Drupal integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Při aktivaci zásuvného modulu Drupal postupujte krok za krokem podle níže uvedeného návodu.
- Stáhněte si a instalujte modul Drupal pro LiveAgent
- Použijte váš účet nebo si vytvořte zkušební účet zdarma
- Po úspěšném přihlášení k serveru LiveAgent vymažte mezipaměť systému Drupal. Dále můžete na druhé kartě nakonfigurovat tlačítka
- Vyberte, které tlačítko chcete použít. Každé povolené tlačítko bude vytvořeno ve vlastním bloku, který můžete povolit na stránce konfigurace bloku.
- Užijte si používání LiveAgent
Co je Drupal?
Drupal je software pro správu obsahu. Používá se k tvorbě mnoha webových stránek a aplikací, které denně používáte. Historicky Drupal používá více než milion webů, včetně některých našich uživatelů. Proto jsme se rozhodli vytvořit integraci se systémem Drupal, abyste s ním mohli plně využívat službu LiveAgent
Jak je možné službu využít?
Živý Chat – vaši zákazníci se s vámi mohou spojit okamžitě za použití tlačítka živého chatu na vaší webové stránce. Díky živému chatu na vašich webových stránkách můžete návštěvníky webu přeměnit na zákazníky mnohem rychleji než dříve. Studie ukazují, že pokud je na vašich webových stránkách tlačítko live chatu, dochází v průměru k 35% nárůstu prodeje. Vaše tlačítka živého chatu budou automaticky viditelná na vaší stránce, není potřeba žádné HTML/kódování.
Helpdesk – vaši zákazníci vás mohou kontaktovat prostřednictvím mnoha kanálů (můžete připojit neomezený počet e-mailových účtů, účtů na sociálních sítích, telefonních čísel atd. a roztřídit je do několika oddělení.)
Offline zprávy – V případě, že vaše podpora není online, mohou vám zákazníci zanechat offline zprávu, na kterou můžete později odpovědět e-mailem.
Frequently Asked Questions
Co je Drupal?
Drupal je systém pro správu obsahu vyvinutý pro všechny osoby nebo společnosti, které chtějí vytvořit digitální prezentaci.
Jaké jsou výhody používání Drupal?
- vysoká bezpečnost - možnost spravovat více webů z jednoho rozhraní - obsah optimalizovaný pro různá zařízení - rozšíření modulu
Znalostní báze a samoobslužné zdroje mohou být konkurenční výhodou v oblasti zákaznického servisu. Společnosti Zazzle a Zapier nabízejí různé možnosti kontaktu se zákaznickým servisem, včetně live chatu, e-mailu a podpory na sociálních sítích. Získání informací o kontaktech a nabízených službách je snadné.
Ticketing system nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně interní báze znalostí, widgetů pro vyhledávání a mobilních aplikací pro Android a iOS. Integrace s mnoha dalšími nástroji usnadňuje správu projektů a komunikaci s zákazníky. Zabezpečení helpdesku je zajištěno šifrováním HTTPS a dvoufázovým ověřením. Společnost LiveAgent se zavázala k ochraně osobních údajů a transparentnosti.
The article provides information on integrating Drupal with LiveAgent, which is an integrated customer support software that offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also mentions other articles and popular articles related to LiveAgent and how it can be accessed from anywhere with SSL safety.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.