Placetel integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Placetel je německá telekomunikační společnost poskytující VoIP služby. Kromě toho nabízí od roku 2007 i telefonní čísla ze všech 5200 německých místních sítí. Tato společnost disponuje ohromným portfoliem funkcí, kterých je více než 150.
Placetel je nyní součástí LiveAgentu. To znamená, že v LiveAgent call centru můžete používat své Placetel VoIP číslo.
Kolik stojí připojení Placetel VoIP čísla do LiveAgentu?
LiveAgent poskytuje integraci Placetel zcela zdarma. Společnost Placetel si však účtuje poplatky za své služby zvlášť.
Jak propojit Placetel s LiveAgentem?
1. Získejte Placetel VoIP číslo
2. Přihlaste se do svého LiveAgent účtu
3. Klikněte na Konfigurace – Volání – Čísla – (+)
4. Vyhledejte Placetel
5. Vyplňte všechny potřebné informace
6. Klikněte na PŘIDAT a můžete své VoIP číslo začít POUŽÍVAT
Výhody:
- vyšší produktivita
- lepší zákaznická zkušenost
- úspora nákladů
- možnost používat na více zařízeních
- bezplatná integrace
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Placetel integration!
Frequently Asked Questions
Co je integrace LiveAgentu s Placetelem?
Placetel je poskytovatel VoIP služeb. Máte-li tedy od něj VoIP číslo, můžete ho připojit ke svému call centru LiveAgent a zlepšit tak zákaznickou zkušenost.
Kolik stojí propojení Placetel VoIP čísla s LiveAgentem?
LiveAgent si za připojení VoIP čísla od Placetelu neúčtuje žádné dodatečné poplatky.
Jak fungují VoIP telefony v porovnání s pevnou linkou?
Jednoduše řečeno, Váš VoIP telefon funguje úplně stejně. Hlavním rozdílem však je, že se příchozí i odchozí hovory provádějí přes internetové připojení. Dnes už je spolehlivější, jelikož se zvětšila šířka internetového pásma. Je však třeba počítat s tím, že se v závislosti na vašem internetovém poskytovateli může lišit.
TeleCube je platformou VoIP poskytující telefonní služby víc než 50 zemích. Společnost se zaměřuje na poskytování snadno spravovatelných a finančně dostupných řešení pro firmy. Společnost je partnerem LiveAgent a integrace TeleCube umožňuje využití široké škály funkcí call centra. Integrace je snadná a nevyžaduje další poplatky od LiveAgent. Cena za služby TeleCube závisí na konkrétním předplatném plánu. VoIP umožňuje vytvoření virtuálního call centra přes internet.
LiveAgent offers a variety of customer support features, including VoIP phone systems and complaint management. The company also provides training and webinars, and has received positive feedback from customers. The partnership with VoIP provider Voyced enables easy integration of Voyced VoIP numbers into LiveAgent without a fee, improving customer experience and productivity. Chat services, personalized communication with customers, and good customer service are essential for long-term customer relationships and brand loyalty.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.