Partner
Co je to VoIPstudio?
VoIPstudio je profesionální poskytovatel cloudových telefonních služeb VoIP a oceněný produkt v této kategorii. Je nabitý funkcemi a nástroji, které usnadňují správu call centra malým a středním firmám po celém světě.
Jak to můžete používat?
V kombinaci s live chatem, ticketovacím systémem, bází znalostí a dalšími nástroji LiveAgent získáte kompletní centrum zákaznických služeb dostupné z jednoho pohodlného řešení.
Pokud chcete svým zákazníkům poskytovat podporu prostřednictvím telefonních hovorů, použijte studio VoIP. Hovory se mohou stát nezbytnými i pro obchodní a marketingové týmy, které je využívají k různým účelům.
Výhody
- Integrované call centrum v přístrojovém panelu LiveAgent
- Správa hovorů, tiketů, chatů a dalších položek z jednoho řešení
- Systém ticketingu udržuje vaše volání roztříděné s dalšími údaji.
Jak můžete integrovat VoIPstudio se službou LiveAgent
Integraci lze provést během několika minut. Musíte mít připravené a nastavené účty VoIPstudio a LiveAgent. Otevřete aplikaci LiveAgent a přejděte do nabídky Konfigurace > Volání > Čísla. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části.

Otevře se nové okno s výběrem poskytovatelů VoIP. Najděte VoIPstudio a klikněte na jeho logo. Nyní musíte vyplnit pole, jako je vaše jméno, telefonní číslo, přihlašovací údaje a mimo jiné možnost nahrávání hovorů. Až budete hotovi, klikněte na tlačítko Přidat.

Hotovo a vaše telefonní číslo VoIPstudio je připraveno k použití. Pusťte se do jeho vyzkoušení. Chcete získat další informace o tom, jak fungují call centra? Podívejte se na naše video níže
Frequently asked questions
Co je to VoIPstudio?
VoIPstudio je profesionální poskytovatel telefonních služeb VoIP s bohatou nabídkou funkcí a oceněními. Tato služba je vhodná pro malé a střední podniky, které chtějí svým týmům zákaznické podpory, prodeje nebo marketingu poskytnout call centrum pro kontakt se zákazníky.
Mohu integrovat VoIPstudio se službou LiveAgent?
Ano, VoIPstudio vám může poskytovat telefonní služby, zatímco LiveAgent se postará o funkce call centra. Celý proces zabere jen několik minut. Otevřete konfiguraci aplikace LiveAgent a přejděte do sekce volání. Přidejte nové telefonní číslo VoIPstudia. Máte hotovo a můžete začít volat.
Musím něco zaplatit, pokud chci integrovat VoIPstudio spolu s LiveAgent?
Ne, pokud máte tarif LiveAgent All-Inclusive. Za integraci VoIPstudia s LiveAgent se neplatí žádné další poplatky a call centrum můžete zřídit během několika minut.
LiveAgent nabízí Swiss Army Knife pro zákaznickou podporu včetně řady produktů a možnosti přihlášení k odběru newsletteru. Text popisuje také proces vytváření účtu a přístup k řídícímu panelu. Kromě toho jsou zde informace o cookies a nabídce schůzky jedna na jednoho. LiveAgent nabízí možnosti pro řešení stížností, správu e-mailů a helpdesk software pro startupy.
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu nabízející řadu funkcí pro příchozí hovory a správu e-mailů. Společnost nabízí také partnerský program a širokou paletu šablon. LiveAgent získal řadu ocenění a certifikátů a má pozitivní zpětnou vazbu od zákazníků. Společnost nabízí i školení a webinarové kurzy. Sales kontakty jsou k dispozici na webu společnosti. Quality Unit LLC. má všechna práva vyhrazena.
VoIP.ms je poskytovatel VoIP s celosvětovým dosahem a nabízí flexibilní a funkčně bohaté služby založené na cloudu. Společnost umožňuje vytvoření vlastních virtuálních call center a nabízí další efektivní nástroje pro zákazníky jako chat, sociální sítě a znalostní databáze. Integrace se službou LiveAgent je bezplatná a VoIP.ms poskytuje vysokou spolehlivost služeb. Propojení VoIP.ms s LiveAgentem je snadné a umožňuje generování individuálních hovorů a videohovorů.
Společnost LiveAgent nabízí různé software pro zákaznickou podporu a má mnoho spokojených zákazníků. Můžete se stát jejich partnerem a spolupracovat s nimi. Mají také blog, akademii, kalkulačku nákladů a další užitečné funkce. Můžete je kontaktovat prostřednictvím telefonu, formuláře nebo sociálních sítí. Aktuálně vytvářejí váš LiveAgent.