iFON integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je iFON?
iFON je inovativní telekomunikační služba, která je dostupná kdekoliv na internetu. Tato společnost poskytuje služby napříč celou Evropou od roku 2004.
LiveAgent uzavřel s iFONem partnerství a poskytuje bezplatnou VoIP integraci.
Jak připojit VoIP číslo od iFONu k LiveAgentu?
Nejprve se musíte zaregistrovat k iFONu, abyste získali VoIP číslo. Poté se přihlaste do svého LiveAgent účtu. Nemáte-li ještě svůj LiveAgent účet, můžete vyzkoušet naši 14denní bezplatnou verzi. Zbylý postup je zobrazen níže.
Následně vyhledejte iFON a vyplňte všechny požadované informace. Poté už stačí pouze kliknout na tlačítko Přidat a můžete své VoIP číslo začít ihned používat.
Výhody používání VoIP:
- nízké náklady na údržbu
- vyšší produktivita
- bezplatná integrace
- lepší zákaznická zkušenost
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iFON integration!
Frequently Asked Questions
Co je iFON?
iFON je společnost poskytující telekomunikační služby, které zahrnují i VoIP.
Kde získám VoIP číslo?
Na světě je celá řada poskytovatelů VoIP služeb. Pokud chcete snadno a pohodlně připojit své VoIP číslo k LiveAgentu, zde jsou všichni VoIP partneři - LiveAgentu.
Jak připojit VoIP číslo k LiveAgentu?
Jelikož má LiveAgent celou řadu VoIP partnerů, rozhodli jsme se je pro usnadnění práce zařadit přímo do našeho LiveAgent softwaru. Stačí jen přejít do Konfigurace - Volání - Čísla - Vytvořit. Poté vyberte poskytovatele VoIP služeb, vložte VoIP číslo a stiskněte tlačítko Přidat.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent nabízí software pro live chat a sjednocenou schránku pro zákaznickou komunikaci s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Slovník pojmů zákaznické podpory pomáhá v oblasti vybavení helpdesku. Outsourcování týmů zákaznických služeb se stává stále častějším standardem kvůli řízení času a rozpočtu. preferovanými komunikačními kanály jsou e-maily a online chat. Kontaktovat společnost Twilio lze na sociálních sítích, jako jsou Instagram, Facebook a Twitter.
LiveAgent je softwarový nástroj poskytující nejlepší zákaznickou podporu svým více než 150 milionům uživatelům a 40 000 společnostem. Produkt umožňuje bleskurychlé reakce a zlepšenou hodnotu zákazníka, což může pomoci firmám zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků. LiveAgent je nejlépe hodnocený a nejvíce recenzovaný help-desk software na trhu. Produkt také nabízí funkce integrace a alternativy. LiveAgent má podporu, migraci dat a je k dispozici pro spolupráci, partnerský program, a klientskou podporu.