Hledáte alternativu za Gorgias?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Gorgias na trhu.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty
  • ✓ Ukončení možné kdykoli
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Už vás nebaví váš helpdesk software?

Chcete se dostat více do společnosti, aby váš zákaznický servis více prodával díky správnému softwaru pro zákaznické služby? Gorgias je skvělý, ale už jste vyzkoušeli LiveAgent? Zvyšte spokojenost zákazníků pomocí softwaru, který vás nezklame. Získejte více ze svého tiketovacího softwaru, živého chatu nebo báze znalostní s LiveAgentem. Využijte spoustu funkcí a integrací, jako je Shopify, sociální sítě jako Instagram, Facebook Messenger nebo Twitter. Čtěte dále a zjistěte, proč jsme pro váš helpdesk tím správným vícekanálovým softwarovým řešením.
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software

Ušetřete více díky LiveAgentu

3 důvody, proč je LiveAgent nejlepší aleternativou za Gorgias

Zjistěte, jaké jsou výhody používání LiveAgenta

Rychlejší návratnost investic

Budování lepších vztahů se zákazníky vede k lepší zákaznické základně a vyšším příjmům.

Šetřete čas a peníze

Funkce, jako je analytika, intuitivní systém pro správu a tiketovací systém vám pomohou lépe spravovat vaše zdroje.

Lepší pracovní postupy

Používejte nástroje, jako jsou sociální sítě, skvělý tiketovací systém, bázi znalostí a další, pro lepší pracovní postupy a spolehlivější multikanálovou zákaznickou podporu.

Gorgias vs LiveAgent přehledně

Features Liveagent
Nevyžadujeme kreditní karty.
Gorgias
Tiketování
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky zákaznického servisu.
LiveAgent nabízí tiketování v plánu Ticket za $15/agent/měsíčně.
Gorgias nabízí tiketování v plánu za $60/měsíčně.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
LiveAgent nabízí Live chat v plánu Ticket+Chat za $29/agent/měsíčně.
Gorgias nabízí Live chat v plánu za $60/měsíčně.
Call centrum
Call centrum, které lze použít k volání a přijímání hovorů s využitím automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call centrum v plánu All-inclusive za $49/agent/měsíčně.
Gorgias nabízí Call centrum v plánu za $300/měsíčně.
Samoobsluha
Funkce, která vám umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým předchozím tiketům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
Gorgias nenabízí samoobslužný portál.
Facebook
Integrace Facebooku, která stahuje všechny komentáře a zmínky a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Ticket za příplatek $39/měsíčně/za účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších příplatků.
Gorgias nabízí integraci Facebooku v plánu za $60/měsíčně.
Twitter
Integrace Twitteru, která stahuje všechny zmínky a komentáře a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Gorgias nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která stahuje všechny komentáře a zmínky a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu v plánu Ticket za příplatek $39/měsíčně/za účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších příplatků.
Gorgias nabízí integraci Instagramu v plánu za $60/měsíčně.
Viber
Integrace Viberu, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a posílat Viber broadcast zprávy přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Gorgias nenabízí integraci Viberu.
Báze znalostí
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně průvodců odstraňováním problémů, častých dotazů a článků s postupy.
LiveAgent nabízí bázi znalostí.
Gorgias nenabízí bázi znalostí.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Gorgias nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a Pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Ticket za $15/agent/měsíčně.
Gorgias nabízí automatizaci a pravidla v plánu za $60/měsíčně.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Ticket za $15/agent/měsíčně.
Gorgias nabízí funkce API v plánu za $60/měsíčně.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje volajícím navigaci v telefonním systému před spojením s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkci IVR.
Gorgias nenabízí funkci IVR.
Video hovory
Hovor obsahující video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí videohovory.
Gorgias nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tikety neexpirují nebo se nemažou - můžete si je kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Ticket za $15/agent/měsíčně.
Gorgias nabízí neomezenou historii v plánu za $60/měsíčně.
Neomezené webové stránky
Software můžete využívat na neomezeném množství webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené množství webových stránek.
Gorgias nenabízí neomezené množství webových stránek.
Neomezená chat tlačítka
Můžete umístit neomezený počet chat tlačítek na své webové stránky.
LiveAgent nabízí neomezený počet chat tlačítek v plánu Ticket+Chat za $29/agent/měsíčně.
Gorgias nabízí neomezený počet chat tlačítek v plánu za $60/měsíčně.
Nemoezené Tikety/E-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
Gorgias nenabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrajte každý odchozí nebo příchozí hovor a záznam si kdykoli přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Gorgias nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena 24/7 bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v Ticket plánu za $15/agent/měsíčně.
Gorgias nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za $60/měsíčně.
Call routing time

Zákaznický servis, který vás nenechá ve štychu

Co potřebujete od svého softwaru zákaznické podpory? Poskytujte lepší zákaznickou podporu se správným softwarem a správnou sadou nástrojů. Vylepšete svou technickou podporu díky LiveAgent ještě dnes. LiveAgent vám může nabídnout nástroje, funkce a integrace, díky kterým můžete poskytovat lepší zákaznickou podporu. Odpovídejte rychlostí světla s naším live chat widgetem – je nejrychlejší na trhu. Přizpůsobte si pracovní postup pomocí integrací, jako jsou Shopify, Instagram, Slack a další. Bez obav využívejte call centrum a znalostní bázi. Možnosti jsou dány a zbytek je jen na vás a vašem servisním týmu, LiveAgent vám nebude stát v cestě.

Nejrychlejší live chat widget na trhu

Myslíme to vážně. Tvrdě jsme pracovali na zdokonalení našeho live chat widgetu a vyplatilo se. Náš live chat widget je nejrychlejší na trhu . Nyní můžete mít opravdu rychlý live chat ve svém helpdesku. Využijte live chat od LiveAgenta a poskytujte super rychlou a spolehlivou zákaznickou zkušenost, ať už používáte Shopify nebo máte vlastní řešení obchodu. Live chat může snadno otočit hru a přeměnit návštěvníky v platící zákazníky.
Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Podívejte se na náš live chat v akci

Je lepší vidět, co dokáže alternativní software zákaznických služeb. Podívejte se na náš live chat v akci a rozhodněte se, zda je to správná volba pro vaši technickou podporu. Neváhejte shlédnout náš kanál, kde jsou videa o našich nástrojích a funkcích helpdesku, jako je funkce call centra, IVR a další budou brzy.

Software zákaznické podpory a skvělá zákaznická zkušenost

Společnost nabízející software pro zákaznickou podporu by měla jít příkladem a sama poskytovat nejlepší zákaznickou podporu. Šťastná zákaznická podpora používá software zákaznických služeb, jehož výsledkem je vynikající zákaznickou zkušenost. Proto našim zákazníkům poskytujeme podporu 24/7. Stačí zvolit kanál, ať už telefonní hovor, zprávu na sociálních sítích nebo skrze znalostní bázi, jsme tu pro vás.
get inspired

Takto vypadá skvělá zákaznická zkušenost

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Porovnání recenzí LiveAgent vs. Gorgias

LiveAgent vs Gorgias comparison
Platné k 16.9.2020
increase availability

Vyzkoušejte zdarma ještě dnes

Přejděte z Gorgias na náš software zákaznických služeb a vyzkoušejte naše pokročilé funkce, jako je znalostní báze, call centrum, sociální sítě nebo třeba integrace Shopify. Získejte 14denní bezplatnou zkušební verzi bez vstupních poplatků a bez potřeby zadání informací o vaší kreditní kartě. Chceme vám dokázat, že jsme tím správným softwarem zákaznických služeb pro vaše podnikání. Zlepšete svou zákaznickou zkušenost s LiveAgentem ještě dnes.

Chcete nás porovnat s jinými softwary pro zákaznický servis?

Zajímá vás, jak si stojíme ve srovnání s dalšími populárními helpdesk řešeními? Podívejte se na naše stránky se srovnáním a objevte vše, co můžeme nabídnout.
    Related Articles to Alternativa Gorgias
    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Růst

    Moderní podniky potřebují komplexní řešení pro zlepšení zákaznické podpory a obchodních výsledků, včetně softwarů pro řízení incidentů a zpětnou vazbu od zákazníků. Chatboti a aplikace WhatsApp také hrají klíčovou roli v poskytování efektivní služby zákazníkům.

    Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.

    Helpdesk software & live chat LiveAgent

    Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.

    Zvýšení produktivity pomocí odměn a odznaků v aplikaci LiveAgent. Funkce nabízí zábavný a soutěživý prvek pro tým zákaznické podpory. Odměny motivují agenty k dokonalosti ve službě a zvyšují rychlost a přesnost řešení problémů, což může vést ke zvýšení míry udržení zákazníků.

    Jak nastavit odměny a odznaky v aplikaci LiveAgent

    Zvýšení produktivity pomocí odměn a odznaků v aplikaci LiveAgent. Funkce nabízí zábavný a soutěživý prvek pro tým zákaznické podpory. Odměny motivují agenty k dokonalosti ve službě a zvyšují rychlost a přesnost řešení problémů, což může vést ke zvýšení míry udržení zákazníků.

    LiveAgent je komplexní software pro zákaznickou podporu, který nabízí širokou škálu funkcí, včetně správy tiketů, automatizace, živého chatu a vestavěného call centra. Nabízí také možnost integrace a alternativ, a lze ho vyzkoušet zdarma.

    Objevte LiveAgent

    LiveAgent je komplexní software pro zákaznickou podporu, který nabízí širokou škálu funkcí, včetně správy tiketů, automatizace, živého chatu a vestavěného call centra. Nabízí také možnost integrace a alternativ, a lze ho vyzkoušet zdarma.

    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Podpora

    Zákaznická podpora je klíčová pro úspěch podniku. ServiceNow a další softwary nabízejí komplexní řešení pro zlepšení služeb zákazníkům napříč různými komunikačními kanály. Integrace Twitteru a WhatsAppu jsou také důležité pro moderní zákaznický servis.

    Vytvoření oddělení v aplikaci LiveAgent je skvělým způsobem, jak zlepšit organizaci a řízení interakcí se zákazníky. Pomáhá zkrátit čekací dobu a zvýšit spokojenost zákazníků.

    Jak vytvářet Oddělení ve službě LiveAgent

    Vytvoření oddělení v aplikaci LiveAgent je skvělým způsobem, jak zlepšit organizaci a řízení interakcí se zákazníky. Pomáhá zkrátit čekací dobu a zvýšit spokojenost zákazníků.

    You will be
    in Good Hands!

    Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

    Naplánovat demo

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Close
    Schedule a demo
    Schedule a one-on-one call
    • How to achieve your business goals with LiveAgent
    • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
    • Answers to any questions you may have about LiveAgent
    Naplánovat demo
    Start Free Trial x