DirectCall

Co je DirectCall?

Společnost DirectCall byla založena v roce 1994 a poskytuje místní čísla 0800 nebo 30xx ve všech směrových číslech v Brazílii s možností přenositelnosti. Čísla, která umožňují přijímat místní hovory ve městech, kde vaše firma ani nemá fyzickou infrastrukturu, přímo u operátora. Společnost Directcall, autorizovaná společností Anatel pro pevnou a IP telefonii, vyniká vlastním vývojem a robustní infrastrukturou.

DirectCall také nabízí:

  • Nahrávání u operátora, které může manažerům usnadnit vyhledávání a reprodukci hovorů zaznamenaných až po dobu 5 let přímo na webových výpisech Directcall.
  • IVR u operátora, které mohou automatizovat servisní protokol, pomoci volajícím samostatně najít správné oddělení nebo online informace.
  • Inteligentní rozpoznávání, které zvyšuje rychlost přijímání hovorů až o 25 %, vždy identifikuje místní číslo v předvolbě oblasti.
  • Telefonní rozhraní API a aplikace pro váš CRM, Help Desk nebo virtuální obchod spravujte čísla přenesené do Directcall přímo u operátora.

Uživatelé LiveAgent mohou požádat o zkušební verzi DirectCall’s line zdarma zde.

Jak to můžete používat?

Společnosti LiveAgent a DirectCall jsou nyní partnery, což usnadnilo integraci DirectCall VoIP. Společnost LiveAgent si neúčtuje žádné další poplatky za propojení čísla DirectCall VoIP s vaším číslem call centra.

Pokud máte zájem o propojení DirectCall s call centrem LiveAgent, jednoduše se přihlaste do svého LiveAgent účtu a následujte instrukce.

1. Přihlaste se ke svému účtu LiveAgent

2. Přejděte na Čísla

DirectCall

3. Vyhledejte DirectCall

DirectCall

4. Klikněte na tlačítko Přidat

5. Vyplňte požadované údaje

DirectCall

Cena integrace DirectCall:

Společnosti DirectCall a LiveAgent jsou partnery. Pokud tedy máte předplatné u LiveAgent, je integrace zdarma. Společnost DirectCall však své služby zpoplatňuje, protože funguje samostatně.

Výhody DirectCall

  • Cenově efektivní
  • Zlepšení CX 
  • pokročilé funkce
  • přístup všude v Brazílii
  • vysoká dostupnost

Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Directcall integration!

Frequently asked questions

Co je DirectCall?

DirectCall je brazilský operátor specializující se na VoiP a pevnou telefonii ve všech oblastech Brazílie s povolením společnosti Anatel.

Kolik stojí integrace DirectCall s LiveAgentem?

Služba LiveAgent již integrovala DirectCall. Integrace je tedy zdarma. Mějte však na paměti, že DirectCall své služby zpoplatňuje.

Jak můžete implementovat číslo DirectCall VoIP v LiveAgentu?

Jak jsme již zmínili, DirectCall je již součástí LiveAgentu. Stačí se přihlásit a postupovat podle níže uvedeného návodu:

 

1. Přejděte na Konfiguraci > Hovory > Čísla > DirectCall

2. Přidejte VoIP číslo a hned používejte

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo