Partner
Při aktivaci zásuvného modulu Drupal postupujte krok za krokem podle níže uvedeného návodu.
- Stáhněte si a instalujte modul Drupal pro LiveAgent
- Použijte váš účet nebo si vytvořte zkušební účet zdarma
- Po úspěšném přihlášení k serveru LiveAgent vymažte mezipaměť systému Drupal. Dále můžete na druhé kartě nakonfigurovat tlačítka
- Vyberte, které tlačítko chcete použít. Každé povolené tlačítko bude vytvořeno ve vlastním bloku, který můžete povolit na stránce konfigurace bloku.
- Užijte si používání LiveAgent

Co je Drupal?
Drupal je software pro správu obsahu. Používá se k tvorbě mnoha webových stránek a aplikací, které denně používáte. Historicky Drupal používá více než milion webů, včetně některých našich uživatelů. Proto jsme se rozhodli vytvořit integraci se systémem Drupal, abyste s ním mohli plně využívat službu LiveAgent
Jak je možné službu využít?
Živý Chat – vaši zákazníci se s vámi mohou spojit okamžitě za použití tlačítka živého chatu na vaší webové stránce. Díky živému chatu na vašich webových stránkách můžete návštěvníky webu přeměnit na zákazníky mnohem rychleji než dříve. Studie ukazují, že pokud je na vašich webových stránkách tlačítko live chatu, dochází v průměru k 35% nárůstu prodeje. Vaše tlačítka živého chatu budou automaticky viditelná na vaší stránce, není potřeba žádné HTML/kódování.

Helpdesk – vaši zákazníci vás mohou kontaktovat prostřednictvím mnoha kanálů (můžete připojit neomezený počet e-mailových účtů, účtů na sociálních sítích, telefonních čísel atd. a roztřídit je do několika oddělení.)
Offline zprávy – V případě, že vaše podpora není online, mohou vám zákazníci zanechat offline zprávu, na kterou můžete později odpovědět e-mailem.

Frequently asked questions
Co je Drupal?
Drupal je systém pro správu obsahu vyvinutý pro všechny osoby nebo společnosti, které chtějí vytvořit digitální prezentaci.
Jaké jsou výhody používání Drupal?
- vysoká bezpečnost
- možnost spravovat více webů z jednoho rozhraní
- obsah optimalizovaný pro různá zařízení
- rozšíření modulu
LiveAgent is a versatile helpdesk software that provides integrated customer support through various channels, including ticketing, live chat, social media, and voice helpdesk. Their software is accessible from anywhere, with SSL security. They offer various tutorials and technical support, including tips and tricks, customizations, and billing and payments support. They have received awards and certificates and have a frequently asked questions section that addresses common inquiries. LiveAgent also provides guides on how to make REST calls in PHP, create chat buttons, and setup Facebook Applications.
LiveAgent je perfektní službou pro call centra s mnoha funkcemi jako kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi v jednom. Je stabilní na mobilních platformách a není vyžadována kreditní karta při vyzkoušení zdarma. LiveAgent porovnává s mnoha jinými softwaremi pro call centra na svých srovnávacích stránkách.
Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace
LiveAgent je systém pomocného stolu s funkcemi, jako jsou kontaktní formuláře, živý chat, databáze a integrace se sociálními sítěmi, které jsou vzájemně propojené a stabilní na mobilních platformách. Uživatelé tuto službu preferují kvůli snadnému použití, dobré hodnotě za peníze a skvělé zákaznické podpoře. Mnoho z nich to považuje za lepší volbu než Zendesk, Freshdesk nebo Desk.com.