Tiketing software

Zajistěte bezproblémovou péči o zákazníky na všech kanálech.
  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
LiveAgent omnichannel ticketing
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Helpdesk tiketovací software od společnosti LiveAgent

Jste unaveni z nudného softwaru pro tiketing? My také. S LiveAgent budou vaše e-maily, chaty, hovory, zmínky na sociálních sítích a další kanály končit v jedné univerzální schránce a s pomocí pokročilých automatizačních pravidel a integrací skončí vaše noční můra zákaznického servisu pouhým kliknutím na tlačítko “Zaregistrovat se”.

  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Tiketing software demo verze

00:00/03:20

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent

Co je to tiketing neboli tiketovací software?

Systém tiketingu převádí požadavky zákazníků na tikety, které lze snadno rozdělit mezi tým zákaznické podpory. To může výrazně zlepšit správu tiketů, protože agenti helpdesku mohou přistupovat k dotazům zákazníků a efektivně je řešit z jednoho místa.

LiveAgent Prohlídka produktu

00:00/02:24

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Systém tiketingu s intuitivním uživatelským rozhraním

Software LiveAgent pro tiketing automaticky sleduje a transformuje všechny problémy zákazníků do tiketů. Každá příchozí forma komunikace je transformována do tiketů pro lepší pohodlí a správu úkolů. Uživatelské rozhraní je přizpůsobitelné a intuitivní.

Software tiketingu pro lepší spokojenost zákazníků

Zlepšete své schopnosti helpdesku správným řešením pro vystavení tiketů. Posilte svůj tým zákaznické podpory širokou škálou nástrojů a funkcí. Podívejte se, co získají vaši agenti helpdesku s LiveAgent.

Zde je, co získá váš tým podpory:

  • Moderní systém pro vystavení tiketů
  • Zvýšená efektivita a správa služeb
  • Všechny nástroje, které očekáváte od helpdesku
  • Široká škála funkcí a integrací
  • Podpora 24/7 od našeho týmu helpdesku
LiveAgent real time typing preview

LiveAgent přesahuje rámec IT tiketingového softwaru

LiveAgent je software pro tiketing IT, který kombinuje více kanálů, jako jsou e-maily, chaty, hovory a sociální média, a poskytuje tak zákazníkům komplexní služby. Ale tím to nekončí. LiveAgent nabízí zákaznický portál s podporou v podobě multi-knowledge base, fóra a zpětnou vazbu a návrhy zákazníků. Objevte, co může nejpokročilejší ticketovací systém helpdesku nabídnout vaší organizaci.

Klíčové funkce efektivního softwaru pro vystavení tiketů helpdesku

Řešení “vše v jednom”

Univerzální schránka

  • Nemusíte sledovat každý komunikační kanál zvlášť. Univerzální sdílená schránka shromažďuje všechny vaše zprávy na jednom místě a mění je na tikety. Získejte svou e-mailovou schránku a odpovídejte na e-maily, telefonní hovory, zprávy ze sociálních sítí, zprávy z živého chatu a tikety znalostní báze na jednom centrálním místě.
  • Každá komunikace se zákazníkem na jednom místě
  • Pohodlný řídicí panel se snadnou organizací
LiveAgent help desk ticketing
LiveAgent omnichannel ticketing

Hybridní tiketování

Organizované interakce se zákazníky

Každý příchozí tiket může pocházet z libovolného kanálu vždy, když zákazník kontaktuje podporu. Systém pro vystavení tiketů LiveAgent organizuje veškerou komunikaci, takže rozsáhlé vyhledávání nemusí být součástí vašich každodenních úkolů. Zachovávejte veškeré požadavky zákazníka v jednom vlákně tiketu v helpdesku, ať už přichází z e-mailu, živého chatu nebo sociálních médií.

  • Udržujte veškerou komunikaci organizovanou bez ohledu na kanály
  • Snižte dobu odezvy agentů a poskytněte rychlejší odpovědi
  • Zlepšete své pracovní postupy a snadno vyhledávejte zákaznické tikety

Týmová komunikace

Interní tikety a poznámky

  • Vytvářejte tikety, které jsou viditelné pouze pro pracovníky zákaznické podpory. Používejte je jako poznámky k zapsání důležitých informací, připomenutí, která si máte zapamatovat, nebo k vytvoření konkrétních úkolů v rámci vlákna tiketu. Sdílejte vše důležité se svými kolegy přímo v tiketech.
  • Vytváření poznámek a úkolů pro agenty
  • Zapisujte si důležité informace o zákaznících
  • Vytvářejte pro sebe upomínky přímo v tiketech
LiveAgent internal tickets and notes
LiveAgent canned messages

Efektivní pracovní postupy

Předpřipravené zprávy

Pomocí předpřipravených odpovědí můžete odpovídat na nejčastěji kladené otázky v zákaznických tiketech a zkrátit dobu odezvy agentů. Tým helpdesku může řešit běžné problémy výrazně rychleji a zaměřit se na složitější dotazy zákazníků. Soustřeďte se na to, co vyžaduje vaši pozornost.

  • Předem napsané odpovědi pro různé scénáře
  • Rychlejší řešení často kladených otázek
  • Vyšší produktivita a soustředění agentů

Správa znalostí

Znalostní databáze jako součást tiketingu

  • Vytvoření znalostních databází pro zákazníky, kteří dávají přednost samoobslužným možnostem před kontaktováním zákaznického servisu. LiveAgent nabízí přizpůsobitelný zákaznický portál se znalostní databází, který podporuje vlastní značku. Přidejte často kladené dotazy a fóra pro konverzace. Nechte své zákazníky, aby si pomohli sami, když jsou agenti offline.
  • Plně funkční možnosti samoobslužného portálu
  • Zákaznický portál, znalostní databáze, fóra a často kladené dotazy
LiveAgent - knowledge base software

Jak může online software pro tiketing pomoci vašemu podnikání?

Zjistěte, jak vám tiketing může pomoci s vyřizováním požadavků zákazníků, zvýšením retence zákazníků nebo zlepšením spokojenosti zákazníků.

Uspokojte zákazníky

Uspokojte své zákazníky pomocí systému tiketingu, který vám pomůže poskytovat rychlejší a kompetentnější odpovědi. Nabídněte svým zákazníkům pohodlí a odpovídejte napříč různými kanály a zároveň mějte ve všem pořádek.

  • Uspokojení zákazníků rychlými a informativními odpověďmi
  • Poskytovat podporu napříč různými komunikačními kanály
Chart

80 %

spotřebitelů očekává rychlost a pohodlí

Většina zákazníků považuje za důležité prvky zákaznického servisu rychlost, kvalifikovanou pomoc, pohodlí a vstřícnost.

Zvyšte ROI

Zákazníci ocení dobrý zákaznický servis v každém podniku. Zvyšte své příjmy díky rychlejší a spolehlivější podpoře a zároveň snižte náklady na oddělení služeb zákazníkům díky jednomu specializovanému systému ticketingu helpdesku.

  • Snížení nákladů na služby zákazníkům díky službě LiveAgent
  • Zvyšte příjmy poskytováním spolehlivé podpory
Chart

86 %

jsou ochotni zaplatit za kvalitní služby

Snižte své náklady a zároveň vydělejte více. Zákazníci jsou vždy ochotni zaplatit více za skvělý zákaznický servis.

Získejte důvěru

Vděční zákazníci vždy ocení dobré služby a kvalifikovanou pomoc pracovníků zákaznické podpory. Zlepšete své služby zákazníkům v době vysokého počtu objednávek a vybudujte si silnou loajalitu zákazníků díky skvělým interakcím.

  • Budování loajality zákazníků v jakémkoli preferovaném kanálu
  • Získejte věrné zákazníky, kteří se vrátí k dalšímu nákupu
Chart

73%

Vyšší míra spokojenosti

Poskytněte personalizované konverzace a udělejte svým zákazníkům radost. Náš plně vybavený software pro živý chat vám pomůže se spokojeností zákazníků a skvělými zkušenostmi s agenty.

Ušetřete více na softwaru pro vystavení tiketů

Zlepšete správu zákaznického servisu za dostupnou cenu. Získejte správné funkce pro interakci se zákazníky a ušetřete peníze na svém řešení pro vystavování tiketů.

Reference

Získejte LiveAgent
tiketing software a připojte se k 7000 spokojeným klientům

  • Roman Bosch
    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
    Hendrik Henze HEWO Internetový marketing
  • Razvan Sava
    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
    Razvan Sava Webmaster nabídky
  • Taras Baca
    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
    Rustem Gimaev Jazykové konzultační centrum Antalya
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
    David Chandler Volterman

Transparentní a férové ceny

Žádné smlouvy, žádné skryté poplatky – pouze měsíční fakturace. Plně transparentní ceny, účtované každý měsíc pouze za skutečné využití. Vyberte si ten správný tarif a začněte poskytovat tu nejlepší zákaznickou podporu.

7 nebo 30denní zkušební verze zdarma 
Zkušební verze zdarma po dobu 7 dnů s volnou e-mailovou adresou nebo 30 dnů s firemní e-mailovou adresou
Nejsou požadovány žádné platební údaje
a mnoho dalšího
$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Kompletní průvodce nejlepším softwarem ticketingu

Poskytněte nejlepší péči o zákazníky a organizujte své dotazy pomocí ticketingu

Jak vybrat nejlepší software tiketingu

Závazky Seznamte se s řešeními tiketingu a zjistěte, jaké jsou závazky softwaru. Patří mezi ně základní cena, požadavky na software nebo hardware, vestavěné funkce, integrace, podporované komunikační kanály se zákazníky a dokonce i zákaznická podpora pro uživatele helpdesku. Jakmile získáte všechny důležité informace, můžete se informovaně rozhodnout, jaký software je pro vaši situaci nejlepší. Ceny Mezi nejčastější otázky týkající se výběru nejlepšího softwaru pro tiketing pro vaši firmu patří cenové možnosti. Ceny softwaru pro tiketing závisí na několika faktorech, jako jsou základní funkce, vlastní integrace, spolehlivost a další. Nezapomeňte zvážit všechny tyto možnosti a porovnat cenové úrovně, abyste měli jistotu, že získáte software, který potřebujete, aniž byste přeplatili. Podpora Každý software pro help desk by měl svým uživatelům poskytovat hvězdnou podporu. Proto jsou uživatelsky přívětivé možnosti samoobsluhy a možnosti přímého kontaktu nezbytností. Zákazníci společnosti LiveAgent se mohou kdykoli obrátit na nepřetržitou linku podpory prostřednictvím e-mailu, chatu nebo telefonu. Můžete také procházet naši externí znalostní zákaznickou bázi, kde najdete možnosti samoobsluhy. Poskytované možnosti kontaktu Zajistěte hvězdný zákaznický servis s výběrem nástrojů, které vám pomohou oslovit všechny důležité zákaznické kanály. Poskytněte svým zákazníkům například možnosti kontaktovat vás prostřednictvím e-mailu, chatu, telefonů nebo dokonce sociálních médií. Přidáním zákaznického portálu a externí znalostní databáze zajistíte, že vaši zákazníci najdou preferovanou možnost. Možnost rozšiřování/snižování Cítíte se zahlceni příchozími požadavky? Každý dobrý software pro ticketing vám pomůže škálovat, kdykoli je to nutné, a pomůže vám vytvořit prostor pro více agentů zákaznické podpory. Funguje to i obráceně. Nebojte se snížit úroveň, kdykoli budete mít pocit, že přeplácíte za funkce, které nevyužíváte. Omezení softwaru Váš tým zákaznické podpory by měl mít k dispozici vše potřebné k poskytování podpory. Omezení softwaru nemusí být nutně špatné, zejména pro oddělení podpory zákazníků, která nevyžadují všechny nástroje a funkce, které může software nabídnout. Zvažte, co všechno potřebujete, a vyberte nejlepší možnosti za přiměřenou cenu. Možnosti spolupráce Zástupci zákaznického servisu by měli pracovat jako jeden celek. Využívejte nástroje pro spolupráci na helpdesku, sdílejte profily zákazníků a snadno spolupracujte na zákaznických problémech. Každý se může zapojit. LiveAgent vám pomůže s poznámkami, značkami, kontaktními informacemi a v případě potřeby s rozdělením zákaznických tiketů.

8 nejlepších poskytovatelů softwaru ticketingu

1. LiveAgent

Doporučujeme všem, kteří chtějí poskytovat hvězdné služby zákazníkům napříč všemi kanály. LiveAgent je skvělý univerzální systém helpdesku, který dokáže zpracovat téměř jakýkoli typ zákaznické podpory. Je vybaven podporou e-mailu, chatu, call centra, sociálních médií a zákaznického portálu se znalostní databází. LiveAgent také nabízí řadu funkcí pro zvýšení produktivity, analytiku a velké množství nativních integrací s dalším užitečným softwarem. Agenti zákaznické podpory LiveAgent jsou navíc každému k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Zákazníci společnosti LiveAgent Mezi zákazníky LiveAgentu patří některé velmi známé společnosti, například BMW, O2, Yamaha, Slido, Forbes, Nascar a Airbus. Ceny služby LiveAgent LiveAgent nabízí čtyři tarify s různými funkcemi a přístupem ke komunikačním kanálům. Vyberte si ten, který vyhovuje vašim potřebám, za příznivou cenu. Navíc si vždy můžete dokoupit samostatné funkce, aniž byste museli svůj plán upgradovat. Bezplatný plán – 0 USD za agenta/měsíc Náš bezplatný účet nabízí funkce ticketingu, které vám dobře poslouží, pokud nechcete poskytovat zákaznickou podporu ve velkém měřítku. Ticket – 15 dolarů za agenta/měsíc Služba LiveAgent ticketing, která zvládne veškerou vaši e-mailovou komunikaci. Plán je vybaven užitečnými funkcemi ticketingu, které vám mohou pomoci při každodenních činnostech, a také zákaznickým portálem s externí a interní znalostní databází. Ticket + Chat – 29 USD za agenta/měsíc Přidejte si na své webové stránky jako doplněk nejrychlejší widget živého chatu na trhu. Získejte rychlý a oblíbený komunikační kanál jako doplněk k vašemu ticketingu. Získáte také výkonné sledování webu a další skvělé funkce chatu. All-Inclusive – 39 USD za agenta/měsíc Náš plán All-Inclusive obsahuje vše, co bylo uvedeno v předchozích plánech, a přidává funkce call centra s neomezeným počtem záznamů hovorů, stromů IVR a videohovorů. Součástí je také podpora více kanálů sociálních médií, takže můžete přidat účty na Facebooku, Instagramu, Twitteru a Viberu. Klíčové informace o službě LiveAgent Služba LiveAgent má tisíce zákazníků z různých oblastí podnikání a odvětví po celém světě. Zákazníky jsou jednotlivci i firmy všech velikostí. LiveAgent je vícekanálový help desk, který umožňuje poskytovat podporu prostřednictvím všech důležitých zákaznických kanálů. Náš software pro ticketovací systém vám pomůže zpracovávat e-maily, živý chat, hovory, sociální média a zákaznický portál se znalostní databází. Vše je podporováno více než 130 funkcemi a můžete vytvořit více než 195 integrací s jiným softwarem. LiveAgent také nabízí nepřetržitou zákaznickou podporu pro každého klienta. Podrobné srovnání https://www.liveagent.com/alternatives

2. Zoho Desk

Doporučujeme všem, kteří hledají dobře vybavený helpdesk software se snadným používáním. Stejně jako LiveAgent poskytuje Zoho Desk komplexní řešení zákaznické podpory za přijatelnou cenu. Postrádá některé funkce, například geotargeting nebo sledování návštěvníků webových stránek, ale vyniká ve všem, co zákazníkům nabízí. Zoho Desk je jedním z nejlépe zavedených a nejspolehlivějších helpdesků, které jsou dnes k dispozici. Mezi zákazníky služby Zoho Desk patří společnosti Daimler, McAfee, RioTinto, Rogers, Essilor, Cummins a Lycamobile. Ceny služby Zoho Desk Zdarma – 0 USD/měsíc Bezplatný plán zahrnuje tři agenty a nabízí funkce ticketingu a podpůrné funkce, jako jsou SLA, soukromá znalostní databáze, centrum nápovědy a mobilní aplikace. Standard – 14 USD/měsíc Zahrnuje pokročilou klíčovou funkci ticketingu, sociální a komunitní kanály a přístup k integracím. Má také mnoho dalších funkcí, které rozšiřují podporu helpdesku. Professional – 23 USD/měsíc Plán Professional zahrnuje ticketing pro více oddělení, telefonování, sledování času, detekci kolizí agentů a další cenné funkce, které dále vylepšují váš Zoho Desk. Enterprise – 40 USD/měsíc Nejdražší plán zahrnuje živý chat a podporu Zia – umělé inteligence. Tento plán se skládá ze všech dostupných funkcí služby Zoho Desk, jako je víceúrovňové IVR, vlastní funkce, více pracovních hodin a mnoho dalších. Klíčové informace o službě Zoho Desk Služba Zoho Desk je jedním z nejpoužívanějších helpdesků na světě. Pomáhá tisícům helpdesků poskytovat fantastickou podporu. Aplikace Zoho Desk je vhodná pro firmy většiny velikostí a nabízí vynikající řešení pro většinu helpdesků. Plány obsahují řadu užitečných funkcí a samostatných zákaznických kanálů, které mohou firmy využívat podle toho, co potřebují. Kromě toho nabízí Zoho Desk férové ceny a spolehlivost. Srovnání služeb LiveAgent a Zoho Desk

3. HappyFox

Doporučujeme těm, kteří hledají help desk se zaměřením na live chat. HappyFox vytváří help desk a specializovaný podnikový software pro live chat vybavený různými funkcemi. Aplikace je dodávána pro operační systémy Mac i Windows a také pro zařízení Android, iPhone a iPad. HappyFox lze použít k vyřizování tiketů, chatování s návštěvníky webových stránek a sledování jejich aktivity na stránkách. Mezi zákazníky společnosti HappyFox patří společnosti Sennheiser, Whirlpool, M4Research, Power Quality Consultants, ORD Capital a Rockhurst University. Ceník HappyFox Mighty – Plán Mighty nabízí funkce, jako je vytváření vícekanálových ticketů, znalostní databáze, asistence při migraci a správa SLA. Fantastic – Plán Fantastic nabízí vše z plánu Mighty a navíc přidává help desk pro více značek, vlastní fronty ticketů, nepřetržitou e-mailovou podporu, volitelné datové centrum v EU a oznámení o porušení SLA. Enterprise – Plán Enterprise nabízí kromě všeho z předchozích dvou plánů také proaktivní kolize agentů, správu úkolů a prostředků, nepřetržitou e-mailovou a chatovou podporu a smlouvu SLA o provozuschopnosti. Enterprise Plus – Plán Enterprise Plus nabízí všechny možné funkce z předchozích plánů a přidává skriptování agentů, úložiště příloh o kapacitě 2 TB, historii hlášení za celou dobu, nepřetržitou podporu prostřednictvím e-mailu, chatu a telefonu a také správce úspěchu zákazníka. Klíčové informace o společnosti HappyFox HappyFox je známá aplikace pro help desk a chaty vhodná pro firmy vyžadující funkce call centra. Používá se po celém světě a nabízí komfort a spolehlivost při používání. HappyFox nabízí stovky funkcí se snadno použitelným rozhraním v každém plánu. Používá ji více než 12 000 společností po celém světě. Srovnání služeb LiveAgent a HappyFox

4. Zendesk

Doporučujeme lidem, kteří hledají flexibilní a spolehlivé řešení helpdesku. Zendesk je dalším zavedeným a jedním z nejpropracovanějších řešení helpdesku dostupných na trhu. Za mírně vyšší cenu je Zendesk jako stvořený pro zákaznické podpory, které očekávají špičkové služby bez ohledu na cenu. Můžete zůstat v kontaktu se zákazníky prostřednictvím všech důležitých kanálů podporovaných prémiovými funkcemi. Mezi zákazníky společnosti Zendesk patří Dropbox, Etsy, Nokia WiFi Help Center, League of Legends, Kickstarter Support, Zoom Helper nebo Ultimate Ears Help Center. Ceny služby Zendesk Základní podpora – 19 € za agenta/měsíc Zahrnuje základní podporu pro e-mail, Facebook a Twitter. Suite tým – 49 € za agenta/měsíc Plán Suite team nabízí systém ticketů a zasílání zpráv přes web, mobilní zařízení a sociální sítě. Kromě toho získáte přístup k automatizaci, pracovním postupům, až 50 automatizovaným odpovědím s umělou inteligencí, jednotnému pracovnímu prostoru pro agenty, aplikacím a integracím a dalším užitečným funkcím. Růst sady – 79 € za agenta/měsíc Kromě funkcí z předchozího plánu získáte mimo jiné přístup k zákaznickému portálu, správě znalostí poháněné AI, přizpůsobitelnému rozvržení tiketů, správě SLA a vícejazyčné podpoře. Suite professional – 99 € za agenta/měsíc Plán Suite professional obsahuje všechny funkce z předchozích plánů a přidává směrování konverzací na základě dovedností agenta, komunitní fóra, soukromá vlákna konverzací, pokročilé hlasové funkce, přizpůsobitelné ovládací panely a mnoho dalšího. Klíčové informace o službě Zendesk Službu Zendesk používá přibližně 170 000 zákazníků po celém světě. Jedná se o firmy jakékoli velikosti nebo odvětví, které vyžadují spolehlivé řešení helpdesku. Zendesk je jedno z nejbohatších řešení, které můžete získat za vyšší cenu. Poskytuje špičkové služby, skvělou použitelnost a bezproblémovou práci. Srovnání služeb LiveAgent a Zendesk

5. Teamsupport

Doporučujeme pro ty, kteří dávají přednost jednoduchosti se standardními funkcemi helpdesku. Teamsupport je ticketovací nástroj s funkcemi pro správu zákazníků a mnoha integracemi. Je to skvělý software pro spolupráci a týmovou práci, správu produktů a zásob a také pro analytiku. Mezi zákazníky Teamsupport patří společnosti Asure Software, ICANotes, Form I-9 Compliance, Multi-Systems, Suntell nebo RealPlus. Ceny Teamsupport – Cenová politika Teamsupport nabízí plány založené na cenové nabídce s cenami od 50 USD měsíčně. Kromě toho si můžete vybrat mezi plány Essential, Professional a Enterprise, které poskytují řadu funkcí pro každou část služby Teamsupport. Zákaznická podpora Plány zahrnují správu ticketů, samoobsluhu pro zákazníky, znalostní databázi, spolupráci, CSAT, zákaznickou podporu, API, správu SLA a mnoho dalších užitečných funkcí. Chat v reálném čase Bez ohledu na to, jaký plán si vyberete, chat v reálném čase může mít jako základní funkce integraci CRM a helpdesku, zabezpečení, vícekanálovou správu incidentů a standardní podporu. S vyššími plány můžete získat další funkce a získat chatboty, pokročilé zabezpečení, onboardingové služby nebo dokonce prémiovou podporu. Úspěšnost zákazníků Funkce v plánu zahrnují správu příjmů z předplatného, profil zdraví zákazníka, segmentaci zákazníků, integraci e-mailů, sledování produktivity CSM a další. Srovnání služeb LiveAgent a Teamsupport

6. Freshdesk

Doporučujeme pro ty, kteří chtějí přizpůsobitelný univerzální software pro help desk. Freshdesk je dalším dobře vybaveným nástrojem pro help desk, který je vybaven výkonnými funkcemi a možností přidat všechny důležité zákaznické kanály do jediného systému. Jedná se o jedno z nejoblíbenějších řešení helpdesku používaných po celém světě. Mezi zákazníky Freshdesku patří například společnosti Bridgestone, Lesley University, Pearson, Exabytes, Decathlon, Hired nebo 360training.com. Ceny služby Freshdesk Zdarma – Bezplatný plán zahrnuje e-mailové a sociální ticketování, odesílání ticketů, znalostní databázi, přehled trendů ticketů, umístění datového centra a funkce týmové spolupráce. Growth – 15 € za agenta/měsíc Tento plán obsahuje vše z bezplatného plánu a další funkce. Automatizaci, detekci kolizí, aplikace na trhu, report helpdesku, SLA a pracovní dobu a další užitečné funkce. Pro – 49 € za agenta/měsíc Vše z předchozích plánů a přidává vlastní reporty a dashboardy, rozšiřitelné limity API, průzkumy CSAT, vlastní aplikace, vícejazyčnou znalostní bázi, více produktů a další. Enterprise – 79 € za agenta/měsíc Plán Enterprise obsahuje vše, co bylo zmíněno dříve, a přidává směrování založené na dovednostech, sandbox, auditní protokol, posuny agentů, omezení rozsahu IP, e-mailového bota, asistenčního bota, automatické vyhledávání, navrhování článků, robotickou asistenci a mnoho dalšího. Klíčové informace o službě Freshdesk Službu Freshdesk používají malé a střední podniky po celém světě díky plně vybavenému helpdesku, který podporuje téměř všechny důležité zákaznické kanály. Je také vysoce přizpůsobivý a přizpůsobuje se pracovním postupům agentů. Srovnání služeb LiveAgent a Freshdesk

7. HubSpot Service Hub

Doporučujeme pro ty, kteří hledají výkonný software pro CRM ticket a help desk v jednom řešení. HubSpot Service Hub je součástí širšího balíčku samostatných obchodních nástrojů společnosti HubSpot. Nabízí podporu všech hlavních komunikačních kanálů v jedné platformě helpdesku se vším všudy, od ticketingu po VoIP volání. Mezi zákazníky HubSpotu patří například Chargebee, iZooto, POSist, Truegrowth, Roambee, E-Zest nebo Niswey. Ceny HubSpot Service Hub Starter – 41 € měsíčně Plán Starter odstraňuje branding z živého chatu, plánování schůzek, dokumentů a e-mailu 1:1. Plán obsahuje sdílenou schránku, týmový e-mail, ticket pipelines, jednoduchou automatizaci ticketů, základní boty, volání, integraci se Slackem, šablony a další užitečné funkce. Professional – 331 € měsíčně pro pět placených uživatelů Plán Professional přidává automatizaci helpdesku, směrování ticketů, externí znalostní databázi, video hosting, standardní skórování kontaktů, prognózování, zákaznické průzkumy, vlastní reporty a mnoho dalšího. Enterprise – 1104 € měsíčně pro deset placených uživatelů Plán Enterprise obsahuje vše z předchozích plánů a přidává uživatelské role, hierarchické týmy, oprávnění na úrovni polí, vypočtené vlastnosti, přizpůsobení záznamů, konverzační inteligenci, cíle, playbooky a další. Klíčové informace o Hubspot Service Hub Společnost Hubspot nabízí širokou škálu řešení, včetně marketingového řešení, centra pro komunikaci se zákazníky a prodejního řešení. Společnost Hubspot nepředstavuje řešení typu “vše v jednom”, protože své produkty prodává se samostatnými plány předplatného. Hubspot Service Hub je specializovaná platforma pro služby zákazníkům, která může uživatelům pomoci zpracovávat tikety a propojit se s dalšími řešeními, pokud si to přejí. Srovnání služeb LiveAgent a HubSpot Service Hub

8. Solarwinds

Doporučujeme těm, kteří chtějí výkonný nástroj pro správu IT s funkcemi helpdesku. Společnost Solarwinds nabízí široké řešení pro správu IT s vlastní platformou helpdesku, která se zaměřuje na portál služeb ticketingu a chatu. Představuje ideální balíček pro firmy, které se potřebují zaměřit na správu sítě, monitorování infrastruktury a další technické služby. Mezi zákazníky společnosti Solarwinds patří AT&T, Ford Motor Company, CBS, MasterCard, Nestlé, Blue Cross a Blue Shield. Ceny služby Solarwinds Tým – 19 USD za uživatele/měsíc Tento plán zahrnuje správu incidentů, servisní portál a neomezený počet žadatelů. Business – 39 USD za uživatele/měsíc Plán Business zahrnuje kromě funkcí z předchozího plánu také katalog služeb, správu změn, SLA, skupiny, vlastní role, internacionalizaci a nepřetržitou chatovou podporu v reálném čase. Professional – 69 USD za uživatele/měsíc Plán Professional přidává další funkce, například vlastní pole a formuláře, pokročilé automatizace, zjišťování sítě, správu smluv, dodržování licencí, plánované reporty, přístup k rozhraní API a další možnosti podpory prostřednictvím chatu, telefonu nebo e-mailu. Enterprise – 89 USD za uživatele/měsíc Plán Enterprise obsahuje všechny zmíněné funkce z předchozích plánů a přidává vizuální CMDB a mapování závislostí, vícefaktorové ověřování, služby onboardingu a až 1500 volání API na uživatele za minutu. Klíčové informace o společnosti Solarwinds Společnost Solarwinds poskytuje platformu pro služby zákazníkům s primárním zaměřením na podniky, které se zabývají správou sítí a IT infrastruktury. Díky tomu je ideální pro týmy IT služeb, které potřebují řešit problémy se sítí a IT infrastrukturou u uživatelů. Srovnání LiveAgent vs Solarwinds

Jaký je nejlepší software ticketingu?

LiveAgent nabízí nejmodernější systém, který zvládne všechny důležité zákaznické kanály. Každý zákaznický kanál a výkonný nástroj je podpořen pokročilými funkcemi, které vám pomohou rychle a spolehlivě vyřešit příchozí tikety. Propojte další aplikace s LiveAgent díky našim integracím a vytvořte pro své agenty dokonalé centrum zákaznických služeb. Záleží nám na loajalitě zákazníků, a proto můžete s naším týmem zákaznické podpory diskutovat o čemkoli 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Získejte přístup k našemu řešení za férovou cenu a získejte nejlepší hodnotu za své peníze.  

Chyby, kterých je třeba se vyvarovat při nákupu softwaru ticketingu

Žádný vyškolený personál

Pokud se nechcete soustředit pouze na předdefinované odpovědi, měli by být vaši zaměstnanci vyškoleni v základech i pokročilých aspektech ticketingu a zákaznické podpory. Proto by se měl software pro ticketing snadno naučit každý, a to i ve složitých scénářích událostí, a pomoci vašim agentům naučit se používat plně funkční software pro help desk. Systém LiveAgent nabízí praktickou úvodní příručku, která každého naučí, jak vše nastavit a začít. Součástí našich webových stránek je také Akademie. Je plná článků, které pokrývají celé spektrum systémů helpdesku, jako je ticketing, live chat, call centrum a další. Navíc pomůže vašim agentům naučit se, jak se stát plnohodnotnými odborníky na help desk a spolehlivými pracovníky zákaznického servisu.

Více funkcí neznamená vždy lepší produkt

Interakce se zákazníky nevyžaduje vždy všechny nástroje, kanály nebo funkce, které máte k dispozici. Různé podniky vyžadují různá řešení s ohledem na problémy ticketingu. Přeplácení funkcí, které nikdy nevyužijete, může snížit produktivitu agentů a vést ke komplikacím s vaší platformou zákaznických služeb. Nezapomeňte plně využít bezplatné zkušební verze, abyste zjistili, co vám vyhovuje a co ne.

Nevyužití všech výhod zkušební verze

Zkušební verze jsou důležité, protože nám umožňují vyzkoušet systém a jeho rozhraní s funkcemi. Nevynechávejte bezplatnou zkušební verzi kvůli efektním řečem jen proto, že jste si přečetli informace na webových stránkách. Bezplatné zkušební verze vám umožní vyzkoušet si základní funkce a ukáží vám, jak řešit složité události a situace v každodenní zákaznické podpoře.

Nepřemýšlíte dopředu o rozšíření

Rozhraní helpdesku s funkcemi, za které v současné době platíte, vám možná stačí, ale uvažovali jste o tom, co se stane, až provedete upgrade? Většina ticketovacích systémů nabízí různé placené plány, které jsou dodávány s některými funkcemi nebo bez nich. Ujistěte se, že jste si vybrali řešení s přizpůsobitelným uživatelským rozhraním, které vám v případě potřeby umožní upgrade a uspokojení vašich potřeb.

Náklady na software ticketingu

Ceny softwaru pro ticketing help desk se mohou pohybovat od bezplatných až po velmi drahé. To závisí na mnoha faktorech. Než se rozhodnete pro výběr systému, musíte vždy zvážit několik věcí. Náklady se mohou lišit kvůli funkcím a jejich kvalitě, počtu integrací, popularitě vybrané značky, použitelnosti v různých scénářích, škálovatelnosti a mnoha dalším faktorům. Existuje několik cenových modelů, které je třeba zvážit, abyste se ujistili, že se systém helpdesku vyplatí a vyhovuje vašemu obchodnímu modelu.

Cenové modely ticketovacího softwaru

Za tiket – Cenové modely za tiket umožňují platit za to, co potřebujete. Tento cenový model je ideální pro helpdesky s nízkým počtem zákaznických tiketů. Největší nevýhodou může být nedostatečná motivace agentů k vyřizování podpory, protože každý vyřízený tiket se rovná větší částce zaplacené poskytovateli služeb. Za licenci – Cenové modely za licence mohou zahrnovat licence pro jednoho nebo více uživatelů. Každý, kdo ji má, může software používat neomezeně dlouho, pokud byla zaplacena cena. Cena za licenci může být paušální nebo na bázi předplatného. Na zařízení – Podobně jako v případě cenového modelu licence můžete zaplatit paušální částku nebo předplatné, které vám umožní používat software pro prodej vstupenek na více zařízeních. Konečná částka se střádá za každé zařízení používané v helpdesku. Na agenta – Model založený na agentovi je nejběžnější a nejpreferovanější, protože vám poskytuje spravedlivé podmínky. Vaše cena závisí na počtu uživatelů softwaru. Ti mohou používat software s každou placenou funkcí bez omezení stanovených ticketingem nebo runtime.

Na co se zeptat při ukázkovém hovoru o softwaru pro ticketing

Dotazy zákazníků

Existuje několik klíčových věcí, na které se stovky organizací ptají při demo hovorech. V první řadě je třeba zjistit, za co budete platit. Ptejte se na podporované komunikační centrum nebo možnosti kanálů pro komunikaci se zákazníky, stejně jako na funkce zahrnuté v plánech nebo podporované integrace s jiným softwarem. Pak přijde na řadu stanovení ceny. Celkové náklady na vlastnictví jsou jednou z klíčových priorit.

Implementace softwaru ticketingu

Implementace ticketingového softwaru je obecně snadný proces, který se může lišit v několika ohledech. Hlavní rozdíl je mezi webovým nebo aplikačním softwarem. U webových řešení obecně přeskočíte proces instalace a můžete je začít ihned používat. Stačí zadat e-mailovou adresu a zaregistrovat se k bezplatné zkušební verzi. Po potvrzení e-mailu se můžete přihlásit a seznámit se s platformou helpdesku. Jako příklad lze uvést službu LiveAgent, která hned na začátku nabízí praktického průvodce pro začátek. Každého nového uživatele provede několika jednoduchými kroky, které mu pomohou nastavit nové řešení.

Závěr

Ticketovací software se stal jedním z nejdůležitějších nástrojů pro obsluhu zákaznické podpory. Správa příchozích požadavků zákazníků prostřednictvím tiketů vám pomůže poskytovat rychlejší a spolehlivější poradenství a také umožní agentům vyřizovat větší počet požadavků zákazníků. Systémy ticketingu mohou poskytnout přidanou hodnotu každému helpdesku. Záleží na komunikačních kanálech se zákazníky, funkcích a integracích, na které se rozhodnete spolehnout, a také na vyškolených agentech zákaznické podpory. Reagujte na požadavky snadno a pořiďte si pro svůj help desk ten správný ticketovací software.

Medal

Začněte používat LiveAgent hned teď!

Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 14denní zkušební verzí

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
.
Related Articles to Tiketingový software
LiveAgent vám nabízí sdílenou firemní schránku, která umožňuje vašim zaměstnancům sdílení pracovní zátěže nedostupných agentů. Přečtěte si více o výhodách softwaru pro úspěch u zákazníků.

Dosáhněte prosperity se software pro úspěch u zákazníků

Software nabízí plnou či částečnou vícejazyčnou podporu a umožňuje zaměstnancům i zákazníkům používat svůj rodný jazyk při komunikaci.

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků pomocí vícekanálové platformy pro zapojení zákazníků. Podívejte se na výhody LiveAgenta a přesvědčte se sami

Udělejte to pomocí platformy pro zapojení zákazníků.

Pro zapojení zákazníků je důležité, aby software nabízeli vícekanálovou komunikaci, automatizaci, gamifikaci, reporting, integraci a CRM.

LiveAgent poskytuje bezplatný software pro ticketing, který zjednodušuje komunikaci prostřednictvím e-mailu, live chatu, call centra a báze znalostí do jedné jednotné schránky.

Bezplatný ticketovací software

LiveAgent je nástroj pro zlepšení zákaznického servisu. Nabízí funkce na interakci se zákazníky, náhledové vytáčení v call centrech, správu interních tiketů a rozdělení tiketů. Vytváří váš LiveAgent.

Udělejte náskok před softwarem pro interakci se zákazníkem ještě dnes. Mějte přehled o všech požadavcích zákazníků a zlepšujte zákaznickou zkušenost na všech kanálech.

Zachovejte jasno pomocí softwaru pro interakci se zákazníky

Správná výslovnost, strategická komunikace a znalost publika jsou klíčem k úspěchu v osobním i profesním životě. Specialisté hrají roli v úspěchu Česky lokalizovaných webových stránek.

Implementace živého chatu na vašem webu zvyšuje počet konverzí. Přidejte do svého obchodu Shopify LiveAgent, nejrychlejší chatovací software na trhu.

Nejlepší živý chat pro obchody Shopify

Stanovení cíle, pochopení publika a sdělení hodnoty jsou klíčové kroky při školení v call centru pro poskytování vynikajících zákaznických služeb a udržení dobrého jména značky. Správné školení zajišťuje efektivní vyřizování dotazů, stížností a snižuje právní problémy.

Webinář o zákaznických službách LiveAgent se zaměřuje na vícekanálové řešení helpdesku. Zahrnuje živý chat, software pro zadávání tiketů, živý chat, vestavěné call centrum a mnoho dalšího. Po omezenou dobu je k dispozici bezplatná zkušební verze aplikace LiveAgent.

Naučte se s LiveAgent webináři

LiveAgent nabízí bezplatný software pro správu zákazníků s jedním kontaktním místem, akademií, webináři a kontrolními seznamy k uspořádání pracovních postupů a zlepšení produktivity. Jeho software pro zákaznickou službu na sociálních médiích umožňuje rychlou odpověď na dotazy zákazníků z jednoho rozhraní a pomáhá v budování loajality zákazníků. Cena za plán Ticket je $15/agent/měsíc s více než 175 funkcemi a 40 integracemi, což je méně než nabídka konkurence. Přecházíte-li z jiných podobných softwarů, LiveAgent nabízí vynikající zákaznický servis se 24/7 podporou agentů a konečným helpdesk řešením s užitečnými nástroji.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo