Software pro call centra

Užijte si křišťálově čistý zvuk a podporu bez hardwaru.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Váš plně vybavený software call centra čeká

Zapojte své zákazníky bez námahy napříč všemi kanály. LiveAgent, vícekanálový cloudový software pro call centra, je vše, co kdy budete potřebovat k poskytování spolehlivých a personalizovaných služeb svým zákazníkům.

Náš telefonní systém VoIP (Voice over Internet Protocol) pro call centra je vybaven pokročilými funkcemi, jako jsou IVR, požadavky na zpětné volání, ACD, inteligentní směrování hovorů, přepojování hovorů, neomezené nahrávání hovorů a videohovory v HD rozlišení – a to je jen začátek.

  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software

Software call centra ve vašem helpdesku

00:00 / 02:02

LiveAgent | Call center software in your helpdesk | Live Agent02:03Youtube video: LiveAgent | Call center software in your helpdesk
Live Agent

Co je call centrum software?

Softwarová řešení pro call centra jsou systémy, které umožňují agentům call center zpracovávat příchozí a odchozí hovory. Tato řešení jsou ideální pro osobnější řízení vztahů se zákazníky a pro poskytování rychlé zákaznické podpory.

Software call centra demo

00:00 / 04:39

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Prozkoumejte náš software call centra

Vyzkoušejte si naše klíčové funkce pomocí bezplatné zkušební verze LiveAgent a zjistěte, jaké to je poskytovat profesionální služby s naším řešením. Podívejte se, jak snadné je zřídit call centrum, přidat čísla VoIP nebo nakonfigurovat IVR pomocí našeho výkonného nástroje.

Poskytněte svým agentům kontaktního centra ty správné nástroje pomocí LiveAgenta

Náš nástroj pro kontaktní centra vám pomůže vytvořit dokonalou platformu pro zapojení zákazníků a zvýšit jejich loajalitu. Ukažte svým zákazníkům úžasnou podporu s naším řešením helpdesku a rychle vyřešte časově náročné problémy.

Co získají agenti kontaktního centra:

  • Vyšší rychlost řešení problémů citlivých na čas
  • Monitorování v reálném čase a metriky call centra
  • Více konverzačních kanálů v jednom rozhraní
LiveAgent call center support

Kompletní přehled o řešení vašeho call centra

Snadno spravujte provoz centra zákaznické podpory díky našemu komplexnímu řešení. Dostaňte produktivitu svého call centra na nejvyšší úroveň a zlepšete kvalitu interakcí se zákazníky pomocí LiveAgent.

Funkce software pro call centra

Výkonné funkce, které vám pomohou zlepšit komunikaci po telefonu a poskytovat výjimečné služby zákazníkům.

 

Interní hovory

Interní hovory jsou funkcí, která umožňuje komunikovat s kolegy během jejich směny v případě potřeby, případně umožňuje přepojovat hovory.

Zjistěte více o interních hovorech

Omnichannel help desk software

Náš vícekanálový software call centra zvládne obsluhovat více kanálů – naše call centrum, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, live chat, zákaznický portál, e-mail a další.

Zjistěte více o help desk software

Možnost volání na kliknutí a odesílání e-mailů

Naše webové call centrum má možnost volat na libovolné webové číslo. Klikněte na číslo, na které chcete zavolat, a LiveAgent se postará o zbytek. Může také využívat protokoly mail-to.

Zjistěte více o tlačítkach pro volání

Přenosy hovorů

Naše telefonní centrum má k dispozici účastnické a konzultační hovory. Přepojování s účastí zvyšuje spokojenost zákazníků a zajišťuje, že volající je spojen s agentem před ukončením hovoru.

Zjistěte více o přenosech hovorů

Telefonní systém VoIP pro call centra

Call centrum LiveAgent se integruje s více než 99 % poskytovatelů VoIP s protokolem SIP Trunk. Nevidíte svého preferovaného partnera VoIP? Kontaktujte nás a my jej rádi přidáme do našeho seznamu.

Zjistěte více o VoIP partnerech

Funkce zpětného volání

Zvyšte spokojenost zákazníků tím, že jim svěříte možnost vyžádat si zpětné volání, když nemají čas čekat nebo když jsou vaši agenti příliš zaneprázdněni, než aby odpovídali.

Zjistěte více o funkci zpětného volání

Software odchozího call centra

Podpořte své zákazníky tím, že je oslovíte pomocí našeho manuálního centra odchozích hovorů. Zlepšete vztahy se zákazníky a optimalizujte interakce s odchozími zákazníky.

Zjistěte více o software odchozího call centra

Směrování hovorů na osobní zařízení

Agenti mají možnost přesměrovat příchozí hovory na osobní zařízení, například mobilní telefon. Použijte naše přesměrování na telefonní číslo GSM nebo naši aplikaci LivePhone.

Zjistěte více o směrování hovorů

Více podporovaných zařízení a telefonních čísel

Připojte k řešení call centra neomezený počet zařízení a telefonních čísel. LiveAgent je kompatibilní s hardwarovými i virtuálními volacími zařízeními, jako jsou softwarové telefony.

Zjistěte více o podporovaných zařízení

Pracovní Omnichannel plocha agenta

Komplexní řešení call centra LiveAgent nabízí kontextově bohatou pracovní plochu. Poskytněte svému call centru přechody mezi vyřizováním hovorů a vyhledáváním klientských údajů.

Zjistěte více o univerzální schránce

Nativní integrace a integrace CRM třetích stran

Prostor vašeho kontaktního centra může zajistit, že vaši agenti budou vždy poskytovat personalizované služby, a to díky jedné z našich tří integrací CRM. Můžete také využít naše nativní nástroje CRM.

Zjistěte více o CRM intekracích

Integrace počítačové telefonie (CTI)

Integrujte své počítače, notebooky a hardwarové telefony s aplikací LiveAgent. Snadno přijímejte a uskutečňujte hovory a zároveň poskytněte svým zákazníkům skvělou zákaznickou podporu.

Zjistěte více o integraci počítačové telefonie

Povolte si v aplikaci LivePhone push oznámení a aplikace vás upozorní push oznámením pokaždé, když zazvoní chat, hovor nebo příchozí lístek.

Zjistěte více o puxsj oznámeních v aplikaci

Protokoly hovorů

Prohlédněte si interakce o uskutečněných, přijatých, přijatých nebo zmeškaných hovorech agentů. Získejte kontext o historii zákazníků díky protokolům hovorů a funkcím historie.

Zjistěte více o záznamech podrobností o hovorech

Interaktivní hlasová odezva (IVR)

Software call centra LiveAgent podporuje stromy IVR. Nahrávejte vlastní zprávy nebo do systému hlasové odezvy LiveAgent nahrajte předem nahrané soubory pro inteligentní směrování.

Zjistěte více o interaktivní hlasové odezvě

Automatická distribuce hovorů (ACD)

Naše aplikace call centra rozděluje hovory podle priority agenta nebo náhodného přiřazení. Vyberte si, které nastavení vám vyhovuje, a také vlastní nastavení, jako je například doba pauzy.

Zjistěte více o automatické distribuci hovorů

Nahrávání hovorů

Získejte kontext o historii zákazníků díky neomezenému nahrávání hovorů, které ukládá každý hovor. Kdykoli si je můžete přehrát a zjistit, jak poskytnout výjimečnou zákaznickou zkušenost.

Zjistěte více o nahrávání hovorů

Softwarové telefony

Náš software pro firemní call centra je kompatibilní s mnoha cloudovými telefonními systémy VoIP. Připojte je ke svému call centru LiveAgent a volejte pomocí zařízení, která preferujete.

Zjistěte více o softwaru pro softphone

Software příchozího call centra</44>

Naše komplexní řešení call centra dokáže spravovat více zařízení pro hovory. Systém vás upozorní pokaždé, když se vám někdo snaží dovolat na libovolné číslo.

Zjistěte více o softwaru příchozího call centra

Vestavěná znalostní databáze

Poskytujte nepřetržitou podporu a zvyšujte spokojenost zákazníků, i když jsou vaši agenti offline. Využijte naši znalostní databázi pro offline podporu.

Zjistěte více o vestavěné znalostní databáze

Historické reporty

Využijte naše historické přehledy ke zlepšení služeb zákazníkům. Používejte grafy nebo tabulky a segmentujte data libovolným způsobem. Sledujte hovory, dobu nečinnosti a další údaje.

Zjistěte více o reportech

Software pro videohovory

Náš webový software pro call centra umožňuje agentům kontaktních center videohovory se zákazníky. Videohovory podporují video, hlas a chat bez možnosti nahrávání.

Zjistěte více o softwaru pro videohovory

Rychlé řešení

Spojte se se zákazníky rychleji

Call centrum LiveAgent se snadno nastavuje a používá. Díky plné integraci s naším ticketovacím systémem můžete rychleji uskutečňovat a přijímat hovory. Krátká průměrná doba dosahu vám pomůže vyřešit problémy mnohem rychleji.

  • Poskytujte rychlejší podporu s kratším čekáním a spokojenější zákazníci
  • Řešte problémy zákazníků rychle a na osobní úrovni.
Chart

2

0 sekund

Průměrná doba dosahu

Integrujte svůj vícekanálový software pro prodej vstupenek s aplikacemi, které denně používáte. Máme k dispozici více než 150 integrací prostřednictvím zásuvných modulů.

Lepší dosah

Rozšiřte svůj dosah a zlepšete svou podporu

Volání je stále jedním z nejoblíbenějších způsobů, jak se spojit s asistenčními službami, a proto je volání jedním z nejrychlejších způsobů, jak uspokojit vaše zákazníky. Získejte jeden z nejoblíbenějších kanálů komunikace se zákazníky a oslovte více zákazníků.

  • Získejte oblíbený komunikační kanál pro zákazníky pro svůj help desk
  • Oslovte více zákazníků, vyřešte více problémů a zvyšte návratnost investic
Chart

50 %

všech zákazníků volá

Polovina vašich zákazníků možná čeká na možnost zavolat vám místo zasílání e-mailů. I několik telefonních linek může zvýšit spokojenost zákazníků.

Kvalita podpory

Poskytujte kvalitní zákaznickou podporu

Řešte problémy na osobní úrovni pomocí skutečné konverzace a porozumění. Hovory vám pomohou jednat se zákazníky na jiné úrovni a zároveň vám umožní vyhnout se zdlouhavým konverzacím prostřednictvím e-mailů. Využít můžete také videohovory.

  • Řešení časově náročných problémů osobně po telefonu.
  • Přidání videohovorů a volat se zákazníky tváří v tvář

Najděte více statistik</>

Chart

70 %

Průměrná míra vyřešení

Výzkumy ukazují, že hovory jsou jedním z nejspolehlivějších kanálů pro řešení problémů. Upgradujte svou sadu nástrojů pro časově citlivé problémy nebo hovory s důležitými klienty.

Ušetřete vícena softwaru pro call centrum

Pořiďte si cloudový software call centra, který vám přinese největší hodnotu. Porovnejte si funkce a ceny za uživatele za měsíc pomocí cenové kalkulačky.

Medal

Začněte používat LiveAgent hned teď!

Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 14denní zkušební verzí

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit

Přes 60 poskytovatelů VoIP integrací
se službou LiveAgent.

Integrace, automatizace, inovace

LiveAgent VoIP providers

Zůstaňte v bezpečí se softwarem call centra LiveAgent

Software call centra společnosti LiveAgent je v souladu s nařízením GDPR, je šifrovaný protokolem HTTPS a úspěšně prošel ověřovacím auditem rozhraní API Google OAuth.

Ochrana produktu

Náš cloudový software voip call centra běží na zabezpečeném připojení pomocí protokolu HTTPS. Veškerá komunikace mezi vaším prohlížečem a cloudovým kontaktním centrem je šifrovaná, včetně live chatů, hovorů v call centru a e-mailové komunikace.

Zabezpečení datového centra

Servery LiveAgent jsou hostovány v zařízeních splňujících požadavky Tier III+ nebo IV nebo PCI DSS, SSAE-16 nebo ISO 27001. Naše datová centra se nacházejí v zabezpečeném perimetru s víceúrovňovými bezpečnostními zónami, nepřetržitou ostrahou, kamerovým dohledem, vícefaktorovou identifikací a dalšími funkcemi.

Web icon

Zabezpečení sítě

Naše síť je chráněna redundantními firewally, nejlepší technologií směrovačů ve své třídě, zabezpečeným přenosem HTTPS přes veřejné sítě a technologiemi pro detekci a/nebo prevenci narušení sítě (IDS/IPS), které monitorují a/nebo blokují škodlivý provoz a síťové útoky.

Poskytování podpory na všech důležitých
zákaznických kanálech.

LiveAgent social media support

Naše připravené integrace vám pomohou dostat se do sociálních sítí a poskytnout personalizované zákaznické zkušenosti na důležitých sociálních kanálech. Náš ticketovací systém podporuje bezproblémovou integraci s vašimi službami Facebook, Instagram a Twitter. Díky naší integraci se službou Viber můžete zvládnout i textovou komunikaci.

LiveAgent's live chat in real time

Zajistěte výjimečnou zákaznickou zkušenost s naším živým chatem. Je to jeden z nejrychlejších dostupných widgetů pro chat v reálném čase, který lze snadno integrovat do vašich webových stránek. Budujte smysluplné vztahy se zákazníky a proměňte návštěvníky webu v zákazníky. Náš chat vám pomůže zkrátit dobu vyřizování a stane se cenným nástrojem v pracovním prostoru každého agenta.

Obohaťte své kontaktní centrum o komplexní znalostní databázi. Snadno vytvářejte užitečné články, informační sekce a návody typu “udělej si sám” pro zákazníky, kteří raději hledají řešení na vlastní pěst. Poskytněte odpovědi na běžné otázky pomocí často kladených otázek nebo vytvořte fóra, kde se lidé mohou spojit s agenty nebo jinými zákazníky a získat podporu.

Díky nejmodernějšímu systému ticketingu můžete snadno zvládat operace zákaznického servisu. Všechny digitální kanály jsou propojeny, takže můžete snadno sledovat všechny konverzace se zákazníky na jednom místě. Pomocí značek můžete udržovat lístky v pořádku, zanechávat poznámky pro sebe nebo jiné agenty a vytvářet oddělení odpovědná za konkrétní dotazy.

Ohlasy

Získejte LiveAgent a připojte se k 7000 spokojených klientů

  • Roman Bosch
    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
    Hendrik Henze HEWO Internetový marketing
  • Razvan Sava
    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
    Razvan Sava Webmaster nabídky
  • Taras Baca
    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
    Rustem Gimaev Jazykové konzultační centrum Antalya
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
    David Chandler Volterman

Kompletní průvodce nejlepším softwarem pro call centrum

V oblasti zákaznických služeb může být klíčem k vašemu úspěchu spolehlivý software pro řešení call centra. V následujícím článku se podíváme na výhody a nevýhody různých platforem a systémů call center, abyste se mohli rozhodnout, který z nich je pro vás nejlepší.

Jak funguje software call centra?

Software call centra je v první řadě nástroj pro správu hovorů, který automatizuje tok příchozích a odchozích hovorů.

Kvalita podpory call centra, kterou poskytujete, je úzce svázána s kvalitou systému call centra, který používáte.

Tento typ softwaru obvykle usnadňuje následující operace:

  • kontrola firemní databáze k identifikaci volajícího
  • přiřazení volajícího k jeho profilu CRM, pokud takový existuje, a zobrazení jeho informací agentovi zákaznické podpory
  • řazení příchozích hovorů do fronty – to závisí na konfiguraci softwaru (IVR, ACD atd.)
  • usnadnění telefonické interakce mezi zákazníkem a agentem
  • na základě výsledku konverzace software umožňuje agentovi změnit stav tiketu
  • umožňující dokončení všech post-call aktivit – změna údajů o zákazníkovi, přihlášení interakce do jiných firemních aplikací atd.

To samozřejmě nejsou všechny operace call centra, které tento typ softwaru umožňuje. Většina softwaru pro automatizované call centrum má další funkce, jako je nahrávání hovorů, poskytování analýzy, vytáčení atd.

Why use call center solution?

Software call centra umožňuje vašim zákazníkům kontaktovat oddělení péče o zákazníky i členy vašeho prodejního týmu a mluvit s nimi v reálném čase. Ačkoli někteří mohou namítat, že v dnešní moderní době existují i ​​jiné způsoby, jak kontaktovat firmu, faktem je, že 50 % zákazníků různých věkových skupin stále používat telefony k řešení svých dotazů.

Všechny firmy zaměřené na zákazníka si uvědomují, že poskytování vynikající zákaznické zkušenosti je to, co podporuje konverzi, pomáhá uzavírat obchody a snižuje odchod zákazníků. Spolehlivý software call centra v tomto oddělení ohromně pomáhá. Umožňuje vašim zástupcům zákaznických služeb řešit problémy zákazníků rychle a efektivně a zároveň poskytovat vysokou úroveň personalizovaných služeb.

Integrace řešení callcentra s dalšími obchodními aplikacemi zefektivní provoz vašeho call centra. A na oplátku zvýšíte své KPI, zvýšíte konverze, zlepšíte udržení zákazníků a poskytnete lepší služby.

Kdo používá software call centra?

Každé call centrum používá nějaký typ systému call centra bez ohledu na to, zda slouží pouze k jeho integraci počítačové telefonie (CTI) k uskutečňování a přijímání hovorů, nebo pro moderní automatizovaný zážitek.

Různá kontaktní centra mají různé potřeby a požadavky na aplikace call center. Proto je zásadní, abyste provedli průzkum a vyhodnotili, které softwarové řešení pro call centrum je to, které bude pro vaši firmu největší.

Typy softwaru call centra

Protože call centra mohou být tak rozmanitá, existují různé typy softwaru pro call centra, aby vyhovovaly potřebám každého.

Níže jsou uvedena řešení call center podle toho, jak jsou jejich technologie uloženy:

  • Hostovaná řešení call center – software má na starosti poskytovatel
  • Softwarová řešení cloudového call centra – software call centra se všemi svými technologiemi je uložen v cloudu a hostován dodavatelem
  • On-premise řešení call center – veškerá potřebná technologie je umístěna on-premise

A toto jsou typy řešení call center na základě jejich operací:

  • Software pro příchozí hovor – umožňuje společnostem spravovat příchozí hovory
  • Software pro odchozí call centrum – umožňuje podnikům oslovit své potenciální zákazníky prostřednictvím studeného volání, zákaznických průzkumů atd.
  • Smíšený software call centra – tento typ softwaru call centra umožňuje agentům uskutečňovat příchozí i odchozí hovory a vyřizovat dotazy zákazníků přes více komunikačních kanálů

Výhody softwaru call centra

Pojďme se podívat na některé výhody, které může systém call centra přinést vašemu podnikání.

Výborná zákaznická zkušenost

Pravdou je, že zvednout telefon a mluvit s odborníkem je mnohem rychlejší a jednodušší než psát dlouhé e-maily a snažit se najít řešení. Zákazníci oceňují, že jejich dotazy byly vyřešeny rychle, aniž by museli čekat hodiny, někdy i dny, na odpověď od vašeho týmu zákaznických služeb. Dopřejte si trochu osobní péče a vstřícnosti personálu a budete se dívat na spokojené zákazníky, kteří se těší na další spolupráci s vámi.

Zvýšené konverze

Věděli jste, že zainteresovaní zákazníci nakupují 90 % častěji a jsou ochotni utratit více za transakci? Spolehlivý software call centra pomáhá udržet vaši klientelu spokojenou a zapojenou do vašeho podnikání.

Nákladově efektivní

Se softwarem agenta call centra platíte nižší cenu za robustní sadu funkcí. Můžete snadno provozovat 24/7 kontaktní centrum, o které se stará výhradně vzdálený tým zástupců péče o zákazníky.

Vylepšená správa zákaznických služeb

Software call centra, který pracuje ruku v ruce s dalšími obchodními aplikacemi, vám umožňuje mít vždy přehled o interakcích se zákazníky, řešení jejich problémů a další. Pomáhá vašemu týmu zůstat organizovaný a soustředěný i v rušných dnech.

Buduje vztah se zákazníky

Je nutné udržovat profesionální, ale stále přátelskou image. Umožňuje vám budovat vztahy se zákazníky a dokonce podporuje ústní marketing.

Vícekanálová podpora

Různý software call centra lze připojit k e-mailu, živému chatu, SMS, sociálním médiím a dalším, což vám pomůže poskytnout holistická zákaznická zkušenost.

Zvýšená produktivita

Nejenže můžete poskytovat službu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, ale také pokročilé funkce, jako je interaktivní hlasová odezva (IVR), automatická distribuce hovorů (ACD), automatické zpětné volání, směrování založené na dovednostech a prediktivní vytáčení zvyšují produktivitu agentů vašeho kontaktního centra.

Lepší zabezpečení

Zabezpečení zákaznických dat je jedním z nejdůležitějších aspektů úspěšného podnikání. Většina softwaru pro call centra poskytuje integrované bezpečnostní funkce a provádí akce, jako je okamžité zálohování do cloudu.

Vyšší KPI

Metriky call centra, jako je průměrná doba zpracování (AHT), míra vyřešení prvního kontaktu, míra opuštění hovoru, průměrná doba zdržení a mnoho dalších přímo souvisí se softwarem telefonu call centra, který používáte. Například díky propojení vašeho systému call centra s řízením vztahů se zákazníky (CRM) je míra vyřešení prvního kontaktu v call centrech mezi 70–75 %< /a>.

Analýza hovorů

Čím více poznatků získáte, tím lépe. Poskytování pokročilých analýz a přehledů vám umožňuje studovat výkon call centra, využití agentů, průměrnou rychlost odpovědí a další. To vám nejen pomůže optimalizovat operace vašeho call centra, ale také identifikuje případné odlehlé hodnoty mezi vašimi agenty.

Jak vybrat nejlepší software pro call centrum

Abyste mohli identifikovat nejlepší software call centra pro vás, doporučujeme sepsat seznam potřeb a požadavků na vaše řešení kontaktního centra.

Chcete přidat telefonickou podporu do možností kontaktování? Jsou telefonické interakce primárním způsobem, jak kontaktovat vaši firmu? Plánujete do budoucna rozšíření svého call centra?

Položte si tolik otázek, kolik vás napadne. Pomůže vám dělat kvalifikovanější rozhodnutí a vybrat si software pro call centrum, který skutečně pokryje všechny vaše obchodní potřeby.

Níže jsou uvedeny některé strategie, které můžete použít při výběru softwaru pro správu call centra.

Podpora

Nikdo neočekává, že se dostane do problémů, ale je lepší být v bezpečí, než litovat. Při výběru softwaru pro call centrum jděte na takový, který má spolehlivou zákaznickou podporu, která dokáže rychle vyřešit jakékoli potenciální problémy. Mějte na paměti, že pokud čekáte na podporu poskytovatele, vaši zákazníci mohou čekat na vaši.

Bezpečnost

Opravdu dobře se podívejte, jak robustní jsou bezpečnostní prvky. Nechcete podceňovat důležitost uchovávání všech soukromých informací a zákaznických dat v bezpečí.

Možnost škálování nahoru/dolů

Je jen přirozené, že když vaše firma roste, roste i objem zákaznických interakcí. Vyberte si systém call centra, který můžete škálovat nahoru nebo dolů podle svých potřeb, abyste mohli rozšířit své podnikání, aniž byste se museli starat o nedostatečné možnosti call centra.

Softwarová omezení

Žádný software není dokonalý. Existují určitá omezení, se kterými se budete muset vypořádat, bez ohledu na to, jak robustní nebo drahý je software, který si vyberete. Možná mu chybí přizpůsobitelná oblíbená funkce, kterou byste chtěli prozkoumat. Nebo vám možná dělá problém fakt, že neexistuje sledování telefonních hovorů v reálném čase. Rozhodněte, která softwarová omezení jsou překážkou a se kterými se můžete naučit žít.

Možnosti spolupráce

V prostředí kontaktního centra musí být váš tým schopen bezproblémově spolupracovat. Při výběru softwaru pro volání se podívejte na funkce, které usnadňují spolupráci. Jak snadné je přepojit hovor z jednoho agenta na druhého? Mohou sdílet interní poznámky a provádět interní hovory nebo posílat interní zprávy? Funkce, jako jsou tyto, bývají přehlíženy, ale ovlivňují produktivitu kontaktních center více, než si lidé uvědomují.

Spolehlivost sítě

Vaše každodenní operace v call centrech do značné míry závisí na tom, jak spolehlivá je síť, kterou používáte. Nezapomeňte zkontrolovat spolehlivost sítě softwaru kontaktního centra, o kterém uvažujete.

Integrace

Schopnost poskytovat jednotný zážitek svým zákazníkům je to, co dělá rozdíl. Nabízení skvělé integrační schopnosti je to, co umožňuje vašemu softwaru propojit se s různými weby, takže můžete svým klientům vytvořit hladké a konzistentní prostředí.

Top 25 poskytovatelů platformy pro call centrams

1. LiveAgent

LiveAgent Call Center software homepage

Nejlepší software call centra pro podniky v oblasti eCommerce, pojišťovnictví, SaaS atd., které hledí na budoucí expanzi.

LiveAgent je řešení helpdesku používané více než 40 000 zákazníky po celém světě, které poskytuje spolehlivý software pro call centra a mnoho dalších pokročilých funkcí. Díky mnoha možnostem automatizace a velkému počtu dostupných integrací nebudete mít nikdy potíže s poskytováním vynikajícího zákaznického servisu.

Klíčové vlastnosti:

  • Příchozí a odchozí call centrum
  • IVR
  • ACD
  • Automatické zpětné volání
  • Tiketing
  • Neomezené nahrávání hovorů
  • Správa call centra
  • CRM integrace
  • Samoobslužný portál a znalostní báze
  • Analýza a reporting

Klady:

  • Omnichannel zkušenost
  • Více než 60 integrací poskytovatelů VoIP
  • Snadné nastavení a použití

Nevýhody:

  • Technická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, ale nachází se v EU
  • Nelze se přihlásit do dvou prohlížečů pomocí jednoho účtu současně
  • Žádné sledování hovorů v reálném čase

Zákazníci LiveAgenta

Mezi nejznámější zákazníky tohoto softwaru patří průmysloví giganti jako Forbes, Huawei, Nascar, BMW a Yamaha.

Ceník

LiveAgent nabízí zcela bezplatnou verzi. I když, pokud chcete využít jeho další funkce, můžete si vybrat ze tří cenových možností, včetně 15$, 29$ a 49$ měsíčně. Poslední možnost zahrnuje vynikající možnosti call centra.

Než se zavážete k některému z placených plánů, můžete se přihlásit ke 14denní bezplatné zkušební verzi, abyste mohli prozkoumat, co získáte.

Podrobné srovnání LiveAgenta s jiným softwarem call centra

2. RingCentral

Ringcentral Call Center software homepage

Nejlepší software call centra pro firmy všech velikostí.

Kontaktní centrum RingCentral je cloudové řešení, které nabízí robustní sadu funkcí obsažených v jedné praktické aplikaci. Se známými zákazníky napříč všemi průmyslovými odvětvími si můžete být jisti, že dostanete ty nejkvalitnější služby.

Klíčové vlastnosti:

  • Virtuální call centrum
  • Auto-dialer
  • Plánování zpětného volání
  • Záznam a sledování hovorů
  • Reportování v reálném čase
  • Nahrávání hovorů

Klady:

  • Více než 500 integrací na Zapieru
  • Snadné přepínání hovorů mezi zařízeními
  • Uživatelsky přívětivé uživatelské rozhraní

Nevýhody:

  • Obtížná komunikace se zákaznickou podporou
  • Žádné aktualizace v reálném čase
  • Občas to může být buggy

Zákazníci RingCentralu

Mezi zákazníky RingCentralu najdete Bennett International, Lush Cosmetics a Chatterkick.

Ceník

Za služby RingCentral můžete platit měsíčně nebo ročně. Počínaje 14,99 dolary měsíčně můžete získat to nejnutnější, včetně neomezeného volání v USA a Kanadě. Pro pokročilejší funkce se můžete rozhodnout pro plány zahrnující 20,99$, 26,24$ a 37,49$ měsíčně.

Kontaktní centrum RingCentral můžete vyzkoušet zdarma, pokud se zaregistrujete k 15denní bezplatné zkušební verzi. Toto období můžete prodloužit využitím 30denní bezrizikové záruky vrácení peněz.

3. Genesys

Genesys Call Center software homepage

Nejlepší software call centra pro všechny společnosti, které hledají snadno použitelné cloudové řešení call centra.

Můžete být jedním z více než 70 000 zákazníků po celém světě, kteří důvěřují společnosti Genesys ve svém kontaktním centru.

Klíčové vlastnosti:

  • Smíšené call centrum
  • Prediktivní vytáčení
  • Plánování zpětného volání
  • ACD
  • IVR
  • Auto dialer

Klady:

  • Snadné nastavení IVR
  • Gamifikace
  • Řídicí panel v reálném čase

Nevýhody:

  • Neintuitivní uživatelské rozhraní
  • Potíže s používáním softwarových telefonů v systému Linux
  • Obtížná komunikace se zákaznickou podporou

Genesys’s customers

Genesysu důvěřuje mnoho společností včetně Xerox, Uplift a Heineken Mexico.

Ceník

Genesys můžete začít používat za cenu 75 USD za agenta měsíčně a poté upgradovat na plány za 110 a 150 USD. Všechny tyto cenové možnosti jsou účtovány ročně.

Genesys si můžete vyzkoušet zdarma s jejich 30denní bezplatnou zkušební verzí.

Srovnání LiveAgent vs Genesys

4. CloudTalk

CloudTalk Call Center software homepage

Nejlepší software pro call centra pro středně velké společnosti, které usilují o růst.

CloudTalk nabízí více než 70 pokročilých funkcí volání. Tento software call centra se obvykle používá pro prodej a odchozí volání s mnoha pokročilými funkcemi, jako je směrování založené na dovednostech, automatizace a neomezené fronty hovorů.

Klíčové vlastnosti:

  • Smíšené call centrum
  • VoIP
  • Možnosti automatizace
  • Směrování založené na dovednostech
  • Reportování v reálném čase
  • Auto dialer, power dialer, automatická volba

Klady:

  • Kvalitní řízení
  • Více než 2500 integrací aplikací
  • Neomezené fronty hovorů

Nevýhody:

  • Pouze Custom zahrnuje smlouvy SLA
  • Nedostupné multimediální zprávy
  • Audiokonference je omezena na tři osoby

Zákazníci CloudTalku

CloudTalk se může pochlubit velkou klientskou základnou včetně DHL, Yves Rocher a Rosenberg.

Ceník

CloudTalk nabízí tři cenové plány včetně 25$, 30$ a 50$. Můžete také kontaktovat jejich tým a požádat o vlastní cenový plán, aby přesně odpovídal vašim potřebám.

Můžete se přihlásit ke 14denní bezplatné zkušební verzi a seznámit se s jejími možnostmi.

5. HubSpot

Hubspot Call Center software homepage

Nejlepší software call centra pro rostoucí týmy v podnicích ve všech odvětvích.

HubSpot nabízí své rozsáhlé služby více než 100 000 podnikům ve více než 120 zemích, takže si můžete být jisti, že tento zavedený poskytovatel softwaru se dobře postará o vaše obchodní operace.

Klíčové vlastnosti:

  • Široká databáze zákazníků
  • Nástroje pro spolupráci
  • Správa kontaktů
  • Integrace třetích stran
  • Samoobslužný portál
  • Rozsáhlé reportování a analýzy

Klady:

  • Zjednodušený proces hlášení a sledování
  • Vizualizace dat
  • Skvělá zákaznická podpora

Nevýhody:

  • Bezplatný plán postrádá přístup k technické podpoře
  • Strmá křivka učení
  • Funkce tiketů je omezená

ZákazníciHubSpotu

Celosvětová zákaznická základna HubSpot zahrnuje společnosti jako DocPlanner, SoundCloud a GoFundMe.

Ceník

Některé ze standardních funkcí HubSpot jsou k dispozici zdarma. Můžete si však předplatit placený software HubSpot Service Hub za 41€, 414€ nebo 1104€ měsíčně. Tyto ceny jsou však flexibilní díky zřizovacím a vstupním poplatkům.

Pokud si to chcete vyzkoušet, můžete se přihlásit ke 14denní bezplatné zkušební verzi.

LiveAgent vs HubSpot srovnání

6. Five9

Five9 Call Center software homepage

Nejlepší software pro call centra pro firmy připravené na přechod z on-premise řešení do cloudu.

Five9 Intelligent Cloud Contact Center využívá sílu praktické umělé inteligence (AI) ke zvýšení míry spokojenosti zákazníků u více než 2000 klientů.

Klíčové vlastnosti:

  • Smíšené call centrum
  • Náhled číselníku
  • Praktické nástroje AI
  • Nástroje pro spolupráci
  • IVR
  • Prediktivní analytika

Klady:

  • Inteligentní směrování
  • Prověřování hovorů
  • Minimální požadavky na software

Nevýhody:

  • Omezená schopnost zastavit spamové hovory
  • Neintuitivní uživatelské rozhraní
  • Občasné chyby připojení

Zákazníci Five9

Mezi zákazníky Five9 najdete firmy včetně Zevas, Rochester Institute of Technology a Bakkt.

Ceník

Five9 nabízí čtyři cenové plány skládající se z 149 USD, 169 USD, 199 USD a 229 USD účtovaných měsíčně.

7. Zendesk

Zendesk Call Center software homepage

Nejlepší software call centra pro menší a středně velké podniky, které se zavázaly poskytovat ty nejlepší služby zákazníkům.

Zendesk poskytuje software call centra, který je plně integrován s jejich platformou helpdesku. Díky své velké klientské základně si můžete být jisti, že Zendesk se postará o vaše potřeby call centra.

Klíčové vlastnosti:

  • Smíšené call centrum
  • Nativní možnosti integrace
  • Řízení pracovního postupu
  • ACD
  • IVR
  • Metriky výkonu

Klady:

  • Více než 100 integrací třetích stran
  • Robustní znalostní základna a samoobslužné možnosti
  • Skvělá doba provozuschopnosti

Nevýhody:

  • Možností spolupráce není mnoho
  • Žádný způsob, jak upřednostnit tikety
  • Obtížná komunikace se zákaznickou podporou

Zákazníci Zendesku

Modsy, BoxyCharm a Vimeo jsou někteří z klientů, kteří používají software Zendesk.

Ceník

Zendesk nabízí tři cenové možnosti skládající se z 19 USD, 49 USD a 99 USD měsíčně na uživatele účtovaného ročně.

Pokud si to chcete vyzkoušet, můžete se přihlásit k jejich 30denní bezplatné zkušební verzi.

Srovnání LiveAgent vs Zendesk

8. Talkdesk

Talkdesk Call Center software homepage

Nejlepší software pro call centra pro společnosti zaměstnávající minimálně 5 agentů, kteří chtějí zlepšit vztahy se svými zákazníky.

Cloudový software call centra Talkdesk nabízí více než 25 integrací s různými obchodními nástroji, které vám pomohou zvýšit váš prodej a poskytnout vynikající zákaznickou podporu.

Klíčové vlastnosti:

  • Řešení odchozího a příchozího call centra
  • VoIP
  • IVR
  • Plánování zpětného volání
  • ACD
  • Reportování a analytika

Klady:

  • Uživatelsky přívětivý
  • Spolehlivost hovoru
  • Spolehlivá zákaznická podpora

Nevýhody:

  • Nedostatečná znalostní základna
  • Chybí možnost změnit vyzváněcí tón
  • Nedostatečná mobilní aplikace

Zákazníci Talkdesksu

Ve všech odvětvích spoléhají klienti jako ClickPay, Canon a Accenture na software Talkdesk.

Ceník

Kromě vlastního cenového plánu má Talkdesk na výběr tři možnosti, včetně 75$, 95$ a 125$ na uživatele za měsíc.

Pokud byste se chtěli na jejich software před jeho zakoupením podívat, můžete se přihlásit k bezplatné zkušební verzi.

9. Vonage

Vonage Call Center software homepage

Nejlepší software pro call centra pro velké podniky, který klade do popředí zkušenosti zákazníků a týmovou spolupráci.

Vonage nabízí více než 40 obchodních funkcí, které usnadní správu vašich hovorů a videokonferencí.

Klíčové vlastnosti:

  • VoIP
  • Streamování prezentace
  • Hlasová pošta
  • IVR
  • Záznam
  • Reporting a analytika

Klady:

  • Skvělá kvalita hlasu
  • Spolehlivá mobilní aplikace
  • Snadné použití

Nevýhody:

  • Některá mezinárodní čísla mohou být zablokována, dokud neodešlete žádost o jejich povolení
  • Zpoždění nastavení historie
  • Obtížná komunikace se zákaznickou podporou

Zákazníci Vonage

Mnoho společností jako Key Travel, Cambly a Apptivo využívá produkty a služby Vonage.

Ceník

Vonage nabízí svým zákazníkům cenové plány od 19,99$, 29,99$ a 39,99$ za řádek za měsíc plus daně a poplatky.

Můžete si to také vyzkoušet zdarma, když se zaregistrujete do 14denní bezplatné zkušební verze Vonage.

10. Freshdesk

Freshdesk Call Center software homepage

Nejlepší software pro call centra pro společnosti ve všech odvětvích, jejichž cílem je poskytnout zákazníkům úžasný zážitek.

Freshdesk je zavedená platforma v oblasti zákaznické podpory s více než 50 000 zákazníky po celém světě.

Klíčové vlastnosti:

  • Správa call centra
  • Směrování
  • Tiketing
  • Samoobslužný portál
  • Nástroje pro spolupráci
  • Řízení pracovních sil

Klady:

  • Spolehlivá 24/7 zákaznická podpora
  • Optimalizace pracovní síly
  • Cenově dostupní

Nevýhody:

  • Omezené funkce hlášení
  • Tikety se mohou ztratit při přestupu mezi týmy
  • Nedostatek možností přizpůsobení

Zákazníci Freshdesku

Mezi klienty Freshdesku patří Netflix, Evernote a Optimum Financial Solutions.

Ceník

Chcete-li používat základní funkce Freshdesku, zaregistrujte se k jejich bezplatnému plánu. Pokud byste chtěli zažít celou řadu funkcí softwaru, můžete se rozhodnout pro tarify agenta 15€R, 39€ nebo 49€ na měsíc.

Kromě toho můžete Freshdesk vyzkoušet během 21denní bezplatné zkušební verze.

Srovnání LiveAgent vs Freshdesk

11. Avaya

Avaya Call Center software homepage

Nejlepší software pro call centra pro firmy, které se snaží prohloubit spojení se svými zákazníky.

Avaya je cloudové softwarové řešení, díky kterému budou vaše virtuální konference skutečně zábavné.

Klíčové vlastnosti:

  • Správa kontaktů
  • Automatizované směrování
  • IVR
  • Nahrávání hovorů
  • Hlasová pošta
  • Reporting a analytika

Klady:

  • Snadné použití
  • Snadno škálovatelné
  • Přizpůsobitelné rozhraní

Nevýhody:

  • Nedostatek samoobsluhy
  • Žádná vícejazyčná zákaznická podpora
  • Nedostatečná integrace třetích stran

Zákazníci Avaya

Možná znáte některé zákazníky společnosti Avaya, včetně Datamark, Fiber Industries a Treated.com.

Ceník

Pokud zvažujete předplatné služeb Avaya, kontaktujte jejich obchodní zástupce a nechte si vytvořit cenový plán.

12. CallHippo

CallHippo Call Center software homepage

Nejlepší software pro call centra pro podniky všech velikostí s cílem podpořit růst.

CallHippo pomáhá více než 5000 společnostem po celém světě poskytovat svým zákazníkům ty nejlepší zákaznické služby.

Klíčové vlastnosti:

  • Smíšené call centrum
  • IVR
  • ACD
  • Prediktivní a automatické vytáčení
  • Řízení telemarketingu
  • Reporting a analytika

Klady:

  • Přehledná a uživatelsky přívětivá palubní deska
  • Snadné nastavení
  • Cenově dostupné

Nevýhody:

  • Občasné problémy s připojením
  • Obtížná komunikace se zákaznickou podporou
  • Omezené možnosti hlášení

Zákazníci CallHippos

Mezi podniky, které používají CallHippo, můžete najít Brioso Technologies, Aspire a Altvalora.

Ceník

CallHippo nabízí čtyři cenové plány, ze kterých si můžete vybrat, včetně 15€, 22€, 36€ a 45€ na uživatele za měsíc. Můžete si také zakoupit další doplňky.

13. 3CX

3CX Call Center software homepage

Nejlepší software pro call centra pro širokou škálu společností, které chtějí snížit své telekomunikační náklady a zároveň zachovat vysokou úroveň spokojenosti zákazníků.

3CX důvěřuje více než 600 000 společností ve všech odvětvích, takže si můžete být jisti, že budete v dobrých rukou.

Klíčové vlastnosti:

  • Smíšené call centrum
  • Směrování hovorů
  • ACD
  • IVR
  • Audio/video konference
  • Reporting a analytika

Klady:

  • Mobilní aplikace pro iOS a Android
  • Snadné nastavení a použití
  • Spolehlivá zákaznická podpora

Nevýhody:

  • Občasné problémy s připojením
  • V protokolech hovorů může být obtížné se orientovat
  • Nedostatek možností přizpůsobení

Zákazníci 3CX

3CX má mnoho různých zákazníků včetně Toyota, Wilson a American Express.

Ceník

Některé softwarové funkce 3CX můžete používat zdarma. Pokud byste však chtěli využít jejich pokročilejších funkcí, můžete se přihlásit k jednomu z následujících plánů: 150 EUR, 235 EUR nebo 270 EUR za jejich hostovanou variantu. Pokud byste chtěli použít samoobslužné řešení, můžete zaplatit 135€ nebo 170€.

První rok používání softwaru 3CX je považován za bezplatné zkušební období.

Srovnání LiveAgent vs 3CX

14. Dialpad AI

Dialpad AI Call Center software homepage

Nejlepší software pro call centra pro firmy všech velikostí, které se nebojí inovací.

Dialpad nabízí spolehlivé softwarové řešení, které nabízí automatizované, ale vysoce personalizované prostředí.

Klíčové vlastnosti:

  • IVR
  • ACD
  • Řešení příchozího a odchozího call centra
  • Automatizované směrování
  • Power dialer
  • Řízení výkonnosti

Klady:

  • Mnoho možností konfigurace
  • Snadné nastavení a použití
  • Přepínání živých hovorů mezi zařízeními

Nevýhody:

  • Nedostatečné návody
  • Občasné problémy s připojením
  • Chybí některé funkce interní komunikace

Zákazníci Dialpad AI

Dialpad má velkou zákaznickou základnu včetně společností jako Fenway Health, Uber a Clear Capital.

Ceník

Můžete použít software Dialpad za 20€ nebo 25€ na uživatele a měsíc, nebo si můžete vyžádat vlastní cenový plán, který přesně odpovídá vašim potřebám.

Toto softwarové řešení můžete vyzkoušet zdarma, pokud se zaregistrujete do 14denní bezplatné zkušební verze.

15. Bitrix24

Bitrix24 Call Center software homepage

Nejlepší software call centra pro malé společnosti se vzdálenými týmy, které chtějí efektivně spolupracovat.

Bitrix24 je ideálním řešením pro společnosti, které chtějí zvýšit své tržby, ať už jsou v kanceláři nebo na druhém konci světa. Bitrix24 poskytuje cloudová i on-premise řešení, takže se dokonale hodí pro vaši firmu.

Klíčové vlastnosti:

  • Příchozí a odchozí call centrum
  • ACD
  • IVR
  • Automatizované směrování
  • Prediktivní a auto-dialer
  • Metriky výkonu

Klady:

  • Snadná integrace
  • Přizpůsobitelné uživatelské rozhraní
  • Spolehlivá aplikace pro Android

Nevýhody:

  • Nedostatečné sdílení souborů
  • Obtížná dostupnost technické podpory
  • Strmá křivka učení

Zákazníci Bitrix24

Mezi společnosti, které používají software Bitrix24, patří PC Pulse, Cargo a Compara.

Ceník

Některé základní funkce můžete zažít zcela zdarma s bezplatným plánem Bitrix24. Pokud však chcete využívat jejich další funkce, včetně softwaru pro call centrum, můžete si předplatit měsíční tarif za 39, 79 nebo 159 USD. Pokud dáváte přednost on-premise systému, můžete si zakoupit jednorázovou licenci za cenu 2990 USD nebo 24990 USD pro podniky.

Než se zavážete k některému z těchto placených plánů, můžete vyzkoušet Bitrix24 pomocí jejich 30denní bezplatné zkušební verze.

Srovnání LiveAgent vs Bitrix24

16. Aircall

Aircall Call Center software homepage

Nejlepší software call centra pro všechny společnosti, které provádějí prodej a podporu prostřednictvím telefonu.

Více než 9000 zákazníků důvěřuje cloudovému softwaru call centra společnosti Aircall při operacích kontaktních center.

Klíčové vlastnosti:

  • Smíšené call centrum
  • ACD
  • IVR
  • Správa call centra
  • Nahrávání hovorů
  • Reporting a analytika

Klady:

  • Snadné nastavení
  • Dobrá kvalita hovoru
  • Rozsáhlá znalostní báze

Nevýhody:

  • Nedostatek přizpůsobení
  • Nepřijímá textové zprávy
  • Občas se může zasekávat

Zákazníci Aircallu

Mezi podniky, které používají software Aircall, najdete Avocado, Jobilla a Birdies.

Ceník

Základní tarif Aircall začíná na 30 EUR měsíčně účtovaných ročně. Pokud byste chtěli získat přístup k více funkcím, budete platit 50€ měsíčně a také ročně. Kromě toho můžete kontaktovat Aircall a získat vlastní cenový plán, který bude dokonale vyhovovat vašim potřebám.
Než se rozhodnete předplatit si placený tarif, můžete si zdarma vyzkoušet Aircall s jejich 7denní bezplatnou zkušební verzí.

LiveAgent vs Aircall srovnání

17. Twilio

Twilio Call Center software homepage

Nejlepší software pro call centrum pro společnosti všech velikostí, které potřebují spolehlivé softwarové řešení pro call centrum.

Twilio je platforma pro zapojení zákazníků, která vám umožňuje poskytovat skutečně personalizovanou podporu vašim klientům.

Klíčové vlastnosti:

  • Smíšené call centrum
  • ACD
  • IVR
  • Audio/video konference
  • Nástroje pro spolupráci
  • Směrování hovorů

Klady:

  • Spolehlivá zákaznická podpora
  • Možnosti automatizace
  • Rozsáhlá znalostní báze

Nevýhody:

  • Vyžaduje pokročilé IT dovednosti
  • Nedostatečná analytika a reporting
  • Nedostatek mobilních aplikací

Zákazníci Twilio

Některé ze známých společností, které používají Twilio, zahrnují DoorDash, Allergan a Lyft.

Ceník

Ceny za zahájení hovorů společnosti Twilio začínají na 2 centech za minutu. Za příjem hovorů cena začíná na 1 dolaru měsíčně za telefonní číslo a 1 centu za minutu.

Twilio si můžete vyzkoušet zdarma, když se zaregistrujete k jejich 45denní bezplatné zkušební verzi.

18. Dixa

Dixa Call Center software homepage

Nejlepší software pro call centra pro firmy všech velikostí, které se snaží svým zákazníkům poskytovat úžasné zážitky.

Dixa umožňuje svým zákazníkům poskytovat skutečně vícekanálový zážitek svým zákazníkům v malých nebo velkých kontaktních centrech.

Klíčové vlastnosti:

  • Smíšené call centrum
  • VoIP
  • IVR
  • Vícekanálový sběr dat
  • Nástroje pro spolupráci
  • Sledování činnosti zaměstnanců

Klady:

  • Znalostní základna optimalizovaná pro umělou inteligenci
  • Dobrá doba provozuschopnosti
  • Uživatelské rozhraní se snadno orientuje

Nevýhody:

  • Občasné problémy s přesměrováním hovorů
  • Nedostatečná analytika
  • Žádný přepis hovorů

Dixa’s customers

Mezi spokojené zákazníky společnosti Dixa patří Organic Basics, Rapha a Too Good To Go.

Ceník

Můžete kontaktovat prodejní tým společnosti Dixa, zarezervovat si demo hovor a získat přizpůsobený cenový plán.

Pokud si to však chcete vyzkoušet, můžete se přihlásit k jejich bezplatné zkušební verzi.

LiveAgent vs Dixa srovnání

19. Nextiva

Nextiva Call Center software homepage

Nejlepší software call centra pro větší podniky, které hledají spolehlivé podnikové softwarové řešení.

Nextiva nabízí spolehlivý a bezpečný softwarový systém call centra, na který spoléhá více než 80 000 společností po celém světě.

Klíčové vlastnosti:

  • IVR
  • ACD
  • Ovládací panel aktivity
  • Audio/video konference
  • Prediktivní a auto-dialer
  • Reporting a analytika

Klady:

  • Spolehlivá mobilní aplikace
  • Skvělá doba provozuschopnosti
  • Snadné ovládání

Nevýhody:

  • Strmá křivka učení
  • Nahrávání zvukových souborů může být občas obtížné
  • Někdy je těžké získat technickou podporu

Zákazníci Nextiva

Možná znáte některé zákazníky společnosti Nextiva, včetně Taco Bell, Pac-12 a Buffalo Bills.

Ceník

Můžete se přihlásit k odběru jednoho ze tří cenových plánů, které Nextiva nabízí, včetně 18,95$, 22,95$ nebo 32,95$ na uživatele za měsíc. Všechny tyto možnosti mohou být účtovány měsíčně nebo ročně.

Můžete si vyzkoušet některé funkce Nextiva přihlášením k 7denní bezplatné zkušební verzi.

20. Nice CXone

Nice CXone Call Center software homepage

Nejlepší software pro call centra pro společnosti všech velikostí, které chtějí zlepšit vztahy se svými klienty.

Nice CXone umožňuje svým klientům využít schopnosti umělé inteligence a automatizace k poskytování nejlepší možné zákaznické zkušenosti.

Klíčové vlastnosti:

  • Smíšené call centrum
  • Automatizované směrování
  • Progresivní dialer
  • Tiket řízení
  • Nahrávání hovorů
  • Reporting a analytika

Klady:

  • Uživatelské rozhraní se snadno orientuje
  • Dobrá kvalita hovoru
  • Přehledná a uživatelsky přívětivá palubní deska

Nevýhody:

  • Chybí přizpůsobení
  • Občas to může být pomalé
  • Nedostatek vlastních přehledů

Zákazníci Nice CXone

Nice CXone důvěřuje mnoho zákazníků včetně Columbia Sportswear, Radisson Hotels a Teleflora.

Ceník

Můžete využívat funkce Nice CXone od 100 $ měsíčně za funkci.

Pokud si to chcete před nákupem vyzkoušet, můžete se přihlásit k jejich 60denní bezplatné zkušební verzi.

21. UJET

UJET Call Center software homepage

Nejlepší software pro call centra pro středně velké a velké společnosti, které chtějí svým klientům přinést tu nejlepší podporu.

Pokud zaměstnáváte alespoň 50 agentů kontaktního centra, je pro vás UJET vynikající software pro call centrum.

Klíčové vlastnosti:

  • Smíšené call centrum
  • IVR
  • ACD
  • Směrování hovorů
  • Nahrávání hovorů
  • Reporting a analytika

Klady:

  • Snadná integrace s Linuxem
  • Spolehlivá zákaznická podpora
  • Užitečné nástroje pro sledování

Nevýhody:

  • Nedostatečná funkčnost nativních sestav
  • Občas to může být pomalé
  • Občasné problémy s připojením

Zákazníci UJETu

Mezi podniky, které používají software UJET, najdete Wag!, Instacart a Zettle.

Ceník

Software UJET je možné zakoupit za 65, 69, 99 nebo 120 USD měsíčně.

Pokud si chcete UJET vyzkoušet, aniž byste se zavázali k placenému předplatnému, můžete se zaregistrovat k bezplatné zkušební verzi.

22. Ringover

UJET Call Center software homepage

Nejlepší software call centra pro malé a střední podniky ve všech odvětvích.

Ringover je software se snadnou implementací a používáním s více než 40 obchodními nástroji, které vám umožní mít všechny informace o zákaznících po ruce.

Klíčové vlastnosti:

  • Smíšené call centrum
  • Nástroje pro spolupráci
  • ACD
  • IVR
  • Video konference
  • Reporting a analytika

Klady:

  • Intuitivní uživatelské rozhraní
  • Funkce stínování
  • Přehledná a snadno použitelná palubní deska

Nevýhody:

  • Oznámení mohou občas zaostávat
  • Občasné problémy s připojením
  • Občasné zpoždění

Zákazníci Ringoveru

Ringover má více než 10 000 klientů včetně Sherpany, Klaxoon a Clausematch.

Ceník

Ringover si můžete předplatit za 19 EUR nebo 39 EUR na uživatele měsíčně. Pokud byste chtěli získat vlastní cenový plán, můžete kontaktovat prodejní tým společnosti Ringover.

Kromě toho můžete toto softwarové řešení vyzkoušet zdarma, pokud se zaregistrujete k 7denní bezplatné zkušební verzi.

23. VICIdial

VICIdial Call Center software homepage

Nejlepší software pro call centrum pro každou firmu, která neocení uzamčení dodavatele.

VICIdial je open-source software kontaktního centra, který používá více než 140 000 zákazníků po celém světě.

Klíčové vlastnosti:

  • Smíšené call centrum
  • IVR
  • Prediktivní dialer
  • ACD
  • Směrování hovorů
  • Nahrávání hovorů

Klady:

  • Zdarma
  • Snadno škálovatelné
  • Kompatibilní s Linuxem

Nevýhody:

  • Strmá křivka učení
  • Zastaralé rozhraní
  • Obtížné nastavení bez pokročilých IT dovedností

Zákazníci VICIdialu

VICIdial používají klienti jako Directo, Homebase a PROS.

Ceník

Software call centra VICIdial můžete používat zcela zdarma.

24. Channels

VICIdial Call Center software homepage

Nejlepší software pro call centra pro firmy všech velikostí v oblasti eCommerce a online maloobchodu.

Channels je cloudový datový firemní telefonní systém, který vám umožňuje snadno se spojit s vašimi klienty.

Klíčové vlastnosti:

  • Smíšené call centrum
  • Plánování zpětného volání
  • IVR
  • Ovládací panel aktivity
  • Nahrávání hovorů
  • Směrování hovorů

Klady:

  • Spolehlivá zákaznická podpora
  • Snadné nastavení
  • Cenově dostupné

Nevýhody:

  • Pomalé stahování z cloudu
  • Občas může být závadní
  • Nedostatek vlastních přehledů

Zákazníci Channels

Channels je důvěryhodný pro mnoha zákazníků včetně Kodakit, InstaForex a DocPlanner.

Ceník

Kanály vám umožňují používat jejich základní funkce, včetně softwaru pro call centrum, zdarma. Pokud chcete využít jejich pokročilé možnosti, můžete se přihlásit k odběru za 24 dolarů, tedy 62 dolarů měsíčně.

Než se rozhodnete zakoupit placený balíček, můžete se přihlásit k bezplatné zkušební verzi.

LiveAgent vs Channels comparison

25. Avoxi

Avoxi Call Center software homepage

Nejlepší software pro call centra pro velké podniky napříč všemi průmyslovými odvětvími kdekoli na světě.

Avoxi má více než 20 let zkušeností v mezinárodní komunikaci. Díky pokrytí více než 170 zemí si můžete být jisti, že vás vaši zákazníci budou moci pokaždé zastihnout.

Klíčové vlastnosti:

  • Smíšené call centrum
  • Reporting a analytika
  • IVR
  • Video konference
  • Nahrávání hovorů
  • Směrování hovorů

Klady:

  • Spolehlivá zákaznická podpora
  • Snadné nastavení a použití
  • Možnosti přizpůsobení

Nevýhody:

  • Pomalé stahování z cloudu
  • Mobilní aplikace může být občas závadná
  • Nedostatečná samoobsluha

Zákazníci Avoxi

Možná znáte některé klienty Avoxi jako Moncler, Marriott International a Black & Decker.

Ceník

Některé funkce Avoxi můžete začít používat zdarma. Pokud však chcete využít jejich další funkce, můžete si vybrat z následujících možností: 19,99 USD za uživatele nebo 39,99 USD za uživatele.

Navíc se můžete seznámit s funkcemi Avoxi během 7denní zkušební doby.

Jaký je nejlepší software pro call centrum?

Existuje mnoho možností softwaru pro call centra, ze kterých si můžete vybrat. Pojďme se rychle podívat na top 5.

  • LiveAgent – Díky svým funkcím call centra je LiveAgent tím nejlepším, co můžete získat za dostupnou cenu. LiveAgent se může pochlubit hodnocením Capterra 4,7 a zahrnuje funkce, jako jsou možnosti automatizace, více než 150 integrací a robustní znalostní základnu se samoobslužným portálem. Je to vynikající volba pro všechny podniky, které se snaží poskytovat nejlepší možné služby zákazníkům.
  • Genesys – S více než 70 000 zákazníky po celém světě je Genesys zavedeným hráčem na poli zákaznických služeb. S hodnocením Capterra 4,2 si můžete být jisti, že o provoz vašeho kontaktního centra bude dobře postaráno.
  • Talkdesk – Pokud hledáte software pro call centrum, který pomůže vašemu týmu posílit zákazníka zapojení, spojte se se svými klienty a uzavřete další obchody, už nehledejte. Hodnocení 4,5 na Capterra ukazuje, že řešení Talkdesk vás nezklame bez ohledu na odvětví, ve kterém se pohybujete.
  • Five9 – Tento software call centra ponechává jen málo požadavků. S hodnocením 4,2 Capterra není pochyb o tom, že řešení Five9 nezklame. Pokud se snažíte budovat povědomí o značce a pevné vztahy se svou klientskou základnou, může to být skvělá volba pro tebe.
  • UJET – Pokud si ceníte softwaru, který je dostupný a kompatibilní s mobilními platformami, UJET může být to pravé pro vás. Hodnocení 4,5 na Capterra ukazuje, že UJET je robustní řešení call centra pro společnosti, které udržují orientaci na zákazníka na prvním místě svého seznamu priorit.

Srovnání top 5 softwaru pro call centra

Call Center software LiveAgent Genesys Talk desk Five9 UJET
Capterra rating
Overall software ratings from verified users on Capterra.
4.7
(approx. 1k reviews)
4.4
(approx. 100+ reviews)
4.5
(approx. 600 reviews)
4.2
(approx. 400 reviews)
4.5
(approx. 100+ reviews)
Web-based
Free version
LiveAgent offers free version.
Genesys doesn't offer free version.
Talk desk doesn't offer free version.
Five9 doesn't offer free version.
UJET doesn't offer free version.
Free trial
LiveAgent offers free trial.
Genesys offers free trial.
Talk desk offers free trial.
Five9 doesn't offer free trial.
UJET offers free trial.
Starting price
$49/agent/month LiveAgent call center software prices start at $49/agent/month.
$75/agent/month Genesys call center software prices start at $75/agent/month.
€75/agent/month Talk desk's call center software prices start at €75/agent/month.
$149/agent/month Five9 call center software prices start at $149/agent/month.
$65/agent/month UJET call center software prices start at $65/agent/month.

Chyby, kterým je třeba se vyhnout při nákupu softwaru pro call centrum

  • Nedostatečné proškolení personálu – Nezáleží na tom, jak výkonný nebo spolehlivý je váš software call centra, když jej vaši agenti neumí správně používat. Udělejte si čas na zaškolení svých zaměstnanců a nechte je seznámit se s novou technologií. Můžete to udělat rezervací odborníka od dodavatele, naplánováním seminářů nebo prostudováním dostupné dokumentace.
  • Žádné potřebné funkce – Před zakoupením softwarového balíčku pro call centrum si dejte čas a seznamte se se všemi funkcemi a možnostmi, které nabízí. Poslední věc, kterou chcete, je provést nákup a pak zjistit, že neposkytuje to, co potřebujete.
  • Nevyužití zkušební doby naplno – Bezplatná zkušební verze je pro vás možností, jak učinit informované rozhodnutí, pokud se chcete zavázat ke konkrétnímu řešení. Je to čas, kdy můžete prozkoumat a poznat produkt nebo službu, abyste se mohli rozhodnout, zda je to něco, do čeho byste chtěli investovat.
  • Diskontní jednání – Všichni máme rádi dobrý obchod. Někdy však skutečně dostanete to, za co zaplatíte, takže se ujistěte, že řešení, které se rozhodnete použít, je nejen šetrné k rozpočtu, ale má také všechny funkce, které vaše call centrum vyžaduje.
  • Nemyslet na budoucnost – Před nákupem byste měli mít nějaký plán do budoucna. Ujistěte se, že software, který používáte, lze škálovat nahoru nebo dolů podle potřeb vaší firmy.

Na co se zeptat na demo hovoru o softwaru call centra a společnosti

Demo hovor je váš čas a místo, kde můžete klást otázky a získat informace z první ruky od dodavatele. I když, někdy to může být trochu zdrcující a můžete zapomenout na otázky, které jste plánovali položit.

Nedělejte si starosti, máme to pro vás.

  • Jak mohu nakonfigurovat software svého call centra?
  • Jak dlouho bude trvat nastavení softwaru call centra?
  • Jak dlouho mohu uchovávat své nahrávky hovorů?
  • Mohu smazat záznam hovoru?
  • Mohu nahrávat pouze příchozí nebo odchozí hovory?
  • Mohu poslouchat hovor v reálném čase?
  • Mohu směrovat příchozí hovory na určité týmy?
  • Mohu přesměrovat hovory na externí čísla?

Implementace softwaru call centra

Přesné kroky a akce závisí na poskytovateli vašeho softwarového řešení pro automatizaci call centra, na úrovni přizpůsobení, kterou umožňují, na počtu integrací, které potřebujete nastavit, a na mnoha dalších.

Osobě bez předchozích zkušeností s IT může trvat půl hodiny nebo může zkušenému technicky zdatnému personálu trvat celé odpoledne, než vše správně nakonfiguruje.

Nejdůležitější a upřímně řečeno jediná věc, kterou skutečně potřebujete k nastavení softwaru call centra LiveAgent, je číslo VoIP, které podporuje SIP trunking. I když je to pro někoho hračka, pokud potřebujete poradit nebo pomoci, náš úžasný tým vám pomůže vše nastavit.

Pokud se však chcete ponořit hluboko do procesu nastavení svého call centra, včetně softwaru pro call centrum, můžete použít naše nastavení call centra kontrolní seznam, který vám pomůže udržet si pořádek a zajistit, že na nic důležitého nezapomenete.

Závěr

  • Nejlepší vše v jednom software pro call centra

Ačkoli je obtížné určit nejlepší software pro call centra pro každý podnik, nejspolehlivější je software pro call centrum LiveAgent. Díky robustní sadě funkcí si můžete být jisti, že vám nebude chybět nic, co by vaše firma mohla potřebovat, ať už nyní, nebo v budoucnu.

  • Nejlepší software pro call centrum s vestavěným prodejem lístků, živým chatem a call centrem

Software call centra LiveAgent ponechává jen málo požadavků. Při každé interakci se zákazníkem, ať už jde o hovor, živou chatovou zprávu nebo zmínku na sociálních sítích převedenou na tiket, nepotřebujete abyste se někdy báli, že něco zmeškáte. Vaši zákazníci se tak budou cítit vyslyšeni a oceněni pokaždé, když se na vás obrátí.

  • Nejlepší software pro call centrum s bohatými funkcemi

Pokud hledáte software pro call centrum plný úžasných funkcí, které posunou vaši zákaznickou podporu na další úroveň, už nehledejte. Software pro call centra LiveAgent je pro vás tím správným řešením.

  • Nejlepší hodnota za cenu softwaru call centra

V kategorii úspory nákladů jednoznačně vítězí LiveAgent. Tento software call centra vám nejen umožňuje uskutečňovat příchozí a odchozí hovory, použít automatizaci, využít sílu rozsáhlých zpráv a zvýšit počet konverzí, ale je také přístupný všem podnikům, které chtějí potěšit své zákazníky a zároveň udržet nízké náklady.

  • Nejlépe hodnocený software call centra

Na webech s recenzemi jako Capterra, G2 a TrustRadius se LiveAgent může pochlubit vysokým hodnocením a skvělými recenzemi. Takže pokud jste ten, kdo naslouchá hlasům klientů LiveAgent, možná jste na správné cestě k nalezení nejlepšího softwaru pro call centrum pro vás.

  • Nejjednodušší software call centra pro nastavení, použití a integraci

LiveAgent je bezpochyby tou správnou cestou, pokud hledáte spolehlivý software, který se také snadno implementuje. Můžete jej nakonfigurovat, přizpůsobit a integrovat během okamžiku, aniž byste museli vědět, jak kódovat.

Často kladené dotazy

[nicefaqtitle1="Co je to software call centra?" question1="Co je to software call centra?" answer1="Software call centra je řešení, které pomáhá firmám spravovat příchozí telefonní hovory od zákazníků. Může mít množství funkcí, jako je centralizace telefonních hovorů z pevných linek nebo webových stránek, inteligentní směrování, automatické vytáčení nebo dokonce nahrávání hovorů. Software call centra by měl také pomáhat agentům call centra s přístupem k důležitým informacím o zákaznících, jako je historie objednávek, kontaktní informace a předchozí tikety." title2="Jak funguje software call centra?" question2="Jak funguje software call centra?" answer2="Software call centra funguje tak, že centralizuje a směruje hovory z pevných linek nebo webových stránek do vašeho softwaru. Pokud zákazník zavolá, software prohledá svou databázi zákazníků a zjistí, zda o volajícím nemá nějaké předchozí informace. K těmto informacím pak přistupuje agent a před zvednutím hovoru je zkontroluje. Hovor je mezitím zařazen do fronty. Po přijetí hovoru se hovory nahrávají pro účely školení a kvality." title3="Co je IVR v prostředí call centra?" question3="Co je IVR v prostředí call centra?" answer3="IVR je technologie interaktivní hlasové odezvy. IVR umožňuje počítačům komunikovat s lidmi pomocí hlasových příkazů nebo tónů z klávesnice. IVR se v prostředí call centra používá k přesměrování hovorů na příslušné agenty nebo oddělení. IVR lze také použít k získání informací o účtu nebo k poskytnutí zpětné vazby. Proto je pro podniky skvělým řešením." title4="Jaká je funkce call centra?" question4="Jaká je funkce call centra?" answer4="Hlavní funkcí call centra je umožnit zákazníkům volat do podniků s jakýmikoli otázkami týkajícími se produktů, zásad, vrácení zboží, funkčnosti, řešení problémů nebo zpětné vazby." title5="Kolik stojí software pro call centra?" question5="Kolik stojí software pro call centra?" answer5="Cena závisí na kvalitě zvoleného softwaru. LiveAgent je komplexní řešení helpdesku, které zahrnuje také call centrum. Cena se odvíjí od toho, kolik agentů vaše společnost měsíčně potřebuje. Naše předplatné All-inclusive obsahuje call centrum s plnou výbavou, které stojí 39 dolarů měsíčně na jednoho agenta." title6="Jaké jsou výhody softwaru call centra?" question6="Jaké jsou výhody softwaru call centra?" answer6="Mezi výhody softwaru call centra patří lepší efektivita agentů, zapojení zákazníků, zákaznická zkušenost a zvýšení prodeje." title7="Jaké jsou výhody softwaru LiveAgent" question7="Jaké jsou výhody používání softwaru LiveAgent místo jiných help desků?"]
Related Articles to Nejlepší software pro call centra
Software call centra pro odchozí hovory od společnosti LiveAgent umožňuje uskutečňovat odchozí hovory s potenciálními prodejci, potenciálními zákazníky nebo stávajícími zákazníky. Vyzkoušejte 14denní zkušební verzi zdarma a posuňte své podnikání na novou úroveň.

Efektivní call centrum software pro odchozí hovory

Zvyšte prodejní a marketingovou sílu pomocí efektivního call centra s integrovaným CRM. Umožňuje oslovovat zákazníky proaktivně a vytvářet více prodejních příležitostí. Nabízí bezplatnou zkušební verzi.

Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.

Software pro zákaznický servis

Platforma pro automatizaci marketingu Klaviyo nabízí snadné použití, segmentaci a synchronizaci s dalšími aplikacemi. Uživatelé si stěžují na problémy s úpravou toků. Freshdesk je oblíbený pro snadné používání a spolupráci, ale někteří uživatelé si stěžují na zobrazení tiketů a rychlost reakcí. Google Analytics sleduje návštěvnost webu a reklamy a je skvělým nástrojem pro získání informací o cílovém publiku. Intercom nabízí živý chat, boty a službu ticketingu, ale někteří uživatelé mají problémy s některými funkcemi. Software pro zákaznický servis pomáhá firmám zlepšit procesy komunikace se zákazníky a nabízí funkce jako e-mailová podpora, live chat, call centrum, sociální média a samoobsluha.

Software kontakního centra LiveAgent vám umožní sjednotit všechny vaše komunikační kanály se zákazníky do jedné univerzální schránky.

Staňte se dostupnými se softwarem kontaktního centra.

Dnešní zákazníci očekávají jednotnou zkušenost napříč různými kanály. Softwarové kontaktní centrum LiveAgent umožňuje efektivně spravovat všechny interakce s zákazníky z jednoho místa. Nabízí také snížení nákladů na podporu, více prodejních příležitostí a lepší správu služeb.

Software LiveAgent pro nahrávání hovorů může ukládat neomezený počet záznamů hovorů. Můžete k nim kdykoli přistupovat pro právní účely nebo pro účely zajištění kvality.

Profesionální software pro nahrávání hovorů

Potřeba samoobsluhy, zastánci značky a automatizace e-mailů jsou důležité pro správu komunikace se zákazníky. Software kontaktního centra umožňuje efektivní řešení pro podporu zákazníků.

Utrácejte méně za telefonní tarif s telefonními systémy VoIP a integracemi a vyberte si z našeho seznamu ten nejlepší.

20 nejlepších telefonních systémů VoIP a jejich integrace

Výběr telefonního systému pro vaši firmu? RingCentral, Dialpad, 8×8 X Series, Microsoft 365 Business Voice a další nabízejí různé funkce a ceny. LiveAgent a Intermedia Unite jsou také vhodné pro malé a střední podniky. Ooma Office a Line2 jsou doporučeny pro domácí kanceláře a virtuální asistenty. Každý systém má své výhody a nevýhody, stejně jako různé cenové plány a možnosti zkušební verze.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x