SendMyCall integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to SendMyCall?
SendMyCall je poskytovatel podnikového telefonního systému a VoIP. Její služby zahrnují virtuální čísla, telefonní systém PBX pro firmy, bezplatná čísla a správu hovorů.
Jak můžete SendMyCall používat?
Systém ticketingu společnosti LiveAgent také zpracovává hovory se zákazníky. Díky této funkci můžete snadno nastavit své call centrum a začít přijímat hovory. Jako poskytovatele VoIP pro vaše call centrum LiveAgent lze zvolit SendMyCall.
Vyřešte jakýkoli dotaz po telefonu pomocí služby LiveAgent a začněte poskytovat skvělou zákaznickou podporu. Naše funkce call centra se postarají o to, aby správa vašich zákazníků probíhala hladce. Využijte videohovory, stromy IVR, vlastní tlačítka pro volání a mnoho dalšího.
Jaké jsou výhody používání služby SendMyCall?
- Cenově dostupné a flexibilní cenové plány
- Poskytuje bezplatná čísla
- Celosvětové pokrytí
Start providing better phone support
Get the job done with LiveAgent call center and provide amazing customer experience for everyone
Je integrace služby SendMyCall se službou LiveAgent nějak zpoplatněna?
Integrace služby SendMyCall pro LiveAgent je součástí jednoho z plánů, takže za ni neplatíte žádné další poplatky. Stačí připojit číslo SendMyCall, nastavit call centrum a začít uskutečňovat a přijímat hovory zákazníků.
Jak integrovat SendMyCall se službou LiveAgent?
Proces integrace je jednoduchý a zabere jen několik minut. K dokončení integrace služby SendMyCall se službou LiveAgent není třeba aktivovat žádné pluginy ani se spoléhat na služby třetích stran. Postupujte podle níže uvedených kroků a dozvíte se, jak dokončit proces integrace.
Nejprve přejděte na webové stránky SendMyCall a kupte si nové virtuální číslo. Můžete tak učinit kliknutím na tlačítko Koupit nyní v pravém horním rohu jejich domovské stránky.
V této části vyberte zemi a oblast, kde má být číslo umístěno. V části Vybrat cíl přesměrování vyberte VoIP a poté zadejte Hostitel a Podrobnosti. Po dokončení klikněte na tlačítko Pokračovat.
- Před platbou se musíte zaregistrovat. Po dokončení registrace si připravte uživatelské jméno, heslo a virtuální číslo pro další kroky.
Nyní otevřete aplikaci LiveAgent a přejděte do nabídky Konfigurace > Volání > Čísla. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části a ze seznamu poskytovatelů VoIP vyberte SendMyCall.
Zadejte své údaje, například uživatelské jméno, heslo a telefonní číslo SendMyCall. Musíte také vybrat příslušné oddělení, předvolbu vytáčení, hostitele, možnost nahrávání hovorů a název čísla. Až budete hotovi, klikněte na tlačítko Uložit.
Úspěšně jste přidali své číslo SendMyCall do call centra LiveAgent. Nyní jej můžete používat k uskutečňování a přijímání hovorů zákazníků. Chcete se dozvědět více o poskytování zákaznické podpory po telefonu? Podívejte se na články naší Akademie, kde se dozvíte nové tipy a triky.
Frequently Asked Questions
Co je SendMyCall?
SendMyCall je společnost, která poskytuje virtuální telefonní čísla, systémy PBX pro kanceláře a bezplatná čísla. Jejich ceny jsou flexibilní a můžete si vybrat z mnoha zemí a oblastí po celém světě.
Funguje SendMyCall se službou LiveAgent?
Ano, SendMyCall je jedním z poskytovatelů VoIP podporovaných službou LiveAgent. Virtuální čísla SendMyCall můžete přidat do call centra LiveAgent a začít uskutečňovat a přijímat hovory zákazníků.
Jak mohu integrovat SendMyCall se službou LiveAgent?
Získejte své telefonní číslo SendMyCall. >Přejděte do konfigurace aplikace LiveAgent > Volání > Čísla. Vytvořte nové číslo a vyberte možnost SendMyCall. Přidejte své uživatelské jméno, heslo a další údaje a klikněte na Uložit.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
Třetina zákazníků Twitteru se obrátí na společnost prostřednictvím této sociální sítě. Odpověď od zákaznického servisu se očekává do jedné hodiny, ale pouze 3% tweetů o problémech se zákaznickým servisem obsahuje jméno společnosti. Uživatelé sociálních médií stráví na těchto platformách až 145 minut denně a stávají se tedy důležitou součástí obchodní strategie. LiveAgent poskytuje zákaznický servis a posílá přihlašovací údaje na e-mail klienta po registraci.
V textu se hovoří o významu personalizace e-mailů a nabízí se několik šablon pro upomínací e-maily, které zvyšují zapojení zákazníků a vedou k provedení konkrétních akcí. Je zmíněna integrace s nástroji SendPulse a LiveAgent, které pomáhají spravovat marketingovou kampaň z jednoho místa a zabránit nežádoucím situacím. Také jsou diskutovány účinné marketingové nástroje jako Mailchimp a technické aspekty jako IMAP/POP3 a software pro správu e-mailů. Průměrná míra otevření e-mailů je kolem 21 %.
Text shrnuje výhody softwaru pro call centra, jako je přesměrování hovorů, interaktivní hlasová odezva a neomezené hlasové nahrávky, a doporučuje software Sipcall pro zákaznickou podporu. Dále se zmiňuje o výběru call centra a integraci s řešením CRM, s odkazem na softwarové řešení LiveAgent. Celkově zdůrazňuje důležitost zákaznické podpory a klíčové charakteristiky zákaznických agentů.