Fayn integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to Fayn?
Fayn je prvním českým telekomunikačním operátorem, který od roku 2002 provozuje službu VoIP. Jejím cílem je poskytovat telekomunikační služby, které jsou levné, ale přesto kvalitní.
Jak můžete připojit Fayn do služby LiveAgent?
Prvním krokem je získání čísla VoIP společnosti Fayn. Dalším krokem je kliknutí na:
- Konfigurace
- Hovory/Volání
- Čísla
- Fayn
Posledním krokem je přidání potřebných informací.
Kolik stojí propojení služby Fayn se službou LiveAgent?
Pokud jste zákazníkem společnosti Fayn i LiveAgent, neplatíte žádné další poplatky za integraci.
Výhody Fayn VoIP:
- nízké náklady
- široká škála kompatibilních zařízení
- zlepšená produktivita
- vysoká spolehlivost
Chcete se dozvědět více?
Podívejte se na naše video z call centra níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Fayn integration!
Frequently Asked Questions
Co je to Fayn?
Fayn je evropský poskytovatel VoIP, který od roku 2002 poskytuje kvalitní a levné služby.
Jak můžete připojit Fayn k LiveAgent?
Přihlaste se do vašehoLiveAgent účtu. Klikněte na Konfigurace > Hovory/Volání > Čísla. Vyhledejte Fayn > Vyplňte nezbytné údaje. Začněte s používáním.
Co je to VoIP operátor?
Operátor VoIP je v podstatě poskytovatel/společnost/podnik nabízející služby přenosu hlasu přes internetový protokol. Těmito službami mohou být například příchozí a odchozí hovory prostřednictvím internetového připojení.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.
Společnost nabízí software zákaznické podpory v oblasti telefonních systémů VoIP, samoobslužného software a helpdesk software pro startupy. Na webu jsou k dispozici blog, slovník, akademie, šablony, webináře, testy a kalkulačka nákladů. Kontakt na prodejce a možnost přihlásit se k odběru newsletteru jsou také k dispozici. Kromě toho Společnost vytváří nový účet LiveAgent po registraci a zákazník obdrží přihlašovací údaje e-mailem.