Pomozte zákazníkům pomocí softwaru báze znalostí

Snadno vytvářejte ohromující úložiště znalostí a často kladené dotazy.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
Na LiveAgent spoléhají
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Software báze znalostí pro lepší samoobsluhu

Relevantní a spolehlivé informace mají v současnosti cenu zlata. Umožněte svým zákazníkům, aby si mohli pomoct sami a ulehčili tak každodenní rutinu vašich agentů zákaznické podpory vytvořením inteligentní a přizpůsobitelné báze znalostí.

LiveAgent je nejrecenzovanejším nejoblíbenějším softwarem zákaznické podpory pro malé a střední podniky v roce 2020. Zůstaňte blíže svým zákazníkům a pomáhajte jim rychleji se softwarem LiveAgent.

  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software

Co je báze znalostí?

Báze znalostí je jednotným zdrojem znalostí vaší instituce, které vaše společnost nabízí zákazníkům 24/7, aniž by byla vyžadována jakákoli interakce se zákazníkem. V podstatě jde o složku plnou obsahu, který může vašim klientům pomoct při řešení jejich problémů nebo nalezení hledaných informací.

V dnešní době jde o celkem populární nástroj pro odpovědi na často kladené dotazy, takže zákazníci nemusí kontaktovat agenty a čekat ve frontě. Agenti tak mohou jednoduše odpovědět na opakující se dotazy vytvářením užitečných článků pro klienty.

Znalostní báze LiveAgent je součástí samoobslužného portálu. Získáte tak nejen možnost vytváření článků do báze znalostí, ale můžete také vytvářet fóra a umožnit svým zákazníkům sledování stavu a historii jejich dotazů.

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Báze znalostí je část komplexního zákaznického portálu

Vložte do své báze znalostí fóra, buňky pro zpětnou vazbu od zákazníků a využijte neomezenou historii tiketů.

Peter Komornik

LiveAgent spojuje excelentní live chat, tiketing a automatizaci, což nám umožňuje poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

black Slido logo

4 jednoduché kroky nastavení vašeho softwaru znalostní báze

Platforma báze znalostí může hrát klíčovou roli ve vaší zákaznické podpoře.

Jaké jsou hlavní funkce báze znalostí?

LiveAgent's internal knowledge base

Interní báze znalostí

Články v bázi znalostí jsou skvělým způsobem, jak poskytovat zákazníkům služby samoobsluhy 24/7. Ale co když chcete nabídnout stejnou možnost svému internímu týmu? LiveAgent se o vás postará.

Funkce LiveAgenta interní báze znalostí vám umožňuje přizpůsobit online knihovnu, která obsahuje školící materiály, znalosti společnosti, události, ocenění, nové akce atd.

Interní báze znalostí funguje stejně jako ta pro vaše zákazníky. Můžete tedy přehledně kategorizovat témata a mít vyhledávací pole, takže si vaši zaměstnanci mohou okamžitě zobrazit relevantní obsah.

Díky nástroji pro interní bázi znalostí se nejen zlepší produktivita a pracovní postupy zaměstnanců, ale také umožní týmu zákaznického servisu poskytovat profesionální pomoc bez delších průtahů.

Fórum

Fórum LiveAgent je účinný nástroj pro sdílení znalostí mezi zákazníky. Jde o skvělé místo, kde se zákazníci mohou zapojit a vzájemně si pomáhat při řešení svých problému a získat tak okamžité odpovědi.

Společnosti navíc mohou vytvářet interní fóra, která výrazně zlepšují týmovou spolupráci. Interní fórum může být vynikajícím prostředkem pro diskuzi o řešeních a návrzích s kolegy. Zaměstnanci si taktéž mohou prohlédnout předchozí dotazy, na které již možná kolegové odpovídali.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Feedback & suggestions feature in help desk software - LiveAgent

Zpěná vazba a návrhy

Zpětná vazba je nezbytnou a nevyhnutelnou součástí každého podnikání. Dokonce i když nechcete, stejně tu je. Vaše firma by zpětnou vazbu od uživatelů měla vždy vnímat jako nástroj ke zlepšování služeb/produktů a růstu. Díky tomu, že svým klientům poskytnete možnost zpětné vazby a návrhů, budou se cítit vyslyšení, což v konečném důsledku vede ke zlepšení loajality zákazníků.

LiveAgent nabízí plně přizpůsobitelné a snadno použitelné tlačítko zpětné vazby, další výkonnou funkcim která vyzve návštěvníky, aby poskytli zpětnou vazbu nebo návrh. Vaše společnost tímto způsobem prokazuje, že je zpětné vazbě od zákazníků otevřena a bude se snažit vyhovět všem potřebám klientů.

Vyhledávací widget

Je zcela nezbytné mít výkonný vyhledávč, aby vaši zákazníci mohli snadno a rychle najít informace. Uspořádaný obsah vaší báze znalostí je dobrý způsobm jak vyhledávání usnadnit, ale většina zákazníků nebude chtít trávit čas hledáním relevantního článku.

Kromě toho je důležité mít na paměti, že nestačí mít pouze kvalitní články v bázi znalostí. Pokud návštěvníci nenajdou vhodný obsah, pravděpodobně budou kontaktovat vaše zástupce podpory. Nepodceňte tedy funkcu kvalitního vyhledáván v bázi znalostí a podívejte se na snadno použitelný vyhledávací panel LiveAgent s mnoha možnostmi přizpůsobení.

Search widgets feature in Customer portal software - LiveAgent
Liveagent dashboard

Uživatelsky přívětivý řídící panel

Efektivní báze znalostí je hlavně o pomoci vašim klientům s relevantním obsahem. Neměli byste však zapomínat ani na své zaměstnance. Uživatelsky přívětivý řídící panel v nástroji pro správu znalostí je další klíčová fukce, která bývá často přehlížena.

Rozhraní LiveAgenta umožňuje vašim agentům vytvářet nové články po velice krátkém školení, které mnohdy nebýva ani třeba. Jste připraveni si to vyzkoušet? Naplánujte si bezplatnou ukázku a uvidíte na vlastní oči.

Kategorie

Smyslem vytvoření softwarového řešení znalostní báze je, aby se v něm dalo snadno vyhledávat. Čím více obsahu však vaše firma vypublikuje, tím může být celá báze chaotičtější. Právě proto vám LiveAgent umožňuje vytvářet kategorie tak, aby se vaši zákazníci ani vy sami v obsahu neztráceli.

Customer loyalty and retention - Knowledge Base - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Přílohy

Oddělení zákaznického servisu mají často potřebu sdílet s klienty různé soubry jako přílohy, například PDF soubory nebo videonávody. To je důvod, proč je užitečné mít software pro správu báze znalostí, který má podporu těchto funkcí – takže se již více nemusíte potýkat s potížemi při odesílání google souborů prostřednictvím google drive směrem k zákazníkovi. Místo toho můžete jednoduše vytvořit relevantní článek, který daný soubor obsahuje jako přílohu.

Vícečetná znalostní báze

Vícečetná báze znalostí může být velmi užitečná v případě, že vaše společnost prodáva vícero druhů produktů, vlastní vícero značek nebo poskytuje vícero nezávislých služeb. Jen jeden jediný účet v softwaru LiveAgent vám umožní vytvořit neomezený počet bází znalostí, přičemž každá z nich může mít svůj vlastní jedinečný design, nastavení a obsah. Poskytujte vašim zákazníkům informace, které chtějí a potřebují, prostřednictvím jednoduchých příruček.
Zjistěte více
Multi knowledge base feature in Customer portal software - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Výkonný WYSIWYG editor

Vytvoření báze znalostí není vůbec těžké. Vše, co musíte udělat, je vytvořit konkrétní kategorie, které pomohou zákazníkovi zorientovat se v bázi znalostí. Do těchto kategorií vložíte obsah pomocí vestavěného WYSIWYG editoru. Upravíte ho podle vašich preferovaných barev, stylů a vytvoříte pro své články lepší strukturu. Být přístupný vašim zákazníkům nemusí být vůbec těžké.

Férový software báze znalostí

Vědomosti znamenají moc. Jejich doručení vašim zákazníkům vás však nemusí stát tisíce korun. Naše ceny jsou tvořeny v tomto duchu a proto je systém báze znalostí součástí našeho nejlevnějšího plánu.

14 Day Trial
No Credit Card required
and many more
$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Ostatní klíčové funkce softwaru LiveAgent

Portál báze znalostí je jen špičkou ledovce. Dosáhněte svůj plný potenciál pomocí vícekanálového softwaru zákaznické podpory LiveAgent.
LiveAgent - email ticketing

Díky softwaru LiveAgent se vaše e-maily, chaty, hovory, komentáře a zmínky o vás na sociálních sitích shromaždí do jedné univerzální schránky. Přečtěte si více…

LiveAgent real-time live chat

Podpora prostředníctvím live chatu je klíčovou součástí úspěšné strategie získávaní zákazníků jakékoliv společnosti. Přečtěte si více…

LiveAgent - voice and video calls

Virtuální telefonní ústředna je součástí našeho vícekanálového řešení zákaznické podpory. LiveAgent shromažďuje telefonní hovory z vašich webových stránek či pevných linek na jedno místo pro lepší orientaci a rychlejší zpracování. Přečtěte si více…

LiveAgent - all social media channels under one roof

Integrujte vaše účty na sociálních sitích do softwaru LiveAgent a odpovídejte na komentáře, soukromé zprávy nebo Tweety přímo z vašeho LiveAgenta. Přečtěte si více…

Více než 30 000 společností se nemůže mýlit

Prohlédněte si úspěšné příběhy společností používajících LiveAgent a doporučení našich spokojených zákazníků. Zjistěte, jak může LiveAgent posunout vaši zákaznickou podporu na vyšší level a zvýšit spokojenost vašich obchodních partnerů.

Proč právě software báze znalostí?

70% zákazníků hledá odpovědi na své otázky ještě před kontaktováním zákaznické podpory společnosti. Vytvořte si bázi znalostí prostřednictvím několika jednoduchých nastavení. Vytvořte kategorie, přidejte články a na závěr je přizpůsobte designu vaší společnosti bez potřeby znalosti programování.
Business bag - icon

Výhody na straně společnosti

Poskytujete svým zákazníkům offline pomoc

Bezproblémový zákaznický servis a péče

Interní znalosti v rámci společnosti

ticketing software powerful collaboration - icon

Výhody na straně zákazníka

K dispozici 24/7/365

Schopnost pomoct si samostatně

Nejrychlejší podpora zákazníků

Person speaking multiple languages

Vícejazyčná podpora

Pokud vaše společnost působí na mezinárodní úrovni, bez potřeby najímání dalších zástupců zákaznické podpory může být poskytování podpory náročné. Řešení báze znalostí LiveAgent je skvělý způsob, jak nabídnout možnosti samoobsluhy 24/7 ve více zemích.

Vše, co vaše společnost potřebuje, je vytvoření základních článků a publikovat je v jazycích, které vyžadují vaši zákaznickou pomoc. Toto řešení může zlepšit zákaznickou zkušenost a tím i spokojenost zákazníků.

V závislosti na velikosti vaší společnosti můžete pro každý jazyk vytvořit vlastní kategorii, nebo v případě potřeby rozvíjení rozsáhlého obsahu doporučujeme vytvořit více bází znalostí. Tuto taktiku navíc můžete použít i pro svou interní znalostní bázi.

Pokud tedy máte nadnárodní společnost, můžete docílit toho, že vaši zaměstnanci budou mít vždy aktuální informace o novinkách ve společnosti, aktualizacích produktů/služeb atd.

Proč společnosti potřebují
bázi znalostí?

Jen vy znáte své zákazníky nejlépe. Poskytněte jim všechny potřebné informace a zaměřte se na zvyšovaní jejich spokojenosti.
Clock icon

Nedočkaví zákazníci očekávajíci pomoc

Dobře napsané články znalostní báze nabízí tu nejrychlejší pomoc vašim zákazníkům. Připravte si, nadesignujte a upravte všechny vaše články ve znalostní bázi pomocí WYSIWYG editoru.

Ztracení a zmatení zákazníci

Ztracení zákazníci dokážou snížit váš prodej. Abyste tomu zabránili, vytvořte si v rámci svého portálu podpory FAQ (často kladené dotazy) a technické příručky k produktům.

Přetížená zákaznická podpora

Chtěli byste poskytovat hvězdnou zákaznickou podporu i navzdory limitovaným zdrojům? Snižte zatížení vašich zamestnanců příchozími e-maily a chaty vytvořením báze znalostí.

Co je to software báze znalostí?

Software báze znalostím, nebo často nazýván také jako podpůrný dokumentační software, zachycuje, ukládá a sdílí všechny důležité informace na jednom místě, které je vašim zákazníkům snadno dostupné. Tato online samoobslužná databáze poskytuje nejrychlejší a nejpohodlnější pomoc každému, kdo hledá informace o vašich produktech.

Díky podpoře vašich zákazníků i tehdy, kdy jsou vaši agenti offline, dobře organizovaná báze znalostí může vaší společnosti ušetřit velké množství zdrojů.

LiveAgent - What is knowledge base software?
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Jak vybrat správný nástroj pro správu znalostní báze

Možnosti přizpůsobení, schopnost vytvářet organizované struktury a lehkost přidávání nového obsahu. To jsou jen některé z hlavních komponentů, které společnosti potřebují při výběru správneho softwaru báze znalostí. Správně zvolený software se hladce integruje do ostatních součástí zákaznické podpory a zákazníkům poskytuje bezproblémový zážitek. Sofware báze znalostí LiveAgent je součástí zákazníckeho portálu, který je součástí tohoto softwaru.

Přidejte se do klubu úspěšných

Připojte se k tisícům společností, které využívají LiveAgent ke sdílení svých znalostí s jejich zákazníky.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
winners illustration

Všechny kanály podpory pod jednou střechou

Software báze znalostí LiveAgent integruje více komunikačních kanálů a nabízí téměř 200 dalších funkcí.

Related Articles to Software báze znalostí
Jaký typ člověka byste měli být, abyste mohli pracovat v zákaznickém servisu? Jaké dovednosti byste měli mít? Pomocí tohoto kontrolního seznamu dovedností v oblasti zákaznického servisu zjistíte, zda se pro tuto práci hodíte.

Kontrolní seznam dovedností v oblasti služeb zákazníkům

Jasná komunikace se zákazníky je klíčová v oblasti zákaznického servisu. Dovednosti psaní jsou stejně důležité jako komunikační dovednosti a je třeba věnovat pozornost správnému pravopisu a gramatice. Školení a nástroje, jako kontrola pravopisu a gramatiky, mohou zlepšit vaše schopnosti v obou oblastech.

LiveAgent je více-kanálový helpdesk software, který sdružuje interakce zákazníků z několika kanálů, včetně nejpopulárnějších sociálních sítí.

Nestresující software pro podporu na sociálních sítích

Poskytování zákaznické podpory na sociálních sítích je novým trendem v marketingu. Pomáhá shromáždit zprávy a interakce z různých kanálů do jednoho systému, což zlepšuje zapojení zákazníků a udržení jejich loajality. LiveAgent je jedním z nástrojů pro správu sociálních sítí, který může týmu zákaznické podpory pomoci být efektivnější.

Nástroje LiveAgent pro naslouchání na sociálních sítích jsou skvělé pro proaktivní řešení problémů. Získejte kompletní přehled o tom, co se dnes říká o vaší firmě.

Hledáte nástroj pro naslouchání na sociálních sítích?

Naslouchání na sociálních sítích je důležité pro získávání zpětné vazby od zákazníků. LiveAgent nabízí propojení se všemi kanály sociálních sítí a snadnou interakci s zákazníky. Získejte přehled o spokojenosti zákazníků a využijte pozitivní zmínky jako ohlasy.

Hledáte bezplatný software pro správu zákazníků? Podívejte se na výhody LiveAgenta a zjistěte, jestli vám vyhovuje, nebo si založte bezplatný účet.

Hledáte bezplatný software pro správu zákazníků?

Výhody bezplatného softwaru pro správu zákazníků zahrnují jedno kontaktní místo pro dotazy, spokojené zákazníky a zlepšení produktivity. Bezplatná znalostní báze poskytuje užitečné informace, a LiveAgent je ideální volbou pro malé a střední podniky. Získejte přístup k základním funkcím a poskytněte excelentní zákaznickou podporu.

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků pomocí vícekanálového softwaru pro zákazníky. V této příručce vám ukážeme, jak.

Software zákaznické zkušenosti

Chatboty a softwarová řešení pro podporu zákazníků nabízejí výhody i prediktivní vytočování. Platformy pro zákaznickou zkušenost pomáhají oslovovat zákazníky prostřednictvím digitálních kanálů a zlepšit zapojení zaměstnanců. Software pro zákaznické služby se integruje s různými webovými stránkami a mobilními aplikacemi, což usnadňuje správu zákaznické zkušenosti.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x