Zapojte své zákazníky bez námahy napříč všemi kanály. LiveAgent, vícekanálový cloudový software pro call centra, je vše, co kdy budete potřebovat k poskytování spolehlivých a personalizovaných služeb svým zákazníkům.
Náš telefonní systém VoIP (Voice over Internet Protocol) pro call centra je vybaven pokročilými funkcemi, jako jsou IVR, požadavky na zpětné volání, ACD, inteligentní směrování hovorů, přepojování hovorů, neomezené nahrávání hovorů a videohovory v HD rozlišení – a to je jen začátek.
00:00 / 02:02
Softwarová řešení pro call centra jsou systémy, které umožňují agentům call center zpracovávat příchozí a odchozí hovory. Tato řešení jsou ideální pro osobnější řízení vztahů se zákazníky a pro poskytování rychlé zákaznické podpory.
00:00 / 04:39
Vyzkoušejte si naše klíčové funkce pomocí bezplatné zkušební verze LiveAgent a zjistěte, jaké to je poskytovat profesionální služby s naším řešením. Podívejte se, jak snadné je zřídit call centrum, přidat čísla VoIP nebo nakonfigurovat IVR pomocí našeho výkonného nástroje.
Náš nástroj pro kontaktní centra vám pomůže vytvořit dokonalou platformu pro zapojení zákazníků a zvýšit jejich loajalitu. Ukažte svým zákazníkům úžasnou podporu s naším řešením helpdesku a rychle vyřešte časově náročné problémy.
Co získají agenti kontaktního centra:
Náš nástroj kontaktního centra vám může pomoct vytvořit dokonalou platformu pro zapojení zákazníků a zvýšit loajalitu zákazníků. Ukažte svým zákazníkům úžasnou podporu s naším řešením help desk a rychle vyřešte časově náročné problémy.
Jděte nad očekávání zákazníků
Snadno spravujte provoz centra zákaznické podpory díky našemu komplexnímu řešení. Dostaňte produktivitu svého call centra na nejvyšší úroveň a zlepšete kvalitu interakcí se zákazníky pomocí LiveAgent.
Výkonné funkce, které vám pomohou zlepšit komunikaci po telefonu a poskytovat výjimečné služby zákazníkům.
Interní hovory jsou funkcí, která umožňuje komunikovat s kolegy během jejich směny v případě potřeby, případně umožňuje přepojovat hovory.
Náš vícekanálový software call centra zvládne obsluhovat více kanálů – naše call centrum, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, live chat, zákaznický portál, e-mail a další.
Naše webové call centrum má možnost volat na libovolné webové číslo. Klikněte na číslo, na které chcete zavolat, a LiveAgent se postará o zbytek. Může také využívat protokoly mail-to.
Naše telefonní centrum má k dispozici účastnické a konzultační hovory. Přepojování s účastí zvyšuje spokojenost zákazníků a zajišťuje, že volající je spojen s agentem před ukončením hovoru.
Call centrum LiveAgent se integruje s více než 99 % poskytovatelů VoIP s protokolem SIP Trunk. Nevidíte svého preferovaného partnera VoIP? Kontaktujte nás a my jej rádi přidáme do našeho seznamu.
Zvyšte spokojenost zákazníků tím, že jim svěříte možnost vyžádat si zpětné volání, když nemají čas čekat nebo když jsou vaši agenti příliš zaneprázdněni, než aby odpovídali.
Podpořte své zákazníky tím, že je oslovíte pomocí našeho manuálního centra odchozích hovorů. Zlepšete vztahy se zákazníky a optimalizujte interakce s odchozími zákazníky.
Agenti mají možnost přesměrovat příchozí hovory na osobní zařízení, například mobilní telefon. Použijte naše přesměrování na telefonní číslo GSM nebo naši aplikaci LivePhone.
Připojte k řešení call centra neomezený počet zařízení a telefonních čísel. LiveAgent je kompatibilní s hardwarovými i virtuálními volacími zařízeními, jako jsou softwarové telefony.
Komplexní řešení call centra LiveAgent nabízí kontextově bohatou pracovní plochu. Poskytněte svému call centru přechody mezi vyřizováním hovorů a vyhledáváním klientských údajů.
Zjistěte více o univerzální schránce
Prostor vašeho kontaktního centra může zajistit, že vaši agenti budou vždy poskytovat personalizované služby, a to díky jedné z našich tří integrací CRM. Můžete také využít naše nativní nástroje CRM.
Integrujte své počítače, notebooky a hardwarové telefony s aplikací LiveAgent. Snadno přijímejte a uskutečňujte hovory a zároveň poskytněte svým zákazníkům skvělou zákaznickou podporu.
Povolte si v aplikaci LivePhone push oznámení a aplikace vás upozorní push oznámením pokaždé, když zazvoní chat, hovor nebo příchozí lístek.
Prohlédněte si interakce o uskutečněných, přijatých, přijatých nebo zmeškaných hovorech agentů. Získejte kontext o historii zákazníků díky protokolům hovorů a funkcím historie.
Software call centra LiveAgent podporuje stromy IVR. Nahrávejte vlastní zprávy nebo do systému hlasové odezvy LiveAgent nahrajte předem nahrané soubory pro inteligentní směrování.
Naše aplikace call centra rozděluje hovory podle priority agenta nebo náhodného přiřazení. Vyberte si, které nastavení vám vyhovuje, a také vlastní nastavení, jako je například doba pauzy.
Získejte kontext o historii zákazníků díky neomezenému nahrávání hovorů, které ukládá každý hovor. Kdykoli si je můžete přehrát a zjistit, jak poskytnout výjimečnou zákaznickou zkušenost.
Náš software pro firemní call centra je kompatibilní s mnoha cloudovými telefonními systémy VoIP. Připojte je ke svému call centru LiveAgent a volejte pomocí zařízení, která preferujete.
Naše komplexní řešení call centra dokáže spravovat více zařízení pro hovory. Systém vás upozorní pokaždé, když se vám někdo snaží dovolat na libovolné číslo.
Poskytujte nepřetržitou podporu a zvyšujte spokojenost zákazníků, i když jsou vaši agenti offline. Využijte naši znalostní databázi pro offline podporu.
Využijte naše historické přehledy ke zlepšení služeb zákazníkům. Používejte grafy nebo tabulky a segmentujte data libovolným způsobem. Sledujte hovory, dobu nečinnosti a další údaje.
Náš webový software pro call centra umožňuje agentům kontaktních center videohovory se zákazníky. Videohovory podporují video, hlas a chat bez možnosti nahrávání.
Rychlé řešení
Call centrum LiveAgent se snadno nastavuje a používá. Díky plné integraci s naším ticketovacím systémem můžete rychleji uskutečňovat a přijímat hovory. Krátká průměrná doba dosahu vám pomůže vyřešit problémy mnohem rychleji.
2
0 sekund
Průměrná doba dosahu
Integrujte svůj vícekanálový software pro prodej vstupenek s aplikacemi, které denně používáte. Máme k dispozici více než 150 integrací prostřednictvím zásuvných modulů.
Lepší dosah
Volání je stále jedním z nejoblíbenějších způsobů, jak se spojit s asistenčními službami, a proto je volání jedním z nejrychlejších způsobů, jak uspokojit vaše zákazníky. Získejte jeden z nejoblíbenějších kanálů komunikace se zákazníky a oslovte více zákazníků.
50 %
všech zákazníků volá
Polovina vašich zákazníků možná čeká na možnost zavolat vám místo zasílání e-mailů. I několik telefonních linek může zvýšit spokojenost zákazníků.
Kvalita podpory
Řešte problémy na osobní úrovni pomocí skutečné konverzace a porozumění. Hovory vám pomohou jednat se zákazníky na jiné úrovni a zároveň vám umožní vyhnout se zdlouhavým konverzacím prostřednictvím e-mailů. Využít můžete také videohovory.
70 %
Průměrná míra vyřešení
Výzkumy ukazují, že hovory jsou jedním z nejspolehlivějších kanálů pro řešení problémů. Upgradujte svou sadu nástrojů pro časově citlivé problémy nebo hovory s důležitými klienty.
Pořiďte si cloudový software call centra, který vám přinese největší hodnotu. Porovnejte si funkce a ceny za uživatele za měsíc pomocí cenové kalkulačky.
Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 30denní zkušební verzí
Integrace, automatizace, inovace
Software call centra společnosti LiveAgent je v souladu s nařízením GDPR, je šifrovaný protokolem HTTPS a úspěšně prošel ověřovacím auditem rozhraní API Google OAuth.
Náš cloudový software voip call centra běží na zabezpečeném připojení pomocí protokolu HTTPS. Veškerá komunikace mezi vaším prohlížečem a cloudovým kontaktním centrem je šifrovaná, včetně live chatů, hovorů v call centru a e-mailové komunikace.
Servery LiveAgent jsou hostovány v zařízeních splňujících požadavky Tier III+ nebo IV nebo PCI DSS, SSAE-16 nebo ISO 27001. Naše datová centra se nacházejí v zabezpečeném perimetru s víceúrovňovými bezpečnostními zónami, nepřetržitou ostrahou, kamerovým dohledem, vícefaktorovou identifikací a dalšími funkcemi.
Naše síť je chráněna redundantními firewally, nejlepší technologií směrovačů ve své třídě, zabezpečeným přenosem HTTPS přes veřejné sítě a technologiemi pro detekci a/nebo prevenci narušení sítě (IDS/IPS), které monitorují a/nebo blokují škodlivý provoz a síťové útoky.
Naše připravené integrace vám pomohou dostat se do sociálních sítí a poskytnout personalizované zákaznické zkušenosti na důležitých sociálních kanálech. Náš ticketovací systém podporuje bezproblémovou integraci s vašimi službami Facebook, Instagram a Twitter. Díky naší integraci se službou Viber můžete zvládnout i textovou komunikaci.
Zajistěte výjimečnou zákaznickou zkušenost s naším živým chatem. Je to jeden z nejrychlejších dostupných widgetů pro chat v reálném čase, který lze snadno integrovat do vašich webových stránek. Budujte smysluplné vztahy se zákazníky a proměňte návštěvníky webu v zákazníky. Náš chat vám pomůže zkrátit dobu vyřizování a stane se cenným nástrojem v pracovním prostoru každého agenta.
Obohaťte své kontaktní centrum o komplexní znalostní databázi. Snadno vytvářejte užitečné články, informační sekce a návody typu “udělej si sám” pro zákazníky, kteří raději hledají řešení na vlastní pěst. Poskytněte odpovědi na běžné otázky pomocí často kladených otázek nebo vytvořte fóra, kde se lidé mohou spojit s agenty nebo jinými zákazníky a získat podporu.
Díky nejmodernějšímu systému ticketingu můžete snadno zvládat operace zákaznického servisu. Všechny digitální kanály jsou propojeny, takže můžete snadno sledovat všechny konverzace se zákazníky na jednom místě. Pomocí značek můžete udržovat lístky v pořádku, zanechávat poznámky pro sebe nebo jiné agenty a vytvářet oddělení odpovědná za konkrétní dotazy.
V oblasti zákaznických služeb může být klíčem k vašemu úspěchu spolehlivý software pro řešení call centra. V následujícím článku se podíváme na výhody a nevýhody různých platforem a systémů call center, abyste se mohli rozhodnout, který z nich je pro vás nejlepší.
Software call centra je v první řadě nástroj pro správu hovorů, který automatizuje tok příchozích a odchozích hovorů.
Kvalita podpory call centra, kterou poskytujete, je úzce svázána s kvalitou systému call centra, který používáte.
Tento typ softwaru obvykle usnadňuje následující operace:
To samozřejmě nejsou všechny operace call centra, které tento typ softwaru umožňuje. Většina softwaru pro automatizované call centrum má další funkce, jako je nahrávání hovorů, poskytování analýzy, vytáčení atd.
Software call centra umožňuje vašim zákazníkům kontaktovat oddělení péče o zákazníky i členy vašeho prodejního týmu a mluvit s nimi v reálném čase. Ačkoli někteří mohou namítat, že v dnešní moderní době existují i jiné způsoby, jak kontaktovat firmu, faktem je, že 50 % zákazníků různých věkových skupin stále používat telefony k řešení svých dotazů.
Všechny firmy zaměřené na zákazníka si uvědomují, že poskytování vynikající zákaznické zkušenosti je to, co podporuje konverzi, pomáhá uzavírat obchody a snižuje odchod zákazníků. Spolehlivý software call centra v tomto oddělení ohromně pomáhá. Umožňuje vašim zástupcům zákaznických služeb řešit problémy zákazníků rychle a efektivně a zároveň poskytovat vysokou úroveň personalizovaných služeb.
Integrace řešení callcentra s dalšími obchodními aplikacemi zefektivní provoz vašeho call centra. A na oplátku zvýšíte své KPI, zvýšíte konverze, zlepšíte udržení zákazníků a poskytnete lepší služby.
Každé call centrum používá nějaký typ systému call centra bez ohledu na to, zda slouží pouze k jeho integraci počítačové telefonie (CTI) k uskutečňování a přijímání hovorů, nebo pro moderní automatizovaný zážitek.
Různá kontaktní centra mají různé potřeby a požadavky na aplikace call center. Proto je zásadní, abyste provedli průzkum a vyhodnotili, které softwarové řešení pro call centrum je to, které bude pro vaši firmu největší.
Protože call centra mohou být tak rozmanitá, existují různé typy softwaru pro call centra, aby vyhovovaly potřebám každého.
Níže jsou uvedena řešení call center podle toho, jak jsou jejich technologie uloženy:
A toto jsou typy řešení call center na základě jejich operací:
Pojďme se podívat na některé výhody, které může systém call centra přinést vašemu podnikání.
Pravdou je, že zvednout telefon a mluvit s odborníkem je mnohem rychlejší a jednodušší než psát dlouhé e-maily a snažit se najít řešení. Zákazníci oceňují, že jejich dotazy byly vyřešeny rychle, aniž by museli čekat hodiny, někdy i dny, na odpověď od vašeho týmu zákaznických služeb. Dopřejte si trochu osobní péče a vstřícnosti personálu a budete se dívat na spokojené zákazníky, kteří se těší na další spolupráci s vámi.
Věděli jste, že zainteresovaní zákazníci nakupují 90 % častěji a jsou ochotni utratit více za transakci? Spolehlivý software call centra pomáhá udržet vaši klientelu spokojenou a zapojenou do vašeho podnikání.
Se softwarem agenta call centra platíte nižší cenu za robustní sadu funkcí. Můžete snadno provozovat 24/7 kontaktní centrum, o které se stará výhradně vzdálený tým zástupců péče o zákazníky.
Software call centra, který pracuje ruku v ruce s dalšími obchodními aplikacemi, vám umožňuje mít vždy přehled o interakcích se zákazníky, řešení jejich problémů a další. Pomáhá vašemu týmu zůstat organizovaný a soustředěný i v rušných dnech.
Je nutné udržovat profesionální, ale stále přátelskou image. Umožňuje vám budovat vztahy se zákazníky a dokonce podporuje ústní marketing.
Různý software call centra lze připojit k e-mailu, živému chatu, SMS, sociálním médiím a dalším, což vám pomůže poskytnout holistická zákaznická zkušenost.
Nejenže můžete poskytovat službu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, ale také pokročilé funkce, jako je interaktivní hlasová odezva (IVR), automatická distribuce hovorů (ACD), automatické zpětné volání, směrování založené na dovednostech a prediktivní vytáčení zvyšují produktivitu agentů vašeho kontaktního centra.
Zabezpečení zákaznických dat je jedním z nejdůležitějších aspektů úspěšného podnikání. Většina softwaru pro call centra poskytuje integrované bezpečnostní funkce a provádí akce, jako je okamžité zálohování do cloudu.
Metriky call centra, jako je průměrná doba zpracování (AHT), míra vyřešení prvního kontaktu, míra opuštění hovoru, průměrná doba zdržení a mnoho dalších přímo souvisí se softwarem telefonu call centra, který používáte. Například díky propojení vašeho systému call centra s řízením vztahů se zákazníky (CRM) je míra vyřešení prvního kontaktu v call centrech mezi 70–75 %< /a>.
Čím více poznatků získáte, tím lépe. Poskytování pokročilých analýz a přehledů vám umožňuje studovat výkon call centra, využití agentů, průměrnou rychlost odpovědí a další. To vám nejen pomůže optimalizovat operace vašeho call centra, ale také identifikuje případné odlehlé hodnoty mezi vašimi agenty.
Abyste mohli identifikovat nejlepší software call centra pro vás, doporučujeme sepsat seznam potřeb a požadavků na vaše řešení kontaktního centra.
Chcete přidat telefonickou podporu do možností kontaktování? Jsou telefonické interakce primárním způsobem, jak kontaktovat vaši firmu? Plánujete do budoucna rozšíření svého call centra?
Položte si tolik otázek, kolik vás napadne. Pomůže vám dělat kvalifikovanější rozhodnutí a vybrat si software pro call centrum, který skutečně pokryje všechny vaše obchodní potřeby.
Níže jsou uvedeny některé strategie, které můžete použít při výběru softwaru pro správu call centra.
Nikdo neočekává, že se dostane do problémů, ale je lepší být v bezpečí, než litovat. Při výběru softwaru pro call centrum jděte na takový, který má spolehlivou zákaznickou podporu, která dokáže rychle vyřešit jakékoli potenciální problémy. Mějte na paměti, že pokud čekáte na podporu poskytovatele, vaši zákazníci mohou čekat na vaši.
Opravdu dobře se podívejte, jak robustní jsou bezpečnostní prvky. Nechcete podceňovat důležitost uchovávání všech soukromých informací a zákaznických dat v bezpečí.
Je jen přirozené, že když vaše firma roste, roste i objem zákaznických interakcí. Vyberte si systém call centra, který můžete škálovat nahoru nebo dolů podle svých potřeb, abyste mohli rozšířit své podnikání, aniž byste se museli starat o nedostatečné možnosti call centra.
Žádný software není dokonalý. Existují určitá omezení, se kterými se budete muset vypořádat, bez ohledu na to, jak robustní nebo drahý je software, který si vyberete. Možná mu chybí přizpůsobitelná oblíbená funkce, kterou byste chtěli prozkoumat. Nebo vám možná dělá problém fakt, že neexistuje sledování telefonních hovorů v reálném čase. Rozhodněte, která softwarová omezení jsou překážkou a se kterými se můžete naučit žít.
V prostředí kontaktního centra musí být váš tým schopen bezproblémově spolupracovat. Při výběru softwaru pro volání se podívejte na funkce, které usnadňují spolupráci. Jak snadné je přepojit hovor z jednoho agenta na druhého? Mohou sdílet interní poznámky a provádět interní hovory nebo posílat interní zprávy? Funkce, jako jsou tyto, bývají přehlíženy, ale ovlivňují produktivitu kontaktních center více, než si lidé uvědomují.
Vaše každodenní operace v call centrech do značné míry závisí na tom, jak spolehlivá je síť, kterou používáte. Nezapomeňte zkontrolovat spolehlivost sítě softwaru kontaktního centra, o kterém uvažujete.
Schopnost poskytovat jednotný zážitek svým zákazníkům je to, co dělá rozdíl. Nabízení skvělé integrační schopnosti je to, co umožňuje vašemu softwaru propojit se s různými weby, takže můžete svým klientům vytvořit hladké a konzistentní prostředí.
Nejlepší software call centra pro podniky v oblasti eCommerce, pojišťovnictví, SaaS atd., které hledí na budoucí expanzi.
LiveAgent je řešení helpdesku používané více než 40 000 zákazníky po celém světě, které poskytuje spolehlivý software pro call centra a mnoho dalších pokročilých funkcí. Díky mnoha možnostem automatizace a velkému počtu dostupných integrací nebudete mít nikdy potíže s poskytováním vynikajícího zákaznického servisu.
Mezi nejznámější zákazníky tohoto softwaru patří průmysloví giganti jako Forbes, Huawei, Nascar, BMW a Yamaha.
LiveAgent nabízí zcela bezplatnou verzi. I když, pokud chcete využít jeho další funkce, můžete si vybrat ze tří cenových možností, včetně 15$, 29$ a 49$ měsíčně. Poslední možnost zahrnuje vynikající možnosti call centra.
Než se zavážete k některému z placených plánů, můžete se přihlásit ke 14denní bezplatné zkušební verzi, abyste mohli prozkoumat, co získáte.
Podrobné srovnání LiveAgenta s jiným softwarem call centra
Nejlepší software call centra pro firmy všech velikostí.
Kontaktní centrum RingCentral je cloudové řešení, které nabízí robustní sadu funkcí obsažených v jedné praktické aplikaci. Se známými zákazníky napříč všemi průmyslovými odvětvími si můžete být jisti, že dostanete ty nejkvalitnější služby.
Mezi zákazníky RingCentralu najdete Bennett International, Lush Cosmetics a Chatterkick.
Za služby RingCentral můžete platit měsíčně nebo ročně. Počínaje 14,99 dolary měsíčně můžete získat to nejnutnější, včetně neomezeného volání v USA a Kanadě. Pro pokročilejší funkce se můžete rozhodnout pro plány zahrnující 20,99$, 26,24$ a 37,49$ měsíčně.
Kontaktní centrum RingCentral můžete vyzkoušet zdarma, pokud se zaregistrujete k 15denní bezplatné zkušební verzi. Toto období můžete prodloužit využitím 30denní bezrizikové záruky vrácení peněz.
Nejlepší software call centra pro všechny společnosti, které hledají snadno použitelné cloudové řešení call centra.
Můžete být jedním z více než 70 000 zákazníků po celém světě, kteří důvěřují společnosti Genesys ve svém kontaktním centru.
Genesysu důvěřuje mnoho společností včetně Xerox, Uplift a Heineken Mexico.
Genesys můžete začít používat za cenu 75 USD za agenta měsíčně a poté upgradovat na plány za 110 a 150 USD. Všechny tyto cenové možnosti jsou účtovány ročně.
Genesys si můžete vyzkoušet zdarma s jejich 30denní bezplatnou zkušební verzí.
Nejlepší software pro call centra pro středně velké společnosti, které usilují o růst.
CloudTalk nabízí více než 70 pokročilých funkcí volání. Tento software call centra se obvykle používá pro prodej a odchozí volání s mnoha pokročilými funkcemi, jako je směrování založené na dovednostech, automatizace a neomezené fronty hovorů.
CloudTalk se může pochlubit velkou klientskou základnou včetně DHL, Yves Rocher a Rosenberg.
CloudTalk nabízí tři cenové plány včetně 25$, 30$ a 50$. Můžete také kontaktovat jejich tým a požádat o vlastní cenový plán, aby přesně odpovídal vašim potřebám.
Můžete se přihlásit ke 14denní bezplatné zkušební verzi a seznámit se s jejími možnostmi.
Nejlepší software call centra pro rostoucí týmy v podnicích ve všech odvětvích.
HubSpot nabízí své rozsáhlé služby více než 100 000 podnikům ve více než 120 zemích, takže si můžete být jisti, že tento zavedený poskytovatel softwaru se dobře postará o vaše obchodní operace.
Celosvětová zákaznická základna HubSpot zahrnuje společnosti jako DocPlanner, SoundCloud a GoFundMe.
Některé ze standardních funkcí HubSpot jsou k dispozici zdarma. Můžete si však předplatit placený software HubSpot Service Hub za 41€, 414€ nebo 1104€ měsíčně. Tyto ceny jsou však flexibilní díky zřizovacím a vstupním poplatkům.
Pokud si to chcete vyzkoušet, můžete se přihlásit ke 14denní bezplatné zkušební verzi.
Nejlepší software pro call centra pro firmy připravené na přechod z on-premise řešení do cloudu.
Five9 Intelligent Cloud Contact Center využívá sílu praktické umělé inteligence (AI) ke zvýšení míry spokojenosti zákazníků u více než 2000 klientů.
Mezi zákazníky Five9 najdete firmy včetně Zevas, Rochester Institute of Technology a Bakkt.
Five9 nabízí čtyři cenové plány skládající se z 149 USD, 169 USD, 199 USD a 229 USD účtovaných měsíčně.
Nejlepší software call centra pro menší a středně velké podniky, které se zavázaly poskytovat ty nejlepší služby zákazníkům.
Zendesk poskytuje software call centra, který je plně integrován s jejich platformou helpdesku. Díky své velké klientské základně si můžete být jisti, že Zendesk se postará o vaše potřeby call centra.
Modsy, BoxyCharm a Vimeo jsou někteří z klientů, kteří používají software Zendesk.
Zendesk nabízí tři cenové možnosti skládající se z 19 USD, 49 USD a 99 USD měsíčně na uživatele účtovaného ročně.
Pokud si to chcete vyzkoušet, můžete se přihlásit k jejich 30denní bezplatné zkušební verzi.
Nejlepší software pro call centra pro společnosti zaměstnávající minimálně 5 agentů, kteří chtějí zlepšit vztahy se svými zákazníky.
Cloudový software call centra Talkdesk nabízí více než 25 integrací s různými obchodními nástroji, které vám pomohou zvýšit váš prodej a poskytnout vynikající zákaznickou podporu.
Ve všech odvětvích spoléhají klienti jako ClickPay, Canon a Accenture na software Talkdesk.
Kromě vlastního cenového plánu má Talkdesk na výběr tři možnosti, včetně 75$, 95$ a 125$ na uživatele za měsíc.
Pokud byste se chtěli na jejich software před jeho zakoupením podívat, můžete se přihlásit k bezplatné zkušební verzi.
Nejlepší software pro call centra pro velké podniky, který klade do popředí zkušenosti zákazníků a týmovou spolupráci.
Vonage nabízí více než 40 obchodních funkcí, které usnadní správu vašich hovorů a videokonferencí.
Mnoho společností jako Key Travel, Cambly a Apptivo využívá produkty a služby Vonage.
Vonage nabízí svým zákazníkům cenové plány od 19,99$, 29,99$ a 39,99$ za řádek za měsíc plus daně a poplatky.
Můžete si to také vyzkoušet zdarma, když se zaregistrujete do 14denní bezplatné zkušební verze Vonage.
Nejlepší software pro call centra pro společnosti ve všech odvětvích, jejichž cílem je poskytnout zákazníkům úžasný zážitek.
Freshdesk je zavedená platforma v oblasti zákaznické podpory s více než 50 000 zákazníky po celém světě.
Mezi klienty Freshdesku patří Netflix, Evernote a Optimum Financial Solutions.
Chcete-li používat základní funkce Freshdesku, zaregistrujte se k jejich bezplatnému plánu. Pokud byste chtěli zažít celou řadu funkcí softwaru, můžete se rozhodnout pro tarify agenta 15€R, 39€ nebo 49€ na měsíc.
Kromě toho můžete Freshdesk vyzkoušet během 21denní bezplatné zkušební verze.
Nejlepší software pro call centra pro firmy, které se snaží prohloubit spojení se svými zákazníky.
Avaya je cloudové softwarové řešení, díky kterému budou vaše virtuální konference skutečně zábavné.
Možná znáte některé zákazníky společnosti Avaya, včetně Datamark, Fiber Industries a Treated.com.
Pokud zvažujete předplatné služeb Avaya, kontaktujte jejich obchodní zástupce a nechte si vytvořit cenový plán.
Nejlepší software pro call centra pro podniky všech velikostí s cílem podpořit růst.
CallHippo pomáhá více než 5000 společnostem po celém světě poskytovat svým zákazníkům ty nejlepší zákaznické služby.
Mezi podniky, které používají CallHippo, můžete najít Brioso Technologies, Aspire a Altvalora.
CallHippo nabízí čtyři cenové plány, ze kterých si můžete vybrat, včetně 15€, 22€, 36€ a 45€ na uživatele za měsíc. Můžete si také zakoupit další doplňky.
Nejlepší software pro call centra pro širokou škálu společností, které chtějí snížit své telekomunikační náklady a zároveň zachovat vysokou úroveň spokojenosti zákazníků.
3CX důvěřuje více než 600 000 společností ve všech odvětvích, takže si můžete být jisti, že budete v dobrých rukou.
3CX má mnoho různých zákazníků včetně Toyota, Wilson a American Express.
Některé softwarové funkce 3CX můžete používat zdarma. Pokud byste však chtěli využít jejich pokročilejších funkcí, můžete se přihlásit k jednomu z následujících plánů: 150 EUR, 235 EUR nebo 270 EUR za jejich hostovanou variantu. Pokud byste chtěli použít samoobslužné řešení, můžete zaplatit 135€ nebo 170€.
První rok používání softwaru 3CX je považován za bezplatné zkušební období.
Nejlepší software pro call centra pro firmy všech velikostí, které se nebojí inovací.
Dialpad nabízí spolehlivé softwarové řešení, které nabízí automatizované, ale vysoce personalizované prostředí.
Dialpad má velkou zákaznickou základnu včetně společností jako Fenway Health, Uber a Clear Capital.
Můžete použít software Dialpad za 20€ nebo 25€ na uživatele a měsíc, nebo si můžete vyžádat vlastní cenový plán, který přesně odpovídá vašim potřebám.
Toto softwarové řešení můžete vyzkoušet zdarma, pokud se zaregistrujete do 14denní bezplatné zkušební verze.
Nejlepší software call centra pro malé společnosti se vzdálenými týmy, které chtějí efektivně spolupracovat.
Bitrix24 je ideálním řešením pro společnosti, které chtějí zvýšit své tržby, ať už jsou v kanceláři nebo na druhém konci světa. Bitrix24 poskytuje cloudová i on-premise řešení, takže se dokonale hodí pro vaši firmu.
Mezi společnosti, které používají software Bitrix24, patří PC Pulse, Cargo a Compara.
Některé základní funkce můžete zažít zcela zdarma s bezplatným plánem Bitrix24. Pokud však chcete využívat jejich další funkce, včetně softwaru pro call centrum, můžete si předplatit měsíční tarif za 39, 79 nebo 159 USD. Pokud dáváte přednost on-premise systému, můžete si zakoupit jednorázovou licenci za cenu 2990 USD nebo 24990 USD pro podniky.
Než se zavážete k některému z těchto placených plánů, můžete vyzkoušet Bitrix24 pomocí jejich 30denní bezplatné zkušební verze.
Nejlepší software call centra pro všechny společnosti, které provádějí prodej a podporu prostřednictvím telefonu.
Více než 9000 zákazníků důvěřuje cloudovému softwaru call centra společnosti Aircall při operacích kontaktních center.
Mezi podniky, které používají software Aircall, najdete Avocado, Jobilla a Birdies.
Základní tarif Aircall začíná na 30 EUR měsíčně účtovaných ročně. Pokud byste chtěli získat přístup k více funkcím, budete platit 50€ měsíčně a také ročně. Kromě toho můžete kontaktovat Aircall a získat vlastní cenový plán, který bude dokonale vyhovovat vašim potřebám.
Než se rozhodnete předplatit si placený tarif, můžete si zdarma vyzkoušet Aircall s jejich 7denní bezplatnou zkušební verzí.
Nejlepší software pro call centrum pro společnosti všech velikostí, které potřebují spolehlivé softwarové řešení pro call centrum.
Twilio je platforma pro zapojení zákazníků, která vám umožňuje poskytovat skutečně personalizovanou podporu vašim klientům.
Některé ze známých společností, které používají Twilio, zahrnují DoorDash, Allergan a Lyft.
Ceny za zahájení hovorů společnosti Twilio začínají na 2 centech za minutu. Za příjem hovorů cena začíná na 1 dolaru měsíčně za telefonní číslo a 1 centu za minutu.
Twilio si můžete vyzkoušet zdarma, když se zaregistrujete k jejich 45denní bezplatné zkušební verzi.
Nejlepší software pro call centra pro firmy všech velikostí, které se snaží svým zákazníkům poskytovat úžasné zážitky.
Dixa umožňuje svým zákazníkům poskytovat skutečně vícekanálový zážitek svým zákazníkům v malých nebo velkých kontaktních centrech.
Mezi spokojené zákazníky společnosti Dixa patří Organic Basics, Rapha a Too Good To Go.
Můžete kontaktovat prodejní tým společnosti Dixa, zarezervovat si demo hovor a získat přizpůsobený cenový plán.
Pokud si to však chcete vyzkoušet, můžete se přihlásit k jejich bezplatné zkušební verzi.
Nejlepší software call centra pro větší podniky, které hledají spolehlivé podnikové softwarové řešení.
Nextiva nabízí spolehlivý a bezpečný softwarový systém call centra, na který spoléhá více než 80 000 společností po celém světě.
Možná znáte některé zákazníky společnosti Nextiva, včetně Taco Bell, Pac-12 a Buffalo Bills.
Můžete se přihlásit k odběru jednoho ze tří cenových plánů, které Nextiva nabízí, včetně 18,95$, 22,95$ nebo 32,95$ na uživatele za měsíc. Všechny tyto možnosti mohou být účtovány měsíčně nebo ročně.
Můžete si vyzkoušet některé funkce Nextiva přihlášením k 7denní bezplatné zkušební verzi.
Nejlepší software pro call centra pro společnosti všech velikostí, které chtějí zlepšit vztahy se svými klienty.
Nice CXone umožňuje svým klientům využít schopnosti umělé inteligence a automatizace k poskytování nejlepší možné zákaznické zkušenosti.
Nice CXone důvěřuje mnoho zákazníků včetně Columbia Sportswear, Radisson Hotels a Teleflora.
Můžete využívat funkce Nice CXone od 100 $ měsíčně za funkci.
Pokud si to chcete před nákupem vyzkoušet, můžete se přihlásit k jejich 60denní bezplatné zkušební verzi.
Nejlepší software pro call centra pro středně velké a velké společnosti, které chtějí svým klientům přinést tu nejlepší podporu.
Pokud zaměstnáváte alespoň 50 agentů kontaktního centra, je pro vás UJET vynikající software pro call centrum.
Mezi podniky, které používají software UJET, najdete Wag!, Instacart a Zettle.
Software UJET je možné zakoupit za 65, 69, 99 nebo 120 USD měsíčně.
Pokud si chcete UJET vyzkoušet, aniž byste se zavázali k placenému předplatnému, můžete se zaregistrovat k bezplatné zkušební verzi.
Nejlepší software call centra pro malé a střední podniky ve všech odvětvích.
Ringover je software se snadnou implementací a používáním s více než 40 obchodními nástroji, které vám umožní mít všechny informace o zákaznících po ruce.
Ringover má více než 10 000 klientů včetně Sherpany, Klaxoon a Clausematch.
Ringover si můžete předplatit za 19 EUR nebo 39 EUR na uživatele měsíčně. Pokud byste chtěli získat vlastní cenový plán, můžete kontaktovat prodejní tým společnosti Ringover.
Kromě toho můžete toto softwarové řešení vyzkoušet zdarma, pokud se zaregistrujete k 7denní bezplatné zkušební verzi.
Nejlepší software pro call centrum pro každou firmu, která neocení uzamčení dodavatele.
VICIdial je open-source software kontaktního centra, který používá více než 140 000 zákazníků po celém světě.
VICIdial používají klienti jako Directo, Homebase a PROS.
Software call centra VICIdial můžete používat zcela zdarma.
Nejlepší software pro call centra pro firmy všech velikostí v oblasti eCommerce a online maloobchodu.
Channels je cloudový datový firemní telefonní systém, který vám umožňuje snadno se spojit s vašimi klienty.
Channels je důvěryhodný pro mnoha zákazníků včetně Kodakit, InstaForex a DocPlanner.
Kanály vám umožňují používat jejich základní funkce, včetně softwaru pro call centrum, zdarma. Pokud chcete využít jejich pokročilé možnosti, můžete se přihlásit k odběru za 24 dolarů, tedy 62 dolarů měsíčně.
Než se rozhodnete zakoupit placený balíček, můžete se přihlásit k bezplatné zkušební verzi.
Nejlepší software pro call centra pro velké podniky napříč všemi průmyslovými odvětvími kdekoli na světě.
Avoxi má více než 20 let zkušeností v mezinárodní komunikaci. Díky pokrytí více než 170 zemí si můžete být jisti, že vás vaši zákazníci budou moci pokaždé zastihnout.
Možná znáte některé klienty Avoxi jako Moncler, Marriott International a Black & Decker.
Některé funkce Avoxi můžete začít používat zdarma. Pokud však chcete využít jejich další funkce, můžete si vybrat z následujících možností: 19,99 USD za uživatele nebo 39,99 USD za uživatele.
Navíc se můžete seznámit s funkcemi Avoxi během 7denní zkušební doby.
Existuje mnoho možností softwaru pro call centra, ze kterých si můžete vybrat. Pojďme se rychle podívat na top 5.
Call Center software | LiveAgent
Try the top call center software for free! No credit card required.
|
Genesys | Talk desk | Five9 | UJET |
---|---|---|---|---|---|
Capterra rating
Overall software ratings from verified users on Capterra.
|
4.7
(approx. 1k reviews)
|
4.4
(approx. 100+ reviews)
|
4.5
(approx. 600 reviews)
|
4.2
(approx. 400 reviews)
|
4.5
(approx. 100+ reviews)
|
Web-based |
|
|
|
|
|
Free version |
LiveAgent offers free version.
|
Genesys doesn't offer free version.
|
Talk desk doesn't offer free version.
|
Five9 doesn't offer free version.
|
UJET doesn't offer free version.
|
Free trial |
LiveAgent offers free trial.
|
Genesys offers free trial.
|
Talk desk offers free trial.
|
Five9 doesn't offer free trial.
|
UJET offers free trial.
|
Starting price |
$49/agent/month
LiveAgent call center software prices start at $49/agent/month.
|
$75/agent/month
Genesys call center software prices start at $75/agent/month.
|
€75/agent/month
Talk desk's call center software prices start at €75/agent/month.
|
$149/agent/month
Five9 call center software prices start at $149/agent/month.
|
$65/agent/month
UJET call center software prices start at $65/agent/month.
|
Demo hovor je váš čas a místo, kde můžete klást otázky a získat informace z první ruky od dodavatele. I když, někdy to může být trochu zdrcující a můžete zapomenout na otázky, které jste plánovali položit.
Nedělejte si starosti, máme to pro vás.
Přesné kroky a akce závisí na poskytovateli vašeho softwarového řešení pro automatizaci call centra, na úrovni přizpůsobení, kterou umožňují, na počtu integrací, které potřebujete nastavit, a na mnoha dalších.
Osobě bez předchozích zkušeností s IT může trvat půl hodiny nebo může zkušenému technicky zdatnému personálu trvat celé odpoledne, než vše správně nakonfiguruje.
Nejdůležitější a upřímně řečeno jediná věc, kterou skutečně potřebujete k nastavení softwaru call centra LiveAgent, je číslo VoIP, které podporuje SIP trunking. I když je to pro někoho hračka, pokud potřebujete poradit nebo pomoci, náš úžasný tým vám pomůže vše nastavit.
Pokud se však chcete ponořit hluboko do procesu nastavení svého call centra, včetně softwaru pro call centrum, můžete použít naše nastavení call centra kontrolní seznam, který vám pomůže udržet si pořádek a zajistit, že na nic důležitého nezapomenete.
Ačkoli je obtížné určit nejlepší software pro call centra pro každý podnik, nejspolehlivější je software pro call centrum LiveAgent. Díky robustní sadě funkcí si můžete být jisti, že vám nebude chybět nic, co by vaše firma mohla potřebovat, ať už nyní, nebo v budoucnu.
Software call centra LiveAgent ponechává jen málo požadavků. Při každé interakci se zákazníkem, ať už jde o hovor, živou chatovou zprávu nebo zmínku na sociálních sítích převedenou na tiket, nepotřebujete abyste se někdy báli, že něco zmeškáte. Vaši zákazníci se tak budou cítit vyslyšeni a oceněni pokaždé, když se na vás obrátí.
Pokud hledáte software pro call centrum plný úžasných funkcí, které posunou vaši zákaznickou podporu na další úroveň, už nehledejte. Software pro call centra LiveAgent je pro vás tím správným řešením.
V kategorii úspory nákladů jednoznačně vítězí LiveAgent. Tento software call centra vám nejen umožňuje uskutečňovat příchozí a odchozí hovory, použít automatizaci, využít sílu rozsáhlých zpráv a zvýšit počet konverzí, ale je také přístupný všem podnikům, které chtějí potěšit své zákazníky a zároveň udržet nízké náklady.
Na webech s recenzemi jako Capterra, G2 a TrustRadius se LiveAgent může pochlubit vysokým hodnocením a skvělými recenzemi. Takže pokud jste ten, kdo naslouchá hlasům klientů LiveAgent, možná jste na správné cestě k nalezení nejlepšího softwaru pro call centrum pro vás.
LiveAgent je bezpochyby tou správnou cestou, pokud hledáte spolehlivý software, který se také snadno implementuje. Můžete jej nakonfigurovat, přizpůsobit a integrovat během okamžiku, aniž byste museli vědět, jak kódovat.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team