VoIPstudio

Co je to VoIPstudio?

VoIPstudio je profesionální poskytovatel cloudových telefonních služeb VoIP a oceněný produkt v této kategorii. Je nabitý funkcemi a nástroji, které usnadňují správu call centra malým a středním firmám po celém světě. 

Jak to můžete používat?

V kombinaci s live chatem, ticketovacím systémem, bází znalostí a dalšími nástroji LiveAgent získáte kompletní centrum zákaznických služeb dostupné z jednoho pohodlného řešení.

Pokud chcete svým zákazníkům poskytovat podporu prostřednictvím telefonních hovorů, použijte studio VoIP. Hovory se mohou stát nezbytnými i pro obchodní a marketingové týmy, které je využívají k různým účelům. 

Výhody

  • Integrované call centrum v přístrojovém panelu LiveAgent
  • Správa hovorů, tiketů, chatů a dalších položek z jednoho řešení
  • Systém ticketingu udržuje vaše volání roztříděné s dalšími údaji.

Jak lze integrovat VoIPstudio se službou LiveAgent

Integraci lze provést během několika minut. Musíte mít připravené a nastavené účty VoIPstudio a LiveAgent. Otevřete aplikaci LiveAgent a přejděte do nabídky Konfigurace > Volání > Čísla. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části.

Možnost přidání čísla při integraci čísla hovoru VoIPstudio do LiveAgent
Přidejte číslo VoIPstudio

Otevře se nové okno s výběrem poskytovatelů VoIP. Najděte VoIPstudio a klikněte na jeho logo. Nyní musíte vyplnit pole, jako je vaše jméno, telefonní číslo, přihlašovací údaje a mimo jiné možnost nahrávání hovorů. Až budete hotovi, klikněte na tlačítko Přidat.

Nastavení čísla VoIPstudia v konfiguraci LiveAgent
Konfigurace VoIPstudio

A je hotovo, vaše telefonní číslo VoIPstudio je připraveno k použití. Pusťte se do jeho vyzkoušení. Chcete získat další informace o tom, jak fungují call centra? Podívejte se na naše video níže

Call Center Software Demo | LiveAgent

Frequently asked questions

Co je to VoIPstudio?

VoIPstudio je profesionální poskytovatel telefonních služeb VoIP s bohatou nabídkou funkcí a oceněními. Tato služba je vhodná pro malé a střední podniky, které chtějí svým týmům zákaznické podpory, prodeje nebo marketingu poskytnout call centrum pro kontakt se zákazníky.

Mohu integrovat VoIPstudio se službou LiveAgent?

Ano, VoIPstudio vám může poskytovat telefonní služby, zatímco LiveAgent se postará o funkce call centra. Celý proces zabere jen několik minut.

1. Otevřete konfiguraci LiveAgent a přejděte do sekce volání

2. Přidání nového telefonního čísla VoIPstudio

3. A je hotovo, nyní můžete začít volat

Musím něco zaplatit, pokud chci integrovat VoIPstudio spolu s LiveAgent?

Ne, pokud máte tarif LiveAgent All-Inclusive. Za integraci VoIPstudia s LiveAgent se neplatí žádné další poplatky a call centrum můžete zřídit během několika minut.

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo