Správné řešení
pro váš helpdesk

Zlepšete své služby zákazníkům pomocí správného helpdesk softwaru

Awards
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Helpdesk software, který vám pomůže získat si zákazníky

Pořiďte si ty nejlepší nástroje pro své týmy zákaznických služeb a udělejte svým zákazníkům radost. LiveAgent je díky snadné správě tiketů jedním z nejlepších řešení helpdesku na trhu. Využijte naši širokou škálu funkcí, integrací i vynikající vícekanálovou podporu pro bezproblémovou konverzaci se zákazníky.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Řešení helpdesku

Co je to help desk software?

Helpdesk software obvykle zachycuje veškerou příchozí komunikaci od zákazníků a transformuje ji do tiketů pro snadnější správu. Vaši zákazníci využívají nejrůznější způsoby kontaktování, jako je e-mail, telefon, messengery nebo live chat, takže uchovávání veškeré komunikace na jednom místě pomůže vašim pracovníkům zákaznického servisu lépe porozumět problému a rychleji na něj odpovědět.

  • Zlepšete svou efektivitu pomocí vícekanálového řešení

  • Spravujte veškerou komunikaci se zákazníky z jednoho místa
who-utilizes-help-desk

Využitelnost

Kdo používá helpdesk software?

Každá firma, která nabízí zákaznickou podporu nebo služby zákazníkům, může využít helpdesk software pro snadné vyřizování dotazů zákazníků. Odpovědnost nesou týmy zákaznické podpory, které jsou hlavními uživateli softwaru help desk. Systémy help desk však často obsahují pokročilé funkce, které rozšiřují jejich užitečnost i na další oddělení. Prodejní tým může využívat funkce call centra nebo chatu, zatímco IT servisní oddělení může využívat e-maily a zákaznický portál se znalostní databází.

Z čeho se helpdesk software
skládá?

Vynikající helpdesk software nabízí řadu nástrojů pro snadnější interakci se zákaznickou podporou.

Tiketingový systém

Systém ticketingu LiveAgent je důležitou součástí helpdesk softwaru. Shromažďuje zprávy od zákazníků a mění je na tikety podpory v univerzální schránce s podporou pokročilých funkcí.

  • Zefektivněte veškerou komunikaci se zákazníky na jednom místě
  • Získejte organizovaný přehled o všech dotazech zákazníků
Nahrazuje
LiveAgent's ticketing system explained
LiveAgent's live chat

Live chat

Poskytněte úžasný zákaznický servis pomocí našeho rychlého widgetu pro live chat. Naše funkce živého chatu je podpořena základními funkcemi, jako jsou kanelované odpovědi, zobrazení psaní v reálném čase a další.

  • Poskytněte rychlý zákaznický servis každému zákazníkovi
  • Snadné použití a implementace na jakékoli vaše webové stránky
Nahrazuje

Call centrum

Založte si call centrum a nabídněte osobní přístup k zákazníkům prostřednictvím telefonních hovorů. Náš software pro služby zákazníkům zvládá příchozí i odchozí hovory pro snadnou interakci se zákazníky nebo řešení příchozích tiketů.

  • Poskytujte podporu na osobnější úrovni pomocí hovorů

  • Zpracovávejte příchozí hovory a náhled dat o zákaznících na jednom místě.
Nahrazuje
LiveAgent's call center software
LiveAgent - social media help desk software

Sociální sítě

Naše integrace se sociálními sítěmi jsou oblíbenými funkcemi pro vytváření loajálních a spokojených zákazníků. Váš tým zákaznické podpory se může zapojit do komunikace s vašimi zákazníky na sociálních sítích z našeho ticketovacího systému.

  • Ukažte svým zákazníkům pohodlnou podporu na sociálních sítích

  • Šiřte informace o své značce a získejte více potenciálních zákazníků
Integruje

Báze znalostí

Poskytněte užitečné znalosti pomocí naší znalostní databáze pro snadnou podporu. Sdílejte nejlepší obchodní postupy, informační články, návody a další informace pomocí našeho výkonného nástroje báze znalostí.

  • Sdílejte všechny typy znalostí prostřednictvím článků pro vlastní podporu.

  • Vytvořte více znalostních bází a interní báze znalostí
Nahrazuje

Funkce, které potřebujete ve svém webovém helpdesk softwaru

Podívejte se na některé z nejvýznamnějších funkcí našeho nástroje helpdesku a získejte kompletní představu o uživatelském prostředí LiveAgent.

Správa úkolů

Automatizace pracovních postupů

Zbavte se všech všedních a opakujících se úkolů pomocí funkce Pravidla. Nastavte si jednoduché automatizace, které zautomatizují základní funkce helpdesku, a soustřeďte se na to, co je důležité. Pomocí pravidel můžete přenášet nebo řešit tikety, přidávat specifické značky a další. Automatizační funkce LiveAgent jsou ideální úsporou času – mohou pomoci agentům dělat smysluplnější práci a snížit náklady na správu helpdesku.

  • Využijte výhody automatizace úloh pomocí pravidel

  • Automatizujte opakující se nebo všední úkoly
LiveAgent's automation feature

Vícejazyčná podpora

Vícejazyčný software

Náš software mluví vaším jazykem. Vyberte si požadovaný jazyk a přizpůsobte si LiveAgent svým preferencím. LiveAgent v současné době podporuje 43 jazyků a neustále pracujeme na pravidelném přidávání nových jazyků. Využijte výhody jazykově přizpůsobitelných widgetů a mluvte jazykem svých zákazníků. Jednoduše nastavte jazyk v nastavení jednotlivých widgetů a můžete začít.

Reporty

Komplexní analytika

LiveAgent měří data v systému helpdesku a vytváří komplexní přehledy, které jsou snadno přístupné z ovládacího panelu. Měření individuálního nebo celkového výkonu agenta, výkonu kanálu, vyřešených tiketů, probíhajících chatů, hodnocení agentů a dalších údajů. Zvolte si, jak chcete data vizualizovat, a využijte je ke zlepšení výkonnosti svého helpdesku v každém aspektu.

Comprehensive analytics in LiveAgent
LiveAgent CRM integrations

Řízení vztahů

Integrace CRM

Společnost LiveAgent spolupracuje s mnoha partnery, aby zákazníkům umožnila začlenit platformu pro řízení vztahů se zákazníky. Díky integraci CRM budou mít vaši agenti rychlý a efektivní přístup k údajům o zákaznících. Efektivně vyřešíte každý zákaznický dotaz a zároveň vytvoříte dlouhodobé vztahy se zákazníky. LiveAgent nabízí také základní funkce CRM pro ty, kteří nepoužívají řešení CRM třetí strany.

Aplikace pro chytré telefony

Mobilní aplikace helpdesku

Chcete poskytovat zákaznickou podporu a odpovídat na dotazy na cestách? LiveAgent má nativní aplikace pro Android a iOS, takže můžete odpovídat i mimo počítač. Obě aplikace umožňují vyřizovat jakýkoli druh požadavků – e-maily, hovory, živé chaty a požadavky na sociálních sítích. Aplikace jsou pro každého uživatele služby LiveAgent zdarma, takže si je můžete kdykoli stáhnout.

Mobile help desk software

Jak může helpdesk software pomoci vaší firmě?

Bezplatná podpora

Zákaznická podpora 24/7

Helpdesk software vám umožní pomáhat zákazníkům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jak? Jednoduše tím, že vytvoříte podrobnou znalostní bázi. Podle našeho průzkumu téměř 70 % zákazníků dává přednost samoobslužné možnosti. Samoobsluha je rychlá, pohodlná a může vaší firmě poskytnout náskok před konkurencí.

LiveAgent’s multichannel support

Vícekanálové funkce

Vícekanálová podpora

Už neztrácejte čas přepínáním mezi platformami, abyste mohli reagovat na dotazy zákazníků. Sledujte, jak se vaše interakce se zákazníky okamžitě zlepšují, když v aplikaci LiveAgent propojíte mimo jiné e-mail, live chat, telefonní hovory a sociální média.

Analytické nástroje

Statistiky výkonu

Vždy se informujte o výkonnosti agentů, abyste se mohli denně zlepšovat. Údaje o výkonnosti týmu v aplikaci LiveAgent mohou vaší firmě poskytnout užitečné informace o službách zákazníkům. Díky tomu můžete zjistit, zda je potřeba další školení nebo jak zlepšit spokojenost zákazníků.

Performance insight in LiveAgent's help desk software

Správa služeb

Vylepšená CX (zákaznická zkušenost)

Jedním ze způsobů, jak zlepšit zákaznickou zkušenost, je oslovit zákazníky v průběhu jejich prohlížení. Software pro zákaznický servis umožňuje vašim zástupcům zákaznického servisu oslovovat zákazníky prostřednictvím proaktivních pozvánek na chat. Díky tomu mohou vaši agenti zabránit vysoké míře odchodů, zlepšit CX a v konečném důsledku zvýšit loajalitu zákazníků.

Vlastní pracovní postupy

Automatizace úkolů

Abyste vytvořili hvězdný zákaznický servis, musí být vaši agenti rychlí a efektivní. Řešení opakujících se úkolů však může zabrat spoustu jejich času. Automatizace úkolů a vytváření e-mailových šablon/předdefinovaných zpráv prostřednictvím ticketovacího systému umožňuje agentům vyčlenit svůj čas pro zákazníky v nouzi.

Task automation by LiveAgent's help desk software

Nástroje pro spolupráci

Bezproblémová týmová práce

Systém helpdesku umožňuje kolegům spolupracovat mnoha způsoby. Tým zákaznického servisu může komunikovat přímo v lístcích zákaznické podpory a velmi rychle řešit problémy zákazníků. Kromě toho může tým zákaznické podpory chatovat i mimo tikety helpdesku. Efektivní týmová práce pozvedne vaše služby zákazníkům na profesionální úroveň, což povede ke spokojeným zákazníkům.

Medal

Začněte používat LiveAgent hned teď!

Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 30denní zkušební verzí

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována
  • ✓ Zrušte kdykoliv

Jaké jsou výhody helpdesk softwaru?

Řešení helpdesku může pomoci zástupcům zákaznického servisu řešit problémy se zákaznickou podporou, rychleji vyřizovat příchozí požadavky a získávat lepší zpětnou vazbu od zákazníků.

Zbavte se pozdních odpovědí zákazníkům

Poskytování konzistentních služeb zákazníkům ve všech kanálech s rychlejší odezvou. Používejte smlouvy SLA pro stanovení priorit zákaznických e-mailů.

Organizujte svůj tým pomocí nástrojů pro spolupráci

Týmy zákaznického servisu mohou využívat kolaborativní schránku a další nástroje pro úzkou vzájemnou integraci.

Měření výkonu pomocí vlastních reportů

Získejte důležitá data, využijte je ke zlepšení a poskytněte skvělé služby zákazníkům díky analýze z vlastních sestav/reportů.

Univerzální řešení

LiveAgent se přizpůsobí vašemu podnikání

LiveAgent se jako helpdesk software rychle přizpůsobuje potřebám různých obchodních modelů. Zjistěte, jak může vaší společnosti pomoci s podporou zákazníků.

Řešení pro podniky

Start-upy a malé firmy Velké podniky Státní správa Vzdělávání a nevládní organizace ...a další

Průmyslová řešení

E-commerce a služby Cestování a hotely Marketing a telekomunikace Zábava ...a další

Běžné důvody, proč společnosti přecházejí na helpdesk software

Podívejte se na některé z nejpřínosnějších důvodů, proč společnosti přecházejí na helpdesk software.

Věrnost zákazníků

Věrnost značce se rovná stálému proudu věrných zákazníků ochotných podporovat vaši firmu. Téměř všichni zákazníci považují vynikající zákaznický servis za zásadní faktor při vytváření loajality vůči svým oblíbeným značkám.

  • Zlepšete věrnost značce díky skvělé zákaznické podpoře
  • Získejte opakované prodeje a udržujte si šťastné a spokojené zákazníky
Chart

96 %

zákazníků dává přednost dobrým službám

Správné řešení helpdesku vám může pomoci získat loajalitu většiny zákazníků tím, že jim poskytnete vynikající zákaznický servis.

Zvýšené příjmy

Drtivá většina zákazníků je ochotna utratit více peněz, pokud jim jejich oblíbená firma poskytne rychlý, spolehlivý a efektivní zákaznický servis. Lepší zákaznická zkušenost znamená větší výdělek.

  • Získejte respekt zákazníků a zvyšte své příjmy
  • Snižte míru opuštěných košíků díky skvělým službám
Chart

86 %

zákazníků rádo platí za dobré služby

Získejte si respekt zákazníků a zvyšte své příjmy pomocí správného helpdesk softwaru.

Rychlá podpora

Téměř polovina zákazníků očekává rychlou odpověď na své dotazy. LiveAgent nabízí jeden z nejrychlejších widgetů live chatu na trhu, takže můžete každému návštěvníkovi webu poskytnout odpovědi s bezkonkurenční rychlostí.

  • Poskytování rychlejších a efektivnějších služeb
  • Překročte očekávání zákazníků
Chart

46 %

zákazníků očekává rychlou odpověď

Mnoho zákazníků očekává, že společnost odpoví do čtyř hodin. Získejte si jejich důvěru a poskytněte velmi rychlé odpovědi pomocí služby LiveAgent.

Reference

Získejte LiveAgent
a připojte se k 7000 spokojeným klientům

  • Roman Bosch
    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
    Hendrik Henze HEWO Internetový marketing
  • Razvan Sava
    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
    Razvan Sava Webmaster nabídky
  • Taras Baca
    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
    Rustem Gimaev Jazykové konzultační centrum Antalya
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
    David Chandler Volterman

Nejlepší poměr ceny a výkonu

Pečlivě jsme vybrali funkce v našich cenových plánech, abyste si mohli vybrat cenově nejvýhodnější plán s nejlepší hodnotou. Plaťte jen za to, co používáte, aniž byste narušili svůj budget.

7 nebo 30 denní zkušební verze
Kreditní karta není vyžadována
a mnohem více
$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Kompletní průvodce nejlepším helpdesk softwarem

Všichni víme, že poskytování úžasných služeb zákazníkům je nutností. Digitální transformace však jde ruku v ruce s vyššími nároky na rychlou, efektivní a vstřícnou podporu ze strany firem. Dobrou zprávou je, že i v této hektické době vám spolehlivá softwarová platforma helpdesku umožní vytvořit pro vaše zákazníky tu nejlepší zkušenost. Výzkumy ukazují, že 84 % společností, které se snaží zlepšit zákaznickou zkušenost, zaznamenává zvýšení svých příjmů.

Pojďme si tedy bez dalších okolků probrat, jak ji můžete využít k provozování úspěšného podniku.

Jak funguje helpdesk software?

Pokud jste se někdy obrátili na nějakou firmu, pravděpodobně jste již přišli do styku se softwarem helpdesku.

Jak přesně ale funguje?

Ačkoli se složité procesy, které probíhají v zákulisí, mohou u různých poskytovatelů softwaru help desk lišit, jejich jádro zůstává stejné.

Když se zákazník obrátí na firmu prostřednictvím e-mailu, chatu, zprávy na sociálních sítích nebo jiných komunikačních kanálů, je vytvořen ticket helpdesku. Tiket často obsahuje informace, jako je kanál, ze kterého interakce pochází, zpráva od zákazníka, SLA, informace o zákazníkovi a další, v závislosti na používaném softwaru service desk a způsobu jeho konfigurace.

Jakmile je tiket vytvořen, je doručen do schránky příchozích. Odtud je přiřazen agentovi, který se stará o další komunikaci se zákazníkem a snaží se problém vyřešit podle svých možností.

V případě, že první zástupce zákaznického servisu nedokáže daný problém vyřešit, může být tiket eskalován na jiného zástupce, oddělení nebo úroveň, která je lépe vybavena pro řešení složitějších problémů. Tento proces se označuje jako eskalační cesta.

Problémy spojené s help desk softwarem

Přestože je software pro správu helpdesku úžasným nástrojem, který umožňuje poskytovat podporu mnoha zákazníkům po celém světě, přináší s sebou i určité problémy. Podívejme se na některé z nich a proberme možná řešení.

Nízká míra vyřešení při prvním spojení 

Ačkoli se to může zdát jako jednoduchý výkonnostní ukazatel, není tomu tak. V kontaktních centrech je vyřešení prvního kontaktu důležitým ukazatelem spokojenosti zákazníků a toho, zda jsou naplněna jejich očekávání. S tímto problémem se můžete setkat mimo jiné kvůli nedostatečnému školení agentů nebo ohromnému množství požadavků na helpdesk.

Řešení: Připravte své zaměstnance na řešení ještě složitějších zákaznických problémů, analyzujte zprávy a data, abyste určili nejlepší postup, a vypracujte účinný postup eskalace.

Nedostatek samoobslužných možností

I kontaktní centra s velkým počtem řádně vyškolených agentů mohou být zahlcena množstvím dotazů, kterým lze předejít.

Řešení: Vypracujte a následně nasměrujte zákazníky na spolehlivý a informativní samoobslužný portál se znalostní databází. Dbejte na to, aby vaše schránka nebyla zaplavena dotazy, na které si zákazníci mohou snadno odpovědět sami. Výzkumy ukazují, že až 91 % respondentů by využilo znalostní databázi, pokud by byla k dispozici a přizpůsobená jejich potřebám.

Nepoužívání správných nástrojů

Všechny podniky se liší. Proto potřebují různá softwarová řešení helpdesku, která zahrnují různé funkce.

Řešení: Důkladně prozkoumejte software, který chcete používat, a ujistěte se, že poskytuje vše, co vaše společnost potřebuje k úspěchu. Prostudujte všechny přehledy a analýzy, které se vám dostanou do rukou. Říká se, že ve znalostech je síla, proto se ujistěte, že rozumíte všem zákoutím fungování softwaru helpdesku.

Zastaralé systémy

Věděli jste, že až 42 % agentů nemůže vyřešit dotazy zákazníků kvůli zastaralým nebo nepropojeným systémům?

Řešení: Vždy mějte přehled o záplatách, aktualizacích a inovacích.

Časově náročné opakující se úkoly

Mnoho problémů může pramenit jen z této výzvy. Pokud vaši agenti tráví hodiny prováděním opakujících se úkolů, jsou méně zaujatí a méně produktivní a existuje vyšší pravděpodobnost, že vaše kontaktní centrum zaznamená vysokou míru fluktuace agentů.

Řešení: Využijte umělou inteligenci a automatizační funkce. Po tom, co bylo řečeno, buďte opatrní při její implementaci. Nechcete přece ztratit onen “lidský dotek”, který dělá ze zákaznické podpory přátelskou a příjemnou zkušenost.

Typy helpdesk softwaru

Aplikační řešení Service Desk zahrnují různé vlastnosti a funkce přizpůsobené pro širokou škálu klientů.

Níže jsou uvedeny nejběžnější typy softwarových řešení helpdesku.

  • Interní helpdesk software – Umožňuje interním uživatelům rychle a efektivně sledovat a řešit interní tikety a problémy.
  • Externí helpdesk software – Platící zákazník je podporován týmy zákaznického servisu dodavatele.
  • Webový helpdesk software – U cloudového helpdesk softwaru jsou všechny informace uloženy na serverech hostitele. Obvykle se platí formou předplatného a hostitel obvykle poskytuje technickou podporu.
  • On-premise helpdesk software – Veškerý hardware je umístěn on-premise (v provozovně), a zákazník je zodpovědný za jeho bezproblémový provoz.
    Software s otevřeným zdrojovým kódem – Jedná se o typ softwaru, ke kterému může kdokoli přistupovat a měnit jeho kód bez nutnosti získat povolení od jeho výrobce. Řešení s otevřeným zdrojovým kódem jsou obvykle buď bezplatná, nebo financovaná z darů.
    Closed-source – Jedná se o opak modelu open-source, tedy o model s otevřeným zdrojovým kódem. Je chráněn duševním vlastnictvím a není veřejně dostupný.

Funkce helpdesk softwaru

Při hledání nejlepšího helpdesk softwaru pro vaši společnost narazíte na mnoho oblíbených funkcí, možností a integrací, které různá řešení nabízejí. Toto je však 10 nejdůležitějších, které byste si měli z každého seznamu funkcí odškrtnout jako první.

  • Kontaktní kanály – Jedná se o způsob, jakým vás zákazníci kontaktují. Mezi tato kontaktní místa může patřit e-mailová podpora, živý chat, call centrum, sociální média, komunitní fóra a další.
  • Správa tiketů – Jedná se o základní systém, který organizuje interakce se zákaznickou podporou a zaznamenává je jako tikety. Nejen to, ale také umožňuje další sledování tiketů, které může pomoci prošetřit, vyřešit a zabránit případným problémům.
  • Samoobslužný portál – Samoobslužný portál umožňuje zákazníkům být nezávislými. Věděli jste, že až 66 % zákazníků se snaží vyřešit své problémy samo, než se obrátí na týmy zákaznické podpory?
  • Znalostní báze – Žádné efektivní kontaktní centrum se neobejde bez znalostní báze. Tato funkce umožňuje vašim zákazníkům řešit jejich problémy 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez nutnosti přítomnosti agenta. Interní znalostní báze je navíc důležitou součástí každodenní činnosti vašich agentů, protože uchovává veškeré informace o zákaznících, historii ticketů a mnoho dalšího.
  • Intuitivní uživatelské rozhraní – Ani ten nejrobustnější a funkčně nejbohatší software helpdesku vám nebude k ničemu, pokud se bude špatně používat. Intuitivní uživatelské rozhraní je základem hladkého chodu kontaktního centra.
  • Reportování a analytika – Studium reportů a analytiky vám poskytne hlubší vhled do fungování vašeho kontaktního centra i celého podniku. Ujistěte se, že vám nástroj pro help desk dokáže poskytnout dostatek informací.
  • Správa SLA – Chytré řešení helpdesku vám umožní spravovat a dodržovat více dohod o úrovni služeb najednou.
  • Automatizace – Automatizace každodenních úkolů je nutností především u velkých společností s mnoha klienty.
  • Dashboardy (ovládací panely) – Tato funkce umožňuje agentům po přihlášení do systému získat rychlý přehled o nejdůležitějších údajích. Manažeři kontaktních center také používají ovládací panely ke sledování klíčových ukazatelů.
  • Štítky (tagy) – Označování tiketů a interakcí se zákazníky je nezbytné, pokud chcete, aby vaše kontaktní centrum fungovalo hladce a efektivně. Štítky pomáhají nejen kategorizovat tikety zákaznické podpory, ale také umožňují agentům rychle vyhledávat informace o zákaznících a lépe se orientovat ve velkém množství tiketů.

Jak vybrat nejlepší helpdesk software

V první řadě doporučujeme sepsat seznam všech požadavků, které máte na nový online help desk software.

Pokud nejste schopni sami vymyslet všechny potřeby vašeho kontaktního centra, poraďte se se svými zaměstnanci. Ti mají přehled o každodenním provozu kontaktního centra, takže jsou nejlepším zdrojem informací, které můžete získat při výběru softwaru, s nímž nakonec budou pracovat.

Chcete-li vám a vašim zaměstnancům pomoci s výběrem nejlepšího podnikového softwaru, níže uvádíme několik strategií, které je třeba zahrnout do rozhodování.

Podpora

Ačkoli nikdo nemá rád pomyšlení, že by se něco mohlo pokazit, je důležité mít na paměti, že pokud chcete, aby vše fungovalo bez problémů, je podpora snadno dostupná. Nikdo nerad čeká hodiny nebo dokonce dny na odpověď od týmů zákaznického servisu, proto se před konečným rozhodnutím ujistěte, že jste prozkoumali kvalitu zákaznické podpory dodavatele.

Škálování nahoru a dolů

Většina majitelů firem má růst své společnosti na prvním místě seznamu priorit. Nezapomínejte však, že s nimi musí držet krok i vaše kontaktní centrum. Stejně tak i software helpdesku, který používáte, lze škálovat nahoru nebo dolů. Při výběru softwarového řešení helpdesku, které chcete zakoupit, si vždy ověřte, jak snadno lze škálovat oběma směry.

Softwarová omezení

Bez ohledu na to, jak úžasný software používáte, vždy se na cestě objeví nějaké zádrhele a omezení. Věnujte čas prostudování možností softwaru, o jehož pořízení uvažujete, a rozhodněte se, bez kterých funkcí se obejdete a bez kterých ne.

Možnosti spolupráce

V prostředí kontaktního centra je týmová spolupráce základem hry. Vyřizování více problémů najednou, poskytování chatové podpory během hovoru a získávání zmínek na sociálních sítích není práce pro osamělého vlka. Vyberte si helpdesk software, který vašemu týmu umožní bezproblémovou spolupráci. Usnadní jim to práci a také zvýší celkovou produktivitu firmy.

Integrace

Zajistěte, aby se váš helpdesk software mohl propojit s různými weby a aplikacemi. Nejenže se tak vaše produkty a služby stanou dostupnějšími, ale také poskytnou vynikající jednotnou zákaznickou zkušenost ve všech oblastech.

15 nejlepších poskytovatelů softwaru pro help desk

LiveAgent

LiveAgent helpdesk software homepage

Nejlepší software helpdesku pro malé a středně velké firmy, které chtějí poskytovat nejlepší zákaznickou podporu klientům po celém světě.

LiveAgent je softwarové řešení helpdesku s více než 150 integracemi a mnoha pokročilými funkcemi. Na tento software se spoléhá více než 40 000 zákazníků, kteří poskytují svým klientům vynikající zákaznický servis.

Klíčové vlastnosti:

  • Software ticketingu
  • Integrace CRM
  • Software pro live chat
  • Samoobslužný portál a znalostní databáze
  • Analytika a reporting
  • Software pro call centra
  • Vícekanálová komunikace
  • Software pro podporu na sociálních sítích
  • Možnosti automatizace

Výhody:

  • Intuitivní rozhraní
  • Spolehlivá a vstřícná zákaznická podpora
  • Vícekanálová zkušenost

Nevýhody:

  • Zastaralý design uživatelského rozhraní
  • Nelze se přihlásit do dvou prohlížečů s jedním účtem současně
  • Technická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, ale nachází se v EU

Zákazníci společnosti LiveAgent

Mezi nejznámější zákazníky tohoto softwaru patří průmysloví giganti jako Huawei, Nascar, BMW, Slido a Yamaha.

Ceny

LiveAgent můžete používat zcela zdarma. Pokud však chcete vyzkoušet jeho pokročilé funkce, můžete si vybrat ze tří cenových možností, včetně 15, 29 a 49 dolarů měsíčně.

Pokud si jej chcete vyzkoušet, zaregistrujte se do 14denní bezplatné zkušební verze a seznamte se se systémem.

Spiceworks

Spiceworks helpdesk software homepage

Nejlepší helpdesk software pro firmy všech velikostí, které berou svůj provoz IT vážně.

Tento cloudový helpdesk software byl založen v roce 2006 a zdaleka není nováčkem na poli zákaznické podpory.

Klíčové funkce:

  • Ticketing
  • Vykazování a analýza
  • Dashboard
  • Samoobslužný portál
  • Správa incidentů

Výhody:

  • Cenově dostupný
  • Pokročilé možnosti správy incidentů
  • Spoustu možností konfigurace

Nevýhody:

  • Přidává se do aplikace
  • Občasné zpoždění
  • Problémy se směrováním tiketů mezi odděleními

Ceník

Spiceworks můžete používat zcela zdarma.

Podrobné srovnání

Srovnání LiveAgent vs. Spiceworks

Help Scout

Help Scout helpdesk software homepage
Nejlepší helpdesk software pro malé i velké firmy, které se snaží poskytovat úžasné služby zákazníkům.

Help Scoutu důvěřuje více než 12 000 společností ze všech odvětví. Díky mnoha integracím vaši zákazníci nikdy nezmeškají příležitost kontaktovat vaši firmu.

Klíčové funkce:

  • Ticketing
  • Integrace třetích stran
  • SLA
  • Samoobslužný portál
  • Vícekanálová komunikace

Výhody:

  • Spolehlivá zákaznická podpora
  • Snadné nastavení a používání
  • Velmi rychlá odezva

Nevýhody:

  • Nedostatečné přizpůsobení reportů
  • Automatizace pracovních postupů se obtížně nastavuje
  • Uživatelské rozhraní je poněkud staromódní

Zákazníci společnosti Help Scout

Mezi společnosti, které používají službu Help Scout, patří například OkCupid, Trello a Honey.

Ceny

Help Scout nabízí třístupňové předplatné svého softwaru, které zahrnuje 20, 35 a 60 dolarů za uživatele měsíčně a je účtováno ročně.

Chcete-li si vyzkoušet funkce softwaru Help Scout předtím, než se zavážete k placenému plánu, můžete se zaregistrovat k 15denní bezplatné zkušební verzi.

Podrobné srovnání

Srovnání produktů LiveAgent a Help Scout

Zoho Desk

Zoho Desk helpdesk software homepage

Nejlepší helpdesk software pro středně velké a velké společnosti s vysokým počtem denních interakcí se zákazníky.

Více než 50 000 společností po celém světě používá platformu helpdesku Zoho Desk pro své každodenní činnosti kontaktního centra.

Klíčové funkce:

  • Ticketing
  • Nástroj pro řízení vztahů se zákazníky (CRM)
  • Sledování stížností zákazníků
  • Integrace s třetími stranami
  • SLA

Výhody:

  • Snadné přizpůsobení
  • Skvělý uživatelský portál
  • Snadná správa SLA

Nevýhody:

  • Chybí upozornění při předávání tiketů mezi odděleními
  • Rozhraní může být občas pomalé
  • Škálování může být komplikované

Zákazníci společnosti Zoho Desk

Mezi zákazníky společnosti Zoho Desk patří společnosti jako Daimler, Land Rover a Essilor.

Ceny

Můžete používat bezplatnou verzi aplikace Zoho Desk se základními funkcemi. Pokud však chcete využít plný potenciál tohoto podnikového softwaru, můžete si vybrat jeden z cenových plánů od 14, 23 nebo 40 EUR za agenta měsíčně.

Nejprve si jej můžete vyzkoušet přihlášením k 15denní bezplatné zkušební verzi.

Podrobné srovnání

Srovnání LiveAgent vs. Zoho Desk

Jira Service Management

Jira helpdesk software homepage

Nejlepší software pro helpdesk pro větší firmy v oblasti IT, vývoje, provozu a další, které chtějí poskytovat tu nejlepší podporu.

Jira Service Management od společnosti Atlassian umožňuje vývojářům, IT Ops a dalším oddělením bezproblémově spolupracovat.

Klíčové funkce:

  • Ticketing
  • Správa incidentů
  • Nástroje pro spolupráci
  • Reportování v reálném čase
  • Správa pracovních postupů

Výhody:

  • Snadná integrace s mnoha nástroji pro správu ITSM
  • Flexibilita
  • Skvělé možnosti trackování/monitoringu

Nevýhody:

  • Přenos změn z vývojového do produkčního prostředí může být obtížné
  • Komplikované uživatelské rozhraní
  • Strmá křivka učení

Zákazníci společnosti Jira Service Management

Jira Service Management je hojně využíván ve firmách jako Toast, Lucid Motors a Solarisbank.

Ceny

Základní funkce, které software Jira Service Management pro IT help desk nabízí, jsou k dispozici zdarma. Chcete-li získat přístup k pokročilejším možnostem, můžete si vybrat jejich plány Standard 20 USD nebo Premium 40 USD na agenta za měsíc, které se účtují ročně. Nabízejí také plán Enterprise pro společnosti s více než 201 agenty. Ten stojí 128 000 dolarů ročně.

Pokud si chcete službu vyzkoušet, než se zavážete k placenému plánu, můžete se přihlásit k 7denní bezplatné zkušební verzi.

Podrobné srovnání

Srovnání LiveAgent vs. Jira Service Management

Freshservice

Freshservice helpdesk software homepage
Nejlepší helpdesk software pro společnosti v oblasti finančních služeb, vzdělávání a vládních organizací.

Freshservice je software service desk, který přibližuje inteligentní automatizaci jejich klientům a pomáhá jim poskytovat vynikající služby zákazníkům.

Klíčové funkce:

  • Automatizace tiketů
  • Správa incidentů
  • Nástroje pro spolupráci
  • Sledování problémů
  • Vícekanálová podpora

Výhody:

  • Uživatelsky přívětivé rozhraní
  • Pracovní postupy se snadno konfigurují
  • Snadné nasazení a přizpůsobení

Nevýhody:

  • Nedostatečný reporting
  • Počáteční konfigurace může být trochu náročná
  • Nedostatečný ovládací panel

Zákazníci společnosti Freshservice

Mezi společnostmi, které využívají službu Freshservice, najdete například VICE Media, TaylorMade Golf a Chargebee.

Ceny

Chcete-li získat přístup k funkcím služby Freshservice, můžete si předplatit plány na 15, 40, 75 nebo 95 dolarů za agenta měsíčně, které se účtují ročně.

Než se rozhodnete pro nejlepší plán pro vaši firmu, můžete si službu Freshservice vyzkoušet přihlášením se k 21dennímu bezplatnému plánu.

Freshdesk

Freshdesk helpdesk software homepage
Nejlepší helpdesk software pro všechny firmy, které se snaží budovat dlouhodobé vztahy se svými zákazníky.

S více než 50 000 zákazníky po celém světě nezklame Freshdesk žádnou firmu zaměřenou na zákazníky.

Klíčové funkce:

  • Ticketing
  • Nástroj pro live chat
  • Správa call centra
  • Nástroje pro spolupráci
  • Dashboard – ovládací panel

Výhody:

  • Dobře navržené uživatelské rozhraní
  • Možnosti automatizace
  • Spolehlivá funkce live chatu

Nevýhody:

  • Tikety se mohou při převodu mezi týmy ztratit
  • Omezené editační nástroje
  • Nedostatečný reporting

Zákazníci služby Freshdesk

Mezi věrné zákazníky společnosti Freshdesk patří například společnosti Decathlon, Aramex a Bridgestone.

Ceny

Pokud máte až 10 agentů, můžete tento software pro podporu servisních oddělení používat zdarma. Můžete se však také rozhodnout pro plány předplatného za 15, 49 nebo 79 EUR na agenta a měsíc, které se účtují ročně.

Pokud si jej chcete nejprve vyzkoušet, můžete využít jejich 21denní zkušební verzi zdarma.

Podrobné srovnání

Srovnání LiveAgent vs. Freshdesk

Zendesk

Zendesk helpdesk software homepage

Nejlepší helpdesk software pro rostoucí společnosti, které se snaží poskytovat úžasné služby zákazníkům.

Více než 160 000 firem důvěřuje společnosti Zendesk, že jim pomůže uzavírat obchody a starat se o jejich klienty.

Klíčové funkce:

  • Ticketing
  • Vícekanálová komunikace
  • CRM
  • Dashboard – ovládací panel
  • Reportování

Výhody:

  • Více než 100 integrací
  • Tikety lze snadno sledovat
  • Skvělá doba provozu

Nevýhody:

  • Obtížná komunikace se zákaznickou podporou
  • Dashboardy se obtížně vytvářejí
  • Nedostatečné analytické nástroje

Zákazníci společnosti Zendesk

Mezi spokojenými zákazníky společnosti Zendesk najdete společnosti Polaris, Modsy a BoxyCharm.

Ceny

Jejich cenový plán začíná na 19 € za agenta měsíčně a pokračuje možnostmi za 49 € a 99 €. Všechny jsou účtovány ročně.

Před nákupem se můžete přihlásit k 30denní bezplatné zkušební verzi a seznámit se s touto platformou service desk.

Podrobné srovnání

Srovnání LiveAgent vs. Zendesk

Gorgias

Gorgias helpdesk software homepage

Nejlepší software helpdesku pro firmy všech velikostí v oblasti elektronického obchodu a mnoha dalších oborech.

Gorgias pomáhá více než 9000 společnostem zvyšovat jejich příjmy a poskytovat skvělé služby zákazníkům díky své aplikaci speciálně navržené pro Shopify.

Klíčové funkce:

  • Ticketing
  • Integrace třetích stran
  • Databáze zákazníků
  • Přehled aktivit
  • Vícekanálová komunikace

Výhody:

  • Integrace se sociálními médii
  • Snadné použití
  • Uživatelské rozhraní se snadno konfiguruje

Nevýhody:

  • Obtížné přizpůsobení
  • Zákaznická podpora je někdy obtížně dostupná
  • Chybí vestavěná kontrola spamu

Zákazníci společnosti Gorgias

Mezi značky, které se spoléhají na Gorgias, patří Steve Madden, Bokksu a Marine Layer.

Ceny

Software Service Desk společnosti Gorgias můžete začít používat, pokud si předplatíte jeden z následujících plánů: 50, 300 nebo 750 dolarů měsíčně. Pokud byste chtěli získat vlastní cenový plán, můžete se obrátit na tým společnosti Gorgias.

Než se zavážete k placené verzi, můžete si Gorgias vyzkoušet přihlášením k bezplatné zkušební verzi.

Podrobné srovnání

Srovnání služeb LiveAgent a Gorgias

Salesforce Service Cloud

Salesforce helpdesk software homepage

Nejlepší helpdesk software pro firmy všech velikostí v různých oblastech.

Salesforce Service Cloud umožňuje poskytovat komplexní služby zákazníkům pomocí umělé inteligence a integrace oblíbených kanálů podpory.

Klíčové funkce:

  • Ticketing
  • AI
  • Samoobslužný portál
  • Nástroje pro spolupráci
  • Vícekanálová komunikace

Výhody:

  • Možnosti automatizace
  • Snadné nastavení a používání
  • Mnoho možností přizpůsobení

Nevýhody:

  • Platforma může být občas pomalá
  • Občasné výpadky
  • Omezené úložiště

Zákazníci služby Salesforce Service Cloud

Mezi zákazníky služby Salesforce Service Cloud patří společnosti IBM, Mercedes-Benz a NBCUniversal.

Ceny

Služba Salesforce Service Cloud nabízí čtyři cenové možnosti, včetně 25, 75, 150 a 300 USD za uživatele měsíčně při ročním účtování.

Pokud si ji chcete nejprve vyzkoušet, můžete se přihlásit k jejich 14denní bezplatné zkušební verzi.

SysAid

SysAid helpdesk software homepage

Nejlepší helpdesk software pro společnosti všech velikostí zahrnující všechna odvětví.

Díky mnoha možnostem automatizace softwaru SysAid mohou jeho klienti spravovat každý ticket a interakci se zákazníkem s péčí, kterou si zaslouží.

Klíčové funkce:

  • Ticketing
  • Automatizace
  • Samoobslužný portál
  • Konfigurace pracovních postupů
  • Reporting a analytika

Výhody:

  • Možnosti automatizace
  • Flexibilní design
  • Možnosti přizpůsobení

Nevýhody:

  • Vyžaduje základní znalost jazyka HTML
  • Nedostatečná chatovací konzole
  • Strmá křivka učení

Zákazníci společnosti SysAid

Společnosti SysAid důvěřují známé společnosti, jako jsou The Guardian, Bacardi a Fuji Xerox.

Ceny

Chcete-li se dozvědět o cenách společnosti SysAid, kontaktujte její tým a získejte plán, který bude vyhovovat vašim potřebám.

Pokud si jej chcete vyzkoušet bez jakýchkoli závazků, můžete se přihlásit k 30denní bezplatné zkušební verzi.

Podrobné srovnání

Srovnání služeb LiveAgent a SysAid

Hiver

Hiver helpdesk software homepage

Nejlepší helpdesk software pro firmy, které používají pro zákaznickou podporu Gmail nebo Google Apps.

Hiver je výjimečná platforma service desk vytvořená pro Google Workspace. Pomáhá více než 1500 společnostem bezproblémově řídit jejich kontaktní centra z prostředí Gmailu.

Klíčové funkce:

  • Ticketing
  • Správa pracovních postupů
  • Samoobslužný portál
  • Měření výkonnosti
  • Nástroje pro spolupráci

Výhody:

  • Hladká integrace se sadou G Suite
  • Jedna pohodlná sdílená schránka
  • Snadné použití

Nevýhody:

  • Analytický nástroj není vždy přesný
  • Oznámení mohou být občas zpožděná
  • Filtrování tiketů může být složité

Zákazníci společnosti Hiver

Společnosti Hiver důvěřuje mnoho firem, jako jsou Course Hero, Upwork a AppsFlyer.

Ceny

Funkce a vlastnosti Hiveru můžete začít používat za 15, 39 nebo 59 dolarů za uživatele měsíčně.

Hiver také nabízí možnost vyzkoušet si jejich software pro help desk zdarma, pokud se přihlásíte k 7denní bezplatné zkušební verzi.

Podrobné srovnání

Porovnání LiveAgent vs. Hiver

Front

Front helpdesk software homepage
Nejlepší helpdesk software pro všechny firmy, které chtějí mít vyšší provozní efektivitu.

Front používá více než 7500 společností ze všech odvětví díky úžasným nástrojům pro spolupráci a možnostem optimalizace pracovních postupů.

Klíčové funkce:

  • Ticketing
  • Přehled aktivit
  • Samoobslužný portál
  • Reportování a analytika
  • Nástroje pro spolupráci

Výhody:

  • Interní zprávy v e-mailech
  • Skvělé nástroje pro spolupráci v chatu
  • Pokročilé funkce vyhledávání

Nevýhody:

  • Omezené jazykové možnosti
  • Oznámení mohou být občas zpožděná
  • Uživatelské rozhraní může mít opožděné reakce

Zákazníci společnosti Front

Společnost Front využívají týmy s velkým vlivem v různých společnostech, včetně společností Instructure, Culture Amp a Morningside.

Ceny

Můžete si vybrat ze tří cenových možností služby Front včetně 19, 49 nebo 99 dolarů za osobu a měsíc.

K dispozici je také možnost zaregistrovat se na 7denní bezplatnou zkušební verzi, abyste si ji mohli před nákupem vyzkoušet.

Podrobné srovnání

Srovnání služeb LiveAgent a Front

HubSpot Service Hub

HubSpot Service Hub software homepage

Nejlepší helpdesk software pro společnosti ze všech odvětví, které jsou odhodlány poskytovat nejlepší služby zákazníkům.

HubSpot Service Hub působí ve více než 120 zemích a slouží více než 100 000 spokojených a šťastných zákazníků.

Klíčové funkce:

  • Sledování interakcí
  • Vícekanálová komunikace
  • Samoobslužný portál
  • Přizpůsobitelné reporty
  • Nástroje pro spolupráci

Výhody:

  • Robustní možnosti reportování
  • Snadné nastavení a používání
  • Přizpůsobitelná znalostní báze

Nevýhody:

  • Omezené možnosti ticketingu
  • Je dražší než konkurenti
  • V bezplatném plánu chybí přístup k technické podpoře

Zákazníci HubSpot Service Hub

Platforma helpdesku HubSpot Service Hub se může pochlubit velkou zákaznickou základnou, mezi kterou patří společnosti jako SoundCloud, GoFundMe a ResellerRatings.

Ceny

Některé nástroje HubSpot Service Hub jsou k dispozici zdarma. Chcete-li však plně využít potenciál tohoto softwaru, můžete si vybrat ze tří cenových plánů zahrnujících 41 €, 414 € nebo 1104 € měsíčně.

Kromě těchto možností se můžete přihlásit k bezplatné zkušební verzi, abyste se rozhodli, zda je to pro vás ta správná investice do technologií.

Podrobné srovnání

Srovnání LiveAgent vs. HubSpot Service Hub

TeamSupport

TeamSupport helpdesk software homepage

Nejlepší helpdesk software pro firmy, které zpracovávají méně objemné, ale složitější tikety.

Tato možnost softwaru helpdesku zaměřená na B2B pomáhá svým zákazníkům poskytovat nejlepší možnou péči o zákazníky.

Klíčové funkce:

  • Ticketing
  • SLA
  • Znalostní báze
  • Měření výkonnosti
  • Vlastní značka/přizpůsobitelný branding

Výhody:

  • Intuitivní uživatelské rozhraní
  • Přizpůsobení polí
  • Snadné nastavení

Nevýhody:

  • Neintuitivní funkce reportování
  • Někdy může být opožděný
  • Obtížná správa velkých souborů dat

Zákazníci společnosti TeamSupport

Mezi společnostmi, které používají platformu Service Desk společnosti TeamSupport, jsou například Comcast, Teladoc Health a Fujifilm.

Ceny

Chcete-li začít používat tento software, můžete se rozhodnout pro jeden z následujících plánů předplatného: 49, 69 nebo 119 USD za agenta měsíčně.

Podrobné srovnání

Srovnání LiveAgent vs. TeamSupport

Jaký je nejlepší helpdesk software?

Lze souhlasit s tím, že na výběr je mnoho možností, ale nebojte se, vybrali jsme pro vás 5 nejlepších, které můžete porovnat.

  • LiveAgentS hodnocením 4,7 od společnosti Capterra je to nejlepší volba pro všechny, kteří hledají cenově dostupné řešení helpdesku se širokým seznamem funkcí. Dalším důvodem, proč je LiveAgent nejlepším softwarem helpdesku pro vaši firmu, je to, že pomáhá zvyšovat konverze, zvyšovat prodeje a vytvářet nejlepší komplexní zákaznickou zkušenost bez ohledu na odvětví, ve kterém působíte.
  • TeamSupport – Pokud se snažíte poskytovat komplexní služby se zaměřením na zákazníka, TeamSupport by mohl být řešením právě pro vás. S hodnocením 4,5 od společnosti Capterra si můžete být jisti, že vás tato možnost softwaru pro help desk nezklame.
  • Salesforce Service Cloud – Zavedení umělé inteligence a automatizace do provozu zákaznických služeb nebylo nikdy jednodušší. Salesforce Service Cloud se na serveru Capterra pyšní hodnocením 4,5, takže víte, že investujete do softwaru té nejvyšší kvality.
  • Zendesk – Zendesk, který má klientskou základnu více než 160 000 podniků a hodnocení 4,4 Capterra, je úžasnou příležitostí pro každou společnost, která se snaží budovat vztahy se svými zákazníky prostřednictvím zapojení a skvělé zákaznické podpory.
  • Jira Service Management – Jira Service Management se může pochlubit hodnocením 4,4 na serveru Capterra a díky němu bude implementace agilní metodiky ve vaší společnosti hračkou.

Porovnání 5 nejlepších softwarů helpdesku

Software Help Desk LiveAgent
Vyzkoušejte si špičkový helpdesk software zdarma! Kreditní karta není vyžadována.
Zendesk Jira Service Management TeamSupport Salesforce Service Cloud
Hodnocení na portálu Capterra
Celkové hodnocení softwaru od ověřených uživatelů na Capterra.
4.7
(cca 1 tisíc hodnocení)
4.4
(cca 2 tis.+ recenzí)
4.4
(cca 300+ recenzí)
4.5
(cca 800 hodnocení)
4.4
(cca 500 hodnocení)
Webové rozhraní
Bezplatná verze
LiveAgent nabízí bezplatnou verzi.
Zendesk nenabízí bezplatnou verzi.
Jira Service Management nabízí bezplatnou verzi.
TeamSupport nenabízí bezplatnou verzi.
Salesforce Service Cloud nenabízí bezplatnou verzi.
Zkušební verze zdarma
LiveAgent nabízí zkušební verzi zdarma.
Zendesk nabízí zkušební verzi zdarma.
Jira Service Management nabízí bezplatnou zkušební verzi.
TeamSupport nenabízí zkušební verzi zdarma.
Salesforce Service Cloud nabízí bezplatnou zkušební verzi.
Počáteční cena
15 USD/agent/měsíc Ceny helpdesk softwaru LiveAgent začínají na 15 USD/agent/měsíc.
19 USD/agent/měsíc Ceny helpdesk softwaru Zendesk začínají na 19 USD/agent/měsíc.
20 USD/agent/měsíc Ceny helpdesk softwaru Jira Service Management začínají na 20 USD/agent/měsíc.
49 USD/agent/měsíc Ceny helpdesk softwaru TeamSupport začínají na 49 USD/agent/měsíc.
25 USD/agent/měsíc Ceny helpdesk softwaru Salesforce Service Cloud začínají na 25 USD/agent/měsíc.

Chyby, kterých je třeba se vyvarovat při nákupu helpdesk softwaru

  • Nedostatečné zaškolení zaměstnanců – Můžete investovat do nejlepšího a nejspolehlivějšího helpdesk softwaru s bohatými funkcemi, ale pokud váš tým nebude schopen využít jeho plný potenciál, bude vám to k ničemu. Ujistěte se, že pracovníci zákaznického servisu a další zaměstnanci jsou řádně vyškoleni a že umí se softwarem pracovat. Toho můžete dosáhnout najmutím licencovaného školitele, pořádáním seminářů nebo i studiem a probíráním dostupné dokumentace.
  • Žádné potřebné funkce – Při výběru softwaru, který chcete zakoupit, nespěchejte. Prostudujte si funkce, které nabízí. Poskytuje vše, co potřebujete? Existují nějaká omezení, která jsou pro vás překážkou? Před nákupem se ptejte a buďte kritičtí. Nechcete přece nakonec zjistit, že softwarové řešení helpdesku nemá dostatek funkcí, abyste byli úspěšní.
  • Nevyužití zkušební doby – Pokud poskytovatel, pro kterého se rozhodnete, nabízí zkušební dobu, využijte ji na maximum. Vyzkoušejte vše, co můžete, prostudujte software, dělejte chyby a poučte se z nich. Právě k tomu slouží bezplatné zkušební období. Ujistěte se, že jste si všimli všech funkcí a výkonných vlastností, stejně jako zvláštností, se kterými software nevyhnutelně přichází.
  • Vyjednávání o slevách – Buďme upřímní, všichni máme rádi, když můžeme vyjednat dobrou cenu. U produktu, který je tak hluboce zakořeněn v každodenní činnosti kontaktního centra, však musíte být opatrní a dávat pozor na to, za co se vyplatí zaplatit vyšší cenu.
  • Nedíváte se do budoucnosti – Provozování úspěšného kontaktního centra je maraton, nikoli sprint. Dívejte se do budoucnosti. Rozhodněte se pro software online helpdesku, který vám bude sloužit nejen nyní, ale stane se cennou součástí vašeho podnikání v budoucnu na základě vašich plánů na pozdější expanzi.

Na co se ptát při předváděcím hovoru o helpdesk softwaru a společnosti

Některé z nejčastějších otázek kladených na předváděcích hovorech v souvislosti se softwarem help desk jsou následující:

  • Proč je vaše řešení lepší než konkurence?
  • Jaký je rozdíl mezi vámi a ostatními?
  • Jak funguje vaše účtování?
  • Kolik agentů lze přiřadit k oddělení?
  • Mohu si vytvořit vlastní roli agenta?
  • Existuje možnost mít agenta v jiném tarifu?
  • Jak se mohu vyhnout řešení maličkostí?
  • Kde mohu vidět statistiky agentů?
  • Existuje nějaké omezení počtu připojených e-mailových účtů?
  • Mohu sloučit tikety?
  • Mohu tikety rozdělit?
  • Je možné tikety odložit?
  • Jak dlouho se uchovávají data?

Implementace helpedsk softwaru

Implementaci helpdesk softwaru LiveAgent lze obecně provést poměrně rychle.

Zde jsou uvedeny kroky, které je třeba učinit, abyste vše uvedli do provozu.

  • Identifikujte všechny komunikační kanály, které chcete používat.
  • Nastiňte, která oddělení, stavy a toky tiketů budete potřebovat
  • Řekněte si u poskytovatele helpdesk softwaru o ukázkový hovor nebo konzultaci, abyste pochopili, jak může nástroj vyhovovat vašemu případu použití.
  • Vytvořte si bezplatný zkušební účet
  • Přidejte testovací agenty
  • Nastavte kanály: připojte e-maily, vytvořte tlačítka chatu, připojte čísla VoIP atd.
  • Nastavte zákaznický portál
  • Nastavte automatizaci pro kategorizaci a směrování tiketů

Závěr

Nejlepší univerzální helpdesk software

Ačkoli určit nejlepší všestranný software pro zákaznický servis pro každou firmu je trochu složité, tím, na který se můžete nejvíce spolehnout, je software LiveAgent help desk. Nejenže nabízí velké množství základních i pokročilých funkcí, ale má také více než 150 integrací, takže víte, že můžete pro své klienty vytvořit jednotné prostředí a zvýšit retenci zákazníků.

Nejlepší helpdesk software s integrovaným ticketingem, live chatem a call centrem

LiveAgent je v této kategorii jasným vítězem. Díky vestavěnému softwaru pro ticketing, nejrychlejšímu chatovacímu widgetu na trhu a výjimečnému řešení call centra nabízí skutečně komplexní služby a zážitek.

Nejlepší helpdesk software s bohatými funkcemi

Různé podniky mají různé požadavky. Online software pro help desk LiveAgent je však nejlepší na základě množství i kvality svých funkcí. Pomůže vám zvýšit produktivitu agentů a zároveň udržet zákazníka ve středu zájmu vašich obchodních operací.

Helpdesk software s nejlepším poměrem cena/výkon

Zde opět září software LiveAgent. Díky své bezplatné variantě je dostupný skutečně pro každého, bez ohledu na to, zda provozujete malý startup nebo nadnárodní společnost. Podle svých potřeb můžete dokonce škálovat nahoru nebo dolů, takže si můžete být jisti, že vždy dostanete přesně to, co potřebujete.

Nejlépe hodnocený helpdesk software

LiveAgent se trvale chlubí vysokým hodnocením na webech, jako jsou Capterra, TrustRadius a G2. Komunita se těší z jeho široké škály funkcí a integrací za přijatelnou cenu.

Nejjednodušší helpdesk software na nastavení, používání a integraci

Pokud hledáte software pro help desk, který se snadno nastavuje, je pro vás LiveAgent tou správnou volbou. Nemusíte se starat o zapojení oddělení IT ani nemusíte umět programovat. Toto řešení helpdesku je snadno přístupné všem, včetně těch, kteří se nepovažují za technicky zvlášť zdatné.

Related Articles to Helpdesk software
Rozšiřte své možnosti podpory pomocí samoobslužného softwarového portálu LiveAgent. Umožněte svým zákazníkům vyřešit si své problémy - 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Samoobslužný software

Zajistěte větší spokojenost zákazníků a efektivní řešení problémů s LiveAgent. Nabízí komplexní řešení pro podporu zákazníků včetně ticketingu, live chatu, call centra a podpory sociálních sítí. Sdílení zpětné vazby a návrhů, správa tiketů a integrace s sociálními sítěmi jsou jen některé z funkcí, které nabízí.

Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.

Software pro zákaznický servis

Platforma pro automatizaci marketingu Klaviyo nabízí snadné použití, segmentaci a synchronizaci s dalšími aplikacemi. Uživatelé si stěžují na problémy s úpravou toků. Freshdesk je oblíbený pro snadné používání a spolupráci, ale někteří uživatelé si stěžují na zobrazení tiketů a rychlost reakcí. Google Analytics sleduje návštěvnost webu a reklamy a je skvělým nástrojem pro získání informací o cílovém publiku. Intercom nabízí živý chat, boty a službu ticketingu, ale někteří uživatelé mají problémy s některými funkcemi. Software pro zákaznický servis pomáhá firmám zlepšit procesy komunikace se zákazníky a nabízí funkce jako e-mailová podpora, live chat, call centrum, sociální média a samoobsluha.

Při poskytování podpory vašim zákazníkům je software pro správu báze znalostí nezbytný. LiveAgent nabízí nejen tento software, ale mnohem víc. Zjistěte, proč byste si měli vybrat právě LiveAgent.

Pomozte zákazníkům pomocí softwaru báze znalostí

Vytvoření základních článků a jejich publikování v jazycích, které potřebuje vaše společnost, může zlepšit zákaznickou zkušenost a spokojenost zákazníků. Pro nadnárodní společnost je vhodné vytvořit vícejazyčnou podporu prostřednictvím báze znalostí LiveAgent, což nabízí možnosti samoobsluhy 24/7 ve více zemích. Závisle na velikosti společnosti se doporučuje vytvořit více bází znalostí a mít interní znalostní bázi pro usnadnění práce zaměstnanců.

Prozkoumejte výběr softwaru tiketingu, který je na trhu nejpoužívanější. Vyberte si ideální nástroj pro tiketing a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.

Ticketing software

Výběr správného softwaru pro ticketing je klíčový pro efektivní zákaznický servis. LiveAgent nabízí široké možnosti integrace, efektivní pracovní postupy a spokojenost zákazníků. S různými cenovými tarify je to skvělá volba pro společnosti různých velikostí.

Software zákaznického portálu zvýší loajalitu zákazníků a prodeje. Vyzkoušejte 14 denní bezplatnou zkušební verzi LiveAgent a poskytujte skvělý zákaznický servis.

Vyhrazené centrum se software pro zákaznický portál

Vytvořte zákaznický portál a fórum pro diskuzi o nových funkcích. Přizpůsobte si vzhled s ohledem na značku a zvyšte produktivitu agentů.70% zákazníků preferuje samoobslužné možnosti před kontaktováním zákaznického servisu. Sdílejte informace o nových funkcích a zvyšte produktivitu.

Abychom vám pomohli správně se rozhodnout při výběru vhodného softwaru pro zpětnou vazbu od zákazníků, sestavili jsme seznam 25 softwarů na trhu.

25 nejlepších softwarů pro zpětnou vazbu od zákazníků

Průzkumové nástroje nabízejí různé funkce s různými cenami. SurveyMonkey se zdá být nejznámějším a nabízí přizpůsobitelné průzkumy a integraci s více než 100 aplikacemi, s cenami začínajícími na 50 USD měsíčně. SurveySparrow nabízí konverzační rozhraní a automatizaci průzkumů. Ceny se liší podle obchodních a osobních plánů, nejlevnější plán začíná na 12 USD měsíčně. Obě služby mají výhody a nevýhody a nabízí možnosti ovládání průzkumů pro zákazníky.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x