Relevantní a spolehlivé informace mají v současnosti cenu zlata. Umožněte svým zákazníkům, aby si mohli pomoct sami a ulehčili tak každodenní rutinu vašich agentů zákaznické podpory vytvořením inteligentní a přizpůsobitelné báze znalostí.
LiveAgent je nejrecenzovanejším nejoblíbenějším softwarem zákaznické podpory pro malé a střední podniky v roce 2020. Zůstaňte blíže svým zákazníkům a pomáhajte jim rychleji se softwarem LiveAgent.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Báze znalostí je jednotným zdrojem znalostí vaší instituce, které vaše společnost nabízí zákazníkům 24/7, aniž by byla vyžadována jakákoli interakce se zákazníkem. V podstatě jde o složku plnou obsahu, který může vašim klientům pomoct při řešení jejich problémů nebo nalezení hledaných informací.
V dnešní době jde o celkem populární nástroj pro odpovědi na často kladené dotazy, takže zákazníci nemusí kontaktovat agenty a čekat ve frontě. Agenti tak mohou jednoduše odpovědět na opakující se dotazy vytvářením užitečných článků pro klienty.
Znalostní báze LiveAgent je součástí samoobslužného portálu. Získáte tak nejen možnost vytváření článků do báze znalostí, ale můžete také vytvářet fóra a umožnit svým zákazníkům sledování stavu a historii jejich dotazů.
Vložte do své báze znalostí fóra, buňky pro zpětnou vazbu od zákazníků a využijte neomezenou historii tiketů.
LiveAgent spojuje excelentní live chat, tiketing a automatizaci, což nám umožňuje poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.
Peter Komornik, CEO
Platforma báze znalostí může hrát klíčovou roli ve vaší zákaznické podpoře.
Články v bázi znalostí jsou skvělým způsobem, jak poskytovat zákazníkům služby samoobsluhy 24/7. Ale co když chcete nabídnout stejnou možnost svému internímu týmu? LiveAgent se o vás postará.
Funkce LiveAgenta interní báze znalostí vám umožňuje přizpůsobit online knihovnu, která obsahuje školící materiály, znalosti společnosti, události, ocenění, nové akce atd.
Interní báze znalostí funguje stejně jako ta pro vaše zákazníky. Můžete tedy přehledně kategorizovat témata a mít vyhledávací pole, takže si vaši zaměstnanci mohou okamžitě zobrazit relevantní obsah.
Díky nástroji pro interní bázi znalostí se nejen zlepší produktivita a pracovní postupy zaměstnanců, ale také umožní týmu zákaznického servisu poskytovat profesionální pomoc bez delších průtahů.
Fórum LiveAgent je účinný nástroj pro sdílení znalostí mezi zákazníky. Jde o skvělé místo, kde se zákazníci mohou zapojit a vzájemně si pomáhat při řešení svých problému a získat tak okamžité odpovědi.
Společnosti navíc mohou vytvářet interní fóra, která výrazně zlepšují týmovou spolupráci. Interní fórum může být vynikajícím prostředkem pro diskuzi o řešeních a návrzích s kolegy. Zaměstnanci si taktéž mohou prohlédnout předchozí dotazy, na které již možná kolegové odpovídali.
Zpětná vazba je nezbytnou a nevyhnutelnou součástí každého podnikání. Dokonce i když nechcete, stejně tu je. Vaše firma by zpětnou vazbu od uživatelů měla vždy vnímat jako nástroj ke zlepšování služeb/produktů a růstu. Díky tomu, že svým klientům poskytnete možnost zpětné vazby a návrhů, budou se cítit vyslyšení, což v konečném důsledku vede ke zlepšení loajality zákazníků.
LiveAgent nabízí plně přizpůsobitelné a snadno použitelné tlačítko zpětné vazby, další výkonnou funkcim která vyzve návštěvníky, aby poskytli zpětnou vazbu nebo návrh. Vaše společnost tímto způsobem prokazuje, že je zpětné vazbě od zákazníků otevřena a bude se snažit vyhovět všem potřebám klientů.
Je zcela nezbytné mít výkonný vyhledávč, aby vaši zákazníci mohli snadno a rychle najít informace. Uspořádaný obsah vaší báze znalostí je dobrý způsobm jak vyhledávání usnadnit, ale většina zákazníků nebude chtít trávit čas hledáním relevantního článku.
Kromě toho je důležité mít na paměti, že nestačí mít pouze kvalitní články v bázi znalostí. Pokud návštěvníci nenajdou vhodný obsah, pravděpodobně budou kontaktovat vaše zástupce podpory. Nepodceňte tedy funkcu kvalitního vyhledáván v bázi znalostí a podívejte se na snadno použitelný vyhledávací panel LiveAgent s mnoha možnostmi přizpůsobení.
Efektivní báze znalostí je hlavně o pomoci vašim klientům s relevantním obsahem. Neměli byste však zapomínat ani na své zaměstnance. Uživatelsky přívětivý řídící panel v nástroji pro správu znalostí je další klíčová fukce, která bývá často přehlížena.
Rozhraní LiveAgenta umožňuje vašim agentům vytvářet nové články po velice krátkém školení, které mnohdy nebýva ani třeba. Jste připraveni si to vyzkoušet? Naplánujte si bezplatnou ukázku a uvidíte na vlastní oči.
Smyslem vytvoření softwarového řešení znalostní báze je, aby se v něm dalo snadno vyhledávat. Čím více obsahu však vaše firma vypublikuje, tím může být celá báze chaotičtější. Právě proto vám LiveAgent umožňuje vytvářet kategorie tak, aby se vaši zákazníci ani vy sami v obsahu neztráceli.
Oddělení zákaznického servisu mají často potřebu sdílet s klienty různé soubry jako přílohy, například PDF soubory nebo videonávody. To je důvod, proč je užitečné mít software pro správu báze znalostí, který má podporu těchto funkcí – takže se již více nemusíte potýkat s potížemi při odesílání google souborů prostřednictvím google drive směrem k zákazníkovi. Místo toho můžete jednoduše vytvořit relevantní článek, který daný soubor obsahuje jako přílohu.
Vytvoření báze znalostí není vůbec těžké. Vše, co musíte udělat, je vytvořit konkrétní kategorie, které pomohou zákazníkovi zorientovat se v bázi znalostí. Do těchto kategorií vložíte obsah pomocí vestavěného WYSIWYG editoru. Upravíte ho podle vašich preferovaných barev, stylů a vytvoříte pro své články lepší strukturu. Být přístupný vašim zákazníkům nemusí být vůbec těžké.
Vědomosti znamenají moc. Jejich doručení vašim zákazníkům vás však nemusí stát tisíce korun. Naše ceny jsou tvořeny v tomto duchu a proto je systém báze znalostí součástí našeho nejlevnějšího plánu.
Most Popular
Díky softwaru LiveAgent se vaše e-maily, chaty, hovory, komentáře a zmínky o vás na sociálních sitích shromaždí do jedné univerzální schránky. Přečtěte si více…
Podpora prostředníctvím live chatu je klíčovou součástí úspěšné strategie získávaní zákazníků jakékoliv společnosti. Přečtěte si více…
Virtuální telefonní ústředna je součástí našeho vícekanálového řešení zákaznické podpory. LiveAgent shromažďuje telefonní hovory z vašich webových stránek či pevných linek na jedno místo pro lepší orientaci a rychlejší zpracování. Přečtěte si více…
Integrujte vaše účty na sociálních sitích do softwaru LiveAgent a odpovídejte na komentáře, soukromé zprávy nebo Tweety přímo z vašeho LiveAgenta. Přečtěte si více…
Prohlédněte si úspěšné příběhy společností používajících LiveAgent a doporučení našich spokojených zákazníků. Zjistěte, jak může LiveAgent posunout vaši zákaznickou podporu na vyšší level a zvýšit spokojenost vašich obchodních partnerů.
Poskytujete svým zákazníkům offline pomoc
Bezproblémový zákaznický servis a péče
Interní znalosti v rámci společnosti
K dispozici 24/7/365
Schopnost pomoct si samostatně
Nejrychlejší podpora zákazníků
Pokud vaše společnost působí na mezinárodní úrovni, bez potřeby najímání dalších zástupců zákaznické podpory může být poskytování podpory náročné. Řešení báze znalostí LiveAgent je skvělý způsob, jak nabídnout možnosti samoobsluhy 24/7 ve více zemích.
Vše, co vaše společnost potřebuje, je vytvoření základních článků a publikovat je v jazycích, které vyžadují vaši zákaznickou pomoc. Toto řešení může zlepšit zákaznickou zkušenost a tím i spokojenost zákazníků.
V závislosti na velikosti vaší společnosti můžete pro každý jazyk vytvořit vlastní kategorii, nebo v případě potřeby rozvíjení rozsáhlého obsahu doporučujeme vytvořit více bází znalostí. Tuto taktiku navíc můžete použít i pro svou interní znalostní bázi.
Pokud tedy máte nadnárodní společnost, můžete docílit toho, že vaši zaměstnanci budou mít vždy aktuální informace o novinkách ve společnosti, aktualizacích produktů/služeb atd.
Software báze znalostím, nebo často nazýván také jako podpůrný dokumentační software, zachycuje, ukládá a sdílí všechny důležité informace na jednom místě, které je vašim zákazníkům snadno dostupné. Tato online samoobslužná databáze poskytuje nejrychlejší a nejpohodlnější pomoc každému, kdo hledá informace o vašich produktech.
Díky podpoře vašich zákazníků i tehdy, kdy jsou vaši agenti offline, dobře organizovaná báze znalostí může vaší společnosti ušetřit velké množství zdrojů.
Možnosti přizpůsobení, schopnost vytvářet organizované struktury a lehkost přidávání nového obsahu. To jsou jen některé z hlavních komponentů, které společnosti potřebují při výběru správneho softwaru báze znalostí. Správně zvolený software se hladce integruje do ostatních součástí zákaznické podpory a zákazníkům poskytuje bezproblémový zážitek. Sofware báze znalostí LiveAgent je součástí zákazníckeho portálu, který je součástí tohoto softwaru.
Připojte se k tisícům společností, které využívají LiveAgent ke sdílení svých znalostí s jejich zákazníky.
Software báze znalostí LiveAgent integruje více komunikačních kanálů a nabízí téměř 200 dalších funkcí.
Kontrolní seznam dovedností v oblasti služeb zákazníkům
Jasná komunikace se zákazníky je klíčová v oblasti zákaznického servisu. Dovednosti psaní jsou stejně důležité jako komunikační dovednosti a je třeba věnovat pozornost správnému pravopisu a gramatice. Školení a nástroje, jako kontrola pravopisu a gramatiky, mohou zlepšit vaše schopnosti v obou oblastech.
Nestresující software pro podporu na sociálních sítích
Poskytování zákaznické podpory na sociálních sítích je novým trendem v marketingu. Pomáhá shromáždit zprávy a interakce z různých kanálů do jednoho systému, což zlepšuje zapojení zákazníků a udržení jejich loajality. LiveAgent je jedním z nástrojů pro správu sociálních sítí, který může týmu zákaznické podpory pomoci být efektivnější.
Hledáte nástroj pro naslouchání na sociálních sítích?
Naslouchání na sociálních sítích je důležité pro získávání zpětné vazby od zákazníků. LiveAgent nabízí propojení se všemi kanály sociálních sítí a snadnou interakci s zákazníky. Získejte přehled o spokojenosti zákazníků a využijte pozitivní zmínky jako ohlasy.
Hledáte bezplatný software pro správu zákazníků?
Výhody bezplatného softwaru pro správu zákazníků zahrnují jedno kontaktní místo pro dotazy, spokojené zákazníky a zlepšení produktivity. Bezplatná znalostní báze poskytuje užitečné informace, a LiveAgent je ideální volbou pro malé a střední podniky. Získejte přístup k základním funkcím a poskytněte excelentní zákaznickou podporu.
Software zákaznické zkušenosti
Chatboty a softwarová řešení pro podporu zákazníků nabízejí výhody i prediktivní vytočování. Platformy pro zákaznickou zkušenost pomáhají oslovovat zákazníky prostřednictvím digitálních kanálů a zlepšit zapojení zaměstnanců. Software pro zákaznické služby se integruje s různými webovými stránkami a mobilními aplikacemi, což usnadňuje správu zákaznické zkušenosti.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.