Partner
Chcete-li začít používat GetResponse se službou LiveAgent, prosím, postupujte podle níže uvedené příručky integrací.
- Nejprve musíte mít aktivní účet GetResponse.
- Pokud již máte aktivní účet, aktivujte plugin GetResponse v rozhraní LiveAgent v sekci Pluginy.
- Stiskněte tlačítko ”konfigurovat” a zkopírujte rozhraní API integrace GetResponse. Nyní už stačí jen potvrdit a začít odebírat!
Co je integrace GetResponse?
GetResponse je e-mail marketingová, webová služba. Umožňuje zasílání naplánovaných e-mailových zpráv (tzv. sekvenčních autoresponderů) a automatizuje proces následné kontroly při přidání nových potenciálních zákazníků. Můžete tak posílat newslettery a jednoduše spravovat zákazníky ve snadno použitelném rozhraní. GetResponse je jednou z nejoblíbenějších služeb autoresponderů od roku 1998, kdy byla spuštěna Simonem Grabowskim.
Jak to funguje?
Přidejte své kontakty do e-mailových kampaní GetResponse přímo v rozhraní LiveAgent. Aby nedocházelo k odesílání nevyžádaných e-mailů, je při přihlášení kontaktu k odběru odeslán opt-in e-mail. (Přihlášení k odběru musí být potvrzeno daným kontaktem).
Příklad:
Pan Marsellus Wallace je velmi aktivní a zvídavý zákazník. Chcete ho tedy informovat o všem, co se týká služby LiveAgent. Aktivací pluginu GetResponse ho můžete přihlásit k odběru některé z vašich aktuálních e-mailových kampaní. Pan Wallace obdrží opt-in e-mail a potvrdí svůj odběr. Nyní mu můžete začít posílat jakýkoliv e-mailový obsah prostřednictvím GetResponse.


Frequently asked questions
Co je integrace GetResponse?
GetResponse je marketingový nástroj, který obsahuje funkce jako je email marketing, automatizace marketingu, webináře a další.
Jak můžete do LiveAgent integrovat GetResponse?
Integrace je poměrně snadná. Pokud již máte účet GetResponse, postupujte podle níže uvedeného návodu:
1. Přihlaste se do služby LiveAgent
2. Klikněte na Konfigurace > Systém > Plugin
3. Aktivujte GetResponse
4. Zkopírujte klíč API
5. Vložte klíč API do integrace GetResponse
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
WordPress nabízí mnoho pluginů zdarma pro vylepšení webu, včetně interního propojení a uKit integrace pro LiveAgent. Tyto pluginy zlepšují uživatelský zážitek, SEO a zvyšují konverze bez nutnosti programování. Navíc nezpomalují načítání webu a snižují míru odmítnutí, udržují zákazníky zaujaté na webu.
Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace
LiveAgent je systém pomocného stolu s funkcemi, jako jsou kontaktní formuláře, živý chat, databáze a integrace se sociálními sítěmi, které jsou vzájemně propojené a stabilní na mobilních platformách. Uživatelé tuto službu preferují kvůli snadnému použití, dobré hodnotě za peníze a skvělé zákaznické podpoře. Mnoho z nich to považuje za lepší volbu než Zendesk, Freshdesk nebo Desk.com.