Perfektní live chat pro WordPress stránky.
Plně přizpůsobitelné, bohaté na funkce a snadno integrovatelné s libovolným WordPress webem.
  • ✓ Žádné vstupní poplatky    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty    
  • ✓ Ukončení možné kdykoli
LiveAgent využívají
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Zdravím, jsem Petr, jak vám mohu pomoci?
Rád bych si ověřil stav mé objednávky.
Žádný problém, můžete mi sdělit ID vaší objednávky?
ID mé objednávky je GQ34566

Rychlý a na funkce bohatý live chat pro WordPress

Dnešní spotřebitelé chtějí odpovědi okamžitě, aniž by museli volat zákaznický servis, čekat hodiny na e-mailovou odpověď nebo prohledávat samoobslužné zdroje. To je důvod, proč již není live chat pouze „příjemným“ servisním kanálem, ale spíše nutností. Pomocí live chatu LiveAgent pro WordPress můžete poskytovat okamžitou zákaznickou podporu, zlepšit zapojení pomocí proaktivních spouštěčů a zvýšit spokojenost zákazníků.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Výhody live chat softwaru, které nelze ignorovat

Očekávané a preferované spotřebiteli

60 % spotřebitelů ve věku 18 – 34 let pravidelně využívá live chat pro zákaznický servis. 53 % by upřednostnilo použití online chatu před tím, než zavolá na podporu společnosti.

Nejen pro zákaznickou podporu

85 % B2B a 74 % B2C společností používá live chat pro prodej, 54 % podniků v B2B a 31 % v B2C sektoru používá live chat pro marketing.

Více prodejů stálým zákazníkům

Spotřebitelé nakupují více od značek, které nabízejí live chat. 52 % zákazníků častěji nakupuje od společnosti, která poskytuje podporu prostřednictvím live chatu.

Je LiveAgent tím správným live chat pluginem pro můj WordPress web?

Hledáte nejlepší live chat pro svůj WordPress web? Přestože jsou k dispozici stovky chatovacích pluginů, myslíme si, že live chat LiveAgent pro WordPress může být perfektním řešením pro vaši firmu, tým podpory a vaše zákazníky. Zde je důvod:
real-time typing view

Zapůsobte nejrychlejším chatovacím widgetem na trhu

Moderní spotřebitelé jsou netrpěliví a nesnášejí čekání. Proto jsme vytvořili nejrychlejší live chat widget na trhu, který se na vašem webu zobrazí za pouhé 2,5 sekundy. Zapůsobte na své zákazníky podporou v reálném čase a ukažte jim, že si vážíte jejich času.
cleverness of LiveAgent

Zlepšete zapojení a konverze pomocí proaktivního chatu

Zvyšte míru zapojení tím, že své zákazníky nebo potenciální zákazníky pozvete, aby si s vámi rychle popovídali, jakmile se dostanou na váš web. Povolení proaktivních chatů na stránkách s cenami a v košících se ukázalo jako mimořádně účinný způsob, jak zvýšit prodej a přeměnit více návštěvníků na platící zákazníky.
personalization features of LiveAgent

Povolte chytrou distribuci chatů mezi dostupnými agenty

Využijte flexibilitu pokročilého směrování chatu a možností distribuce. Nastavte priority agentů a definujte maximální zatížení chatu pro své agenty. Ta nejlepší část? LiveAgent přiděluje chaty agentům, kteří již dříve komunikovali s chatujícími zákazníky, aby byla zajištěna rychlá, přesná a informovaná podpora.
provide help with LiveAgent

Spojte se a chatujte se svými kolegy

Chatovací nástroj LiveAgent podporuje efektivní týmovou spolupráci. Nejste si jisti, jak pomoci zákazníkovi, se kterým si povídáte? Přeřaďte chat na agenta, který je lépe vybaven, aby vám pomohl, nebo se okamžitě spojte se svými kolegy prostřednictvím interního chatu a získejte pomoc. Není třeba ztrácet čas přihlašováním do aplikací třetích stran.
smart and intelligent call routing by LiveAgent

Sledujte chování svých návštěvníků a ozvěte se ve správný čas

Vylepšete svou podporu monitorováním webu v reálném čase: zobrazte všechny své online návštěvníky, zjistěte, jak se pohybují po vašem webu, a sledujte, kolik času strávili na každé stránce. Pokud budete mít po ruce tento typ kontextových informací – jako je odkazující zdroj návštěvníka, země nebo aktuální časové pásmo – mohou být vaše proaktivní pozvánky k chatu přizpůsobeny.
Live chat - Proactive chat invitations

Podívejte se, co vaši zákazníci píší

Díky zobrazení psaní v reálném čase můžete své zákazníky skutečně ohromit bleskurychlou podporou a vyvolat v nich pocit, že jim doslova čtete myšlenky. Podívejte se, co zákazníci píšou do chatu, ještě než stisknou tlačítko Odeslat, předvídejte potřeby zákazníků a mějte připravené odpovědi ještě předtím, než budou otázky skutečně položeny.

Integrujte s WordPressem během několika sekund

LiveAgent byl vytvořen, aby šetřil váš drahocenný čas. Jednoduchá integrace (kopírovat & vložit) vás spojí s vašimi zákazníky během několika sekund. LiveAgent směruje nové příchozí chaty ke správným členům vašeho týmu a dynamicky přizpůsobuje dostupnost chatu, když se agenti během směny přihlašují a odhlašují.

Víc než jen live chat

LiveAgent není jen live chat widget, je to multikanálové helpdesk řešení typu vše v jednom, které je nabito více než 180 funkcemi, více než 40 integracemi a téměř nekonečnými možnostmi přizpůsobení. Potřebujete výkonný tiketovací systém s automatizací, virtuální telefonní ústřednu, nástroj pro podporu na sociálních sítích nebo software samoobslužného zákaznického portálu? LiveAgent má vše.
LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Posuňte svou zákaznickou podpori na další úroveň díky live chat softwaru LiveAgent

Hledáte bezplatná nástroj pro live chat k vašemu WordPress webu? Začněte plně funkční, 14 denní, bezproblémovoou zkušební verzí a blíže se podívejte, jak vše funguje a jak může být přínosem pro vaši společnost.  Není třeba žádné složité stahování aplikací, náš software je plně cloudový. Případně si vyžádejte individuální prohlídku s někým z našeho týmu, abyste získali lepší představu o tom, proč byl LiveAgent v roce 2020 nejrecenzovanějším a nejlépe hodnoceným live chat softwarem pro malé a střední podniky.
LiveAgent rating live chat agent - gif

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Live chat pro WordPress
Vytvářejte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 krocích a optimalizujte svůj výstup. LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů. Metoda L.A.S.T zvyšuje spokojenost zákazníků.

Ukázka live chatu LiveAgent

Vytvářejte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 krocích a optimalizujte svůj výstup. LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů. Metoda L.A.S.T zvyšuje spokojenost zákazníků.

Zaujměte klientelu své agentury a poskytněte návštěvníkům webových stránek okamžitou pomoc pomocí nejrychlejšího softwaru pro živý chat na trhu.

Software živého chatu pro agentury

Živý chat je užitečným nástrojem pro sektor public relations, cestovní kanceláře a různé druhy agentur. Pomáhá rozvíjet obchodní expanzi a nabízí řešení pro outsourcing podpory chatu. Živý chat vám umožňuje doručovat předdefinované odpovědi a předpřipravené zprávy a podporuje vícejazyčnost. Také může být využit freelancerům. LiveAgent nabízí jednoduchou integraci se softwarem nebo aplikacemi, a tedy je vhodný pro širokou škálu agentur.

Poskytněte svým zákazníkům osobnější kontakt pomocí Videohovorů. Funguje to stejně jako klasický software pro videokonference. Začněte chatovat a volat se svými zákazníky ještě dnes.

Videohovor

Společnost nabízí širokou škálu software pro zákaznickou podporu a telefonní systémy VoIP. Mají také partnerský program a odbornosti ve svém blogu.

Živou (live) zákaznickou službu poskytují firmy, které uživatelům svých produktů nebo návštěvníkům webu chtějí dopřát adekvátní radu a podporu.

Živá zákaznická služba

Živá zákaznická služba umožňuje firmám poskytovat rychlou a kvalitní podporu zákazníkům pomocí telefonu, živého chatu nebo videohovoru.

Příjemce je agent, který dostane přidělený tiket. Jeho jméno se zobrazí vedle tiketu a každý tak ví, kdo se o tento tiket stará.

Příjemce

Zákaznický portál s funkcemi rozdělení tiketu a označení je důležitou součástí komunikační strategie pro zákaznickou podporu. Pomáhá snížit náklady a zvyšuje efektivitu práce agentů. Také nabízí šablony e-mailů pro povzbuzení k akci a řeší dotazy a problémy zákazníků. LiveAgent je funkčně bohaté řešení helpdesku s otevřeným systémem ticketingu.

LiveAgent je skvělou alternativou aplikace HappyFox. LiveAgent má konkurenceschopné ceny a množství funkcí a integrací helpdesku. Vyzkoušejte si ji sami.

Potřebujete alternativu HappyFox?

LiveAgent je spolehlivým a přizpůsobitelným softwarem pro zefektivnění podpory zákazníků. Nabízí mnoho funkcí a integrací pro komunikační kanály.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo