira je třeba se učit. Jiní tvrdí, že mobilní aplikace potřebuje zapracovat, protože není příliš uživatelsky přívětivá.

Ceník

Jira je nabízena zdarma malým týmům do 10 členů. Větší skupiny si mohou vybrat ze tří placených plánů předplatného.

  • Standard – $7 za uživatele za měsíc
  • Premium – $14 za uživatele za měsíc
  • Enterprise – od $122 250 ročně (včetně 801-1 000 uživatelů)

Zjistěte, jak používat nativní integraci aplikace LiveAgent s aplikací Jira.

13. LiveChat

LiveChat je software pro živý chat a help desk, který je vhodný pro firmy všech velikostí. Je to vícekanálový software podpory, který zjednodušuje všechny zprávy do sdílené schránky. Software je známý svými krásnými widgety chatu, integrovanými kartami produktů a automatizací chatbotů.

livechat - probíhající chat v reálném čase

Klíčové funkce

  • Nabízí nativní funkci live chatu a integraci s aplikacemi Facebook Messenger, e-mail, SMS a Apple Business Chat.
  • Předdefinované odpovědi
  • Náhled do zprávy
  • Podpora více webů
  • Offline zprávy
  • Správa tiketů
  • Reportování
  • Proaktivní chaty
  • Překlady oken chatu

Výhody a nevýhody

Uživatelé služby LiveChat si pochvalují její funkčnost, náhledy zpráv, chatbota a analytiku. Někteří by však byli se službou LiveChat ještě spokojenější, kdyby přidala funkce, jako jsou vložené odkazy v oknech chatu nebo náhledy zákaznického košíku.

Ceník

Služba LiveChat je nabízena ve čtyřech úrovních předplatného.

  • Starter – $19 za měsíc/uživatele
  • Team – $39 za měsíc/uživatele
  • Business – $59 za měsíc/uživatele
  • Enterprise – Vlastní ceník

14. Klaviyo

Klaviyo je platforma pro automatizaci marketingu, která nabízí segmentaci zákazníků, srovnávání a analýzu dat. Platforma se specializuje výslovně na automatizaci e-mailů a SMS a slibuje, že bude poskytovat personalizovaný obsah a zvýší zapojení zákazníků.

Integrace aplikace LiveAgent s aplikací Klaviyo umožňuje přihlásit zákazníky k odběru e-mailových adresářů Klaviyo přímo ze softwaru pro služby zákazníkům LiveAgent.

Klíčové funkce

  • Vyskakovací okna, pop-up okna a vložené typy formulářů
  • CRM
  • Segmentace
  • Datová věda, benchmarking a reporting
  • Reklama na sociálních sítích
  • Správa kampaní
  • A/B testování
  • Návrh toku e-mailů, SMS a MMS

Výhody a nevýhody

Platforma pro automatizaci marketingu je oceňována pro své snadné použití, možnosti segmentace a obousměrnou synchronizaci s dalšími aplikacemi. Co se týče kritiky, někteří uživatelé uvádějí, že mají problémy se změnou uspořádání toků (konkrétně kampaní CRM).

Ceník

Společnost Klaviyo účtuje poplatky pouze za použití. Neexistují žádné smlouvy. Platíte pouze za počet kontaktů, které každý měsíc odešlete e-mailem nebo SMS.

Další informace o integraci služby Klaviyo se službou LiveAgent.

15. Freshdesk

Freshdesk je cloudový omnichannel help desk software, který nabízí boty, samoobslužná řešení a inteligentní automatizaci. Je skvělý pro zjednodušení požadavků na zákaznickou podporu do jediného ovládacího panelu a pro spolupráci s ostatními.

FreshDesk otevřené tikety
FreshDesk otevřené tikety

Klíčové funkce

  • E-mail
  • Ticketing
  • Báze znalostí pro samoobsluhu zákazníků
  • Automatizace
  • Reportování
  • Boti (e-mail, asistence, návrhy článků, a další)
  • Sociální sítě, chatovací nástroj, telefon

Výhody a nevýhody

Uživatelé Freshdesku si pochvalují snadné používání softwaru, integrace a možnosti spolupráce. Někteří uživatelé by však uvítali několik vylepšení, včetně zobrazení tiketů na více kartách, rychlejšího načítání a rychlejších reakcí týmu zákaznického servisu Freshdesk.

Ceník

Službu Freshdesk lze používat zdarma s neomezeným počtem agentů. Pokud však potřebujete pokročilejší funkce, můžete si vybrat ze sedmi placených plánů.

Helpdesk

  • Blossom – $19 za agenta za měsíc
  • Garden – $45 za agenta za měsíc
  • Estate – $69 za agenta za měsíc
  • Forest – $125 za agenta za měsíc

Vícekanálová podpora

  • Estate Omnichannel – $99 za agenta za měsíc
  • Forest Omnichannel – $169 za agenta za měsíc

16. Google Analytics

Google Analytics je platforma, která sleduje návštěvnost webových stránek a reklam. Uživatelé mohou snadno vytvářet přehledy a zkoumat výkyvy nebo propady v počtu kliknutí, návštěv a zobrazení. Je to vynikající nástroj pro získání informací o cílovém publiku a zlepšení návratnosti investic do reklamy, obsahu i vašich produktů.

Integrací služby Google Analytics s aplikací LiveAgent můžete sledovat všechny relace živého chatu. Tato data vám pomohou vyhodnotit, jaký vliv má live chat na konverze nebo jaký vliv mají vaši agenti na prodej vaší společnosti.

Klíčové funkce

  • Analýza digitálních relací
  • Sledování eventů
  • Reportování
  • Segmentace
  • Vstupní a výstupní stránky
  • Metriky konverzí, zapojení a retence

Výhody a nevýhody

Službu Google Analytics lze snadno zprovoznit a především používat zdarma. Sleduje všechny potřebné metriky, včetně počtu návštěvníků na webu, průměrného zobrazení stránek za relaci, délky relace a mnoho dalšího. Uživatelé Analytics však uvádějí, že aplikace je poměrně složitá a má určitou křivku učení.

Ceník

Služba Google Analytics nabízí bezplatnou a placenou verzi. Bezplatná verze je ideální pro malé a střední podniky. Placená verze softwaru má více funkcí a má vlastní ceny, takže pro přesnou nabídku je třeba kontaktovat prodejce.

Zjistěte, jak integrovat službu Google Analytics se službou LiveAgent.

17. Intercom

Intercom je obchodní komunikátor, který firmy používají ke komunikaci se stávajícími i potenciálními zákazníky. Software nabízí živý chat, boty, samoobslužné platformy a systém ticketingu.

Integruje se s celou řadou populárních aplikací, včetně LiveAgent. Integrace synchronizuje údaje o zákaznících a zprávy přijaté prostřednictvím Intercomu a poté je streamuje do aplikace LiveAgent.

intercom - probíhající živý chat

Klíčové funkce

  • Live chat
  • Sdílená e-mailová schránka
  • Chatboti
  • Správa SLA
  • Reportování
  • A/B testování
  • Help centrum
  • Prohlídky výrobků

Výhody a nevýhody

Uživatelé služby Intercom využívají sdílenou schránku, snadné používání a možnosti zapojení zákazníků. Někteří zákazníci však uvádějí, že mají problémy s některými funkcemi a moduly, jako jsou filtry, články a odchozí marketing. Uvádějí také, že je nutné se učit.

Ceník

Společnost Intercom nabízí tři různé plány předplatného – konverzační marketing, konverzační zapojení a konverzační podporu. Každý plán má vlastní ceny.

Další informace o integraci Intercomu s LiveAgent.

18. Klaus

Klaus je platforma pro hodnocení konverzace a zajištění kvality, která slibuje zlepšení kvality zákaznických služeb prostřednictvím snadné a systematické interní zpětné vazby. Software analyzuje a hodnotí každou konverzaci pomocí analýzy sentimentu a filtru složitosti založeného na strojovém učení.

Klíčové funkce

  • Analýza sentimentu
  • Neomezené recenze konverzací
  • Neomezené vzájemné a vlastní hodnocení
  • Dynamické výsledkové karty
  • Filtrování
  • Přehled cílů
  • Analýza kořenových příčin
  • Reportování

Výhody a nevýhody

Uživatelé systému Klaus si oblíbili snadné nastavení, estetické rozhraní a robustní nástroje pro vytváření zpráv. Většina uživatelů nenašla nic negativního, co by o softwaru mohla říci – a omezila se na vyjmenování drobných nepříjemností, jako je občasná pomalejší rychlost načítání nebo chybějící funkce (které jsou v současné době ve výrobě).

Ceník

Klaus nabízí individuální ceny. Chcete-li získat cenovou nabídku, navštivte jejich webové stránky a vyplňte kontaktní formulář na stránce s cenami.

Další informace o integraci systému Klaus s aplikací LiveAgent.

19. Zendesk

Zendesk je vícekanálová aplikace pro zákaznické služby, která využívá roboty s umělou inteligencí a robustní systém tiketů. Kromě toho nabízí samoobsluhu, zvukové hovory a možnosti reportování, takže je vynikající volbou pro firmy všech velikostí.

Zákaznická podpora a konverzace Zendesk
Zákaznická podpora Zendesk a předchozí konverzace

Klíčové funkce

  • Ticketing
  • Live chat
  • Samoobslužná báze znalostí
  • Reportování
  • Komunitní fóra
  • Automatizace

Výhody a nevýhody

Uživatelé Zendesku si pochvalují jeho snadné používání a možnosti přizpůsobení. Líbí se jim, že rozhraní je uživatelsky přívětivé a že je systém tiketů propojen s aplikací WhatsApp, e-mailem a telefonem. Někteří uživatelé si však přejí, aby stávající funkce nabízely více pokročilých funkcí (například spouštěče a automatizaci).

Ceník

Společnost Zendesk nabízí pět plánů služeb, tři základní plány podpory a tři úrovně předplatného.

Sada Zendesk Suite pro služby

  • Suite Team – €49 za agenta za měsíc
  • Suite Growth – €79 za agenta za měsíc
  • Suite Professional – €99 za agenta za měsíc
  • Suite Enterprise – €150 za agenta za měsíc
  • Může to být ještě výkonnější – €215 za agenta za měsíc

Zendesk podpora

  • Support Team – €19 za agenta za měsíc
  • Support Professional – €49 za agenta za měsíc
  • Support Enterprise – €99 za agenta za měsíc

Zendesk pro prodeje

  • Sell Team – €19 za agenta za měsíc
  • Sell Professional – €49 za agenta za měsíc
  • Sell Enterprise – €99 za agenta za měsíc

20. SurveyMonkey

SurveyMonkey je jedním z nejoblíbenějších bezplatných nástrojů pro online průzkumy. Tato platforma nabízí rychlé vytváření průzkumů, snadné přizpůsobení a sdílení a robustní analýzu nálad. Navíc poskytuje funkci, která uživatelům umožňuje měřit získané odpovědi v porovnání s oborovými měřítky.

Klíčové funkce

  • Neomezené průzkumy a otázky průzkumu
  • Personalizace průzkumu
  • A/B testování
  • Odvětvová měřítka
  • Vícejazyčné průzkumy
  • Sdílení kontroly průzkumu
  • Komentáře
  • Funkce analýzy

Výhody a nevýhody

SurveyMonkey je chválen pro své snadné nastavení, snadné použití a vestavěné návrhy, které vám pomohou vybrat správné znění a funkce pro váš průzkum. Mezi kritické připomínky patří nedostatek drobných možností přizpůsobení, jako je změna barvy pozadí průzkumu nebo nahrání vlastního loga.

Ceník

SurveyMonkey můžete používat zdarma, ale pokud hledáte pokročilejší funkce, můžete se podívat na jejich placené plány.

Obchodní plány

  • Team Advantage – €30 za uživatele za měsíc
  • Team Premier – €75 za uživatele za měsíc
  • Enterprise – Vlastní ceník

Přizpůsobené plány

  • Premier Annual – €99 za měsíc
  • Advantage Annual – €36 za měsíc
  • Standard Monthly – €39 za měsíc

Porovnání softwaru pro služby zákazníkům

1. LiveAgent

Při porovnání poměru ceny a výkonu je LiveAgent nejlepším softwarem pro služby podpory – nabízí více funkcí za méně peněz. Poskytuje nejrobustnější systém ticketů, live chat a software call centra. Software také poskytuje nepřetržité personalizované služby ve všech kanálech.

2. Zendesk Support

Podpora Zendesk je silným soupeřem s uživatelsky přívětivým systémem tiketů, roboty s umělou inteligencí a bohatou integrací se sociálními sítěmi, včetně aplikace WhatsApp. Ačkoli je dražší, nabízí většinu základních funkcí LiveAgent.

3. Freshdesk

Freshdesk je další vynikající platformou, kterou je třeba zvážit. Nabízí live chat, ticketing, volání a podporu na sociálních sítích. Snadno se používá a nastavuje a má stejné základní funkce jako LiveAgent poskytované za vyšší cenu.

4. LiveChat

LiveChat je vynikající platforma pro služby zákazníkům, která nabízí pokročilé funkce live chatu. Widgety chatu jsou čisté a moderní a patří k těm nejlepším, které krásně prezentují produkty elektronického obchodu. Pokud však hledáte něco víc než jen software pro chat, například help desk s integrovaným call centrem, LiveChat pro vás není tou nejlepší volbou.

5. Intercom

Intercom je vynikající služba pro zasílání zpráv, která se propojuje s více kanály. Nabízí boty, sdílenou schránku a samoobslužný software báze znalostí. Tento software pro služby zákazníkům však neposkytuje funkce call centra, je na dražší straně a neposkytuje svým zákazníkům personalizovaný tým pro úspěch zákazníků, který je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Závěr

Pokud chcete zlepšit procesy obsluhy zákazníků, zvýšit jejich spokojenost a zároveň generovat vyšší příjmy, je používání softwaru pro obsluhu zákazníků velmi důležité. Abyste však našli správné řešení, musíte zvážit, čeho chcete dosáhnout, jaké funkce potřebujete k dosažení tohoto cíle a kolik peněz si můžete dovolit utratit. Očekávání zákaznických služeb jsou na historicky nejvyšší úrovni – a aby vám zákazníci neodcházeli, musíte být schopni splnit nebo překonat jejich očekávání. Software pro zákaznický servis zajistí, že budete svým zákazníkům odpovídat vždy včas a individuálně.

FAQ

What's the best customer service software?

LiveAgent is the best customer service software because it offers the most advanced features for the lowest price.

How to manage customers data securely through customer service software?

Customer support software are secure solutions that utilize encryption 2-factor authentication and are certified and protected by several security measures. Managing customer data through customer support software is the safest option because every user has unique login credentials. As a result, there’s no need to log in and out of multiple devices and accounts.

How to provide a customized experience (for both agents and customers)?

Creating personalized experiences for customers is easy if you have access to behavior tracking software and customer management software. By monitoring your customer’s behavior on your site and consulting existing CRM data, you can create high converting, personalized messaging.

Is customer service software customizable to your business needs?

Most customer service software is flexible and fully customizable, allowing businesses to scale up with the software as needed.

How to choose the best customer service software for your business?

To choose the best customer support software for your business, you need to write down what you want to achieve and decide what you need the software to do to accomplish it. Then, with your budget in mind, research options on software review sites like G2, Capterra, or SoftwareAdvice.

Does customer service software come with analytics and reporting?

Most customer service software offers analytics and reporting. Some tools offer more in-depth analysis, while others provide more basic reporting.

Will customer service software allow you to scale seamlessly?

Yes, customer service software is generally flexible and adaptable to your business and its growth.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo