Partner
Placetel je německá telekomunikační společnost poskytující VoIP služby. Kromě toho nabízí od roku 2007 i telefonní čísla ze všech 5200 německých místních sítí. Tato společnost disponuje ohromným portfoliem funkcí, kterých je více než 150.
Placetel je nyní součástí LiveAgentu. To znamená, že v LiveAgent call centru můžete používat své Placetel VoIP číslo.


Kolik stojí připojení Placetel VoIP čísla do LiveAgentu?
LiveAgent poskytuje integraci Placetel zcela zdarma. Společnost Placetel si však účtuje poplatky za své služby zvlášť.
Jak propojit Placetel s LiveAgentem?
1. Získejte Placetel VoIP číslo
2. Přihlaste se do svého LiveAgent účtu
3. Klikněte na Konfigurace – Volání – Čísla – (+)
4. Vyhledejte Placetel
5. Vyplňte všechny potřebné informace
6. Klikněte na PŘIDAT a můžete své VoIP číslo začít POUŽÍVAT

Výhody:
- vyšší produktivita
- lepší zákaznická zkušenost
- úspora nákladů
- možnost používat na více zařízeních
- bezplatná integrace
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Placetel integration!
Frequently Asked Questions
Co je integrace LiveAgentu s Placetelem?
Placetel je poskytovatel VoIP služeb. Máte-li tedy od něj VoIP číslo, můžete ho připojit ke svému call centru LiveAgent a zlepšit tak zákaznickou zkušenost.
Kolik stojí propojení Placetel VoIP čísla s LiveAgentem?
LiveAgent si za připojení VoIP čísla od Placetelu neúčtuje žádné dodatečné poplatky.
Jak fungují VoIP telefony v porovnání s pevnou linkou?
Jednoduše řečeno, Váš VoIP telefon funguje úplně stejně. Hlavním rozdílem však je, že se příchozí i odchozí hovory provádějí přes internetové připojení. Dnes už je spolehlivější, jelikož se zvětšila šířka internetového pásma. Je však třeba počítat s tím, že se v závislosti na vašem internetovém poskytovateli může lišit.
UKÁZKA FUNKCE IVR & ZPĚTNÉHO VOLÁNÍ
Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent
LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.