Partner
Co je DirectCall?
Společnost DirectCall byla založena v roce 1994 a poskytuje místní čísla 0800 nebo 30xx ve všech směrových číslech v Brazílii s možností přenositelnosti. Čísla, která umožňují přijímat místní hovory ve městech, kde vaše firma ani nemá fyzickou infrastrukturu, přímo u operátora. Společnost Directcall, autorizovaná společností Anatel pro pevnou a IP telefonii, vyniká vlastním vývojem a robustní infrastrukturou.
DirectCall také nabízí:
- Nahrávání u operátora, které může manažerům usnadnit vyhledávání a reprodukci hovorů zaznamenaných až po dobu 5 let přímo na webových výpisech Directcall.
- IVR u operátora, které mohou automatizovat servisní protokol, pomoci volajícím samostatně najít správné oddělení nebo online informace.
- Inteligentní rozpoznávání, které zvyšuje rychlost přijímání hovorů až o 25 %, vždy identifikuje místní číslo v předvolbě oblasti.
- Telefonní rozhraní API a aplikace pro váš CRM, Help Desk nebo virtuální obchod spravujte čísla přenesené do Directcall přímo u operátora.
Uživatelé LiveAgent mohou požádat o zkušební verzi DirectCall’s line zdarma zde.
Jak to můžete používat?
Společnosti LiveAgent a DirectCall jsou nyní partnery, což usnadnilo integraci DirectCall VoIP. Společnost LiveAgent si neúčtuje žádné další poplatky za propojení čísla DirectCall VoIP s vaším číslem call centra.
Pokud máte zájem o propojení DirectCall s call centrem LiveAgent, jednoduše se přihlaste do svého LiveAgent účtu a následujte instrukce.
1. Přihlaste se ke svému účtu LiveAgent
2. Přejděte na Čísla
3. Vyhledejte DirectCall
4. Klikněte na tlačítko Přidat
5. Vyplňte požadované údaje
Cena integrace DirectCall:
Společnosti DirectCall a LiveAgent jsou partnery. Pokud tedy máte předplatné u LiveAgent, je integrace zdarma. Společnost DirectCall však své služby zpoplatňuje, protože funguje samostatně.
Výhody DirectCall
- Cenově efektivní
- Zlepšení CX
- pokročilé funkce
- přístup všude v Brazílii
- vysoká dostupnost
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Directcall integration!
Frequently Asked Questions
Co je DirectCall?
DirectCall je brazilský operátor specializující se na VoiP a pevnou telefonii ve všech oblastech Brazílie s povolením společnosti Anatel.
Kolik stojí integrace DirectCall s LiveAgentem?
Služba LiveAgent již integrovala DirectCall. Integrace je tedy zdarma. Mějte však na paměti, že DirectCall své služby zpoplatňuje.
Jak můžete implementovat číslo DirectCall VoIP v LiveAgentu?
Jak jsme již zmínili, DirectCall je již součástí LiveAgentu. Stačí se přihlásit a postupovat podle uvedeného návodu: Přejděte na Konfiguraci > Hovory > Čísla > DirectCall. Přidejte VoIP číslo a hned používejte.
Agentům často chybí kontext před hovorem, což znamená, že nemohou vést personalizované rozhovory. Efektivním řešením je použití výkonného IVR a poklesů hlasu. Při výběru číselníku je důležité zvážit požadavky call centra a velikost týmu. Prediktivní číselníky jsou produktivnější, ale výkonné číselníky zajišťují lepší zákaznickou zkušenost.
Call centrum software pro příchozí hovory
Software Zendesk je vynikající pro malé a velké firmy s funkcemi jako geografické cílení, projektové řízení a správa dohod o úrovni služeb. Talkdesk nabízí snadnou implementaci a vysokou spolehlivost pro střední a velká call centra. Zoho Desk je nejlepší volbou pro malá, střední a velká call centra s příchozím call centrem. Cloudtalk je vhodný pro vyřizování vysoce frekventovaných hovorů a GoToConnect poskytuje kompletní softwarová řešení pro call centra.