DirectCall

Co je DirectCall?

Společnost DirectCall byla založena v roce 1994 a poskytuje místní čísla 0800 nebo 30xx ve všech směrových číslech v Brazílii s možností přenositelnosti. Čísla, která umožňují přijímat místní hovory ve městech, kde vaše firma ani nemá fyzickou infrastrukturu, přímo u operátora. Společnost Directcall, autorizovaná společností Anatel pro pevnou a IP telefonii, vyniká vlastním vývojem a robustní infrastrukturou.

DirectCall také nabízí:

  • Nahrávání u operátora, které může manažerům usnadnit vyhledávání a reprodukci hovorů zaznamenaných až po dobu 5 let přímo na webových výpisech Directcall.
  • IVR u operátora, které mohou automatizovat servisní protokol, pomoci volajícím samostatně najít správné oddělení nebo online informace.
  • Inteligentní rozpoznávání, které zvyšuje rychlost přijímání hovorů až o 25 %, vždy identifikuje místní číslo v předvolbě oblasti.
  • Telefonní rozhraní API a aplikace pro váš CRM, Help Desk nebo virtuální obchod spravujte čísla přenesené do Directcall přímo u operátora.

Uživatelé LiveAgent mohou požádat o zkušební verzi DirectCall’s line zdarma zde.

Jak to můžete používat?

Společnosti LiveAgent a DirectCall jsou nyní partnery, což usnadnilo integraci DirectCall VoIP. Společnost LiveAgent si neúčtuje žádné další poplatky za propojení čísla DirectCall VoIP s vaším číslem call centra.

Pokud máte zájem o propojení DirectCall s call centrem LiveAgent, jednoduše se přihlaste do svého LiveAgent účtu a následujte instrukce.

1. Přihlaste se ke svému účtu LiveAgent

2. Přejděte na Čísla

Jak to můžete používat? - App - Uploads - 2021 - 10 - Directcall Liveagent Navigation.png

3. Vyhledejte DirectCall

Jak to můžete používat? - App - Uploads - 2021 - 08 - Directcall Liveagent Integration.png

4. Klikněte na tlačítko Přidat

5. Vyplňte požadované údaje

Jak to můžete používat? - App - Uploads - 2021 - 08 - Directcall Liveagent Integration Setup.png

Cena integrace DirectCall:

Společnosti DirectCall a LiveAgent jsou partnery. Pokud tedy máte předplatné u LiveAgent, je integrace zdarma. Společnost DirectCall však své služby zpoplatňuje, protože funguje samostatně.

Výhody DirectCall

  • Cenově efektivní
  • Zlepšení CX 
  • pokročilé funkce
  • přístup všude v Brazílii
  • vysoká dostupnost

Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Directcall integration!

Frequently asked questions

Co je DirectCall?

DirectCall je brazilský operátor specializující se na VoiP a pevnou telefonii ve všech oblastech Brazílie s povolením společnosti Anatel.

Kolik stojí integrace DirectCall s LiveAgentem?

Služba LiveAgent již integrovala DirectCall. Integrace je tedy zdarma. Mějte však na paměti, že DirectCall své služby zpoplatňuje.

Jak můžete implementovat číslo DirectCall VoIP v LiveAgentu?

Jak jsme již zmínili, DirectCall je již součástí LiveAgentu. Stačí se přihlásit a postupovat podle uvedeného návodu: Přejděte na Konfiguraci > Hovory > Čísla > DirectCall. Přidejte VoIP číslo a hned používejte.

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo