VoIPstudio integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to VoIPstudio?
VoIPstudio je profesionální poskytovatel cloudových telefonních služeb VoIP a oceněný produkt v této kategorii. Je nabitý funkcemi a nástroji, které usnadňují správu call centra malým a středním firmám po celém světě.
Jak to můžete používat?
V kombinaci s live chatem, ticketovacím systémem, bází znalostí a dalšími nástroji LiveAgent získáte kompletní centrum zákaznických služeb dostupné z jednoho pohodlného řešení.
Pokud chcete svým zákazníkům poskytovat podporu prostřednictvím telefonních hovorů, použijte studio VoIP. Hovory se mohou stát nezbytnými i pro obchodní a marketingové týmy, které je využívají k různým účelům.
Výhody
- Integrované call centrum v přístrojovém panelu LiveAgent
- Správa hovorů, tiketů, chatů a dalších položek z jednoho řešení
- Systém ticketingu udržuje vaše volání roztříděné s dalšími údaji.
Jak můžete integrovat VoIPstudio se službou LiveAgent
Integraci lze provést během několika minut. Musíte mít připravené a nastavené účty VoIPstudio a LiveAgent. Otevřete aplikaci LiveAgent a přejděte do nabídky Konfigurace > Volání > Čísla. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části.
Otevře se nové okno s výběrem poskytovatelů VoIP. Najděte VoIPstudio a klikněte na jeho logo. Nyní musíte vyplnit pole, jako je vaše jméno, telefonní číslo, přihlašovací údaje a mimo jiné možnost nahrávání hovorů. Až budete hotovi, klikněte na tlačítko Přidat.
Hotovo a vaše telefonní číslo VoIPstudio je připraveno k použití. Pusťte se do jeho vyzkoušení. Chcete získat další informace o tom, jak fungují call centra? Podívejte se na naše video níže
Frequently Asked Questions
Co je to VoIPstudio?
VoIPstudio je profesionální poskytovatel telefonních služeb VoIP s bohatou nabídkou funkcí a oceněními. Tato služba je vhodná pro malé a střední podniky, které chtějí svým týmům zákaznické podpory, prodeje nebo marketingu poskytnout call centrum pro kontakt se zákazníky.
Mohu integrovat VoIPstudio se službou LiveAgent?
Ano, VoIPstudio vám může poskytovat telefonní služby, zatímco LiveAgent se postará o funkce call centra. Celý proces zabere jen několik minut. Otevřete konfiguraci aplikace LiveAgent a přejděte do sekce volání. Přidejte nové telefonní číslo VoIPstudia. Máte hotovo a můžete začít volat.
Musím něco zaplatit, pokud chci integrovat VoIPstudio spolu s LiveAgent?
Ne, pokud máte tarif LiveAgent All-Inclusive. Za integraci VoIPstudia s LiveAgent se neplatí žádné další poplatky a call centrum můžete zřídit během několika minut.
LiveAgent offers a variety of customer support features, including VoIP phone systems and complaint management. The company also provides training and webinars, and has received positive feedback from customers. The partnership with VoIP provider Voyced enables easy integration of Voyced VoIP numbers into LiveAgent without a fee, improving customer experience and productivity. Chat services, personalized communication with customers, and good customer service are essential for long-term customer relationships and brand loyalty.
The text discusses a software called LiveAgent that offers a range of customer support tools such as call center management, complaints tracking, and email management. The software is designed for startups and offers a free trial. The company provides support and data migration services, and has won awards and certifications. Sales contacts and social media links are provided for interested customers. Quality Unit, LLC owns and operates LiveAgent, and also provides GDPR-compliant security policies and privacy policies.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.