Jak vybrat nejlepší software tiketingu
Závazky
Seznamte se s řešeními
tiketingu a zjistěte, jaké jsou závazky softwaru. Patří mezi ně základní cena, požadavky na software nebo hardware, vestavěné funkce, integrace, podporované komunikační kanály se zákazníky a dokonce i zákaznická podpora pro uživatele helpdesku. Jakmile získáte všechny důležité informace, můžete se informovaně rozhodnout, jaký software je pro vaši situaci nejlepší.
Ceny
Mezi nejčastější otázky týkající se výběru nejlepšího softwaru pro tiketing pro vaši firmu patří cenové možnosti. Ceny softwaru pro tiketing závisí na několika faktorech, jako jsou základní
funkce, vlastní
integrace, spolehlivost a další. Nezapomeňte zvážit všechny tyto možnosti a porovnat cenové úrovně, abyste měli jistotu, že získáte software, který potřebujete, aniž byste přeplatili.
Podpora
Každý software pro help desk by měl svým uživatelům poskytovat hvězdnou podporu. Proto jsou uživatelsky přívětivé
možnosti samoobsluhy a možnosti přímého kontaktu nezbytností. Zákazníci společnosti LiveAgent se mohou kdykoli obrátit na nepřetržitou linku podpory prostřednictvím e-mailu, chatu nebo telefonu. Můžete také procházet naši externí znalostní zákaznickou bázi, kde najdete možnosti samoobsluhy.
Poskytované možnosti kontaktu
Zajistěte hvězdný zákaznický servis s výběrem nástrojů, které vám pomohou oslovit všechny důležité zákaznické kanály. Poskytněte svým zákazníkům například možnosti kontaktovat vás prostřednictvím e-mailu,
chatu,
telefonů nebo dokonce
sociálních médií. Přidáním zákaznického portálu a externí
znalostní databáze zajistíte, že vaši zákazníci najdou preferovanou možnost.
Možnost rozšiřování/snižování
Cítíte se zahlceni
příchozími požadavky? Každý dobrý software pro ticketing vám pomůže škálovat, kdykoli je to nutné, a pomůže vám vytvořit prostor pro více
agentů zákaznické podpory. Funguje to i obráceně. Nebojte se snížit úroveň, kdykoli budete mít pocit, že přeplácíte za funkce, které nevyužíváte.
Omezení softwaru
Váš tým zákaznické podpory by měl mít k dispozici vše potřebné k poskytování podpory. Omezení softwaru nemusí být nutně špatné, zejména pro oddělení podpory zákazníků, která nevyžadují všechny nástroje a funkce, které může software nabídnout. Zvažte, co všechno potřebujete, a vyberte
nejlepší možnosti za přiměřenou cenu.
Možnosti spolupráce
Zástupci zákaznického servisu by měli pracovat jako jeden celek. Využívejte nástroje pro
spolupráci na helpdesku, sdílejte profily zákazníků a snadno spolupracujte na zákaznických problémech. Každý se může zapojit. LiveAgent vám pomůže s
poznámkami,
značkami,
kontaktními informacemi a v případě potřeby s
rozdělením zákaznických tiketů.
8 nejlepších poskytovatelů softwaru ticketingu
1. LiveAgent
Doporučujeme všem, kteří chtějí poskytovat hvězdné služby zákazníkům napříč všemi kanály.
LiveAgent je skvělý univerzální systém helpdesku, který dokáže zpracovat téměř jakýkoli typ zákaznické podpory. Je vybaven podporou e-mailu, chatu, call centra, sociálních médií a zákaznického portálu se znalostní databází.
LiveAgent také nabízí řadu funkcí pro zvýšení produktivity,
analytiku a velké množství nativních integrací s dalším užitečným softwarem. Agenti zákaznické podpory LiveAgent jsou navíc každému k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Zákazníci společnosti LiveAgent
Mezi zákazníky LiveAgentu patří některé velmi známé společnosti, například BMW, O2, Yamaha, Slido, Forbes, Nascar a Airbus.
Ceny služby LiveAgent
LiveAgent nabízí čtyři tarify s různými funkcemi a přístupem ke komunikačním kanálům. Vyberte si ten, který vyhovuje vašim potřebám, za příznivou cenu. Navíc si vždy můžete dokoupit samostatné funkce, aniž byste museli svůj plán upgradovat.
Bezplatný plán – 0 USD za agenta/měsíc
Náš bezplatný účet nabízí funkce ticketingu, které vám dobře poslouží, pokud nechcete poskytovat zákaznickou podporu ve velkém měřítku.
Ticket – 15 dolarů za agenta/měsíc
Služba LiveAgent ticketing, která zvládne veškerou vaši e-mailovou komunikaci. Plán je vybaven užitečnými funkcemi ticketingu, které vám mohou pomoci při každodenních činnostech, a také zákaznickým portálem s externí a interní znalostní databází.
Ticket + Chat – 29 USD za agenta/měsíc
Přidejte si na své webové stránky jako doplněk nejrychlejší widget živého chatu na trhu. Získejte rychlý a oblíbený komunikační kanál jako doplněk k vašemu ticketingu. Získáte také výkonné sledování webu a další skvělé funkce chatu.
All-Inclusive – 39 USD za agenta/měsíc
Náš plán All-Inclusive obsahuje vše, co bylo uvedeno v předchozích plánech, a přidává funkce call centra s neomezeným počtem záznamů hovorů, stromů IVR a videohovorů. Součástí je také podpora více kanálů sociálních médií, takže můžete přidat účty na Facebooku, Instagramu, Twitteru a Viberu.
Klíčové informace o službě LiveAgent
Služba LiveAgent má tisíce zákazníků z různých oblastí podnikání a odvětví po celém světě. Zákazníky jsou jednotlivci i firmy všech velikostí. LiveAgent je vícekanálový help desk, který umožňuje poskytovat podporu prostřednictvím všech důležitých zákaznických kanálů. Náš software pro ticketovací systém vám pomůže zpracovávat e-maily, živý chat, hovory, sociální média a zákaznický portál se znalostní databází. Vše je podporováno více než 130 funkcemi a můžete vytvořit více než 195 integrací s jiným softwarem. LiveAgent také nabízí nepřetržitou zákaznickou podporu pro každého klienta.
Podrobné srovnání
https://www.liveagent.com/alternatives
2. Zoho Desk
Doporučujeme všem, kteří hledají dobře vybavený helpdesk software se snadným používáním.
Stejně jako LiveAgent poskytuje Zoho Desk komplexní řešení zákaznické podpory za přijatelnou cenu. Postrádá některé funkce, například geotargeting nebo sledování návštěvníků webových stránek, ale vyniká ve všem, co zákazníkům nabízí. Zoho Desk je jedním z nejlépe zavedených a nejspolehlivějších helpdesků, které jsou dnes k dispozici.
Mezi zákazníky služby Zoho Desk patří společnosti Daimler, McAfee, RioTinto, Rogers, Essilor, Cummins a Lycamobile.
Ceny služby Zoho Desk
Zdarma – 0 USD/měsíc
Bezplatný plán zahrnuje tři agenty a nabízí funkce ticketingu a podpůrné funkce, jako jsou SLA, soukromá znalostní databáze, centrum nápovědy a mobilní aplikace.
Standard – 14 USD/měsíc
Zahrnuje pokročilou klíčovou funkci ticketingu, sociální a komunitní kanály a přístup k integracím. Má také mnoho dalších funkcí, které rozšiřují podporu helpdesku.
Professional – 23 USD/měsíc
Plán Professional zahrnuje ticketing pro více oddělení, telefonování, sledování času, detekci kolizí agentů a další cenné funkce, které dále vylepšují váš Zoho Desk.
Enterprise – 40 USD/měsíc
Nejdražší plán zahrnuje živý chat a podporu Zia – umělé inteligence. Tento plán se skládá ze všech dostupných funkcí služby Zoho Desk, jako je víceúrovňové IVR, vlastní funkce, více pracovních hodin a mnoho dalších.
Klíčové informace o službě Zoho Desk
Služba Zoho Desk je jedním z nejpoužívanějších helpdesků na světě. Pomáhá tisícům helpdesků poskytovat fantastickou podporu. Aplikace Zoho Desk je vhodná pro firmy většiny velikostí a nabízí vynikající řešení pro většinu helpdesků. Plány obsahují řadu užitečných funkcí a samostatných zákaznických kanálů, které mohou firmy využívat podle toho, co potřebují. Kromě toho nabízí Zoho Desk férové ceny a spolehlivost.
Srovnání služeb LiveAgent a Zoho Desk
3. HappyFox
Doporučujeme těm, kteří hledají help desk se zaměřením na live chat.
HappyFox vytváří help desk a specializovaný podnikový software pro live chat vybavený různými funkcemi. Aplikace je dodávána pro operační systémy Mac i Windows a také pro zařízení Android, iPhone a iPad. HappyFox lze použít k vyřizování tiketů, chatování s návštěvníky webových stránek a sledování jejich aktivity na stránkách.
Mezi zákazníky společnosti HappyFox patří společnosti Sennheiser, Whirlpool, M4Research, Power Quality Consultants, ORD Capital a Rockhurst University.
Ceník HappyFox
Mighty – Plán Mighty nabízí funkce, jako je vytváření vícekanálových ticketů, znalostní databáze, asistence při migraci a správa SLA.
Fantastic – Plán Fantastic nabízí vše z plánu Mighty a navíc přidává help desk pro více značek, vlastní fronty ticketů, nepřetržitou e-mailovou podporu, volitelné datové centrum v EU a oznámení o porušení SLA.
Enterprise – Plán Enterprise nabízí kromě všeho z předchozích dvou plánů také proaktivní kolize agentů, správu úkolů a prostředků, nepřetržitou e-mailovou a chatovou podporu a smlouvu SLA o provozuschopnosti.
Enterprise Plus – Plán Enterprise Plus nabízí všechny možné funkce z předchozích plánů a přidává skriptování agentů, úložiště příloh o kapacitě 2 TB, historii hlášení za celou dobu, nepřetržitou podporu prostřednictvím e-mailu, chatu a telefonu a také správce úspěchu zákazníka.
Klíčové informace o společnosti HappyFox
HappyFox je známá aplikace pro help desk a chaty vhodná pro firmy vyžadující funkce call centra. Používá se po celém světě a nabízí komfort a spolehlivost při používání. HappyFox nabízí stovky funkcí se snadno použitelným rozhraním v každém plánu. Používá ji více než 12 000 společností po celém světě.
Srovnání služeb LiveAgent a HappyFox
4. Zendesk
Doporučujeme lidem, kteří hledají flexibilní a spolehlivé řešení helpdesku.
Zendesk je dalším zavedeným a jedním z nejpropracovanějších řešení helpdesku dostupných na trhu. Za mírně vyšší cenu je Zendesk jako stvořený pro zákaznické podpory, které očekávají špičkové služby bez ohledu na cenu. Můžete zůstat v kontaktu se zákazníky prostřednictvím všech důležitých kanálů podporovaných prémiovými funkcemi.
Mezi zákazníky společnosti Zendesk patří Dropbox, Etsy, Nokia WiFi Help Center, League of Legends, Kickstarter Support, Zoom Helper nebo Ultimate Ears Help Center.
Ceny služby Zendesk
Základní podpora – 19 € za agenta/měsíc
Zahrnuje základní podporu pro e-mail, Facebook a Twitter.
Suite tým – 49 € za agenta/měsíc
Plán Suite team nabízí systém ticketů a zasílání zpráv přes web, mobilní zařízení a sociální sítě. Kromě toho získáte přístup k automatizaci, pracovním postupům, až 50 automatizovaným odpovědím s umělou inteligencí, jednotnému pracovnímu prostoru pro agenty, aplikacím a integracím a dalším užitečným funkcím.
Růst sady – 79 € za agenta/měsíc
Kromě funkcí z předchozího plánu získáte mimo jiné přístup k zákaznickému portálu, správě znalostí poháněné AI, přizpůsobitelnému rozvržení tiketů, správě SLA a vícejazyčné podpoře.
Suite professional – 99 € za agenta/měsíc
Plán Suite professional obsahuje všechny funkce z předchozích plánů a přidává směrování konverzací na základě dovedností agenta, komunitní fóra, soukromá vlákna konverzací, pokročilé hlasové funkce, přizpůsobitelné ovládací panely a mnoho dalšího.
Klíčové informace o službě Zendesk
Službu Zendesk používá přibližně 170 000 zákazníků po celém světě. Jedná se o firmy jakékoli velikosti nebo odvětví, které vyžadují spolehlivé řešení helpdesku. Zendesk je jedno z nejbohatších řešení, které můžete získat za vyšší cenu. Poskytuje špičkové služby, skvělou použitelnost a bezproblémovou práci.
Srovnání služeb LiveAgent a Zendesk
5. Teamsupport
Doporučujeme pro ty, kteří dávají přednost jednoduchosti se standardními funkcemi helpdesku.
Teamsupport je ticketovací nástroj s funkcemi pro správu zákazníků a mnoha integracemi. Je to skvělý software pro spolupráci a týmovou práci, správu produktů a zásob a také pro analytiku.
Mezi zákazníky Teamsupport patří společnosti Asure Software, ICANotes, Form I-9 Compliance, Multi-Systems, Suntell nebo RealPlus.
Ceny Teamsupport – Cenová politika Teamsupport nabízí plány založené na cenové nabídce s cenami od 50 USD měsíčně. Kromě toho si můžete vybrat mezi plány Essential, Professional a Enterprise, které poskytují řadu funkcí pro každou část služby Teamsupport.
Zákaznická podpora
Plány zahrnují správu ticketů, samoobsluhu pro zákazníky, znalostní databázi, spolupráci, CSAT, zákaznickou podporu, API, správu SLA a mnoho dalších užitečných funkcí.
Chat v reálném čase
Bez ohledu na to, jaký plán si vyberete, chat v reálném čase může mít jako základní funkce integraci CRM a helpdesku, zabezpečení, vícekanálovou správu incidentů a standardní podporu. S vyššími plány můžete získat další funkce a získat chatboty, pokročilé zabezpečení, onboardingové služby nebo dokonce prémiovou podporu.
Úspěšnost zákazníků
Funkce v plánu zahrnují správu příjmů z předplatného, profil zdraví zákazníka, segmentaci zákazníků, integraci e-mailů, sledování produktivity CSM a další.
Srovnání služeb LiveAgent a Teamsupport
6. Freshdesk
Doporučujeme pro ty, kteří chtějí přizpůsobitelný univerzální software pro help desk.
Freshdesk je dalším dobře vybaveným nástrojem pro help desk, který je vybaven výkonnými funkcemi a možností přidat všechny důležité zákaznické kanály do jediného systému. Jedná se o jedno z nejoblíbenějších řešení helpdesku používaných po celém světě.
Mezi zákazníky Freshdesku patří například společnosti Bridgestone, Lesley University, Pearson, Exabytes, Decathlon, Hired nebo 360training.com.
Ceny služby Freshdesk
Zdarma – Bezplatný plán zahrnuje e-mailové a sociální ticketování, odesílání ticketů, znalostní databázi, přehled trendů ticketů, umístění datového centra a funkce týmové spolupráce.
Growth – 15 € za agenta/měsíc
Tento plán obsahuje vše z bezplatného plánu a další funkce. Automatizaci, detekci kolizí, aplikace na trhu, report helpdesku, SLA a pracovní dobu a další užitečné funkce.
Pro – 49 € za agenta/měsíc
Vše z předchozích plánů a přidává vlastní reporty a dashboardy, rozšiřitelné limity API, průzkumy CSAT, vlastní aplikace, vícejazyčnou znalostní bázi, více produktů a další.
Enterprise – 79 € za agenta/měsíc
Plán Enterprise obsahuje vše, co bylo zmíněno dříve, a přidává směrování založené na dovednostech, sandbox, auditní protokol, posuny agentů, omezení rozsahu IP, e-mailového bota, asistenčního bota, automatické vyhledávání, navrhování článků, robotickou asistenci a mnoho dalšího.
Klíčové informace o službě Freshdesk
Službu Freshdesk používají malé a střední podniky po celém světě díky plně vybavenému helpdesku, který podporuje téměř všechny důležité zákaznické kanály. Je také vysoce přizpůsobivý a přizpůsobuje se pracovním postupům agentů.
Srovnání služeb LiveAgent a Freshdesk
7. HubSpot Service Hub
Doporučujeme pro ty, kteří hledají výkonný software pro CRM ticket a help desk v jednom řešení.
HubSpot Service Hub je součástí širšího balíčku samostatných obchodních nástrojů společnosti HubSpot. Nabízí podporu všech hlavních komunikačních kanálů v jedné platformě helpdesku se vším všudy, od ticketingu po VoIP volání.
Mezi zákazníky HubSpotu patří například Chargebee, iZooto, POSist, Truegrowth, Roambee, E-Zest nebo Niswey.
Ceny HubSpot Service Hub
Starter – 41 € měsíčně
Plán Starter odstraňuje branding z živého chatu, plánování schůzek, dokumentů a e-mailu 1:1. Plán obsahuje sdílenou schránku, týmový e-mail, ticket pipelines, jednoduchou automatizaci ticketů, základní boty, volání, integraci se Slackem, šablony a další užitečné funkce.
Professional – 331 € měsíčně pro pět placených uživatelů
Plán Professional přidává automatizaci helpdesku, směrování ticketů, externí znalostní databázi, video hosting, standardní skórování kontaktů, prognózování, zákaznické průzkumy, vlastní reporty a mnoho dalšího.
Enterprise – 1104 € měsíčně pro deset placených uživatelů
Plán Enterprise obsahuje vše z předchozích plánů a přidává uživatelské role, hierarchické týmy, oprávnění na úrovni polí, vypočtené vlastnosti, přizpůsobení záznamů, konverzační inteligenci, cíle, playbooky a další.
Klíčové informace o Hubspot Service Hub
Společnost Hubspot nabízí širokou škálu řešení, včetně marketingového řešení, centra pro komunikaci se zákazníky a prodejního řešení. Společnost Hubspot nepředstavuje řešení typu “vše v jednom”, protože své produkty prodává se samostatnými plány předplatného. Hubspot Service Hub je specializovaná platforma pro služby zákazníkům, která může uživatelům pomoci zpracovávat tikety a propojit se s dalšími řešeními, pokud si to přejí.
Srovnání služeb LiveAgent a HubSpot Service Hub
8. Solarwinds
Doporučujeme těm, kteří chtějí výkonný nástroj pro správu IT s funkcemi helpdesku.
Společnost Solarwinds nabízí široké řešení pro správu IT s vlastní platformou helpdesku, která se zaměřuje na portál služeb ticketingu a chatu. Představuje ideální balíček pro firmy, které se potřebují zaměřit na správu sítě, monitorování infrastruktury a další technické služby.
Mezi zákazníky společnosti Solarwinds patří AT&T, Ford Motor Company, CBS, MasterCard, Nestlé, Blue Cross a Blue Shield.
Ceny služby Solarwinds
Tým – 19 USD za uživatele/měsíc
Tento plán zahrnuje správu incidentů, servisní portál a neomezený počet žadatelů.
Business – 39 USD za uživatele/měsíc
Plán Business zahrnuje kromě funkcí z předchozího plánu také katalog služeb, správu změn, SLA, skupiny, vlastní role, internacionalizaci a nepřetržitou chatovou podporu v reálném čase.
Professional – 69 USD za uživatele/měsíc
Plán Professional přidává další funkce, například vlastní pole a formuláře, pokročilé automatizace, zjišťování sítě, správu smluv, dodržování licencí, plánované reporty, přístup k rozhraní API a další možnosti podpory prostřednictvím chatu, telefonu nebo e-mailu.
Enterprise – 89 USD za uživatele/měsíc
Plán Enterprise obsahuje všechny zmíněné funkce z předchozích plánů a přidává vizuální CMDB a mapování závislostí, vícefaktorové ověřování, služby onboardingu a až 1500 volání API na uživatele za minutu.
Klíčové informace o společnosti Solarwinds
Společnost Solarwinds poskytuje platformu pro služby zákazníkům s primárním zaměřením na podniky, které se zabývají správou sítí a IT infrastruktury. Díky tomu je ideální pro týmy IT služeb, které potřebují řešit problémy se sítí a IT infrastrukturou u uživatelů.
Srovnání LiveAgent vs Solarwinds
Jaký je nejlepší software ticketingu?
LiveAgent nabízí nejmodernější systém, který zvládne všechny důležité zákaznické kanály.
Každý zákaznický kanál a výkonný nástroj je podpořen pokročilými funkcemi, které vám pomohou rychle a spolehlivě vyřešit příchozí tikety. Propojte další aplikace s LiveAgent díky našim integracím a vytvořte pro své agenty dokonalé centrum zákaznických služeb. Záleží nám na loajalitě zákazníků, a proto můžete s naším týmem zákaznické podpory diskutovat o čemkoli 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Získejte přístup k našemu řešení za férovou cenu a získejte nejlepší hodnotu za své peníze.
Chyby, kterých je třeba se vyvarovat při nákupu softwaru ticketingu
Žádný vyškolený personál
Pokud se nechcete soustředit pouze na předdefinované odpovědi, měli by být vaši zaměstnanci vyškoleni v základech i pokročilých aspektech ticketingu a zákaznické podpory. Proto by se měl software pro ticketing snadno naučit každý, a to i ve složitých scénářích událostí, a pomoci vašim agentům naučit se používat plně funkční software pro help desk. Systém LiveAgent nabízí praktickou úvodní příručku, která každého naučí, jak vše nastavit a začít.
Součástí našich webových stránek je také Akademie. Je plná článků, které pokrývají celé spektrum systémů helpdesku, jako je ticketing, live chat, call centrum a další. Navíc pomůže vašim agentům naučit se, jak se stát plnohodnotnými odborníky na help desk a spolehlivými pracovníky zákaznického servisu.
Více funkcí neznamená vždy lepší produkt
Interakce se zákazníky nevyžaduje vždy všechny nástroje, kanály nebo funkce, které máte k dispozici. Různé podniky vyžadují různá řešení s ohledem na problémy ticketingu. Přeplácení funkcí, které nikdy nevyužijete, může snížit produktivitu agentů a vést ke komplikacím s vaší platformou zákaznických služeb. Nezapomeňte plně využít bezplatné
zkušební verze, abyste zjistili, co vám vyhovuje a co ne.
Nevyužití všech výhod zkušební verze
Zkušební verze jsou důležité, protože nám umožňují vyzkoušet systém a jeho
rozhraní s funkcemi. Nevynechávejte bezplatnou zkušební verzi kvůli efektním řečem jen proto, že jste si přečetli informace na webových stránkách. Bezplatné zkušební verze vám umožní vyzkoušet si základní funkce a ukáží vám, jak řešit složité události a situace v každodenní zákaznické podpoře.
Nepřemýšlíte dopředu o rozšíření
Rozhraní helpdesku s funkcemi, za které v současné době platíte, vám možná stačí, ale uvažovali jste o tom, co se stane, až provedete upgrade? Většina ticketovacích systémů nabízí různé placené plány, které jsou dodávány s některými funkcemi nebo bez nich. Ujistěte se, že jste si vybrali řešení s přizpůsobitelným uživatelským rozhraním, které vám v případě potřeby umožní upgrade a uspokojení vašich potřeb.
Náklady na software ticketingu
Ceny softwaru pro ticketing help desk se mohou pohybovat od bezplatných až po velmi drahé. To závisí na mnoha faktorech. Než se rozhodnete pro výběr systému, musíte vždy zvážit několik věcí. Náklady se mohou lišit kvůli funkcím a jejich kvalitě, počtu integrací, popularitě vybrané značky,
použitelnosti v různých scénářích, škálovatelnosti a mnoha dalším faktorům. Existuje několik cenových modelů, které je třeba zvážit, abyste se ujistili, že se systém helpdesku vyplatí a vyhovuje vašemu obchodnímu modelu.
Cenové modely ticketovacího softwaru
Za tiket – Cenové modely za tiket umožňují platit za to, co potřebujete. Tento cenový model je ideální pro helpdesky s nízkým počtem zákaznických tiketů. Největší nevýhodou může být nedostatečná motivace agentů k vyřizování podpory, protože každý vyřízený tiket se rovná větší částce zaplacené poskytovateli služeb.
Za licenci – Cenové modely za licence mohou zahrnovat licence pro jednoho nebo více uživatelů. Každý, kdo ji má, může software používat neomezeně dlouho, pokud byla zaplacena cena. Cena za licenci může být paušální nebo na bázi předplatného.
Na zařízení – Podobně jako v případě cenového modelu licence můžete zaplatit paušální částku nebo předplatné, které vám umožní používat software pro prodej vstupenek na více zařízeních. Konečná částka se střádá za každé zařízení používané v helpdesku.
Na agenta – Model založený na agentovi je nejběžnější a nejpreferovanější, protože vám poskytuje spravedlivé podmínky. Vaše cena závisí na počtu uživatelů softwaru. Ti mohou používat software s každou placenou funkcí bez omezení stanovených ticketingem nebo runtime.
Na co se zeptat při ukázkovém hovoru o softwaru pro ticketing
Dotazy zákazníků
Existuje několik klíčových věcí, na které se stovky organizací ptají při demo hovorech. V první řadě je třeba zjistit, za co budete platit. Ptejte se na podporované komunikační centrum nebo možnosti kanálů pro komunikaci se zákazníky, stejně jako na funkce zahrnuté v plánech nebo podporované integrace s jiným softwarem. Pak přijde na řadu stanovení ceny. Celkové náklady na vlastnictví jsou jednou z klíčových priorit.
Implementace softwaru ticketingu
Implementace ticketingového softwaru je obecně snadný proces, který se může lišit v několika ohledech. Hlavní rozdíl je mezi webovým nebo aplikačním softwarem. U
webových řešení obecně přeskočíte proces instalace a můžete je začít ihned používat. Stačí zadat e-mailovou adresu a zaregistrovat se k bezplatné zkušební verzi. Po potvrzení e-mailu se můžete přihlásit a seznámit se s platformou helpdesku. Jako příklad lze uvést službu LiveAgent, která hned na začátku nabízí praktického průvodce pro začátek. Každého nového uživatele provede několika jednoduchými kroky, které mu pomohou nastavit nové řešení.
Závěr
Ticketovací software se stal jedním z nejdůležitějších nástrojů pro obsluhu zákaznické podpory. Správa příchozích požadavků zákazníků prostřednictvím tiketů vám pomůže poskytovat rychlejší a spolehlivější poradenství a také umožní agentům vyřizovat větší počet požadavků zákazníků. Systémy ticketingu mohou poskytnout přidanou hodnotu každému helpdesku. Záleží na komunikačních kanálech se zákazníky, funkcích a integracích, na které se rozhodnete spolehnout, a také na vyškolených agentech zákaznické podpory. Reagujte na požadavky snadno a pořiďte si pro svůj help desk ten správný ticketovací software.