Perfektní live chat pro WordPress stránky.
Plně přizpůsobitelné, bohaté na funkce a snadno integrovatelné s libovolným WordPress webem.
  • ✓ Žádné vstupní poplatky
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty
  • ✓ Ukončení možné kdykoli
LiveAgent využívají
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Zdravím, jsem Petr, jak vám mohu pomoci?
Rád bych si ověřil stav mé objednávky.
Žádný problém, můžete mi sdělit ID vaší objednávky?
ID mé objednávky je GQ34566

Rychlý a na funkce bohatý live chat pro WordPress

Dnešní spotřebitelé chtějí odpovědi okamžitě, aniž by museli volat zákaznický servis, čekat hodiny na e-mailovou odpověď nebo prohledávat samoobslužné zdroje. To je důvod, proč již není live chat pouze „příjemným“ servisním kanálem, ale spíše nutností. Pomocí live chatu LiveAgent pro WordPress můžete poskytovat okamžitou zákaznickou podporu, zlepšit zapojení pomocí proaktivních spouštěčů a zvýšit spokojenost zákazníků.
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software

Výhody live chat softwaru, které nelze ignorovat

Očekávané a preferované spotřebiteli

60 % spotřebitelů ve věku 18 – 34 let pravidelně využívá live chat pro zákaznický servis. 53 % by upřednostnilo použití online chatu před tím, než zavolá na podporu společnosti.

Nejen pro zákaznickou podporu

85 % B2B a 74 % B2C společností používá live chat pro prodej, 54 % podniků v B2B a 31 % v B2C sektoru používá live chat pro marketing.

Více prodejů stálým zákazníkům

Spotřebitelé nakupují více od značek, které nabízejí live chat. 52 % zákazníků častěji nakupuje od společnosti, která poskytuje podporu prostřednictvím live chatu.

Je LiveAgent tím správným live chat pluginem pro můj WordPress web?

Hledáte nejlepší live chat pro svůj WordPress web? Přestože jsou k dispozici stovky chatovacích pluginů, myslíme si, že live chat LiveAgent pro WordPress může být perfektním řešením pro vaši firmu, tým podpory a vaše zákazníky. Zde je důvod:
real-time typing view

Zapůsobte nejrychlejším chatovacím widgetem na trhu

Moderní spotřebitelé jsou netrpěliví a nesnášejí čekání. Proto jsme vytvořili , který se na vašem webu zobrazí za pouhé 2,5 sekundy. Zapůsobte na své zákazníky podporou v reálném čase a ukažte jim, že si vážíte jejich času.
cleverness of LiveAgent

Zlepšete zapojení a konverze pomocí proaktivního chatu

Zvyšte míru zapojení tím, že své zákazníky nebo potenciální zákazníky pozvete, aby si s vámi rychle popovídali, jakmile se dostanou na váš web. Povolení proaktivních chatů na stránkách s cenami a v košících se ukázalo jako mimořádně účinný způsob, jak zvýšit prodej a přeměnit více návštěvníků na platící zákazníky.
personalization features of LiveAgent

Povolte chytrou distribuci chatů mezi dostupnými agenty

Využijte flexibilitu pokročilého směrování chatu a možností distribuce. Nastavte priority agentů a definujte maximální zatížení chatu pro své agenty. Ta nejlepší část? LiveAgent přiděluje chaty agentům, kteří již dříve komunikovali s chatujícími zákazníky, aby byla zajištěna rychlá, přesná a informovaná podpora.
provide help with LiveAgent

Spojte se a chatujte se svými kolegy

Chatovací nástroj LiveAgent podporuje efektivní týmovou spolupráci. Nejste si jisti, jak pomoci zákazníkovi, se kterým si povídáte? Přeřaďte chat na agenta, který je lépe vybaven, aby vám pomohl, nebo se okamžitě spojte se svými kolegy prostřednictvím interního chatu a získejte pomoc. Není třeba ztrácet čas přihlašováním do aplikací třetích stran.
smart and intelligent call routing by LiveAgent

Sledujte chování svých návštěvníků a ozvěte se ve správný čas

Vylepšete svou podporu monitorováním webu v reálném čase: zobrazte všechny své online návštěvníky, zjistěte, jak se pohybují po vašem webu, a sledujte, kolik času strávili na každé stránce. Pokud budete mít po ruce tento typ kontextových informací – jako je odkazující zdroj návštěvníka, země nebo aktuální časové pásmo – mohou být vaše proaktivní pozvánky k chatu přizpůsobeny.
Live chat - Proactive chat invitations

Podívejte se, co vaši zákazníci píší

Díky zobrazení psaní v reálném čase můžete své zákazníky skutečně ohromit bleskurychlou podporou a vyvolat v nich pocit, že jim doslova čtete myšlenky. Podívejte se, co zákazníci píšou do chatu, ještě než stisknou tlačítko Odeslat, předvídejte potřeby zákazníků a mějte připravené odpovědi ještě předtím, než budou otázky skutečně položeny.

Integrujte s WordPressem během několika sekund

LiveAgent byl vytvořen, aby šetřil váš drahocenný čas. Jednoduchá integrace (kopírovat & vložit) vás spojí s vašimi zákazníky během několika sekund. LiveAgent směruje nové příchozí chaty ke správným členům vašeho týmu a dynamicky přizpůsobuje dostupnost chatu, když se agenti během směny přihlašují a odhlašují.

Víc než jen live chat

LiveAgent není jen live chat widget, je to multikanálové helpdesk řešení typu vše v jednom, které je nabito více než 180 funkcemi, více než 40 integracemi a téměř nekonečnými možnostmi přizpůsobení. Potřebujete výkonný tiketovací systém s automatizací, virtuální telefonní ústřednu, nástroj pro podporu na sociálních sítích nebo software samoobslužného zákaznického portálu? LiveAgent má vše.
LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Posuňte svou zákaznickou podpori na další úroveň díky live chat softwaru LiveAgent

Hledáte bezplatná nástroj pro live chat k vašemu WordPress webu? Začněte plně funkční, 14 denní, bezproblémovoou zkušební verzí a blíže se podívejte, jak vše funguje a jak může být přínosem pro vaši společnost.  Není třeba žádné složité stahování aplikací, náš software je plně cloudový. Případně si vyžádejte individuální prohlídku s někým z našeho týmu, abyste získali lepší představu o tom, proč byl LiveAgent v roce 2020 nejrecenzovanějším a nejlépe hodnoceným live chat softwarem pro malé a střední podniky.
LiveAgent rating live chat agent - gif
Related Articles to Live chat pro WordPress

Live chat pro automobilový průmysl

The TEXT discusses the importance of marketing in business and the key factors for successful marketing strategies. It also highlights the role of customer satisfaction and market research in marketing. The end of the TEXT emphasizes the need for businesses to adapt to changing market trends and customer preferences.

Držte se protokolů zdvořilé konverzace pro chat. Objevte správnou etiketu live chat komunikace a zjistěte víc o pravidlech, kterými by se měla zákaznická služba řídit.

Etiketa pro zákaznickou podporu na live chatu

Etiketa pro live chat je důležitá pro zdvořilé a profesionální chování při online konverzacích. Příprava, pozdravy, struktura chatu a péče o zákazníka jsou klíčové prvky pro pozitivní zážitek. Důležité je také trénovat zaměstnance pro správnou komunikaci a řešení problémových situací.

LiveAgent je předním helpdeskem pro vaše WordPress weby. Spojte nejlépe hodnocený helpdesk s nejoblíbenějším CMS systémem.

Hledáte helpdesk pro WordPress?

Poskytněte rychlé odpovědi a interní chat pro spolupráci s kolegy. LiveAgent je ideální helpdesk a live chat plugin pro WordPress s širokou škálou funkcí pro zlepšení zákaznické podpory. Trendy ukazují rostoucí oblibu live chatu a jeho vliv na zvýšení prodejů a spokojenosti zákazníků. LiveAgent nabízí vše v jednom řešení s více než 180 funkcemi a 40 integracemi pro správu tiketů, virtuální call centrum, live chat, integraci sociálních sítí a samoobslužné funkce pro zákazníky.

Jaké jsou výhody používání živého chatu? Podívejte se na statistiky a zjistěte, jaký vliv má na zákazníky a jak jej můžete využít.

Výhody live chatu

Možnost live chatu nabízená značkami je vnímána příznivěji a vede k větší loajalitě, prodeji a tržbám. Podle Statisty hodnotí 70% zákazníků značky s proaktivním zákaznickým servisem pozitivněji. Podle Super Office může live chat zvýšit konverzní poměr a příjmy. Firemám vedlo zavedení live chatu ke zlepšení loajality, prodeje a příjmů, uvedlo 79% firem. Live chat také zvyšuje věrnost značce, až 63% zákazníků se s větší pravděpodobností vrátí na webové stránky, které tuto možnost nabízejí, podle Emarketer.

Prohlédněte si aplikaci LiveAgent a objevte všechny úžasné nástroje a funkce naší multikanálové aplikace helpdesku. Vyzkoušejte ji ještě dnes a zlepšete své služby zákazníkům.

Vyrazte na prohlídkuv LiveAgent

Zlepšete svou zákaznickou podporu s LiveAgent. Využijte šablony, webináře a vzdělávací program Akademie. Transparentní ceny pro firmy. Více než 30 000 spokojených zákazníků.

Live Chat je stále nejoblíbenějším digitálním kanálem pro komunikaci se zákazníky. Podívejte se na naše bezplatné šablony live chatu a okamžitě je využijte.

Šablony live chatu

LiveAgent je nástroj pro chatování a zákaznickou podporu, který nabízí mnoho funkcí. Dokáže řešit opakující se otázky pomocí integrace s CRM a chatboty. Dostupný je také vícekanálový helpdesk pro větší pohodlí zákazníků. Live chat je účinný marketingový nástroj, který zvyšuje loajalitu, mejdou jiné zpětná vazba, průměrná návratnost a míra vyřešení. LiveAgent také nabízí software pro oddělení služeb pro zlepšení zákaznických zkušeností.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Naplánovat demo

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Naplánovat demo
Start Free Trial x