Vytvořte software pro call centra
během 5 minut.

Užijte si křišťálově čistý zvuk a podporu bez hardwaru.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována   &nbsp   
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent's call center
Call Center Software

Váš plně vybavený software call centra čeká

Zapojte své zákazníky bez námahy napříč všemi kanály. LiveAgent, vícekanálový cloudový software pro call centra, je vše, co kdy budete potřebovat k poskytování spolehlivých a personalizovaných služeb svým zákazníkům. Náš telefonní systém VoIP (Voice over Internet Protocol) pro call centra je vybaven pokročilými funkcemi, jako jsou IVR, požadavky na zpětné volání, ACD, inteligentní směrování hovorů, přepojování hovorů, neomezené nahrávání hovorů a videohovory v HD rozlišení – a to je jen začátek.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Software call centra ve vašem helpdesku

00:00 / 02:02
Youtube video: LiveAgent | Call center software in your helpdesk

Co je call centrum software?

Softwarová řešení pro call centra jsou systémy, které umožňují agentům call center zpracovávat příchozí a odchozí hovory. Tato řešení jsou ideální pro osobnější řízení vztahů se zákazníky a pro poskytování rychlé zákaznické podpory.

Software call centra demo

00:00 / 04:39
Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Prozkoumejte náš software virtuálního call centra

Vyzkoušejte si naše klíčové funkce pomocí bezplatné zkušební verze LiveAgent a zjistěte, jaké to je poskytovat profesionální služby s naším řešením. Podívejte se, jak snadné je zřídit call centrum, přidat čísla VoIP nebo nakonfigurovat IVR pomocí našeho výkonného nástroje.

Vytvořit personalizované customer zkušenosti se službou LiveAgent

Náš nástroj pro kontaktní centra vám pomůže vytvořit dokonalou platformu pro zapojení zákazníků a zvýšit jejich loajalitu. Ukažte svým zákazníkům úžasnou podporu s naším řešením helpdesku a rychle vyřešte časově náročné problémy.
Překročte očekávání zákazníků
  • Vytváření personalizovaných zážitků pro zákazníky
  • Zlepšení kvality interakcí se zákazníky
  • Zajistění bezproblémové cesty zákazníka
LiveAgent call center support - mockup

Kompletní přehled o řešení vašeho call centra

Snadno spravujte provoz centra zákaznické podpory díky našemu komplexnímu řešení. Dostaňte produktivitu svého call centra na nejvyšší úroveň a zlepšete kvalitu interakcí se zákazníky pomocí LiveAgent.

Cloudový software call centra funkce

Výkonné funkce, které vám pomohou zlepšit komunikaci po telefonu a poskytovat výjimečné služby zákazníkům.
Interní hovory Interní hovory jsou funkcí, která umožňuje komunikovat s kolegy během jejich směny v případě potřeby, případně umožňuje přepojovat hovory. Zjistěte více
Omnichannel help desk software Náš vícekanálový software call centra zvládne obsluhovat více kanálů – naše call centrum, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, live chat, zákaznický portál, e-mail a další. Zjistěte více
Možnost volání na kliknutí a odesílání e-mailů Naše webové call centrum má možnost volat na libovolné webové číslo. Klikněte na číslo, na které chcete zavolat, a LiveAgent se postará o zbytek. Může také využívat protokoly mail-to. Zjistěte více
Přenosy hovorů Naše telefonní centrum má k dispozici účastnické a konzultační hovory. Přepojování s účastí zvyšuje spokojenost zákazníků a zajišťuje, že volající je spojen s agentem před ukončením hovoru. Zjistěte více
Telefonní systém VoIP pro call centra Call centrum LiveAgent se integruje s více než 99 % poskytovatelů VoIP s protokolem SIP Trunk. Nevidíte svého preferovaného partnera VoIP? Kontaktujte nás a my jej rádi přidáme do našeho seznamu. Zjistěte více
Funkce zpětného volání Zvyšte spokojenost zákazníků tím, že jim svěříte možnost vyžádat si zpětné volání, když nemají čas čekat nebo když jsou vaši agenti příliš zaneprázdněni, než aby odpovídali. Zjistěte více
Software odchozího call centra Podpořte své zákazníky tím, že je oslovíte pomocí našeho manuálního centra odchozích hovorů. Zlepšete vztahy se zákazníky a optimalizujte interakce s odchozími zákazníky. Zjistěte více
Směrování hovorů na osobní zařízení Agenti mají možnost přesměrovat příchozí hovory na osobní zařízení, například mobilní telefon. Použijte naše přesměrování na telefonní číslo GSM nebo naši aplikaci LivePhone. Zjistěte více
Více podporovaných zařízení a telefonních čísel Připojte k řešení call centra neomezený počet zařízení a telefonních čísel. LiveAgent je kompatibilní s hardwarovými i virtuálními volacími zařízeními, jako jsou softwarové telefony. Zjistěte více
Pracovní Omnichannel plocha agenta  Komplexní řešení call centra LiveAgent nabízí kontextově bohatou pracovní plochu. Poskytněte svému call centru přechody mezi vyřizováním hovorů a vyhledáváním klientských údajů. Zjistěte více
Nativní integrace a integrace CRM třetích stran Prostor vašeho kontaktního centra může zajistit, že vaši agenti budou vždy poskytovat personalizované služby, a to díky jedné z našich tří integrací CRM. Můžete také využít naše nativní nástroje CRM. Zjistěte více
Integrace počítačové telefonie (CTI) Integrujte své počítače, notebooky a hardwarové telefony s aplikací LiveAgent. Snadno přijímejte a uskutečňujte hovory a zároveň poskytněte svým zákazníkům skvělou zákaznickou podporu. Zjistěte více
LiveAgent's call center integrations
Push oznámení v aplikaci Povolte si v aplikaci LivePhone push oznámení a aplikace vás upozorní push oznámením pokaždé, když zazvoní chat, hovor nebo příchozí lístek. Zjistěte více
Protokoly hovorů Prohlédněte si interakce o uskutečněných, přijatých, přijatých nebo zmeškaných hovorech agentů. Získejte kontext o historii zákazníků díky protokolům hovorů a funkcím historie. Zjistěte více
Interaktivní hlasová odezva (IVR) Software call centra LiveAgent podporuje stromy IVR. Nahrávejte vlastní zprávy nebo do systému hlasové odezvy LiveAgent nahrajte předem nahrané soubory pro inteligentní směrování. Zjistěte více
Automatická distribuce hovorů (ACD) Naše aplikace call centra rozděluje hovory podle priority agenta nebo náhodného přiřazení. Vyberte si, které nastavení vám vyhovuje, a také vlastní nastavení, jako je například doba pauzy. Zjistěte více
Nahrávání hovorů Získejte kontext o historii zákazníků díky neomezenému nahrávání hovorů, které ukládá každý hovor. Kdykoli si je můžete přehrát a zjistit, jak poskytnout výjimečnou zákaznickou zkušenost. Zjistěte více
Softwarové telefony Náš software pro firemní call centra je kompatibilní s mnoha cloudovými telefonními systémy VoIP. Připojte je ke svému call centru LiveAgent a volejte pomocí zařízení, která preferujete. Zjistěte více
Call center softphones integration
Software příchozího call centra Naše komplexní řešení call centra dokáže spravovat více zařízení pro hovory. Systém vás upozorní pokaždé, když se vám někdo snaží dovolat na libovolné číslo. Zjistěte více
Vestavěná znalostní databáze Poskytujte nepřetržitou podporu a zvyšujte spokojenost zákazníků, i když jsou vaši agenti offline. Využijte naši znalostní databázi pro offline podporu. Zjistěte více
Call center softphones integration
Historické reporty Využijte naše historické přehledy ke zlepšení služeb zákazníkům. Používejte grafy nebo tabulky a segmentujte data libovolným způsobem. Sledujte hovory, dobu nečinnosti a další údaje. Zjistěte více
Software pro videohovory Náš webový software pro call centra umožňuje agentům kontaktních center videohovory se zákazníky. Videohovory podporují video, hlas a chat bez možnosti nahrávání. Zjistěte více
Rychlé řešení

Spojte se se zákazníky rychleji

Call centrum LiveAgent se snadno nastavuje a používá. Díky plné integraci s naším ticketovacím systémem můžete rychleji uskutečňovat a přijímat hovory. Krátká průměrná doba dosahu vám pomůže vyřešit problémy mnohem rychleji.
  • Poskytujte rychlejší podporu s kratším čekáním a spokojenější zákazníci
  • Řešte problémy zákazníků rychle a na osobní úrovni.
Chart
20 sekund
Průměrná doba dosahu Integrujte svůj vícekanálový software pro prodej vstupenek s aplikacemi, které denně používáte. Máme k dispozici více než 150 integrací prostřednictvím zásuvných modulů.
Lepší dosah

Rozšiřte svůj dosah a zlepšete svou podporu

Volání je stále jedním z nejoblíbenějších způsobů, jak se spojit s asistenčními službami, a proto je volání jedním z nejrychlejších způsobů, jak uspokojit vaše zákazníky. Získejte jeden z nejoblíbenějších kanálů komunikace se zákazníky a oslovte více zákazníků.
  • Získejte oblíbený komunikační kanál pro zákazníky pro svůj help desk
  • Oslovte více zákazníků, vyřešte více problémů a zvyšte návratnost investic
Chart

50 %

všech zákazníků volá Polovina vašich zákazníků možná čeká na možnost zavolat vám místo zasílání e-mailů. I několik telefonních linek může zvýšit spokojenost zákazníků.
Kvalita podpory

Poskytujte kvalitní zákaznickou podporu

Řešte problémy na osobní úrovni pomocí skutečné konverzace a porozumění. Hovory vám pomohou jednat se zákazníky na jiné úrovni a zároveň vám umožní vyhnout se zdlouhavým konverzacím prostřednictvím e-mailů. Využít můžete také videohovory.
  • Řešení časově náročných problémů osobně po telefonu.
  • Přidání videohovorů a volat se zákazníky tváří v tvář
Chart

70 %

Průměrná míra vyřešení Výzkumy ukazují, že hovory jsou jedním z nejspolehlivějších kanálů pro řešení problémů. Upgradujte svou sadu nástrojů pro časově citlivé problémy nebo hovory s důležitými klienty.

Ušetřete vícena softwaru pro call centrum

Pořiďte si cloudový software call centra, který vám přinese největší hodnotu. Porovnejte si funkce a ceny za uživatele za měsíc pomocí cenové kalkulačky.
Medal

Začněte používat LiveAgent hned teď!

Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 14denní zkušební verzí

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována   &nbsp   
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit

Přes 60 poskytovatelů VoIP integrací
se službou LiveAgent.

Integrace, automatizace, inovace
LiveAgent VoIP providers

Zůstaňte v bezpečí se softwarem call centra LiveAgent

Software call centra společnosti LiveAgent je v souladu s nařízením GDPR, je šifrovaný protokolem HTTPS a úspěšně prošel ověřovacím auditem rozhraní API Google OAuth.

Ochrana produktu

Náš cloudový software voip call centra běží na zabezpečeném připojení pomocí protokolu HTTPS. Veškerá komunikace mezi vaším prohlížečem a cloudovým kontaktním centrem je šifrovaná, včetně live chatů, hovorů v call centru a e-mailové komunikace.

Zabezpečení datového centra

Servery LiveAgent jsou hostovány v zařízeních splňujících požadavky Tier III+ nebo IV nebo PCI DSS, SSAE-16 nebo ISO 27001. Naše datová centra se nacházejí v zabezpečeném perimetru s víceúrovňovými bezpečnostními zónami, nepřetržitou ostrahou, kamerovým dohledem, vícefaktorovou identifikací a dalšími funkcemi.
Web icon

Zabezpečení sítě

Naše síť je chráněna redundantními firewally, nejlepší technologií směrovačů ve své třídě, zabezpečeným přenosem HTTPS přes veřejné sítě a technologiemi pro detekci a/nebo prevenci narušení sítě (IDS/IPS), které monitorují a/nebo blokují škodlivý provoz a síťové útoky.

Poskytování podpory na všech důležitých
zákaznických kanálech.

Naše připravené integrace vám pomohou dostat se do sociálních sítí a poskytnout personalizované zákaznické zkušenosti na důležitých sociálních kanálech. Náš ticketovací systém podporuje bezproblémovou integraci s vašimi službami Facebook, Instagram a Twitter. Díky naší integraci se službou Viber můžete zvládnout i textovou komunikaci.
Zajistěte výjimečnou zákaznickou zkušenost s naším živým chatem. Je to jeden z nejrychlejších dostupných widgetů pro chat v reálném čase, který lze snadno integrovat do vašich webových stránek. Budujte smysluplné vztahy se zákazníky a proměňte návštěvníky webu v zákazníky. Náš chat vám pomůže zkrátit dobu vyřizování a stane se cenným nástrojem v pracovním prostoru každého agenta.
Obohaťte své kontaktní centrum o komplexní znalostní databázi. Snadno vytvářejte užitečné články, informační sekce a návody typu “udělej si sám” pro zákazníky, kteří raději hledají řešení na vlastní pěst. Poskytněte odpovědi na běžné otázky pomocí často kladených otázek nebo vytvořte fóra, kde se lidé mohou spojit s agenty nebo jinými zákazníky a získat podporu.
Díky nejmodernějšímu systému ticketingu můžete snadno zvládat operace zákaznického servisu. Všechny digitální kanály jsou propojeny, takže můžete snadno sledovat všechny konverzace se zákazníky na jednom místě. Pomocí značek můžete udržovat lístky v pořádku, zanechávat poznámky pro sebe nebo jiné agenty a vytvářet oddělení odpovědná za konkrétní dotazy.
Ohlasy

Získejte LiveAgent a připojte se k 7000 spokojených klientů

  • Roman Bosch
    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
    Hendrik Henze HEWO Internetový marketing
  • Razvan Sava
    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
    Razvan Sava Webmaster nabídky
  • Taras Baca
    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
    Rustem Gimaev Jazykové konzultační centrum Antalya
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
    David Chandler Volterman

Často kladené dotazy

[nicefaqtitle1="Co je to software call centra? "question1="Co je to software call centra? "answer1="Software call centra je řešení, které pomáhá firmám spravovat příchozí telefonní hovory od zákazníků. Může mít množství funkcí, jako je centralizace telefonních hovorů z pevných linek nebo webových stránek, inteligentní směrování, automatické vytáčení nebo dokonce nahrávání hovorů. Software call centra by měl také pomáhat agentům call centra s přístupem k důležitým informacím o zákaznících, jako je historie objednávek, kontaktní informace a předchozí tikety. "title2="Jak funguje software call centra? "question2="Jak funguje software call centra? "answer2="Software call centra funguje tak, že centralizuje a směruje hovory z pevných linek nebo webových stránek do vašeho softwaru. Pokud zákazník zavolá, software prohledá svou databázi zákazníků a zjistí, zda o volajícím nemá nějaké předchozí informace. K těmto informacím pak přistupuje agent a před zvednutím hovoru je zkontroluje. Hovor je mezitím zařazen do fronty. Po přijetí hovoru se hovory nahrávají pro účely školení a kvality. "title3="Co je IVR v prostředí call centra? "question3="Co je IVR v prostředí call centra? "answer3="IVR je technologie interaktivní hlasové odezvy. IVR umožňuje počítačům komunikovat s lidmi pomocí hlasových příkazů nebo tónů z klávesnice. IVR se v prostředí call centra používá k přesměrování hovorů na příslušné agenty nebo oddělení. IVR lze také použít k získání informací o účtu nebo k poskytnutí zpětné vazby. Proto je pro podniky skvělým řešením. "title4="Jaká je funkce call centra? "question4="Jaká je funkce call centra? "answer4="Hlavní funkcí call centra je umožnit zákazníkům volat do podniků s jakýmikoli otázkami týkajícími se produktů, zásad, vrácení zboží, funkčnosti, řešení problémů nebo zpětné vazby. "title5="Kolik stojí software pro call centra? "question5="Kolik stojí software pro call centra? "answer5="Cena závisí na kvalitě zvoleného softwaru. LiveAgent je komplexní řešení helpdesku, které zahrnuje také call centrum. Cena se odvíjí od toho, kolik agentů vaše společnost měsíčně potřebuje. Naše předplatné All-inclusive obsahuje call centrum s plnou výbavou, které stojí 39 dolarů měsíčně na jednoho agenta. "title6="Jaké jsou výhody softwaru call centra? "question6="Jaké jsou výhody softwaru call centra? "answer6="Mezi výhody softwaru call centra patří lepší efektivita agentů, zapojení zákazníků, zákaznická zkušenost a zvýšení prodeje. "title7="Jaké jsou výhody softwaru LiveAgent "question7="Jaké jsou výhody používání softwaru LiveAgent místo jiných help desků?"]

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo