Live chat software

Pozvedněte zapojení zákazníků na vyšší level díky LiveAgentu

  • ✓ Žádné vstupní poplatky
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty
  • ✓ Ukončení možné kdykoli
Využíváno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Ahoj, jsem Martin, jak Vám mohu pomoct?

Ráda bych zjistila stav mé objednávky

Žádný problém, napište mi číslo objednávky.

Číslo objednávky je GQ34566

Live chat software pro okamžité spojení

Poskytujte skvělou zákaznickou zkušenost s platformou live chatu od společnosti LiveAgent. Získejte přístup k rychlému widgetu live chatu a pokročilým funkcím, které vám usnadní jakoukoli interakci se zákazníkem. Proměňte návštěvníky webových stránek v zákazníky a řešte dotazy zákazníků pomocí podpory v reálném čase. Zlepšete zapojení zákazníků pomocí jediné chatovací aplikace. Ušetřete čas a soustřeďte se na to, co je důležité, s platformou pro zákaznický servis LiveAgent.

  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software

Chat software

Co je live chat software?

  • Live chat software je součástí softwaru pro zákaznickou podporu, který umožňuje agentům zákaznického servisu poskytovat zákazníkům podporu v reálném čase. Widget live chatu lze snadno umístit na vaše webové stránky. Zlepšete zážitek z konverzace a zvyšte míru udržení zákazníků v online obchodech. Získejte přístup k jednomu z nejvýkonnějších řešení chatu a poskytněte zákazníkům úžasnou zkušenost.
  • Zvýšená míra udržení zákazníků a jejich zapojení
  • Možnosti přizpůsobení dle značky a výkonná automatizace
LiveAgent chat capabilities - mockup

Možnosti chatu

Jaký druh live chat softwaru
LiveAgent nabízí?

LiveAgent nabízí nejmodernější chatovací nástroj. Je vybaven prémiovými funkcemi, které pomáhají týmům zákaznické podpory poskytovat skvělý zážitek z chatu. Mezi klíčové funkce patří inteligentní směrování chatu, proaktivní pozvánky na chat, sledování návštěvníků a další. Vícejazyčný chatovací widget LiveAgent je jedním z nejrychlejších na trhu.

Výhody softwaru pro chat podporu

  • Spolehlivý a rychlý chat s řadou funkcí
  • Přístup k neomezené historii chatu a historii tiketů
  • Možnosti analýzy chatu a funkce sledování
  • Proaktivní pozvánky na chat s možnostmi vlastního designu

Pomozte svému týmu podpory tím správným live chat softwarem

Získejte úžasnou uživatelskou zkušenost pro každého chatovacího agenta a poskytněte skvělý zážitek v konverzacích se zákazníky. Naše pokročilé funkce mohou pomoci zástupcům zákaznické podpory zvládnout stovky konverzací každý den. Podívejte se, co vaši agenti help desk dostanou na jediné platformě.

Zvyšte produktivitu agentů pomocí:

  • Specializované a spolehlivé řešení chatu
  • Klíčové funkce, které vás podporují
  • Desítky integrací
LiveAgent support team view - mockup

LiveAgent přesahuje rámec běžného live chat softwaru

LiveAgent je mnohem víc než pouhý poskytovatel live chatu. Objevte naši platformu zákaznického servisu, která zvládne všechny důležité komunikační kanály. Zjistěte více o základních funkcích a podívejte se, jak fungují.

Automatické zprávy

Upoutejte pozornost proaktivními zprávami, které vyzývají návštěvníky webu k chatu s pracovníkem péče o zákazníky. Přizpůsobte si zprávy a vytvořte personalizované prostředí ideální pro účel vašich webových stránek. Proaktivní pozvánky na chat jsou výkonnou funkcí, která může z návštěvníků webu udělat platící zákazníky.

  • Pozvěte zákazníky k chatu pomocí automatických zpráv
  • Proměňte návštěvníky webu v zákazníky pomocí chatu
LiveAgent's proactive chat invitations feature
Website monitoring chat overview - LiveAgent mockup

Monitorování návštěvníků

Sledujte návštěvníky webu a zjistěte, kde tráví svůj čas. Přehled chatu vám ukáže počet návštěvníků webu, aktivních agentů a každý probíhající chat. Pomocí sledování webových stránek můžete určit oblíbené URL adresy. Pokud chcete potenciálním zákazníkům pomoci na jejich cestě, pošlete jim zprávu v chatu.

  • Sledujte všechny návštěvníky webových stránek a probíhající chaty
  • Určete oblíbené stránky a interagujte s návštěvníky

Další informace o sledování návštěvníků webu

Zprávy sneak-peeks

Připravte si odpovědi dříve, než vám zákazník pošle zprávu. Zobrazení psaní v reálném čase může ukázat, co vaši zákazníci píší, než stisknou tlačítko pro odeslání. Tuto výkonnou funkci můžete využít k rychlejší přípravě odpovědí nebo k rychlému průzkumu témat a zákazníků. Poskytujte zákaznickou podporu s bezkonkurenční rychlostí.

  • Náhled zpráv zákazníka před jejich odesláním
  • Připravte si odpověď rychleji a zkraťte dobu řešení
Real-time typing feature in LiveAgent
LiveAgent multilangual chat widget - mockup

Jazykové možnosti

LiveAgent umí mluvit vaším jazykem a jazykem vašich zákazníků. Můžete si vybrat z více než 40 jazyků, které vám pomohou poskytovat podporu v různých zemích. Přizpůsobte si okna chatu a vyberte jejich primární jazyk. Pokud poskytujete podporu ve více oblastech, můžete nastavit každý chat widget s různými jazykovými možnostmi.

  • Zvolte si z více než 40 jazykových možností pro okno chatu
  • Vytvořte chat widgety v různých jazycích pro různé účely

Další informace o vícejazyčném widgetu chatu

Výhody live chatu a jak jej využívat

00:00/05:51

Benefits of Live Chat and How to Use It | Live Agent05:52Youtube video: Benefits of Live Chat and How to Use It
Live Agent

Flexibilní chat

Snadná integrace naší funkce chatu

Live chat software obsahuje live chat widget, který si můžete přizpůsobit a umístit na své webové stránky pomocí několika řádků vygenerovaného kódu. Nastavení přizpůsobení chat widgetu vám umožní změnit jeho vzhled, nastavit vlastní značku nebo vytvořit formulář před chatem pro shromažďování kontaktních údajů. Zákazníci mohou na widget kliknout při prohlížení webových stránek a spojit se s agentem zákaznické podpory. Agent chatu může odpovídat také z mobilní aplikace dostupné pro Android a iOS.

Jak může live chat software pomoct
vaší společnosti?

Chatové konverzace mohou vašemu kontaktnímu centru pomoci zlepšit prodejní proces a posílit vaše online podnikání.

Ušetřete více

Nejrychlejší chatovací widget od společnosti LiveAgent vám pomůže spolehlivě a rychle vyřešit problémy. Ušetřete na ceně podpory za agenta měsíčně a vyřešte větší objem chatu za kratší dobu.

  • Ušetřete náklady na agenta za měsíc díky správnému cenovému plánu
  • Obsloužíte více zákazníků díky rychlejšímu chatovacímu oknu
Chart

17 – 30%

Snížení nákladů

Použití chatu jako platformy pro komunikaci je levnější než hovory a rychlejší než e-maily. Zažijte snížení nákladů s LiveAgentem.

Vydělávejte více

Pomozte svým zákazníkům při rozhodování o nákupu a doporučte jim lepší produkty. Proměňte více návštěvníků webových stránek v platící zákazníky. Zvyšte konverze pomocí jednoduchého chatovacího okna na svých webových stránkách.

  • Posilte svůj prodejní tým pomocí online chatu a zvyšte prodeje
  • Pomáhejte zákazníkům při rozhodování o nákupu a poskytujte okamžité odpovědi
Chart

20%

Zvýšení míry konverze

Zvyšte míru konverze a vydělávejte více pomocí dobré strategie chatu. Naše chatovací aplikace vám pomůže přeměnit návštěvníky na zákazníky a zvýšit návratnost investic.

Uspokojte zákazníky

Zlepšete loajalitu zákazníků a použijte nejrychlejší chatovací widget, který pomůže vašim zákazníkům. Snižte počet opuštěných košíků pomocí užitečných funkcí a zůstaňte dostupní pro návštěvníky webových stránek kdykoli, když si je prohlížejí.

  • Zlepšete celkovou spokojenost a pocit štěstí u zákazníků
  • Snižte počet opuštěných košíků a přeměňte návštěvníky na zákazníky
Chart

73%

Vyšší míra spokojenosti

Poskytněte zákazníkům personalizované konverzace. Náš plně vybavený software pro live chat vám pomůže se spokojeností zákazníků a skvělými zkušenostmi s agenty.

Ušetřete více na live chatu

Vyberte si skvělý software s možností chatu za správnou cenu. Ušetřete peníze s naší cenovou kalkulačkou a získejte
nejlepší hodnotu pro funkci chatu.

Medal

Začněte používat LiveAgent hned teď!

Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 14denní zkušební verzí

  • ✓ Žádné poplatky za nastavení
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty
  • ✓ Ukončení možné kdykoli

Reference

Získejte LiveAgent a připojte se k 7000 spokojených klientů

  • Roman Bosch
    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
    Hendrik Henze HEWO Internetový marketing
  • Razvan Sava
    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
    Razvan Sava Webmaster nabídky
  • Taras Baca
    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
    Rustem Gimaev Jazykové konzultační centrum Antalya
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
    David Chandler Volterman

Nejlepší cena

Dostupné ceny

LiveAgent nabízí nejlepší poměr ceny a výkonu ve světě live chat softwaru.

14denní zkušební verze
Není vyžadována žádná kreditní karta
a mnoho dalších
$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Kompletní průvodce nejlepším softwarem pro live chat

Nyní, když máte stručnou představu o tom, proč může být pro vaši společnost užitečný software pro live chat, pojďme se ponořit hlouběji a zjistit, jak můžete využít sílu tohoto neuvěřitelného nástroje.

Co je software pro live chat?

Jedná se o online chatovací software, který vám umožní spojit se s vašimi zákazníky v reálném čase odkudkoli. Software pro live chat nejen umožňuje vašim klientům vás kontaktovat rychle a bez námahy, ale také vám poskytuje konkurenční výhodu a umožňuje vám vytvářet dlouhodobé dojmy na vaše zákazníky.

Typy softwaru pro live chat

Zdaleka nejoblíbenější a nejrozšířenější je software pro živý chat pouze s textem. Tento typ živého zákaznického chatu poskytuje příležitostné chatování připomínající aplikace pro zasílání zpráv, jako je Facebook messenger.

Mezi další typy softwaru pro živý chat patří řešení pro video a hlas. Obvykle nejsou nejoblíbenějším způsobem, jak zákazníci kontaktovat vaši firmu, ale mohou být užitečné při řešení složitějších problémů, které vyžadují podrobné vysvětlení nebo video ukázky.

Je důležité si uvědomit, že mnoho aplikací pro živý chat pouze s textem umožňuje uživatelům hlasový chat nebo videochat.

Vlastnosti softwaru pro live chat

Jaké jsou některé z hlavních vlastností a funkcí takového řešení chatu? Pojďme se rychle podívat na některé funkce, které mohou být nejužitečnější.

  • Proaktivní zpráva – Je to malé vyskakovací okno, které zahájí interakci s návštěvníky vašeho webu. Je to výkonný nástroj pro vytváření přitažlivé zákaznické zkušenosti hned od začátku.
  • Předpřipravené odpovědi – Odeslání předem nakonfigurované předpřipravené odpovědi šetří čas chatovacímu agentovi i zákazníkovi.
  • Sledování návštěvníků – Tato funkce chatu vám umožňuje získat hlubší přehled o chování vašich zákazníků, když se pohybují po prodejní cestě.
  • Směrování chatu – Online chaty mohou být směrovány k volným agentům, jakmile přijdou, nebo mohou být směrovány na základě oddělení, dovedností atd. To zajistí, že váš tým zákaznické podpory nebude zahlcen ani v těch nejrušnějších dnech.
  • Zobrazení psaní v reálném čase – Možnost nahlédnout do zprávy, než ji zákazník odešle, vám umožní zvýšit přesnost a rychlost odezvy.
  • Formulář před chatem – Vytvořte vlastní formulář, který vám umožní předem shromáždit informace o návštěvnících.
  • Mobilní optimalizace – V dnešní době jsou mobilní zařízení humbukem a schopnost poskytovat rychlou a dostupnou podporu zvyšuje loajalitu zákazníků.
  • Možnosti přizpůsobení – Widget živého chatu můžete upravit podle designu svého webu, aby lépe reprezentoval vaši značku.
  • Reporting a analytika – Můžete studovat velké množství dat, jako je historie chatu, výkon agentů, podrobnosti o návštěvnících, průměrný čas strávený na chatech atd.
  • Chatboti – Jedná se o typ softwaru, který simuluje lidské interakce a odpovídá na jednoduché dotazy zákazníků. Můžete dokonce implementovat chatbota s umělou inteligencí, který může lépe pomáhat vašim klientům pomocí zpracování přirozeného jazyka.

Výhody softwaru pro live chat

Použití aplikace pro živý chat může výrazně zlepšit výkonnost vaší firmy a zároveň udržet vaše zákazníky spokojené a zapojené.

Proč se nepodíváme na nejvýznamnější výhody, které může služba živého chatu přinést vašemu podnikání?

1. Zákaznická zkušenost – Návštěvníci vašeho webu mohou mít vysoce personalizované prostředí a zároveň si posílat zprávy tam a zpět se zástupcem podpory. Společnosti se zdají být autentičtější a přístupnější, když mluví se zákazníky v reálném čase prostřednictvím systému živého chatu.

2. 24/7 zákaznická podpora – Návštěvníci webu mohou odeslat chatovou zprávu, i když žádný z agentů není online. Svůj živý chat můžete nakonfigurovat tak, aby je přesměroval na základnu znalostí nebo na samoobslužnou službu.

3. Zvýšený počet konverzí na webu – Váš prodejní tým může prezentovat vaše produkty a služby potenciálním zákazníkům tam a tam a zároveň vést uvolněnou, ale profesionální konverzaci v reálném čase.

4. Přístupné a poutavé – Zákazníci nemusí trávit čas hledáním vašich kontaktních údajů. Mohou jednoduše zadat své otázky do živého chatu a okamžitě získat pomoc. Kromě toho můžete mít vícejazyčný chatovací widget, který zákazníkům umožní komunikovat v jejich rodných jazycích.

5. Buduje vztahy – Agenti mohou sledovat tón hlasu zákazníků, aby se mohli přizpůsobit situaci. Mohou předvést více své osobnosti a budovat důvěryhodné a užitečné vztahy.

6. Zvyšuje produktivitu – Zatímco jeden agent může vyřídit pouze jeden telefonní hovor najednou, může snadno chatovat s více návštěvníky webu. V kombinaci s pokročilými funkcemi, jako jsou předpřipravené zprávy nebo automatizace chatu, můžete dále zefektivnit pracovní postup svého kontaktního centra.

7. Zvýšené rozlišení prvního kontaktu – Zástupce zákaznického servisu může rychle odpovědět na otázky nových i vracejících se uživatelů. Není potřeba mít dlouhá e-mailová vlákna, když klienti mohou na své dotazy odpovědět okamžitě.

8. Sbíraní dat – Sklízení obrovského množství dat vám umožňuje přijímat kvalifikovanější rozhodnutí o vašich produktech a službách, stejně jako o vašem prodeji a marketingové strategie.

9. Nízké náklady – Implementace spolehlivé služby živého chatu je mnohem levnější než zřízení call centra.

10. Je oblíbený u vašeho zákazníka – Více než 81 % zákazníků je spokojeno s řešením živého chatu.

Cena softwaru pro live chat pro web

Obecně je obtížné určit průměrnou cenu softwaru pro live chat. Velmi záleží na mnoha faktorech, jako je to, zda se jedná o službu založenou na předplatném, cenový model konkrétního řešení, kolik funkcí zahrnuje atd.
Můžeme však dojít k závěru, že obecně můžete zaplatit cokoliv mezi 16 $ – 150 $ na agenta měsíčně.

Cenové modely softwaru pro live chat

Zde jsou některé příklady různých cenových modelů, které lze použít na software pro chatování na webu.

  • Za tiket– platíte za každý incident (vstupenku), která se vygeneruje, když vás zákazník kontaktuje prostřednictvím živého chatu
  • Za licenci– tento model účtuje předplatiteli za každého uživatele softwaru
  • Za zařízení – platíte podle připojených zařízení
  • Za agenta – platíte za každého agenta, který službu využívá
  • Za modul – budou vám účtovány poplatky na základě konkrétního modulu, který používáte

Jak si vybrat nejlepší software pro live chat

V první řadě si napište, k čemu chcete software pro live chat používat. Bude to váš primární způsob komunikace se zákazníky? Bude hybnou silou uzavírání obchodních obchodů? Ujistěte se, že je křišťálově jasné, co bude hlavním případem použití softwarového řešení pro živý chat, které přijmete. Poté se musíte rozhodnout, která možnost nejlépe vyhovuje velikosti vašeho podnikání a zda ji lze integrovat do vašich dalších podnikových aplikací. Nezapomeňte také zkontrolovat omezení nebo funkce, které software pro živý chat nepodporuje.

Zde jsou některé ze strategií, které vám pomohou rozhodnout, která možnost online chatu nejlépe vyhovuje vašim potřebám.

Podpora

Napadá mě jedna častá otázka. Budete schopni oslovit pomoc, když ji budete potřebovat? Mít spolehlivý kanál podpory je zásadní pro to, aby byl váš živý chat pozitivní. S technologií se věci mohou vydat na jih opravdu rychle a je důležité, abyste měli pomocnou ruku, kdykoli ji budete potřebovat.

Možnost škálování nahoru/dolů

Jak vaše firma roste, bude s ní nevyhnutelně růst i objem chatů. Musíte použít softwarové řešení pro live chat, které můžete škálovat nahoru nebo dolů podle potřeb vašeho kontaktního centra.

Softwarová omezení

Některé softwarové možnosti neumožňují mnoho přizpůsobení, některé vám neumožňují mít pokročilé funkce, jako je neomezená historie chatu, štítky chatu nebo Sdílení souborů. Je na vás, abyste se rozhodli, kde jste ochotni snášet nějaké nepříjemnosti.

Možnosti spolupráce

Kolik zkušeností ze spolupráce může váš tým získat? Mohou mezi sebou přenášet online chaty, sdílet soubory, přidávat štítky viditelné pro jejich spolupracovníky a bezproblémově spolu komunikovat? To jsou důležité otázky, které si musíte položit při výběru softwaru pro live chat pro vás a váš tým.

Integrace

Nemůžeme dostatečně zdůraznit, jak důležité je, aby řešení, které se rozhodnete použít, mělo značné množství integrací. Nejen, že maximalizuje hodnotu vašeho nákupu, ale také zajistí, že vaši zákazníci budou mít sjednocené prostředí napříč více platformami.

Top 15 poskytovatelů softwaru pro live chat

1. LiveAgent

LiveAgent Live Chat software homepage

Nejlepší software pro live chat pro malé & středně velké podniky v oblasti eCommerce, Saas atd., které berou orientaci na zákazníka vážně.

LiveAgent je webové řešení, které poskytuje rychlý a spolehlivý widget pro živý chat s několika pokročilé funkce. Navíc si jej můžete přizpůsobit tak, aby dokonale odpovídal vaší značce. Toto řešení vám umožní snadno proměnit návštěvníky webu v platící zákazníky a poskytnout jim vynikající zákaznický servis.

Klíčové vlastnosti:

  • Proaktivní chat
  • Směrování chatu
  • Neomezená historie
  • Přizpůsobitelný chatovací widget
  • Možnosti automatizace
  • Zobrazení psaní v reálném čase
  • Přehledy a analýzy
  • Samoobslužný portál & znalostní báze

Výhody:

  • Intuitivní nastavení a používání
  • Rychlý a spolehlivý widget živého chatu
  • 150+ integrací

Nevýhody:

  • Nelze se přihlásit do dvou prohlížečů pomocí jednoho účtu současně
  • Technická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, ale nachází se v EU
  • Velké množství funkcí znamená trochu křivky učení

Zákazníci LiveAgent

Mezi nejznámější zákazníky tohoto softwaru patří průmysloví giganti jako Forbes, Airbus, Nascar, eSky a Slido.

Cena

LiveAgent je jedno z mála softwarových řešení, které nabízí zcela bezplatnou verzi. Pokud však chcete využít jeho plný potenciál a využívat jeho další funkce, včetně živého chatu, můžete si vybrat z následujících cenových možností: 15 $, 29 $ a 49 $ měsíčně na agenta.

Můžete však vyzkoušet 14denní bezplatnou zkušební verzi, než se zavážete k některému z plánů, abyste si mohli udělat představu o tom, co získáte.

Podrobné srovnání LiveAgent s jiným softwarem pro live chat

2. Front

Front Live Chat software homepage

Nejlepší software pro live chat pro rostoucí firmy zaměřené na zákazníky, které chtějí budovat silné vztahy se svými klienty.

Front je skvělá volba pro firmy, které chtějí zefektivnit svou obchodní komunikaci. Front nabízí živý webový chat, který lze spravovat přímo z vaší schránky. Kromě toho může váš tým zůstat nad svými každodenními úkoly díky funkci týmového chatu Front pro bezproblémovou spolupráci.

Klíčové vlastnosti:

  • Týmový chat pro spolupráci
  • Videochat
  • Předpřipravené zprávy
  • Samoobslužný portál
  • Směrování chatu
  • Sdílení souborů

Výhody:

  • Centralizovaná komunikace
  • Plně vybavené mobilní aplikace
  • Možnosti automatizace

Nevýhody:

  • Chybí komplexní znalostní základna
  • Omezené jazykové možnosti
  • Pomalší rozhraní

Zákazníci Front

Mezi dobře známé zákazníky, kteří používají software Front, patří Fundraise Up, Hootsuite a Bubble.

Cena

Front nabízí svým zákazníkům tři cenové možnosti. Patří mezi ně opce 19 $, 49 $ a 99 $. Ty jsou vypláceny měsíčně na základě počtu uživatelů, kteří s nimi pracují. Nabízejí také bezplatnou 14denní zkušební verzi, takže se můžete dozvědět něco málo o tomto výkonném softwaru, než se rozhodnete předplatit některý z placených plánů.

Porovnání LiveAgent a Front

3. Podium

Podium Live Chat software homepage

Nejlepší software pro live chat pro místní firmy, které mají jak online přítomnost, tak kamenné obchody.

Podium nabízí výkonné řešení Podium Webchat, které vám může pomoci generovat až 11x více příchozích potenciálních zákazníků. Můžete shromažďovat informace o potenciálních zákaznících ještě předtím, než začnou chatovat, aby váš tým mohl poskytnout nejlepší možnou zákaznickou zkušenost.

Klíčové vlastnosti:

  • Směrování chatu
  • Sdílení souborů
  • Přehledy & statistiky
  • Komplexní řídicí panel

Výhody:

  • Vícekanálová komunikace
  • Snadné použití
  • Snadná a pohodlná telefonní aplikace

Nevýhody:

  • Je obtížné komunikovat se zákaznickou podporou
  • Na straně drahých
  • Žádné možnosti hromadného zasílání zpráv

Zákazníci Podium

Mezi zákazníky Podium patří Lunchbox., America’s Car-Mart a Bruce Titus Auto Group.

Cena

Podium nabízí tři cenové možnosti, ze kterých si můžete vybrat. První začíná na 289 USD, druhý stojí 449 USD a poslední je 649 USD. Můžete si také vyzkoušet Podium a vyzkoušet si to na vlastní kůži pomocí 14denní bezplatné zkušební verze.

4. Zendesk

Zendesk Live Chat software homepage

Nejlepší software pro live chat pro menší nebo středně velké podniky s vizí růstu.

Zendesk poskytuje možnost živého chatu, který nejen potěší zákazníky, ale také zefektivní pracovní postupy vašich agentů a zlepší jejich zapojení. Zendesk nabízí nástroj pro živý chat, který může posunout míru spokojenosti vašich zákazníků na další úroveň.

Klíčové vlastnosti:

  • Proaktivní chat
  • Směrování chatu
  • Formulář offline
  • Přizpůsobení značky
  • Předpřipravené odpovědi
  • Metriky výkonu

Výhody:

  • Jednoduché nastavení a použití
  • Více než 100 integrací třetích stran
  • Rozsáhlá znalostní báze a samoobslužné možnosti

Nevýhody:

  • Nemálo možností spolupráce
  • Je obtížné komunikovat se zákaznickou podporou
  • Občasné problémy s nahráváním a exportem dat

Zákazníci společnosti Zendesk

Mezi zákazníky, kteří používají softwarová řešení Zendesk, můžete najít firmy jako BaubleBar, 99designs a Modsy.

Cena

Můžete začít s možností podpory, která stojí 19 USD na agenta měsíčně. Pokud byste chtěli získat přístup k dalším funkcím, včetně softwaru pro živý chat, můžete si předplatit cenu sady, která začíná na 49 USD. Pokud si chcete Zendesk vyzkoušet sami, můžete se přihlásit k jeho 30denní bezplatné zkušební verzi.

Srovnání LiveAgent vs Zendesk

5. Zoho Desk

Zoho Desk Live Chat software homepage

Nejlepší software pro live chat pro větší společnosti zaměřené na zákazníky s velkým objemem zákaznických interakcí.

Pro vaše zákazníky není nic jednoduššího, než vás kontaktovat pomocí chatovacích widgetů Zoho Desk, které lze vložit.

Klíčové vlastnosti:

  • Chatbot
  • Proaktivní chat
  • Směrování chatu
  • Možnosti automatizace
  • Hodnocení spokojenosti zákazníků
  • Předpřipravené odpovědi

Výhody:

  • Vlastní panel
  • Jednoduchá integrace CRM
  • Snadné nastavení a přizpůsobení

Nevýhody:

  • Složité škálování
  • Uživatelské rozhraní může být občas trochu matoucí
  • Žádná upozornění při předávání lístků mezi agenty

Zákazníci Zoho Desk

Mezi spokojené zákazníky, kteří používají Zoho Desk, patří Daimler, Lycamobile a McAfee.

Ceny

Zoho Desk zahrnuje ve svém cenovém plánu bezplatnou možnost. Pro pokročilejší funkce si můžete vybrat ze tří úrovní sestávajících z 14 USD, 23 USD a 40 USD na agenta měsíčně. Funkce živého chatu je k dispozici za cenu 40 $.

Můžete si také předplatit bezplatnou 15denní zkušební verzi a sami si ji vyzkoušet.

Porovnání LiveAgent a Zoho Desk

6. Freshdesk

Freshdesk Live Chat software homepage

Nejlepší software pro live chat pro podniky všech velikostí, které se snaží svým zákazníkům poskytovat příjemné zážitky.

Freshdesk Messaging (dříve známý jako Freshchat) usnadňuje komunikaci se zákazníky pomocí automatizace a robotů s umělou inteligencí. Software Freshdesk je úžasný obchodní nástroj, kterému důvěřuje více než 50 000 zákazníků.

Klíčová vlastnost:

  • Jedna pohodlná doručená pošta
  • Různé aplikace pro zasílání zpráv (Facebook messenger, iMessage atd.)
  • Sdílení souborů
  • Směrování chatu
  • Samoobslužný portál

Výhody:

  • Možnosti automatizace
  • Spolehlivá nepřetržitá zákaznická podpora
  • Snadná navigace v uživatelském rozhraní

Nevýhody:

  • Při přestupu mezi týmy se mohou vstupenky ztratit
  • Funkce chybí v univerzální doručené poště
  • Konfigurovat pravidla automatizace je obtížné

Zákazníci Freshdesku

Mezi podniky, které používají software Freshdesk, můžete najít Blue Nile, Travix a Klarna.

Ceny

K základním funkcím Freshdesku máte přístup pomocí jejich bezplatného základního plánu. Chcete-li však plně využít tento výkonný software, můžete se zaregistrovat za 15, 39 nebo 49 USD měsíčně na agenta. Než se rozhodnete využít některou z placených možností, můžete Freshdesk vyzkoušet během 21denní bezplatné zkušební verze.

Porovnání LiveAgent a Freshdesk

7. Tidio

Tidio Live Chat software homepage

Nejlepší software pro live chat pro menší podniky, které chtějí mít veškerou svou komunikaci na jednom místě.

Tidio nabízí živý chat a chatboty v jednom pohodlném nástroji. Můžete se připojit k různým webům pomocí vyhrazených pluginů bez nutnosti kódování.

Klíčové vlastnosti:

  • Chatbot
  • AI/strojové učení
  • Proaktivní chat
  • Formulář offline
  • Integrace třetích stran
  • Automatické směrování

Výhody:

  • Spolehlivá zákaznická podpora
  • Snadno použitelné rozhraní
  • Přizpůsobitelné branding

Nevýhody:

  • Omezené možnosti exportu
  • Pomalejší upozornění, když přijde nová konverzace
  • Omezené alternativy jazykové pomoci

Zákazníci společnosti Tidio

Tidio používá celá řada společností včetně Reputation, L’Occitane en Provence a LoginRadius.

Cena

Tidio umožňuje svým zákazníkům používat základní funkce včetně živého chatu zcela zdarma. Pro ty, kteří chtějí ze softwarového řešení získat více, mají k dispozici cenový plán zahrnující 32,50 EUR, 65,83 EUR nebo 332,50 EUR placených ročně. Můžete také využít 7denní bezplatnou zkušební verzi, abyste získali představu o tom, co může tento software pro živý chat přinést vaší firmě.

Porovnání LiveAgent a Tidio

8. HubSpot Service Hub

Hubspot Service Hub Live Chat software homepage

Nejlepší software pro živý chat pro rostoucí podniky, které se snaží vybudovat advokacii a poskytnout vynikající zákaznickou zkušenost.

HubSpot Service Hub nabízí softwarové řešení pro živý chat, které zefektivňuje vaše interakce v živém chatu pomocí doručené konverzace, kde můžete plánovat následné konverzace, plánovat schůzky a hovory atd.

Klíčové vlastnosti:

  • Integrace s HubSpot CRM
  • Protokolování historie chatu
  • Omnikanálové zprávy
  • Směrování chatu
  • Chatboti
  • Rozsáhlá znalostní báze

Výhody:

  • Snadné použití
  • Možnosti automatizace a směrování vstupenek
  • Obsáhlé možnosti přehledů

Nevýhody:

  • Bezplatný plán postrádá přístup k technické podpoře
  • Omezená funkčnost vstupenek
  • Na dražší straně

Zákazníci HubSpot Service Hub

Mezi klienty, kteří používají produkty HubSpot Service Hub, můžete najít firmy jako GoFundMe, Frontify a SoundCloud.

Cena

Chcete-li zažít malou část tohoto robustního softwarového řešení, můžete se zdarma zaregistrovat. Můžete si však předplatit placený software HubSpot Service Hub za 45 $, 450 $ nebo 1200 $ měsíčně. Pokud si to chcete vyzkoušet, aniž byste se museli zavázat k placenému prémiovému tarifu, můžete využít 14denní bezplatnou zkušební verzi.

Porovnání LiveAgent a HubSpot Service Hub

9. tawk.to

tawk to Live Chat software homepage

Nejlepší software pro live chat pro firmy, které chtějí svým zákazníkům přinést dostupné komunikační nástroje.

Tawk.to je přeložena do více než 45 jazyků a je skvělou volbou pro všechny, kteří chtějí potěšit zákazníky po celém světě. S tímto softwarovým řešením pro živý chat vás vaši zákazníci budou moci kontaktovat ze svých počítačů i prostřednictvím mobilních zařízení.

Klíčové vlastnosti:

  • Formulář offline
  • Proaktivní chat
  • Sdílení obrazovky
  • Geografické cílení
  • Směrování chatu
  • Připravené odpovědi

Výhody:

  • Přizpůsobitelné branding
  • Příjemné pro začátečníky a snadné nastavení
  • Bezplatně

Nevýhody:

  • Příchozí oznámení chatu mohou být trochu zpožděna
  • Nelze odkazovat přímo na e-maily
  • Nemálo integrací

Zákazníci tawk.to

Mezi zákaznickou základnou tawk.to můžete najít společnosti včetně Adidas, Domino a Chevrolet.

Cena

tawk.to je zcela zdarma. Bez omezení počtu agentů nebo objemu chatu můžete tento software pro live chat používat zcela zdarma. V případě, že potřebujete odbornou pomoc, můžete získat rodilého mluvčího, který vám poradí s čímkoli, za 1 dolar na hodinu.

Srovnání LiveAgent vs Tawk

10. LiveChat

LiveChat Live Chat software homepage

Nejlepší software pro live chat pro začínající a středně velké společnosti ve všech odvětvích.

Softwarové řešení LiveChat lze snadno propojit s dalšími aplikacemi díky více než 200 integracím. Poskytněte rychlou a snadnou podporu živého chatu pomocí této vícekanálové podpory jedné aplikace.

Klíčové vlastnosti:

  • Sledování návštěvníků webu
  • Formulář offline
  • Předpřipravené odpovědi
  • Geografické cílení
  • Samoobslužný portál
  • Směrování chatu

Výhody:

  • Snadné použití
  • Cenově dostupné
  • Vynikající přehledy a analýzy

Nevýhody:

  • Systém oznámení může být občas závadný
  • Widget chatu nelze přizpůsobit
  • Nižší rychlost načítání

Zákazníci LiveChat

Mezi podniky, které se spoléhají na software LiveChat, můžete najít Atlassian, 1Password a Adobe.

Cena

LiveChat nabízí cenové plány začínající na 16 USD za místo/měsíc účtované ročně nebo 19 USD účtované měsíčně. Další možností je 33 USD za sedadlo/měsíc účtované ročně nebo 39 USD účtované měsíčně. Poslední možností je 50 USD za místo/měsíc účtované ročně nebo 59 USD účtované měsíčně. LiveChat také nabízí plán Enterprise, o kterém se můžete dozvědět prostřednictvím demo hovoru. Existuje také možnost zdarma vyzkoušet software LiveChat během 14denní zkušební doby.

Porovnání LiveAgent a LiveChat

11. Acquire

Acquire Live Chat software homepage

Nejlepší software pro live chat pro každou společnost, která chce zvýšit prodej a poskytovat úžasné služby zákazníkům.

Získání softwaru pro live chat usnadňuje implementaci webhooků, shromažďování dat a přenos příchozích chatů mezi agenty a zároveň poskytuje pohodlné komplexní řešení pro vaši zákaznickou podporu.

Klíčové vlastnosti:

  • Předpřipravené odpovědi
  • Formulář offline
  • Sdílení obrazovky
  • Samoobslužný portál
  • Přenos chatu
  • Přizpůsobitelné branding

Výhody:

  • Snadné nastavení a použití
  • Spolehlivá zákaznická podpora
  • Možnost přepnout na videohovory přímo ze zpráv živého chatu

Nevýhody:

  • Složitý řídicí panel
  • Chybějící mobilní aplikace
  • Žádná bezplatná zkušební verze

Získejte zákazníky

Toto softwarové řešení pro živý chat používají společnosti jako Audi, Paysafe a Samsung

Cena

Cena je v tomto případě individuální. Můžete si vyžádat cenovou nabídku na míru vašim potřebám. Acquire nenabízí bezplatnou zkušební verzi.

12. Intercom

Intercom Live Chat software homepage

Nejlepší software pro live chat pro větší společnosti, které udržují zákazníka v popředí svých operací.

Toto robustní softwarové řešení pro živý chat poskytuje mnoho možností přizpůsobení, chatboty, zprávy v aplikaci a další.

Klíčové vlastnosti:

  • Automatické odpovědi
  • Vícekanálová komunikace
  • Předem nakonfigurovaný robot
  • Automatické směrování
  • AI/strojové učení
  • Upravené zprávy

Výhody:

  • K dispozici je mnoho výukových programů a videí
  • Více možností automatizace
  • Každá chatová konverzace se uloží

Nevýhody:

  • Uživatelské rozhraní může být někdy matoucí
  • Odpověď zákaznické podpory trvá déle
  • Neflexibilní cenový model

Zákazníci Intercom

Intercom má mnoho zavedených zákazníků, jako jsou New Relic, Airtable a Sotheby’s.

Cena

Od 38 USD měsíčně můžete používat základní funkce Intercomu. Pokud potřebujete upgradovat, je zde možnost 75 $ měsíčně. Kromě toho si Intercom účtuje doporučené doplňky: vlastní roboty od 99 USD/měsíc, odpovědní robot od 99 USD/měsíc, prohlídky produktu od 119 USD/měsíc a články centra nápovědy od 49 USD/měsíc.

Porovnání LiveAgent a Intercom

13. Birdeye

Birdeye Live Chat software homepage

Nejlepší software pro live chat pro společnosti všech velikostí, které chtějí zlepšit zákaznickou zkušenost pro všechny své klienty.

Toto softwarové řešení pro zákaznickou zkušenost typu vše v jednom slouží více než 80 000 zákazníkům po celém světě. Robin, chatovací robot Birdeye, navíc ušetří čas vašim agentům při poskytování odpovědí na otázky zákazníků.

Klíčové vlastnosti:

  • Chatbot
  • Cílení na publikum
  • Předpřipravené odpovědi
  • Proaktivní chat
  • Vícejazyčné
  • Prediktivní analytika

Výhody:

  • Zkontrolujte upozornění
  • Automatické generování recenzí
  • Snadno použitelný panel

Nevýhody:

  • Nespolehlivé uživatelské rozhraní
  • Chybí možnosti shromažďování statistik z jednotlivých účtů
  • Omezené integrace

Zákazníci společnosti Birdeye

Mnoho společností spoléhá na softwarová řešení Birdeye, včetně DriveTime, Eldorado Resorts a Alliance.

Cena

Musíte požádat o cenový plán, který bude přizpůsoben vašemu podnikání. Birdseye však můžete vyzkoušet zdarma, když se zaregistrujete k 30denní bezplatné zkušební verzi.

Porovnání LiveAgent a Birdeye

14. ActiveCampaign

ActiveCampaign Live Chat software homepage

Nejlepší software pro live chat pro malé a střední podniky, které chtějí zlepšit vztahy se svými zákazníky.

ActiveCampaign dokáže přiblížit automatizaci každému podnikání, které se nebojí využít svůj potenciál. Konverzace ActiveCampaign mohou být dalším krokem vaší společnosti do budoucnosti.

Klíčové vlastnosti:

  • Chatboti
  • Automatické pracovní postupy chatbotů
  • Automatické odpovědi
  • Jednotná doručená pošta
  • Akce spouštěné událostí
  • Sledování návštěvníků webových stránek

Výhody:

  • 500 a více předpřipravených automatizací
  • 300+ integrací
  • Automatizace se snadno nastavují a používají

Nevýhody:

  • Pomalší platforma
  • Strmá křivka učení
  • Uživatelské rozhraní může být občas matoucí

Zákazníci ActiveCampaign

Mezi podniky, které využívají softwarová řešení ActiveCampaign, jsou Artivive, McCrindle a Bumper Leads.

Cena

Můžete si vybrat, zda budete platit 9 $, 49 $ nebo 149 $ měsíčně placené ročně, nebo si můžete vyžádat vlastní cenový plán. ActiveCampaign nabízí 14denní bezplatnou zkušební verzi, abyste se mohli seznámit s jejími funkcemi.

15. Drift

Drift Live Chat software homepage

Nejlepší software pro live chat pro začínající podniky a firmy, které chtějí budovat silné vztahy se zákazníky.

S Drift je to všechno o zahájení konverzace. Díky mnoha softwarovým řešením, včetně softwaru pro live chat, využívá Drift více než 50 000 společností k poskytování skvělých zákaznických zkušeností.

Klíčové vlastnosti:

  • Chatbot
  • Formulář offline
  • Proaktivní chat
  • Sdílení obrazovky
  • Geografické cílení
  • Interní poznámky

Výhody:

  • Snadné použití
  • Spolehlivá zákaznická podpora
  • Dostupné možnosti automatické komunikace

Nevýhody:

  • Nedostatek aplikace pro mobilní chat
  • Nepodporuje SMS, WhatsApp, Facebook messenger atd.
  • Chyby ve webových a mobilních aplikacích

Zákazníci společnosti Drift

Mezi zákazníky, kteří používají Drift, patří firmy jako Tenable, Smartling a Zenefits.

Cena

Chcete-li získat informace o ceně softwaru společnosti Drift, musíte si vyžádat cenový plán. Drift však nabízí bezplatnou zkušební dobu, takže si ji můžete před nákupem vyzkoušet.

Porovnání LiveAgent a Drift

Jaký je nejlepší software pro live chat?

Jak vidíte, existuje mnoho možností, ze kterých si můžete vybrat při hledání softwaru pro živý chat pro své kontaktní centrum.

Pojďme shrnout 5 nejlepších možností, které by mohly pokrýt většinu vašich potřeb.

1. LiveAgent – nejlepší poměr cena/výkon. Díky hodnocení 4,7 na Capterra víte, že budete v dobrých rukou. Nabízí nejrychlejší přizpůsobitelný widget živého chatu s možnostmi automatizace s tímhle opravdu neuděláte chybu. Převedení vašich chatů na vstupenky usnadní vašim agentům udržet si přehled bez ohledu na pracovní vytížení. Navíc LiveAgent poroste s vaším podnikáním díky snadné škálovatelnosti.

2. Zoho Desk– úžasná platforma pro střední až velké společnosti, které udržují své zákazníky v popředí. Jak naznačuje hodnocení Capterry 4,5, nebudete zklamáni, pokud se rozhodnete pro tuto možnost. Zoho Desk vám umožňuje přizpůsobit váš software pro live chat tak, aby dokonale vyhovoval vaší značce. S vyšším objemem zákaznických interakcí můžete použít chatbota ke zvednutí zátěže z ramen vašich agentů a minimalizaci doby odezvy.

3. HubSpot Service Hub – tento software se může pochlubit hodnocením Capterra 4,4, které vám ukazuje, jak moc si jejich klienti cení službu. Protože se snadno integruje s ostatními produkty HubSpot, nastavení nezabere žádný čas. Navíc se s tímto můžete ponořit do hloubky, protože poskytuje mnoho přehledů a umožňuje vám podrobně prostudovat vaše analýzy.

4. Intercom– s tímto zavedeným hráčem na poli zákaznických služeb nikdy neuděláte chybu. Díky hodnocení Capterra 4,5 víte, proč mají tak loajální zákaznickou základnu. Díky mnoha možnostem automatizace a vícekanálové platformě si můžete být jisti, že žádný zákaznický dotaz nezůstane bez odpovědi.

5. Zendesk– poskytuje mnoho funkcí, které pro vaši společnost najdete neocenitelné. S hodnocením Capterra 4,4 si můžete být jisti, že váš software pro live chat vám pomůže poskytovat vynikající zákaznickou podporu. Vaši klienti si nejen užijí rychlé a personalizované odpovědi od agentů, ale také se mohou cítit oprávněni řešit své dotazy pomocí možnosti samoobsluhy< /a> a robustní znalostní základnu.

Top 5 srovnání softwaru pro live chat

Software pro živý chat LiveAgent
Vyzkoušejte zdarma špičkový software pro live chat! Není potřeba žádná kreditní karta.
Zoho Desk HubSpot Service Hub Intercom Zendesk
Capterra hodnocení
Celkové hodnocení softwaru od ověřených uživatelů na Capterra.
4.7
(approx. 1k reviews)
4.5
(approx. 1.7k reviews)
4.4
(approx. 100 reviews)
4.5
(approx. 800 reviews)
4.4
(approx. 2.8k reviews)
Webové
Bezplatná verze
LiveAgent nabízí bezplatnou verzi.
Zoho Desk nabízí bezplatnou verzi.
HubSpot Service Hub nabízí bezplatnou verzi.
Intercom nenabízí bezplatnou verzi.
Zendesk nenabízí bezplatnou verzi.
Zkušební verze zdarma
LiveAgent nabízí bezplatnou zkušební verzi.
Zoho Desk nabízí bezplatnou zkušební verzi.
HubSpot Service Hub nabízí bezplatnou zkušební verzi.
Intercom nabízí bezplatnou zkušební verzi.
Zendesk nabízí bezplatnou zkušební verzi.
Vyvolávací cena
$29/agent/měsíc LiveAgent ceny softwaru pro live chat začínají na 29$ agent/měsíc.
$58.5/agent/měsíc Zoho Desk ceny softwaru pro live chat začínají na 58,5$ za agenta/měsíc.
€41/agent/měsíc HubSpot Service Hub's ceny softwaru pro live chat začínají na 41€ agent/měsíc.
$38/agent/měsíc Intercomceny softwaru pro live chat začínají na 38$ agent/měsíc.
$69/agent/měsíc Zendesk ceny softwaru pro live chat začínají na 69$ agent/měsíc.

Chyby, kterým je třeba se vyhnout při nákupu softwaru pro live chat

  • Nedostatečně vyškolený personál – Při nákupu nové technologie se vždy ujistěte, že vaši zaměstnanci vědí, jak ji správně používat. V opačném případě můžete přijít o mnohé z jeho schopností, vaši zaměstnanci mohou být frustrovaní a co je nejdůležitější, vaši zákazníci nemusí dostávat ty nejlepší služby, které jim můžete poskytnout.
  • Žádné potřebné funkce– Před nákupem si pečlivě prostudujte software a jeho funkce. Nechcete skončit s něčím, co nenabízí to, co vaše kontaktní centrum potřebuje.
  • Zkušební období nevyužíváte naplno – Pokud máte možnost vyzkoušet zdarma software pro živý chat, buďte si jisti abyste toho plně využili. Vyzkoušejte každou funkci, kterou můžete, přizpůsobte si každý malý kout, který vám to dovolí, a nebojte se ponořit se hluboko, abyste mohli učinit to nejlepší rozhodnutí.
  • Diskutování – Přestože je smlouvání staré jako lidstvo samo, není to vždy ten nejlepší způsob, jak přistoupit k nákupu, který by měl pomoci vaší firmě prosperovat. Spíše než se snažit získat nejlepší nabídku, hledejte software pro live chat, na který se můžete spolehnout, ať se děje cokoliv.
  • Nedívate se do budoucnosti – Je skvělé, když najdete software pro živý chat, který vám v tuto chvíli vyhovuje. Určitě se však podívejte trochu dále do budoucnosti. Chcete, aby vaše společnost rostla? Musíte se ujistit, že software, který používáte, lze snadno zvětšit nebo zmenšit podle vašich potřeb.

Na co se zeptat na demo hovoru o softwaru pro live chat a společnosti

Pokud máte zájem o zakoupení softwaru pro živý chat, zde je seznam otázek, které můžete položit, abyste zjistili, zda je pro vás to pravé.

  • Jak mohu nainstalovat widget pro živý chat na svůj web?
  • Jak dlouho bude trvat nastavení softwaru pro živý chat?
  • Kolik chatovacích widgetů mohu vytvořit?
  • Mohu směrovat příchozí chaty do určitých týmů?
  • Mohu přizpůsobit widget živého chatu tak, aby odpovídal mé značce?

Tyto jednoduché otázky vám mohou pomoci zjistit, zda je volba softwaru pro vaši firmu ta správná. Ukázkové hovory jsou o tom, abyste se ujistili, že toto je investice, kterou chcete provést. Takže se zeptejte!

Implementace softwaru pro živý chat

Ačkoli mohou mít různí poskytovatelé různé odpovědi, obecně je to docela jednoduché. Nejprve si musíte vybrat software pro live chat, který chcete používat, a zaregistrovat se k němu. Poté musíte na svůj web přidat tlačítko živého chatu. Složitost se může u jednotlivých poskytovatelů lišit. Ale pokud si vezmeme LiveAgent jako příklad, stačí přidat kousek HTML kódu do těla vaší stránky. Pokud se nesnažíte výrazně přizpůsobit tlačítko živého chatu, celé nastavení softwaru pro živý chat LiveAgent by nemělo trvat déle než několik minut.

Kolik stojí přidání softwaru pro live chat na web?

To značně závisí na softwarovém řešení pro živý chat, které se rozhodnete použít. Ve výše uvedeném článku najdete 15 nejlepších poskytovatelů softwaru pro live chat, které funkce nabízejí a kolik to stojí.

  • Nejlepší “vše v jednom” software pro živý chat

Existuje mnoho možností a je třeba skutečně vyhodnotit, co bude pro vás nejlepší. Pokud však hledáte snadno ovladatelnou technologii, na kterou se můžete 100% spolehnout, LiveAgent je to pravé pro vás.

  • Nejlepší software pro live chat s vestavěným ticketingem, live chatem, call centrem

Software pro live chat LiveAgent je úžasné všezahrnující řešení pro každou firmu, která chce poskytovat výbornou podporu prostřednictvím více komunikačních kanálů. Bez ohledu na to, zda obdržíte chat, telefonní hovor nebo zmínku na sociálních sítích nebo oznámení prostřednictvím jiného digitálního kanálu, můžete snadno najít jakoukoli interakci se zákazníkem díky vestavěnému systému prodeje tiketů.

  • Nejlepší software pro živý chat s bohatými funkcemi

Nejen množství, ale také kvalita funkcí dělá ze softwaru LiveAgent pro živý chat skvělou volbu pro všechny podniky zaměřené na zákazníka.

  • Nejlepší software pro živý chat v poměru cena/výkon

Tady LiveAgent krade show. Nabízí širokou škálu funkcí a více než 150 integrací a přitom je stále cenově dostupný a dostupný, nikdy nebudete mít pocit, že o něco přicházíte. Přestože jeho základní funkce můžete používat zcela zdarma, cena 15 USD je malý poplatek za všechny funkce, které tento software nabízí.

  • Nejlépe hodnocený software pro live chat

LiveAgent se může pochlubit vysokým hodnocením na webech jako Capterra, G2 a TrustRadius. Pokud si tedy ceníte názorů podobně smýšlejících komunit a ostatních uživatelů softwaru LiveAgent pro live chat, může to být pro vás nejlepší volba.

  • Nejjednodušší software pro live chat pro nastavení & používání a pro integraci

Toto je software pro živý chat, který poskytuje LiveAgent. S počátečním nastavením, které netrvá déle než 5 minut, nemusíte vědět, jak kódovat, abyste to udělali. Přizpůsobení a každodenní používání tohoto softwaru pro live chat je hračka i pro ty, kteří se nepovažují za technicky zdatné. Více než 150 integrací navíc velmi usnadňuje připojení k jakékoli platformě, kterou potřebujete.

Related Articles to Live Chat software
The TEXT discusses marketing strategies for reaching new customers through social media and online platforms. It emphasizes the importance of creating engaging content and building a strong online presence to attract and retain customers. Additionally, it highlights the significance of analyzing data and customer behavior to tailor marketing efforts effectively. Overall, the TEXT provides valuable insights into modern marketing techniques.

Porovnání 8 nejlepších softwarů pro live chat pro malé firmy v roce 2024

The TEXT discusses marketing strategies for reaching new customers through social media and online platforms. It emphasizes the importance of creating engaging content and building a strong online presence to attract and retain customers. Additionally, it highlights the significance of analyzing data and customer behavior to tailor marketing efforts effectively. Overall, the TEXT provides valuable insights into modern marketing techniques.

LiveAgent vám nabízí sdílenou firemní schránku, která umožňuje vašim zaměstnancům sdílení pracovní zátěže nedostupných agentů. Přečtěte si více o výhodách softwaru pro úspěch u zákazníků.

Dosáhněte prosperity se software pro úspěch u zákazníků

Náš plně multijazyčný software pro úspěch u zákazníků podporuje více než 40 jazyků a umožňuje zaměstnancům i zákazníkům komunikovat ve svém rodném jazyce. Nabízí také 179 funkcí helpdesku a 40 integrací, což vám pomůže budovat lepší komunikaci s vašimi zákazníky.

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků pomocí vícekanálové platformy pro zapojení zákazníků. Podívejte se na výhody LiveAgenta a přesvědčte se sami

Udělejte to pomocí platformy pro zapojení zákazníků.

Software pro zapojení zákazníků by měl umožňovat komunikaci se zákazníky prostřednictvím různých kanálů, automatizaci, reporting a centralizovanou správu. Tato platforma pomáhá zvýšit výnosy a spokojenost zákazníků. Začněte bezplatnou zkušební verzi.

Rozšiřte své možnosti podpory pomocí samoobslužného softwarového portálu LiveAgent. Umožněte svým zákazníkům vyřešit si své problémy - 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Samoobslužný software

Zajistěte větší spokojenost zákazníků a efektivní řešení problémů s LiveAgent. Nabízí komplexní řešení pro podporu zákazníků včetně ticketingu, live chatu, call centra a podpory sociálních sítí. Sdílení zpětné vazby a návrhů, správa tiketů a integrace s sociálními sítěmi jsou jen některé z funkcí, které nabízí.

Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.

Software pro zákaznický servis

Platforma pro automatizaci marketingu Klaviyo nabízí snadné použití, segmentaci a synchronizaci s dalšími aplikacemi. Uživatelé si stěžují na problémy s úpravou toků. Freshdesk je oblíbený pro snadné používání a spolupráci, ale někteří uživatelé si stěžují na zobrazení tiketů a rychlost reakcí. Google Analytics sleduje návštěvnost webu a reklamy a je skvělým nástrojem pro získání informací o cílovém publiku. Intercom nabízí živý chat, boty a službu ticketingu, ale někteří uživatelé mají problémy s některými funkcemi. Software pro zákaznický servis pomáhá firmám zlepšit procesy komunikace se zákazníky a nabízí funkce jako e-mailová podpora, live chat, call centrum, sociální média a samoobsluha.

Software kontakního centra LiveAgent vám umožní sjednotit všechny vaše komunikační kanály se zákazníky do jedné univerzální schránky.

Staňte se dostupnými se softwarem kontaktního centra.

Dnešní zákazníci očekávají jednotnou zkušenost napříč různými kanály. Softwarové kontaktní centrum LiveAgent umožňuje efektivně spravovat všechny interakce s zákazníky z jednoho místa. Nabízí také snížení nákladů na podporu, více prodejních příležitostí a lepší správu služeb.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x