iFON integration
Co je iFON?
iFON je inovativní telekomunikační služba, která je dostupná kdekoliv na internetu. Tato společnost poskytuje služby napříč celou Evropou od roku 2004.
LiveAgent uzavřel s iFONem partnerství a poskytuje bezplatnou VoIP integraci.
Jak připojit VoIP číslo od iFONu k LiveAgentu?
Nejprve se musíte zaregistrovat k iFONu, abyste získali VoIP číslo. Poté se přihlaste do svého LiveAgent účtu. Nemáte-li ještě svůj LiveAgent účet, můžete vyzkoušet naši 14denní bezplatnou verzi. Zbylý postup je zobrazen níže.
Následně vyhledejte iFON a vyplňte všechny požadované informace. Poté už stačí pouze kliknout na tlačítko Přidat a můžete své VoIP číslo začít ihned používat.
Výhody používání VoIP:
- nízké náklady na údržbu
- vyšší produktivita
- bezplatná integrace
- lepší zákaznická zkušenost
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iFON integration!
Frequently Asked Questions
Co je iFON?
iFON je společnost poskytující telekomunikační služby, které zahrnují i VoIP.
Kde získám VoIP číslo?
Na světě je celá řada poskytovatelů VoIP služeb. Pokud chcete snadno a pohodlně připojit své VoIP číslo k LiveAgentu, zde jsou všichni VoIP partneři - LiveAgentu.
Jak připojit VoIP číslo k LiveAgentu?
Jelikož má LiveAgent celou řadu VoIP partnerů, rozhodli jsme se je pro usnadnění práce zařadit přímo do našeho LiveAgent softwaru. Stačí jen přejít do Konfigurace - Volání - Čísla - Vytvořit. Poté vyberte poskytovatele VoIP služeb, vložte VoIP číslo a stiskněte tlačítko Přidat.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent nabízí software pro live chat a sjednocenou schránku pro zákaznickou komunikaci s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Slovník pojmů zákaznické podpory pomáhá v oblasti vybavení helpdesku. Outsourcování týmů zákaznických služeb se stává stále častějším standardem kvůli řízení času a rozpočtu. preferovanými komunikačními kanály jsou e-maily a online chat. Kontaktovat společnost Twilio lze na sociálních sítích, jako jsou Instagram, Facebook a Twitter.
LiveAgent je softwarový nástroj poskytující nejlepší zákaznickou podporu svým více než 150 milionům uživatelům a 40 000 společnostem. Produkt umožňuje bleskurychlé reakce a zlepšenou hodnotu zákazníka, což může pomoci firmám zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků. LiveAgent je nejlépe hodnocený a nejvíce recenzovaný help-desk software na trhu. Produkt také nabízí funkce integrace a alternativy. LiveAgent má podporu, migraci dat a je k dispozici pro spolupráci, partnerský program, a klientskou podporu.