Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Vložte do své báze znalostí fóra, buňky pro zpětnou vazbu od zákazníků a využijte neomezenou historii tiketů.
LiveAgent spojuje excelentní live chat, tiketing a automatizaci, což nám umožňuje poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.
Peter Komornik, CEO
Most Popular
Software báze znalostí LiveAgent integruje více komunikačních kanálů a nabízí téměř 200 dalších funkcí.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent
LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.
Hlubší pohled na software ticketingu
Software ticketingu pomáhá podnikům zefektivnit dotazy zákazníků, zkrátit dobu odezvy a zvýšit spokojenost zákazníků. LiveAgent je skvělou volbou pro podniky hledající spolehlivý a přizpůsobitelný nástroj pro ticketing, nabízí mnoho pokročilých funkcí a snadné používání.
Zákaznický portál s funkcemi rozdělení tiketu a označení je důležitou součástí komunikační strategie pro zákaznickou podporu. Pomáhá snížit náklady a zvyšuje efektivitu práce agentů. Také nabízí šablony e-mailů pro povzbuzení k akci a řeší dotazy a problémy zákazníků. LiveAgent je funkčně bohaté řešení helpdesku s otevřeným systémem ticketingu.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech