Magenta integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Magenta je poskytovatelem kompletních podnikových řešení v oblasti telekomunikačních služeb v Rakousku. Společnost působí od roku 1996 a každý den se zlepšuje s jediným cílem – spokojenými zákazníky. Vzhledem k tomu, že Magenta poskytuje také služby VoIP, navázal LiveAgent s touto společností spolupráci, která umožňuje snadnou integraci VoIP.
Kolik stojí integrace Magenta v LiveAgent?
LiveAgent poskytuje bezplatnou integraci se službou Magenta. Mějte však na paměti, že Magenta si své služby účtuje individuálně.
Jak můžete integrovat Magenta do LiveAgent?
1. Získejte číslo VoIP Magenta
2. Přejděte do Konfigurace > Hovory > Čísla
3. Vyplňte požadované informace
Jaké jsou výhody služby Magenta?
- lepší zákaznická zkušenost
- šetří náklady
- vysoce spolehlivá
Chcete se dozvědět více? Podívejte se na video o softwaru pro call centra níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Magenta integration!
Frequently Asked Questions
Co je to Magenta?
Magenta je poskytovatelem VoIP od roku 1996.
Jak můžete propojit Magenta se službou LiveAgent?
Přihlaste se do LiveAgent > Přejděte na Hovory > Čísla. Vyberte Obecné > Vyplňte požadované informace.
Kolik stojí integrace Magenta?
Pokud si přejete propojit svůj Magenta VoIP s LiveAgent, nebudete platit žádné další poplatky.
Chatovací služby a personalizovaná komunikace jsou klíčové pro vztahy se zákazníky. LiveAgent je software zákaznické podpory s mnoha funkcemi a integracemi. Webová stránka Magento nabízí omezené kontakty na zákaznický servis, ale poskytuje informace o ochraně osobních údajů a GDPR. Hodnocení uživatelů znalostní báze Odoo je průměrně 4.1 a nabízí mnoho funkcí. Verloop a LiveAgent nabízejí integraci sociálních sítí, ale LiveAgent také přidává znalostní databáze a automatizaci.
LiveAgent offers a variety of customer support features, including VoIP phone systems and complaint management. The company also provides training and webinars, and has received positive feedback from customers. The partnership with VoIP provider Voyced enables easy integration of Voyced VoIP numbers into LiveAgent without a fee, improving customer experience and productivity. Chat services, personalized communication with customers, and good customer service are essential for long-term customer relationships and brand loyalty.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.