Tiketing software

Zajistěte bezproblémovou péči o zákazníky na všech kanálech.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent omnichannel ticketing
Používáno

Helpdesk tiketovací software od společnosti LiveAgent

Jste unaveni z nudného softwaru pro tiketing? My také. S LiveAgent budou vaše e-maily, chaty, hovory, zmínky na sociálních sítích a další kanály končit v jedné univerzální schránce a s pomocí pokročilých automatizačních pravidel a integrací skončí vaše noční můra zákaznického servisu pouhým kliknutím na tlačítko “Zaregistrovat se”.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Tiketing software demo verze

00:00/03:20
Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo

Co je to tiketing neboli tiketovací software?

Systém tiketingu převádí požadavky zákazníků na tikety, které lze snadno rozdělit mezi tým zákaznické podpory. To může výrazně zlepšit správu tiketů, protože agenti helpdesku mohou přistupovat k dotazům zákazníků a efektivně je řešit z jednoho místa.

LiveAgent Prohlídka produktu

00:00/02:24
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Systém tiketingu s intuitivním uživatelským rozhraním

Software LiveAgent pro tiketing automaticky sleduje a transformuje všechny problémy zákazníků do tiketů. Každá příchozí forma komunikace je transformována do tiketů pro lepší pohodlí a správu úkolů. Uživatelské rozhraní je přizpůsobitelné a intuitivní.
Systém tiketingu s intuitivním uživatelským rozhraním

Software tiketingu pro lepší spokojenost zákazníků

Vylepšete své webové stránky a navažte konverzaci s návštěvníky díky modernímu softwaru pro zasílání zpráv. Zvyšte loajalitu zákazníků díky rychlé reakci na požadavky v chatu díky výkonnému nástroji. Podívejte se, co vaši zákazníci a týmy zákaznického servisu získají s aplikací LiveAgent.
Upřesnění cesty zákazníka pomocí:
  • Spolehlivé a rychlé chatovací služby
  • Zvýšená doba odezvy
  • Rychlejší řešení dotazů zákazníků
LiveAgent real time typing preview

LiveAgent přesahuje rámec IT tiketingového softwaru

LiveAgent je software pro tiketing IT, který kombinuje více kanálů, jako jsou e-maily, chaty, hovory a sociální média, a poskytuje tak zákazníkům komplexní služby. Ale tím to nekončí. LiveAgent nabízí zákaznický portál s podporou v podobě multi-knowledge base, fóra a zpětnou vazbu a návrhy zákazníků. Objevte, co může nejpokročilejší ticketovací systém helpdesku nabídnout vaší organizaci.
Řešení ”vše v jednom”

Univerzální schránka

  • Nemusíte sledovat každý komunikační kanál zvlášť. Univerzální sdílená schránka shromažďuje všechny vaše zprávy na jednom místě a mění je na tikety. Získejte svou e-mailovou schránku a odpovídejte na e-maily, telefonní hovory, zprávy ze sociálních sítí, zprávy z živého chatu a tikety znalostní báze na jednom centrálním místě.
  • Každá komunikace se zákazníkem na jednom místě
  • Pohodlný řídicí panel se snadnou organizací
LiveAgent help desk ticketing
LiveAgent omnichannel ticketing

Hybridní tiketování

Organizované interakce se zákazníky

Příchozí tiket může přijít z jakéhokoli kanálu pokaždé, když zákazník kontaktuje podporu. LiveAgent veškerou komunikaci organizuje, takže ji nemusíte zdlouhavě vyhledávat. Udržujte veškeré požadavky zákazníků v jednom vlákně tiketů oddělení podpory bez ohledu na to, zda přicházejí z e-mailu, chatu nebo sociálních médií.
  • Udržujte veškerou komunikaci organizovanou bez ohledu na kanály
  • Snižte dobu odezvy agentů a poskytněte rychlejší odpovědi
  • Zlepšete své pracovní postupy a snadno vyhledávejte zákaznické tikety
Týmová komunikace

Interní tikety a poznámky

  • Vytvářejte tikety, které jsou viditelné pouze pro pracovníky zákaznické podpory. Používejte je jako poznámky k zapsání důležitých informací, připomenutí, která si máte zapamatovat, nebo k vytvoření konkrétních úkolů v rámci vlákna tiketu. Sdílejte vše důležité se svými kolegy přímo v tiketech.
  • Vytváření poznámek a úkolů pro agenty
  • Zapisujte si důležité informace o zákaznících
  • Vytvářejte pro sebe upomínky přímo v tiketech
LiveAgent internal tickets and notes
LiveAgent canned messages
Efektivní pracovní postupy

Předpřipravené zprávy

Pomocí předpřipravených odpovědí můžete odpovídat na nejčastěji kladené otázky v zákaznických tiketech a zkrátit dobu odezvy agentů. Tým helpdesku může řešit běžné problémy výrazně rychleji a zaměřit se na složitější dotazy zákazníků. Soustřeďte se na to, co vyžaduje vaši pozornost.
  • Předem napsané odpovědi pro různé scénáře
  • Rychlejší řešení často kladených otázek
  • Vyšší produktivita a soustředění agentů
Správa znalostí

Znalostní databáze jako součást tiketingu

  • Vytvoření znalostních databází pro zákazníky, kteří dávají přednost samoobslužným možnostem před kontaktováním zákaznického servisu. LiveAgent nabízí přizpůsobitelný zákaznický portál se znalostní databází, který podporuje vlastní značku. Přidejte často kladené dotazy a fóra pro konverzace. Nechte své zákazníky, aby si pomohli sami, když jsou agenti offline.
  • Plně funkční možnosti samoobslužného portálu
  • Zákaznický portál, znalostní databáze, fóra a často kladené dotazy
LiveAgent knowledge base

Jak může online software pro tiketing pomoci vašemu podnikání?

Zjistěte, jak vám tiketing může pomoci s vyřizováním požadavků zákazníků, zvýšením retence zákazníků nebo zlepšením spokojenosti zákazníků.
Uspokojte zákazníky
Uspokojte své zákazníky pomocí systému tiketingu, který vám pomůže poskytovat rychlejší a kompetentnější odpovědi. Nabídněte svým zákazníkům pohodlí a odpovídejte napříč různými kanály a zároveň mějte ve všem pořádek.
  • Uspokojení zákazníků rychlými a informativními odpověďmi
  • Poskytovat podporu napříč různými komunikačními kanály
Chart

80 %

spotřebitelů očekává rychlost a pohodlí Většina zákazníků považuje za důležité prvky zákaznického servisu rychlost, kvalifikovanou pomoc, pohodlí a vstřícnost.
Zvyšte ROI
Zákazníci ocení dobrý zákaznický servis v každém podniku. Zvyšte své příjmy díky rychlejší a spolehlivější podpoře a zároveň snižte náklady na oddělení služeb zákazníkům díky jednomu specializovanému systému ticketingu helpdesku.
  • Snížení nákladů na služby zákazníkům díky službě LiveAgent
  • Zvyšte příjmy poskytováním spolehlivé podpory
Chart

86 %

jsou ochotni zaplatit za kvalitní služby Snižte své náklady a zároveň vydělejte více. Zákazníci jsou vždy ochotni zaplatit více za skvělý zákaznický servis.
Získejte důvěru
Vděční zákazníci vždy ocení dobré služby a kvalifikovanou pomoc pracovníků zákaznické podpory. Zlepšete své služby zákazníkům v době vysokého počtu objednávek a vybudujte si silnou loajalitu zákazníků díky skvělým interakcím.
  • Budování loajality zákazníků v jakémkoli preferovaném kanálu
  • Získejte věrné zákazníky, kteří se vrátí k dalšímu nákupu
Chart

73%

Vyšší míra spokojenosti Poskytněte personalizované konverzace a udělejte svým zákazníkům radost. Náš plně vybavený software pro živý chat vám pomůže se spokojeností zákazníků a skvělými zkušenostmi s agenty.
Nejlepší cena

Transparentní a férové ceny

Žádné smlouvy, žádné skryté poplatky – pouze měsíční fakturace. Plně transparentní ceny, účtované každý měsíc pouze za skutečné využití. Vyberte si ten správný tarif a začněte poskytovat tu nejlepší zákaznickou podporu.
$15 měsíc

Ticket

  • Neomezená historie tiketů
  • Neomezené emailové adresy
  • Pokročilá hlášení
  • Zákaznický portál + fórum
$29 měsíc

Ticket+chat

  • Vše v Tiketu, plus:
  • Neomezená tlačítka chatu
  • Správa zpětné vazby
  • Sledování návštěvníků ve skutečném čase
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 telefonní číslo
  • 1 emailová adresa

Kompletní průvodce nejlepším softwarem ticketingu

Poskytněte nejlepší péči o zákazníky a organizujte své dotazy pomocí ticketingu

Jak vybrat nejlepší software tiketingu

Závazky Seznamte se s řešeními tiketingu a zjistěte, jaké jsou závazky softwaru. Patří mezi ně základní cena, požadavky na software nebo hardware, vestavěné funkce, integrace, podporované komunikační kanály se zákazníky a dokonce i zákaznická podpora pro uživatele helpdesku. Jakmile získáte všechny důležité informace, můžete se informovaně rozhodnout, jaký software je pro vaši situaci nejlepší. Ceny Mezi nejčastější otázky týkající se výběru nejlepšího softwaru pro tiketing pro vaši firmu patří cenové možnosti. Ceny softwaru pro tiketing závisí na několika faktorech, jako jsou základní funkce, vlastní integrace, spolehlivost a další. Nezapomeňte zvážit všechny tyto možnosti a porovnat cenové úrovně, abyste měli jistotu, že získáte software, který potřebujete, aniž byste přeplatili. Podpora Každý software pro help desk by měl svým uživatelům poskytovat hvězdnou podporu. Proto jsou uživatelsky přívětivé možnosti samoobsluhy a možnosti přímého kontaktu nezbytností. Zákazníci společnosti LiveAgent se mohou kdykoli obrátit na nepřetržitou linku podpory prostřednictvím e-mailu, chatu nebo telefonu. Můžete také procházet naši externí znalostní zákaznickou bázi, kde najdete možnosti samoobsluhy. Poskytované možnosti kontaktu Zajistěte hvězdný zákaznický servis s výběrem nástrojů, které vám pomohou oslovit všechny důležité zákaznické kanály. Poskytněte svým zákazníkům například možnosti kontaktovat vás prostřednictvím e-mailu, chatu, telefonů nebo dokonce sociálních médií. Přidáním zákaznického portálu a externí znalostní databáze zajistíte, že vaši zákazníci najdou preferovanou možnost. Možnost rozšiřování/snižování Cítíte se zahlceni příchozími požadavky? Každý dobrý software pro ticketing vám pomůže škálovat, kdykoli je to nutné, a pomůže vám vytvořit prostor pro více agentů zákaznické podpory. Funguje to i obráceně. Nebojte se snížit úroveň, kdykoli budete mít pocit, že přeplácíte za funkce, které nevyužíváte. Omezení softwaru Váš tým zákaznické podpory by měl mít k dispozici vše potřebné k poskytování podpory. Omezení softwaru nemusí být nutně špatné, zejména pro oddělení podpory zákazníků, která nevyžadují všechny nástroje a funkce, které může software nabídnout. Zvažte, co všechno potřebujete, a vyberte nejlepší možnosti za přiměřenou cenu. Možnosti spolupráce Zástupci zákaznického servisu by měli pracovat jako jeden celek. Využívejte nástroje pro spolupráci na helpdesku, sdílejte profily zákazníků a snadno spolupracujte na zákaznických problémech. Každý se může zapojit. LiveAgent vám pomůže s poznámkami, značkami, kontaktními informacemi a v případě potřeby s rozdělením zákaznických tiketů.

8 nejlepších poskytovatelů softwaru ticketingu

1. LiveAgent

Doporučujeme všem, kteří chtějí poskytovat hvězdné služby zákazníkům napříč všemi kanály. LiveAgent je skvělý univerzální systém helpdesku, který dokáže zpracovat téměř jakýkoli typ zákaznické podpory. Je vybaven podporou e-mailu, chatu, call centra, sociálních médií a zákaznického portálu se znalostní databází. LiveAgent také nabízí řadu funkcí pro zvýšení produktivity, analytiku a velké množství nativních integrací s dalším užitečným softwarem. Agenti zákaznické podpory LiveAgent jsou navíc každému k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Zákazníci společnosti LiveAgent Mezi zákazníky LiveAgentu patří některé velmi známé společnosti, například BMW, O2, Yamaha, Slido, Forbes, Nascar a Airbus. Ceny služby LiveAgent LiveAgent nabízí čtyři tarify s různými funkcemi a přístupem ke komunikačním kanálům. Vyberte si ten, který vyhovuje vašim potřebám, za příznivou cenu. Navíc si vždy můžete dokoupit samostatné funkce, aniž byste museli svůj plán upgradovat. Bezplatný plán – 0 USD za agenta/měsíc Náš bezplatný účet nabízí funkce ticketingu, které vám dobře poslouží, pokud nechcete poskytovat zákaznickou podporu ve velkém měřítku. Ticket – 15 dolarů za agenta/měsíc Služba LiveAgent ticketing, která zvládne veškerou vaši e-mailovou komunikaci. Plán je vybaven užitečnými funkcemi ticketingu, které vám mohou pomoci při každodenních činnostech, a také zákaznickým portálem s externí a interní znalostní databází. Ticket + Chat – 29 USD za agenta/měsíc Přidejte si na své webové stránky jako doplněk nejrychlejší widget živého chatu na trhu. Získejte rychlý a oblíbený komunikační kanál jako doplněk k vašemu ticketingu. Získáte také výkonné sledování webu a další skvělé funkce chatu. All-Inclusive – 39 USD za agenta/měsíc Náš plán All-Inclusive obsahuje vše, co bylo uvedeno v předchozích plánech, a přidává funkce call centra s neomezeným počtem záznamů hovorů, stromů IVR a videohovorů. Součástí je také podpora více kanálů sociálních médií, takže můžete přidat účty na Facebooku, Instagramu, Twitteru a Viberu. Klíčové informace o službě LiveAgent Služba LiveAgent má tisíce zákazníků z různých oblastí podnikání a odvětví po celém světě. Zákazníky jsou jednotlivci i firmy všech velikostí. LiveAgent je vícekanálový help desk, který umožňuje poskytovat podporu prostřednictvím všech důležitých zákaznických kanálů. Náš software pro ticketovací systém vám pomůže zpracovávat e-maily, živý chat, hovory, sociální média a zákaznický portál se znalostní databází. Vše je podporováno více než 130 funkcemi a můžete vytvořit více než 195 integrací s jiným softwarem. LiveAgent také nabízí nepřetržitou zákaznickou podporu pro každého klienta. Podrobné srovnání https://www.liveagent.com/alternatives

2. Zoho Desk

Doporučujeme všem, kteří hledají dobře vybavený helpdesk software se snadným používáním. Stejně jako LiveAgent poskytuje Zoho Desk komplexní řešení zákaznické podpory za přijatelnou cenu. Postrádá některé funkce, například geotargeting nebo sledování návštěvníků webových stránek, ale vyniká ve všem, co zákazníkům nabízí. Zoho Desk je jedním z nejlépe zavedených a nejspolehlivějších helpdesků, které jsou dnes k dispozici. Mezi zákazníky služby Zoho Desk patří společnosti Daimler, McAfee, RioTinto, Rogers, Essilor, Cummins a Lycamobile. Ceny služby Zoho Desk Zdarma – 0 USD/měsíc Bezplatný plán zahrnuje tři agenty a nabízí funkce ticketingu a podpůrné funkce, jako jsou SLA, soukromá znalostní databáze, centrum nápovědy a mobilní aplikace. Standard – 14 USD/měsíc Zahrnuje pokročilou klíčovou funkci ticketingu, sociální a komunitní kanály a přístup k integracím. Má také mnoho dalších funkcí, které rozšiřují podporu helpdesku. Professional – 23 USD/měsíc Plán Professional zahrnuje ticketing pro více oddělení, telefonování, sledování času, detekci kolizí agentů a další cenné funkce, které dále vylepšují váš Zoho Desk. Enterprise – 40 USD/měsíc Nejdražší plán zahrnuje živý chat a podporu Zia – umělé inteligence. Tento plán se skládá ze všech dostupných funkcí služby Zoho Desk, jako je víceúrovňové IVR, vlastní funkce, více pracovních hodin a mnoho dalších. Klíčové informace o službě Zoho Desk Služba Zoho Desk je jedním z nejpoužívanějších helpdesků na světě. Pomáhá tisícům helpdesků poskytovat fantastickou podporu. Aplikace Zoho Desk je vhodná pro firmy většiny velikostí a nabízí vynikající řešení pro většinu helpdesků. Plány obsahují řadu užitečných funkcí a samostatných zákaznických kanálů, které mohou firmy využívat podle toho, co potřebují. Kromě toho nabízí Zoho Desk férové ceny a spolehlivost. Srovnání služeb LiveAgent a Zoho Desk

3. HappyFox

Doporučujeme těm, kteří hledají help desk se zaměřením na live chat. HappyFox vytváří help desk a specializovaný podnikový software pro live chat vybavený různými funkcemi. Aplikace je dodávána pro operační systémy Mac i Windows a také pro zařízení Android, iPhone a iPad. HappyFox lze použít k vyřizování tiketů, chatování s návštěvníky webových stránek a sledování jejich aktivity na stránkách. Mezi zákazníky společnosti HappyFox patří společnosti Sennheiser, Whirlpool, M4Research, Power Quality Consultants, ORD Capital a Rockhurst University. Ceník HappyFox Mighty – Plán Mighty nabízí funkce, jako je vytváření vícekanálových ticketů, znalostní databáze, asistence při migraci a správa SLA. Fantastic – Plán Fantastic nabízí vše z plánu Mighty a navíc přidává help desk pro více značek, vlastní fronty ticketů, nepřetržitou e-mailovou podporu, volitelné datové centrum v EU a oznámení o porušení SLA. Enterprise – Plán Enterprise nabízí kromě všeho z předchozích dvou plánů také proaktivní kolize agentů, správu úkolů a prostředků, nepřetržitou e-mailovou a chatovou podporu a smlouvu SLA o provozuschopnosti. Enterprise Plus – Plán Enterprise Plus nabízí všechny možné funkce z předchozích plánů a přidává skriptování agentů, úložiště příloh o kapacitě 2 TB, historii hlášení za celou dobu, nepřetržitou podporu prostřednictvím e-mailu, chatu a telefonu a také správce úspěchu zákazníka. Klíčové informace o společnosti HappyFox HappyFox je známá aplikace pro help desk a chaty vhodná pro firmy vyžadující funkce call centra. Používá se po celém světě a nabízí komfort a spolehlivost při používání. HappyFox nabízí stovky funkcí se snadno použitelným rozhraním v každém plánu. Používá ji více než 12 000 společností po celém světě. Srovnání služeb LiveAgent a HappyFox

4. Zendesk

Doporučujeme lidem, kteří hledají flexibilní a spolehlivé řešení helpdesku. Zendesk je dalším zavedeným a jedním z nejpropracovanějších řešení helpdesku dostupných na trhu. Za mírně vyšší cenu je Zendesk jako stvořený pro zákaznické podpory, které očekávají špičkové služby bez ohledu na cenu. Můžete zůstat v kontaktu se zákazníky prostřednictvím všech důležitých kanálů podporovaných prémiovými funkcemi. Mezi zákazníky společnosti Zendesk patří Dropbox, Etsy, Nokia WiFi Help Center, League of Legends, Kickstarter Support, Zoom Helper nebo Ultimate Ears Help Center. Ceny služby Zendesk Základní podpora – 19 € za agenta/měsíc Zahrnuje základní podporu pro e-mail, Facebook a Twitter. Suite tým – 49 € za agenta/měsíc Plán Suite team nabízí systém ticketů a zasílání zpráv přes web, mobilní zařízení a sociální sítě. Kromě toho získáte přístup k automatizaci, pracovním postupům, až 50 automatizovaným odpovědím s umělou inteligencí, jednotnému pracovnímu prostoru pro agenty, aplikacím a integracím a dalším užitečným funkcím. Růst sady – 79 € za agenta/měsíc Kromě funkcí z předchozího plánu získáte mimo jiné přístup k zákaznickému portálu, správě znalostí poháněné AI, přizpůsobitelnému rozvržení tiketů, správě SLA a vícejazyčné podpoře. Suite professional – 99 € za agenta/měsíc Plán Suite professional obsahuje všechny funkce z předchozích plánů a přidává směrování konverzací na základě dovedností agenta, komunitní fóra, soukromá vlákna konverzací, pokročilé hlasové funkce, přizpůsobitelné ovládací panely a mnoho dalšího. Klíčové informace o službě Zendesk Službu Zendesk používá přibližně 170 000 zákazníků po celém světě. Jedná se o firmy jakékoli velikosti nebo odvětví, které vyžadují spolehlivé řešení helpdesku. Zendesk je jedno z nejbohatších řešení, které můžete získat za vyšší cenu. Poskytuje špičkové služby, skvělou použitelnost a bezproblémovou práci. Srovnání služeb LiveAgent a Zendesk

5. Teamsupport

Doporučujeme pro ty, kteří dávají přednost jednoduchosti se standardními funkcemi helpdesku. Teamsupport je ticketovací nástroj s funkcemi pro správu zákazníků a mnoha integracemi. Je to skvělý software pro spolupráci a týmovou práci, správu produktů a zásob a také pro analytiku. Mezi zákazníky Teamsupport patří společnosti Asure Software, ICANotes, Form I-9 Compliance, Multi-Systems, Suntell nebo RealPlus. Ceny Teamsupport – Cenová politika Teamsupport nabízí plány založené na cenové nabídce s cenami od 50 USD měsíčně. Kromě toho si můžete vybrat mezi plány Essential, Professional a Enterprise, které poskytují řadu funkcí pro každou část služby Teamsupport. Zákaznická podpora Plány zahrnují správu ticketů, samoobsluhu pro zákazníky, znalostní databázi, spolupráci, CSAT, zákaznickou podporu, API, správu SLA a mnoho dalších užitečných funkcí. Chat v reálném čase Bez ohledu na to, jaký plán si vyberete, chat v reálném čase může mít jako základní funkce integraci CRM a helpdesku, zabezpečení, vícekanálovou správu incidentů a standardní podporu. S vyššími plány můžete získat další funkce a získat chatboty, pokročilé zabezpečení, onboardingové služby nebo dokonce prémiovou podporu. Úspěšnost zákazníků Funkce v plánu zahrnují správu příjmů z předplatného, profil zdraví zákazníka, segmentaci zákazníků, integraci e-mailů, sledování produktivity CSM a další. Srovnání služeb LiveAgent a Teamsupport

6. Freshdesk

Doporučujeme pro ty, kteří chtějí přizpůsobitelný univerzální software pro help desk. Freshdesk je dalším dobře vybaveným nástrojem pro help desk, který je vybaven výkonnými funkcemi a možností přidat všechny důležité zákaznické kanály do jediného systému. Jedná se o jedno z nejoblíbenějších řešení helpdesku používaných po celém světě. Mezi zákazníky Freshdesku patří například společnosti Bridgestone, Lesley University, Pearson, Exabytes, Decathlon, Hired nebo 360training.com. Ceny služby Freshdesk Zdarma – Bezplatný plán zahrnuje e-mailové a sociální ticketování, odesílání ticketů, znalostní databázi, přehled trendů ticketů, umístění datového centra a funkce týmové spolupráce. Growth – 15 € za agenta/měsíc Tento plán obsahuje vše z bezplatného plánu a další funkce. Automatizaci, detekci kolizí, aplikace na trhu, report helpdesku, SLA a pracovní dobu a další užitečné funkce. Pro – 49 € za agenta/měsíc Vše z předchozích plánů a přidává vlastní reporty a dashboardy, rozšiřitelné limity API, průzkumy CSAT, vlastní aplikace, vícejazyčnou znalostní bázi, více produktů a další. Enterprise – 79 € za agenta/měsíc Plán Enterprise obsahuje vše, co bylo zmíněno dříve, a přidává směrování založené na dovednostech, sandbox, auditní protokol, posuny agentů, omezení rozsahu IP, e-mailového bota, asistenčního bota, automatické vyhledávání, navrhování článků, robotickou asistenci a mnoho dalšího. Klíčové informace o službě Freshdesk Službu Freshdesk používají malé a střední podniky po celém světě díky plně vybavenému helpdesku, který podporuje téměř všechny důležité zákaznické kanály. Je také vysoce přizpůsobivý a přizpůsobuje se pracovním postupům agentů. Srovnání služeb LiveAgent a Freshdesk

7. HubSpot Service Hub

Doporučujeme pro ty, kteří hledají výkonný software pro CRM ticket a help desk v jednom řešení. HubSpot Service Hub je součástí širšího balíčku samostatných obchodních nástrojů společnosti HubSpot. Nabízí podporu všech hlavních komunikačních kanálů v jedné platformě helpdesku se vším všudy, od ticketingu po VoIP volání. Mezi zákazníky HubSpotu patří například Chargebee, iZooto, POSist, Truegrowth, Roambee, E-Zest nebo Niswey. Ceny HubSpot Service Hub Starter – 41 € měsíčně Plán Starter odstraňuje branding z živého chatu, plánování schůzek, dokumentů a e-mailu 1:1. Plán obsahuje sdílenou schránku, týmový e-mail, ticket pipelines, jednoduchou automatizaci ticketů, základní boty, volání, integraci se Slackem, šablony a další užitečné funkce. Professional – 331 € měsíčně pro pět placených uživatelů Plán Professional přidává automatizaci helpdesku, směrování ticketů, externí znalostní databázi, video hosting, standardní skórování kontaktů, prognózování, zákaznické průzkumy, vlastní reporty a mnoho dalšího. Enterprise – 1104 € měsíčně pro deset placených uživatelů Plán Enterprise obsahuje vše z předchozích plánů a přidává uživatelské role, hierarchické týmy, oprávnění na úrovni polí, vypočtené vlastnosti, přizpůsobení záznamů, konverzační inteligenci, cíle, playbooky a další. Klíčové informace o Hubspot Service Hub Společnost Hubspot nabízí širokou škálu řešení, včetně marketingového řešení, centra pro komunikaci se zákazníky a prodejního řešení. Společnost Hubspot nepředstavuje řešení typu “vše v jednom”, protože své produkty prodává se samostatnými plány předplatného. Hubspot Service Hub je specializovaná platforma pro služby zákazníkům, která může uživatelům pomoci zpracovávat tikety a propojit se s dalšími řešeními, pokud si to přejí. Srovnání služeb LiveAgent a HubSpot Service Hub

8. Solarwinds

Doporučujeme těm, kteří chtějí výkonný nástroj pro správu IT s funkcemi helpdesku. Společnost Solarwinds nabízí široké řešení pro správu IT s vlastní platformou helpdesku, která se zaměřuje na portál služeb ticketingu a chatu. Představuje ideální balíček pro firmy, které se potřebují zaměřit na správu sítě, monitorování infrastruktury a další technické služby. Mezi zákazníky společnosti Solarwinds patří AT&T, Ford Motor Company, CBS, MasterCard, Nestlé, Blue Cross a Blue Shield. Ceny služby Solarwinds Tým – 19 USD za uživatele/měsíc Tento plán zahrnuje správu incidentů, servisní portál a neomezený počet žadatelů. Business – 39 USD za uživatele/měsíc Plán Business zahrnuje kromě funkcí z předchozího plánu také katalog služeb, správu změn, SLA, skupiny, vlastní role, internacionalizaci a nepřetržitou chatovou podporu v reálném čase. Professional – 69 USD za uživatele/měsíc Plán Professional přidává další funkce, například vlastní pole a formuláře, pokročilé automatizace, zjišťování sítě, správu smluv, dodržování licencí, plánované reporty, přístup k rozhraní API a další možnosti podpory prostřednictvím chatu, telefonu nebo e-mailu. Enterprise – 89 USD za uživatele/měsíc Plán Enterprise obsahuje všechny zmíněné funkce z předchozích plánů a přidává vizuální CMDB a mapování závislostí, vícefaktorové ověřování, služby onboardingu a až 1500 volání API na uživatele za minutu. Klíčové informace o společnosti Solarwinds Společnost Solarwinds poskytuje platformu pro služby zákazníkům s primárním zaměřením na podniky, které se zabývají správou sítí a IT infrastruktury. Díky tomu je ideální pro týmy IT služeb, které potřebují řešit problémy se sítí a IT infrastrukturou u uživatelů. Srovnání LiveAgent vs Solarwinds

Jaký je nejlepší software ticketingu?

LiveAgent nabízí nejmodernější systém, který zvládne všechny důležité zákaznické kanály. Každý zákaznický kanál a výkonný nástroj je podpořen pokročilými funkcemi, které vám pomohou rychle a spolehlivě vyřešit příchozí tikety. Propojte další aplikace s LiveAgent díky našim integracím a vytvořte pro své agenty dokonalé centrum zákaznických služeb. Záleží nám na loajalitě zákazníků, a proto můžete s naším týmem zákaznické podpory diskutovat o čemkoli 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Získejte přístup k našemu řešení za férovou cenu a získejte nejlepší hodnotu za své peníze.  

Chyby, kterých je třeba se vyvarovat při nákupu softwaru ticketingu

Žádný vyškolený personál

Pokud se nechcete soustředit pouze na předdefinované odpovědi, měli by být vaši zaměstnanci vyškoleni v základech i pokročilých aspektech ticketingu a zákaznické podpory. Proto by se měl software pro ticketing snadno naučit každý, a to i ve složitých scénářích událostí, a pomoci vašim agentům naučit se používat plně funkční software pro help desk. Systém LiveAgent nabízí praktickou úvodní příručku, která každého naučí, jak vše nastavit a začít. Součástí našich webových stránek je také Akademie. Je plná článků, které pokrývají celé spektrum systémů helpdesku, jako je ticketing, live chat, call centrum a další. Navíc pomůže vašim agentům naučit se, jak se stát plnohodnotnými odborníky na help desk a spolehlivými pracovníky zákaznického servisu.

Více funkcí neznamená vždy lepší produkt

Interakce se zákazníky nevyžaduje vždy všechny nástroje, kanály nebo funkce, které máte k dispozici. Různé podniky vyžadují různá řešení s ohledem na problémy ticketingu. Přeplácení funkcí, které nikdy nevyužijete, může snížit produktivitu agentů a vést ke komplikacím s vaší platformou zákaznických služeb. Nezapomeňte plně využít bezplatné zkušební verze, abyste zjistili, co vám vyhovuje a co ne.

Nevyužití všech výhod zkušební verze

Zkušební verze jsou důležité, protože nám umožňují vyzkoušet systém a jeho rozhraní s funkcemi. Nevynechávejte bezplatnou zkušební verzi kvůli efektním řečem jen proto, že jste si přečetli informace na webových stránkách. Bezplatné zkušební verze vám umožní vyzkoušet si základní funkce a ukáží vám, jak řešit složité události a situace v každodenní zákaznické podpoře.

Nepřemýšlíte dopředu o rozšíření

Rozhraní helpdesku s funkcemi, za které v současné době platíte, vám možná stačí, ale uvažovali jste o tom, co se stane, až provedete upgrade? Většina ticketovacích systémů nabízí různé placené plány, které jsou dodávány s některými funkcemi nebo bez nich. Ujistěte se, že jste si vybrali řešení s přizpůsobitelným uživatelským rozhraním, které vám v případě potřeby umožní upgrade a uspokojení vašich potřeb.

Náklady na software ticketingu

Ceny softwaru pro ticketing help desk se mohou pohybovat od bezplatných až po velmi drahé. To závisí na mnoha faktorech. Než se rozhodnete pro výběr systému, musíte vždy zvážit několik věcí. Náklady se mohou lišit kvůli funkcím a jejich kvalitě, počtu integrací, popularitě vybrané značky, použitelnosti v různých scénářích, škálovatelnosti a mnoha dalším faktorům. Existuje několik cenových modelů, které je třeba zvážit, abyste se ujistili, že se systém helpdesku vyplatí a vyhovuje vašemu obchodnímu modelu.

Cenové modely ticketovacího softwaru

Za tiket – Cenové modely za tiket umožňují platit za to, co potřebujete. Tento cenový model je ideální pro helpdesky s nízkým počtem zákaznických tiketů. Největší nevýhodou může být nedostatečná motivace agentů k vyřizování podpory, protože každý vyřízený tiket se rovná větší částce zaplacené poskytovateli služeb. Za licenci – Cenové modely za licence mohou zahrnovat licence pro jednoho nebo více uživatelů. Každý, kdo ji má, může software používat neomezeně dlouho, pokud byla zaplacena cena. Cena za licenci může být paušální nebo na bázi předplatného. Na zařízení – Podobně jako v případě cenového modelu licence můžete zaplatit paušální částku nebo předplatné, které vám umožní používat software pro prodej vstupenek na více zařízeních. Konečná částka se střádá za každé zařízení používané v helpdesku. Na agenta – Model založený na agentovi je nejběžnější a nejpreferovanější, protože vám poskytuje spravedlivé podmínky. Vaše cena závisí na počtu uživatelů softwaru. Ti mohou používat software s každou placenou funkcí bez omezení stanovených ticketingem nebo runtime.

Na co se zeptat při ukázkovém hovoru o softwaru pro ticketing

Dotazy zákazníků

Existuje několik klíčových věcí, na které se stovky organizací ptají při demo hovorech. V první řadě je třeba zjistit, za co budete platit. Ptejte se na podporované komunikační centrum nebo možnosti kanálů pro komunikaci se zákazníky, stejně jako na funkce zahrnuté v plánech nebo podporované integrace s jiným softwarem. Pak přijde na řadu stanovení ceny. Celkové náklady na vlastnictví jsou jednou z klíčových priorit.

Implementace softwaru ticketingu

Implementace ticketingového softwaru je obecně snadný proces, který se může lišit v několika ohledech. Hlavní rozdíl je mezi webovým nebo aplikačním softwarem. U webových řešení obecně přeskočíte proces instalace a můžete je začít ihned používat. Stačí zadat e-mailovou adresu a zaregistrovat se k bezplatné zkušební verzi. Po potvrzení e-mailu se můžete přihlásit a seznámit se s platformou helpdesku. Jako příklad lze uvést službu LiveAgent, která hned na začátku nabízí praktického průvodce pro začátek. Každého nového uživatele provede několika jednoduchými kroky, které mu pomohou nastavit nové řešení.

Závěr

Ticketovací software se stal jedním z nejdůležitějších nástrojů pro obsluhu zákaznické podpory. Správa příchozích požadavků zákazníků prostřednictvím tiketů vám pomůže poskytovat rychlejší a spolehlivější poradenství a také umožní agentům vyřizovat větší počet požadavků zákazníků. Systémy ticketingu mohou poskytnout přidanou hodnotu každému helpdesku. Záleží na komunikačních kanálech se zákazníky, funkcích a integracích, na které se rozhodnete spolehnout, a také na vyškolených agentech zákaznické podpory. Reagujte na požadavky snadno a pořiďte si pro svůj help desk ten správný ticketovací software.
Medal

Začněte používat LiveAgent hned teď!

Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 14denní zkušební verzí
  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit

Načasujte si zkušební verzi

requestDemo
Co se naučíte ve zkušební verzi
  • Jak s LiveAgent dosáhnout svých obchodních cílů – ať už jde o zvýšení spokojenosti zákazníků nebo zvýšení prodeje.
  • Jak LiveAgent funguje. Provedeme vás produktem, abyste si mohli udělat představu o tom, jak se s naším softwarem pracuje.
  • Odpovědi na případné dotazy týkající se cen, služeb, integrací a funkcí.

“Ke každému zákazníkovi přistupujte s myšlenkou pomoci mu vyřešit problém nebo dosáhnout cíle, nikoli prodat výrobek nebo službu.” – Brian Tracy

Andrej Saxon
Manažer prodeje

Často kladené otázky

Který software lze použít pro ticketing?

Pokud jde o software pro ticketing, existuje mnoho možností, ale ne všechny jsou schopny splnit úkoly moderní zákaznické podpory v konkrétní situaci. Software pro ticketing LiveAgent je vícekanálové řešení helpdesku, které podporuje všechny potřebné zákaznické kanály. Zajistěte pohodlné možnosti komunikace a nejlepší zákaznickou zkušenost s tím správným nástrojem. LiveAgent podporuje e-mail, chatování v reálném čase, call centrum, zákaznický portál se znalostní databází, často kladené dotazy a fóra a také sociální média, jako je Facebook, Instagram, Twitter a Viber.

Co je ticketovací software?

Ticketovací software neboli software pro ticketování je základním nástrojem pro poskytování zákaznické podpory. Každý ticketovací software obsahuje ticketovací systém, který shromažďuje komunikaci z vybraných kanálů a transformuje ji do ticketů. Tyto tikety jsou pak uspořádány na jednom praktickém panelu pro snadný přístup týmů helpdesku. Díky možnostem ticketového softwaru mohou být tikety snadno organizovány, filtrovány a řešeny pracovníky zákaznické podpory. Dobrý software pro ticketování podporuje více komunikačních kanálů a nabízí řadu funkcí a integrací, které dále rozšiřují jeho možnosti.

K čemu slouží software pro ticketování?

Software pro ticketování používají týmy helpdesku všude na světě ke zvýšení efektivity a rychlosti zákaznické podpory. Protože podporuje řadu funkcí a kanálů, mohou týmy helpdesku rychleji přistupovat ke komunikaci se zákazníky a efektivně řešit jejich dotazy. To vede ke zvýšení míry spokojenosti zákazníků a mnohem vyšší efektivitě helpdesků. Ticketovací software je také skvělým nástrojem pro správu kontaktů a univerzálním nástrojem pro komunikaci.

Jste schopni prostřednictvím ticketovacího systému automatizovat nějaké procesy?

Ticketovací systém LiveAgent je vybaven řadou možností automatizace, tzv. pravidel. Tato pravidla lze vytvořit na míru, což usnadňuje každému helpdesku vytvoření specifického pracovního postupu. Pravidla mohou výrazně zvýšit efektivitu agentů a zlepšit dobu odezvy. Ponechávají také méně prostoru pro chyby a zároveň snižují náklady helpdesků. Automatizace LiveAgent lze zpřístupnit a nastavit v možnostech konfigurace s řadou možností, z nichž si můžete vybrat.

Jak probíhá proces implementace softwaru LiveAgent IT ticketing?

Nastavení a zahájení používání softwaru LiveAgent doslova nemůže být jednodušší. Začít můžete vytvořením bezplatné 14denní zkušební verze. Zadejte svůj e-mail a téměř okamžitě jste nastaveni a připraveni přidávat účty. Po prvním nastavení nabízí LiveAgent praktické okno Začínáme, takže se jím můžete řídit, abyste procesem prošli rychle. Přidejte své e-mailové účty, nastavte widget pro živý chat a call centrum. Vytvořte si znalostní databázi a přidejte účty sociálních médií. Připravte se na rychlé poskytování úžasné podpory. Dalším způsobem, jak rozšířit možnosti softwaru LiveAgent, jsou integrační funkce a zásuvné moduly.

Lze software pro ticketing snadno používat?

Software pro ticketing LiveAgent může snadno používat každý. Po jeho nastavení získáte přístup k našemu průvodci Začínáme, který vás provede celým procesem nastavení online asistenční služby. Než ji dokončíte, naučíte se vše, co potřebujete k provádění základních i pokročilých úkolů ticketingu.

Jaký je nejlepší software pro ticketing helpdesku?

LiveAgent je jedno z nejlepších řešení pro jakýkoli helpdesk. Získalo řadu ocenění, například ocenění Nejlepší software pro zákaznický servis 2021 nebo Nejlepší software pro úspěch zákazníků podle Digital.com. Mezi další ocenění patří Leader in Issue Tracking Software nebo Top Live Chat Software.

Jaké změny mohou způsobit změnu ceny ticketovacího softwaru?

Ticketovací software nejčastěji mění cenová rozpětí, aby lépe vyhovoval požadavkům oddělení zákaznické podpory. Tyto změny cen mohou také odrážet přidání nebo odebrání určitých funkcí, přidanou hodnotu z integrací a někdy i poptávku po softwaru pro help desk v určitém období.

Jaké metriky mohu měřit pomocí softwaru pro ticketing?

Existuje více statistik a metrik, které můžete sledovat pomocí softwaru LiveAgent. Můžete například sledovat časy agentů strávené poskytováním podpory, hodnocení agentů a jejich úspěchy pomocí funkcí gamifikace. V softwaru pro help desk je k dispozici kompletní analytika. Sledujte návštěvníky webových stránek nebo zjistěte, které kanály jsou mezi vašimi zákazníky nejoblíbenější. Sledujte dohody o úrovni služeb pomocí přehledů SLA a dalších.

.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo