Sinch

Co je Sinch?

Sinch is a global VoIP provider that offers rich customer communication options. It can handle global customer voice calls, data calls, and even video calls. Texting is not omitted either, you can manage text messages, rich SMS, and even Facebook Messenger and Instagram via API.

Sinch umožňuje výběr z různých typů čísel, jako jsou dlouhá virtuální čísla, zkratkové kódy a bezplatná čísla. Sinch dále nabízí skvělé dodatečné funkce, například ověřovací hovory, ověření hlasu či SMS ověření. Jimi nabízené řešení se hodí do různých odvětví – zdravotnictví, finance, maloobchod, cestování, ale i média a mnoho dalších.

Jak používat Sinch?

Use Sinch as your VoIP service provider and start attending to your customers from a unified multi-channel ticketing system, where you can keep track of every communication channel. Sinch can make a great addition to your LiveAgent call center. Use the Rest API integration with LiveAgent to forward all of the calls coming to your Sinch number into the LiveAgent call center. 

LiveAgent pomáhá spravovat konverzace se zákazníky a poskytovat tu nejlepší možnou zákaznickou péči. Naše call centrum je propojeno s ostatními kanály, což znamená, že z něj můžete obsluhovat vše, co po vás budou zákazníci chtít, a ještě budete mít přehled o každém dotazu, jelikož je všechny najdete na jednom místě.

The call center is also supported by great features like custom IVR trees, custom chat buttons, unlimited call recordings, or automatic callback. Check out the full list of call center features.

YouTube přehrávač

Jaké jsou výhody používání služby Sinch?

  • Rozmanité a užitečné funkce
  • Nabízí bohaté možnosti textových zpráv a videohovorů
  • Použitelný v celé řadě odvětví
  • Možnosti API ověření

Set up your call center today

Provide great customer support over phone with LiveAgent

Je integrace LiveAgentu se službou Sinch zdarma?

The integration with Sinch is included in one of our plans so there are no additional charges. You can simply connect your Sinch number with LiveAgent and start managing customer calls. 

Jak integrovat Sinch s LiveAgentem?

Díky zabudovanému pluginu je integrace se Sinchem jednoduchá. Jediné, co musíte udělat, je poskytnout LiveAgentu určité informace. Níže vidíte návod, jak na to.

  • Dalším krokem je přejít do svého Sinch účtu a otevřít v levém panelu sekci Aplikace. Klikněte na Vytvořit novou aplikaci. Pojmenujte ji a napište krátký popis aplikace. Jakmile skončíte, uvidíte tuto novou aplikaci v seznamu aplikací.
Nastavení služby Sinch s možností vytvořit novou aplikaci
Vytvořit novou aplikaci ve službě Sinch
  • Klikněte na aplikaci, abyste ji mohli nakonfigurovat, a přejděte do sekce Hlas a Video. Vyberte možnost URL Zpětného volání k přesměrování SIP a zadejte údaje o hostiteli z prvního kroku, a to v tomto formátu: ” sip:{číslo}@vaše.hvězdička.hostitel “. Přiřaďte číslo Sinch, které máte pro tuto aplikaci k dispozici, a klikněte na Aktualizovat nastavení hlasu a videa. Pokud ještě nemáte číslo Sinch, můžete si ho pronajmout.
Nastavení hlasu a videa Sinch v konfiguraci nové aplikace s vybraným SIP přesměrováním
Nastavení hlasu a videa Sinch
  • Nyní vytvořte druhou aplikaci a pojmenujte ji. Použijte klíč a tajný klíč této aplikace k autentifikaci SIP v LiveAgentu. Dále budete potřebovat své uživatelské jméno Sinch a heslo.
Klíč a tajný klíč aplikace Sinch v druhé aplikaci
Sinch klíč a tajný klíč
  • Otevřete LiveAgent a přejděte na Konfigurace > Volání > Čísla. Klikněte na oranžové tlačítko, chcete-li Vytvořit nové číslo. V novém okénku najděte a vyberte ze seznamu VoIP poskytovatelů Sinch.
Vytvoření nové možnosti čísla v konfiguraci aplikace LiveAgent
Vytvoření čísla v LiveAgentu
  • Posledním krokem je nakonfigurovat integraci. Vložte své uživatelské jméno Sinch, heslo a telefonní číslo, jakož i klíč a tajný klíč ze druhého kroku. Můžete také vybrat oddělení, kam budou hovory směrovány, pojmenovat číslo a zadat předvolbu. Až skončíte, klikněte na Přidat a vaše Sinch číslo bude připojeno k LiveAgentu.
Konfigurace Sinch čísla v LiveAgentu
Konfigurace Sinch čísla

You’ve successfully finished integrating Sinch with LiveAgent. Feel free to look around our call features page to see how you can utilize the LiveAgent call center. Make sure to have a look at our Academy page to learn tips & tricks regarding phone support. 

YouTube přehrávač

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Kolik Sinch stojí?

Integrace Sinch s LiveAgentem je obsažena v jednom z předplatných plánů, tudíž se za ni neplatí a vy ji tak můžete začít bezplatně používat. 

Co je Sinch?

Sinch je poskytovatelem VoIP služeb s globálními hlasovými hovory, datovými hovory, a dokonce i videohovory. Své služby poskytují po celém světě.

Jak používat Sinch s LiveAgentem?

Použijte ho k připojení svého Sinch čísla k LiveAgentu a nastavení zákaznického call centra.

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo