Sinch integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Sinch?
Sinch je globální poskytovatel VoIP, který nabízí bohaté možnosti komunikace se zákazníky. Zvládne globální zákaznické hlasové hovory, datové hovory a dokonce i videohovory. Vynecháno není ani posílání SMS zpráv, přes API můžete spravovat textové zprávy, bohaté SMS a dokonce i Facebook Messenger a Instagram.
Sinch umožňuje výběr z různých typů čísel, jako jsou dlouhá virtuální čísla, zkratkové kódy a bezplatná čísla. Sinch dále nabízí skvělé dodatečné funkce, například ověřovací hovory, ověření hlasu či SMS ověření. Jimi nabízené řešení se hodí do různých odvětví – zdravotnictví, finance, maloobchod, cestování, ale i média a mnoho dalších.
Jak používat Sinch?
Použijte Sinch jako svého poskytovatele VoIP služeb a začněte se věnovat svým zákazníkům z jednotného multikanálového ticketing systému, kde můžete sledovat každý komunikační kanál. Sinch může být skvělým doplňkem vašeho call centra LiveAgent. Použijte integraci Rest API s LiveAgent k přesměrování všech hovorů přicházejících na vaše číslo Sinch do call centra LiveAgent.
LiveAgent pomáhá spravovat konverzace se zákazníky a poskytovat tu nejlepší možnou zákaznickou péči. Naše call centrum je propojeno s ostatními kanály, což znamená, že z něj můžete obsluhovat vše, co po vás budou zákazníci chtít, a ještě budete mít přehled o každém dotazu, jelikož je všechny najdete na jednom místě.
Call centrum je také podporováno skvělými funkcemi, jako jsou vlastní stromy IVR, vlastní tlačítka chatu, neomezené nahrávání hovorů nebo automatické zpětné volání. Podívejte se na úplný seznam funkcí call centra.
Jaké jsou výhody používání služby Sinch?
- Rozmanité a užitečné funkce
- Nabízí bohaté možnosti textových zpráv a videohovorů
- Použitelný v celé řadě odvětví
- Možnosti API ověření
Set up your call center today
Provide great customer support over phone with LiveAgent
Je integrace LiveAgentu se službou Sinch zdarma?
Integrace se společností Sinch je součástí jednoho z našich plánů, takže zde nejsou žádné další poplatky. Své číslo Sinch můžete jednoduše propojit s LiveAgentem a začít spravovat zákaznické hovory.
Jak integrovat Sinch s LiveAgentem?
Díky zabudovanému pluginu je integrace se Sinchem jednoduchá. Jediné, co musíte udělat, je poskytnout LiveAgentu určité informace. Níže vidíte návod, jak na to.
- Dalším krokem je přejít do svého Sinch účtu a otevřít v levém panelu sekci Aplikace. Klikněte na Vytvořit novou aplikaci. Pojmenujte ji a napište krátký popis aplikace. Jakmile skončíte, uvidíte tuto novou aplikaci v seznamu aplikací.
- Klikněte na aplikaci, abyste ji mohli nakonfigurovat, a přejděte do sekce Hlas a Video. Vyberte možnost URL Zpětného volání k přesměrování SIP a zadejte údaje o hostiteli z prvního kroku, a to v tomto formátu: ” sip:{číslo}@vaše.hvězdička.hostitel “. Přiřaďte číslo Sinch, které máte pro tuto aplikaci k dispozici, a klikněte na Aktualizovat nastavení hlasu a videa. Pokud ještě nemáte číslo Sinch, můžete si ho pronajmout.
- Nyní vytvořte druhou aplikaci a pojmenujte ji. Použijte klíč a tajný klíč této aplikace k autentifikaci SIP v LiveAgentu. Dále budete potřebovat své uživatelské jméno Sinch a heslo.
- Otevřete LiveAgent a přejděte na Konfigurace > Volání > Čísla. Klikněte na oranžové tlačítko, chcete-li Vytvořit nové číslo. V novém okénku najděte a vyberte ze seznamu VoIP poskytovatelů Sinch.
- Posledním krokem je nakonfigurovat integraci. Vložte své uživatelské jméno Sinch, heslo a telefonní číslo, jakož iklíč a tajný klíč ze druhého kroku. Můžete také vybrat oddělení, kam budou hovory směrovány, pojmenovat číslo a zadat předvolbu. Až skončíte, klikněte na Přidat a vaše Sinch číslo bude připojeno k LiveAgentu.
Úspěšně jste dokončili integraci Sinch s LiveAgentem. Neváhejte se podívat na naši stránku funkcí volání, kde zjistíte, jak můžete využít call centrum LiveAgent. Nezapomeňte se podívat na naši stránku Akademie, kde se dozvíte tipy & triky ohledně telefonické podpory.
Elevate your customer service game with the LiveAgent and Sinch integration.
Engage with customers across various channels, including SMS, voice calls, and video calls, all within the LiveAgent platform.
Frequently Asked Questions
Kolik Sinch stojí?
Integrace Sinch s LiveAgentem je obsažena v jednom z předplatných plánů, tudíž se za ni neplatí a vy ji tak můžete začít bezplatně používat.
Co je Sinch?
Sinch je poskytovatelem VoIP služeb s globálními hlasovými hovory, datovými hovory, a dokonce i videohovory. Své služby poskytují po celém světě.
Jak používat Sinch s LiveAgentem?
Použijte ho k připojení svého Sinch čísla k LiveAgentu a nastavení zákaznického call centra.
Znalostní báze a samoobslužné zdroje mohou být konkurenční výhodou v oblasti zákaznického servisu. Společnosti Zazzle a Zapier nabízejí různé možnosti kontaktu se zákaznickým servisem, včetně live chatu, e-mailu a podpory na sociálních sítích. Získání informací o kontaktech a nabízených službách je snadné.
The article discusses various software options for customer support, including telephone systems and helpdesk software. The company LiveAgent is featured and interested parties are encouraged to sign up for a demo. The text also includes information about creating a LiveAgent account and receiving login information via email.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
Třetina zákazníků Twitteru se obrátí na společnost prostřednictvím této sociální sítě. Odpověď od zákaznického servisu se očekává do jedné hodiny, ale pouze 3% tweetů o problémech se zákaznickým servisem obsahuje jméno společnosti. Uživatelé sociálních médií stráví na těchto platformách až 145 minut denně a stávají se tedy důležitou součástí obchodní strategie. LiveAgent poskytuje zákaznický servis a posílá přihlašovací údaje na e-mail klienta po registraci.