Partner
Co je iFON?
iFON je inovativní telekomunikační služba, která je dostupná kdekoliv na internetu. Tato společnost poskytuje služby napříč celou Evropou od roku 2004.
LiveAgent uzavřel s iFONem partnerství a poskytuje bezplatnou VoIP integraci.
Jak připojit VoIP číslo od iFONu k LiveAgentu?
Nejprve se musíte zaregistrovat k iFONu, abyste získali VoIP číslo. Poté se přihlaste do svého LiveAgent účtu. Nemáte-li ještě svůj LiveAgent účet, můžete vyzkoušet naši 14denní bezplatnou verzi. Zbylý postup je zobrazen níže.
Následně vyhledejte iFON a vyplňte všechny požadované informace. Poté už stačí pouze kliknout na tlačítko Přidat a můžete své VoIP číslo začít ihned používat.
Výhody používání VoIP:
- nízké náklady na údržbu
- vyšší produktivita
- bezplatná integrace
- lepší zákaznická zkušenost
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iFON integration!
Frequently Asked Questions
Co je iFON?
iFON je společnost poskytující telekomunikační služby, které zahrnují i VoIP.
Kde získám VoIP číslo?
Na světě je celá řada poskytovatelů VoIP služeb. Pokud chcete snadno a pohodlně připojit své VoIP číslo k LiveAgentu, zde jsou všichni VoIP partneři - LiveAgentu.
Jak připojit VoIP číslo k LiveAgentu?
Jelikož má LiveAgent celou řadu VoIP partnerů, rozhodli jsme se je pro usnadnění práce zařadit přímo do našeho LiveAgent softwaru. Stačí jen přejít do Konfigurace - Volání - Čísla - Vytvořit. Poté vyberte poskytovatele VoIP služeb, vložte VoIP číslo a stiskněte tlačítko Přidat.
UKÁZKA FUNKCE IVR & ZPĚTNÉHO VOLÁNÍ
Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent
LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.
LiveAgent: Demo softwaru ticketingu
Platforma LiveAgent nabízí software pro správu e-mailů, helpdesk a podporu zákazníků. Je vhodná i pro startupy. Nabízí funkce integrace a alternativy.