Partner
Chcete-li aktivovat integraci se systémem WordPress, postupujte podle pokynů uvedených v našem průvodci nebo se jednoduše podívejte na níže uvedené video.
- Prvním krokem je instalace a aktivace pluginu LiveAgent v instalaci WordPress. Přejděte do panelu správce WordPressu a přejděte do nabídky Pluginy > Nainstalovat nový plugin > Vyhledejte LiveAgent > Nainstalovat nyní > Aktivovat plugin.
V levém menu klikněte na LiveAgent > Přihlásit se > Zkopírujte kód tlačítka chatu z instalace služby LiveAgent do schránky (Ctrl + C). Poté přejděte zpět do WordPressu a vložte tlačítko chatu (Ctrl + V) do daného pole > Uložit.
- Přejděte na webovou stránku svého obchodu, obnovte ji a tlačítko chatu je připraveno.
Proč WordPress?
WordPress vznikl v roce 2003 s jediným kouskem kódu, který měl vylepšit typografii každodenního psaní, a s méně uživateli, než byste spočítali na prstech rukou i nohou. Od té doby se stal největším samohostitelským blogovacím nástrojem na světě, který se používá na milionech webů a který každý den vidí desítky milionů lidí.
Jak je možné službu využít?
Integrace služby WordPress se službou LiveAgent vám umožní umístit tlačítko live chatu na vaše webové stránky nebo blog od společnosti WordPress. Proměňte své webové stránky ve výkonný WordPress HelpDesk nebo WordPress live chat spolu s LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Jak můžete využít integraci se službou WordPress?
LiveAgent vytvořil tuto integraci pro zákazníky WordPressu, aby mohli na své webové stránky implementovat tlačítko live chatu. Podpora vašich zákazníků v reálném čase může zlepšit vaši zákaznickou podporu, spokojenost zákazníků, jejich zkušenosti a snížit vaše náklady.
Jak můžete integrovat WordPress se službou LiveAgent?
Prvním krokem je přejít na webové stránky WordPress a kliknutím na Pluginy aktivovat LiveAgent. Druhým krokem je přihlášení do služby LiveAgent a vytvoření tlačítka live chatu. Třetím krokem je zkopírování kódu HTML a jeho implementace uvnitř vašeho WordPressu. Poté obnovte své webové stránky a můžete začít poskytovat podporu svým zákazníkům okamžitě.
5 snadných kroků k vytvoření strukturovaného textu z volného textu pomocí CHAT GPT
Využijte nástroj Open AI Chat GPT Playground k převodu volného textu z prezentace do strukturovaného formátu v 5 jednoduchých krocích.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Jak správně nastavit a používat integraci PipeDrive
Integrace PipeDrive ve službě LiveAgent umožňuje firmám efektivní správu prodejních kanálů, zvyšuje jejich výkon a podporu zákazníků.