OptiTELECOM

Co je OptiTELECOM?

Společnost OptiTELECOM působí od roku 2008 a zaměřuje se na IP řešení, konkrétně na telefonní ústředny a IP telefony.

Společnost OptiTELECOM neustále usiluje o to, aby svým zákazníkům nabízela co nejinovativnější a zároveň nejstabilnější řešení s velkolepou kombinací obchodních a technických funkcí s cílem nabídnout vždy ta nejlepší řešení.

Má specializovaný tým technické podpory, který je 24 hodin denně k dispozici pro podporu provozu virtuální telefonní ústředny vaší společnosti, protože provoz vašeho podniku je naším zájmem.

Službu virtuální telefonní ústředny a související komunikace poskytuje národní referenční operátor, který je řádně registrován a oprávněn působit v Portugalsku.

Jak to můžete používat?

Pokud hledáte poskytovatele VoIP pro spojení s call centrem LiveAgent, OptiTELECOM je skvělou volbou. Call centrum společnosti LiveAgent bude vyřizovat vaše hovory a tikety, zatímco OptiTELECOM zajistí zbytek. Mikrofony a reproduktory pro notebook nebo chytrý telefon jsou vším, co potřebujete k vytvoření startovacího call centra. Pokud budete chtít později zlepšit kvalitu hovorů, můžete potřebovat další hardware.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Jak můžete využít výhod call centra LiveAgent?

LiveAgent díky svým pokročilým funkcím usnadňuje správu a provoz call centra. Můžete například vytvářet vlastní stromy IVR (Interactive Voice Response), které automaticky přesměrují zákazníky na správná oddělení a agenty.

A to nejlepší? Funkce IVR od LiveAgent udělá všechnu práci za vás a vytvoří pro vaše zákazníky bezproblémový zážitek. Stačí, když si poslechnou nabídku IVR a stisknou příslušnou klávesu číselníku (např. stisknou 1 pro prodej), aby byli spojeni se správnou osobou pro danou práci.

Call centrum s IVR

Připojil se váš zákazník omylem na špatné oddělení? Řešení je jednoduché, použijte přepojení hovoru a přesměrujte zákazníka na některého z vašich kolegů, čímž ušetříte jeho čas.

Máte problém zapamatovat si, co vaši zákazníci říkali? Žádné obavy, LiveAgent zaznamenává všechny příchozí a odchozí hovory a ukládá je v systému. Pokud si potřebujete osvěžit paměť, jednoduše vyhledejte lístek a poslechněte si celý záznam hovoru. Záznam hovorů lze také využít při školení nových agentů a ukázat jim správné reakce na hovory zákazníků. 

Chcete získat více informací o funkcích našeho call centra? Podívejte se na stránku s funkcemi našeho call centra, kde najdete všechny informace o možnostech call centra LiveAgent.

Jak integrovat OptiTELECOM VoIP se službou LiveAgent?

Pokud si chcete vytvořit call centrum LiveAgent s poskytovatelem VoIP OptiTELECOM, postupujte podle tohoto jednoduchého návodu.

  • Otevřete aplikaci LiveAgent a přejděte do nabídky Konfigurace > Volání > Čísla. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části.
  • Vyberte OptiTELECOM ze seznamu poskytovatelů VoIP.
OptiTELECOM
Vyberte OptiTelecom
  • Vložte jméno a číslo, vyberte oddělení, zadejte přihlašovací údaje a vyberte číslo předvolby pro vytáčení. Můžete také zaškrtnout nebo zrušit zaškrtnutí možnosti zaznamenávat všechny telefonní hovory přijaté a uskutečněné z tohoto čísla. Po dokončení klepněte na tlačítko Přidat v dolní části.
OptiTELECOM
Konfigurace telefonního čísla OptiTelecom

Telefonní číslo je v aplikaci LiveAgent připraveno k použití. Pokud chcete, můžete přidat další telefonní čísla OptiTelecom nebo přidat čísla od jiných poskytovatelů VoIP.

OptiTELECOM

Získejte více informací o softwaru LiveAgent Call Center

Hledáte další informace o založení a provozu call centra? Pokud vás to zajímá, podívejte se do akademie LiveAgent, kde najdete více informací o call centrech a dalších tématech ze světa zákaznické podpory.

Zajímá vás, co dalšího umí LiveAgent? Podívejte se na níže uvedené video a prohlédněte si celou prohlídku našeho softwaru pro zákaznickou podporu.

LiveAgent Product Tour

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!

Frequently asked questions

Co je OptiTELECOM?

OptiTELECOM je portugalský operátor specializující se na VoiP od roku 2008, zaměřená na IP řešení, zejména na telefonní ústředny a IP telefony.

Kolik stojí integrace OptiTELECOM s LiveAgent?

LiveAgent již integroval OptiTELECOM do svého systému. Integrace je tedy zdarma. Mějte však na paměti, že OptiTELECOM své služby zpoplatňuje.

Jak můžete implementovat VoIP číslo OptiTELECOM v LiveAgent?

Jak jsme již zmínili, OptiTELECOM je již součástí LiveAgent. Stačí se přihlásit a postupovat podle níže uvedeného návodu: 

1. Přejděte na Konfigurace > Volání > Čísla > OptiTELECOM

2. Přidejte číslo VoIP a ihned jej používejte

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo