GetResponse integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Chcete-li začít používat GetResponse se službou LiveAgent, prosím, postupujte podle níže uvedené příručky integrací.
- Nejprve musíte mít aktivní účet GetResponse.
- Pokud již máte aktivní účet, aktivujte plugin GetResponse v rozhraní LiveAgent v sekci Pluginy.
- Stiskněte tlačítko ”konfigurovat” a zkopírujte rozhraní API integrace GetResponse. Nyní už stačí jen potvrdit a začít odebírat!
Co je integrace GetResponse?
GetResponse je e-mail marketingová, webová služba. Umožňuje zasílání naplánovaných e-mailových zpráv (tzv. sekvenčních autoresponderů) a automatizuje proces následné kontroly při přidání nových potenciálních zákazníků. Můžete tak posílat newslettery a jednoduše spravovat zákazníky ve snadno použitelném rozhraní. GetResponse je jednou z nejoblíbenějších služeb autoresponderů od roku 1998, kdy byla spuštěna Simonem Grabowskim.
Jak to funguje?
Přidejte své kontakty do e-mailových kampaní GetResponse přímo v rozhraní LiveAgent. Aby nedocházelo k odesílání nevyžádaných e-mailů, je při přihlášení kontaktu k odběru odeslán opt-in e-mail. (Přihlášení k odběru musí být potvrzeno daným kontaktem).
Příklad:
Pan Marsellus Wallace je velmi aktivní a zvídavý zákazník. Chcete ho tedy informovat o všem, co se týká služby LiveAgent. Aktivací pluginu GetResponse ho můžete přihlásit k odběru některé z vašich aktuálních e-mailových kampaní. Pan Wallace obdrží opt-in e-mail a potvrdí svůj odběr. Nyní mu můžete začít posílat jakýkoliv e-mailový obsah prostřednictvím GetResponse.
Frequently Asked Questions
Co je integrace GetResponse?
GetResponse je marketingový nástroj, který obsahuje funkce jako je email marketing, automatizace marketingu, webináře a další.
Jak můžete do LiveAgent integrovat GetResponse?
Integrace je poměrně snadná. Pokud již máte účet GetResponse, postupujte podle níže uvedeného návodu: 1. Přihlaste se do služby LiveAgent 2. Klikněte na Konfigurace > Systém > Plugin 3. Aktivujte GetResponse 4. Zkopírujte klíč API 5. Vložte klíč API do integrace GetResponse
Šablony zásad zákaznického servisu
Tento text se zaměřuje na zlepšování zákaznického servisu v podnicích a nabízí šablony a návody na tvorbu zásad zákaznického servisu a kontrolní seznam pro nábor pracovníka zákaznického servisu. Dále se zabývá výhodami samoobslužných portálů pro zákazníky a upozorňuje na rostoucí poptávku po nich.
Přihlašte se ke svému LiveAgent účtu
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu s funkcemi jako samoobslužný software, příchozí call centra a správa stížností. Nabízí podporu v migraci dat, dostupnost systému a protokol změn. Má ocenění a certifikáty, a lze ho integrovat s partnerským programem. Nabízí také demo verze a sociální sítě.
E-mailem propagujte zákaznický portál pomocí šablon pozvánek. Šablony obsahují instrukce k registraci a výhody produktu nebo služby. Využijte formát HTML a odesílejte ověřovací e-maily ihned po provedení dané akce. LiveAgent nabízí software zákaznické podpory a vědomosti zdarma k dispozici na webových stránkách.
Šablony e-mailů s uzavřeným obsahem
E-mailové šablony jsou užitečné pro marketingové kampaně z důvodu personalizace a konzistentního vzhledu. Existují šablony pro různé příležitosti, jako jsou feedback request, upomínací e-maily, e-maily po nákupu a e-maily s rozchodem. Některé šablony zahrnují obsahové e-mailové šablony, propagační e-mailové šablony a e-mailové šablony pro zmínky o nové značce. Využití šablon může pomoci zlepšit uživatelský zážitek a zvýšit spokojenost klientů.