Partner
Magenta je poskytovatelem kompletních podnikových řešení v oblasti telekomunikačních služeb v Rakousku. Společnost působí od roku 1996 a každý den se zlepšuje s jediným cílem – spokojenými zákazníky. Vzhledem k tomu, že Magenta poskytuje také služby VoIP, navázal LiveAgent s touto společností spolupráci, která umožňuje snadnou integraci VoIP.

Kolik stojí integrace Magenta v LiveAgent?
LiveAgent poskytuje bezplatnou integraci se službou Magenta. Mějte však na paměti, že Magenta si své služby účtuje individuálně.
Jak můžete integrovat Magenta do LiveAgent?
1. Získejte číslo VoIP Magenta
2. Přejděte do Konfigurace > Hovory > Čísla

3. Vyplňte požadované informace
Jaké jsou výhody služby Magenta?
- lepší zákaznická zkušenost
- šetří náklady
- vysoce spolehlivá
Chcete se dozvědět více? Podívejte se na video o softwaru pro call centra níže.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Magenta integration!
Frequently Asked Questions
Co je to Magenta?
Magenta je poskytovatelem VoIP od roku 1996.
Jak můžete propojit Magenta se službou LiveAgent?
Přihlaste se do LiveAgent > Přejděte na Hovory > Čísla. Vyberte Obecné > Vyplňte požadované informace.
Kolik stojí integrace Magenta?
Pokud si přejete propojit svůj Magenta VoIP s LiveAgent, nebudete platit žádné další poplatky.
Postavte své zákazníky do centra VŠEHO, co děláte
Důležitost porozumění chování zákazníků a budování dlouhodobých vztahů zdůrazněna. Software LiveAgent nabízí řadu funkcí pro zákaznickou podporu.
Jak mohou chatboti zlepšit služby zákazníkům?
Společnosti Adoric, Omnisend a ReachMail nabízejí softwarová řešení a podporu zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu a sociálních sítí.