Partner
Co je to Fayn?
Fayn je prvním českým telekomunikačním operátorem, který od roku 2002 provozuje službu VoIP. Jejím cílem je poskytovat telekomunikační služby, které jsou levné, ale přesto kvalitní.

Jak můžete připojit Fayn do služby LiveAgent?
Prvním krokem je získání čísla VoIP společnosti Fayn. Dalším krokem je kliknutí na:
- Konfigurace
- Hovory/Volání
- Čísla
- Fayn


Posledním krokem je přidání potřebných informací.
Kolik stojí propojení služby Fayn se službou LiveAgent?
Pokud jste zákazníkem společnosti Fayn i LiveAgent, neplatíte žádné další poplatky za integraci.
Výhody Fayn VoIP:
- nízké náklady
- široká škála kompatibilních zařízení
- zlepšená produktivita
- vysoká spolehlivost
Chcete se dozvědět více?
Podívejte se na naše video z call centra níže.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Fayn integration!
Frequently Asked Questions
Co je to Fayn?
Fayn je evropský poskytovatel VoIP, který od roku 2002 poskytuje kvalitní a levné služby.
Jak můžete připojit Fayn k LiveAgent?
Přihlaste se do vašehoLiveAgent účtu. Klikněte na Konfigurace > Hovory/Volání > Čísla. Vyhledejte Fayn > Vyplňte nezbytné údaje. Začněte s používáním.
Co je to VoIP operátor?
Operátor VoIP je v podstatě poskytovatel/společnost/podnik nabízející služby přenosu hlasu přes internetový protokol. Těmito službami mohou být například příchozí a odchozí hovory prostřednictvím internetového připojení.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Výhody live chatu a jak ho používat
Zákaznický servis je klíčovým prvkem úspěchu podniku, zajišťuje zisk a vytváří loajalitu a dlouhodobé vztahy s zákazníky. LiveAgent nabízí integraci s Twitterem pro efektivní zákaznickou podporu. Recenze telefonu Yealink 146S VOIP na LiveAgent jsou pozitivní.
Recenze telefonu Poly CCX 600 VoIP
Vytváříme LiveAgent pro komunikaci s klienty. Po registraci obdržíte přihlašovací údaje a můžete využívat různé komunikační kanály.