Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Vložte do své báze znalostí fóra, buňky pro zpětnou vazbu od zákazníků a využijte neomezenou historii tiketů.
LiveAgent spojuje excelentní live chat, tiketing a automatizaci, což nám umožňuje poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.
Peter Komornik, CEO
Most Popular
Software báze znalostí LiveAgent integruje více komunikačních kanálů a nabízí téměř 200 dalších funkcí.
Nástroje báze znalostí jsou prostředky, které umožňují vašim zákazníkům nalézt správné odpovědi na své otázky, bez potřeby kontaktovat váš tým zákaznické podpory. Bázi znalostí je možné nalézt na stránkách společností ve formě FAQ (často kladených dotazů), fóra, příruček nebo článků.
Správu báze znalostí představuje sofware navržený přímo na menežování databází a podporu vašich uživatelů. Báze znalostí nabízí mnoho vědomostních článků, FAQ a fóra.
Prvním krokem k vytvoření dobré báze znalostí je rozhodnout se, jaké informace prostřednictvím ní budete chtít poskytnout. Po tomto rozhodnutí je třeba si určit její strukturu a začít psát vaše první články. Přidejte vizuální objekty, jako screenshoty, obrázky či videonávody, abyste vytvořili co nejpřátelštější obsah. Přidejte FAQ (často kladené dotazy) a fórum. Zveřejněte svou bázi znalostí a přijímejte zpětnou vazbu, doporučení či návrhy na zlepšení od vašich zákazníků.
Software báze znalostí je součást komplexního helpdesk řešení. Je to forma samoobsluhy pro vaše zákazníky/návštěvníky webu. Kromě toho může vaše společnost vytvářet články, fóra a prostor pro návrhy ke zlepšení zákaznické zkušenosti na maximální možnou úroveň.
Součástí každého účtu je bezplatný příklad zákaznického portálu/báze znalostí, kterou si můžete plně přizpůsobit dle vašich preferencí. Pro přizpusobení přejděte do Zákaznický portál > General > Nastavení.
Báze znalostí je pro každou společnost velmi důležitá, protože dokáže snížit pracovní zatížení pracovníků zákaznické podpory a zároveň ušetřit čas zákazníkům. Místo potřeby kontaktovat zákaznickou podporu a čekat na odpověď si mohou zákazníci okamžitě najít správnou odpověď na své dotazy, bez potřeby kontaktovaní společnosti a jejích zaměstnanců.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech