ThinQ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je ThinQ?
ThinQ je americký poskytovatel VoIP služeb, který nabízí telefonní služby firmám a funguje od roku 2009. ThinQ slibuje: “flexibilní, transparentní, cenově výhodnou hlasovou a textovou komunikaci v cloudu.” LiveAgent a ThinQ jsou nyní partneři, díky čemuž můžete do LiveAgent call centra vložit své VoIP číslo.
Jak funguje software call centra?
Jak integrovat ThinQ VoIP do LiveAgentu?
Jelikož je ThinQ součástí LiveAgentu, přihlaste se do svého LiveAgent účtu a přejděte do:
1. Konfigurace
2. Volání
3. Čísla
4. (tlačítko +)
Poté vyhledejte ThinQ a vyplňte požadované informace.
Kolik si LiveAgent účtuje za integraci ThinQ?
LiveAgent od svých zákazníků nevyžaduje žádné poplatky za používání této integrace. Je už totiž zabudovaná v LiveAgentu, takže je pro jeho zákazníky zdarma. Mějte však na paměti, že ThinQ je samostatná společnost, která si za své služby účtuje poplatky.
Jaké jsou výhody používání VoIP?
- šetří náklady
- lepší zákaznická zkušenost
- vyšší produktivita
- přístupné po celé Americe
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free ThinQ integration!
Frequently Asked Questions
Co je ThinQ?
ThinQ je telekomunikační společnost, která od roku 2009 působí po celé Americe. Nabízí výhodné a flexibilní VoIP služby/produkty.
Jak integrovat ThinQ do svého call centra?
Call centrum LiveAgent umožňuje firmám integrovat VoIP číslo přímo do LiveAgentu. Stačí, když v sekci VoIP partneři vyhledáte ThinQ a vložíte potřebné údaje.
Kde se dá v LiveAgentu změnit Směrování hovorů?
Přejděte do Konfigurace - Volání - Nastavení a přizpůsobte si nastavení call centra podle vašich firemních požadavků.
TeleCube je platformou VoIP poskytující telefonní služby víc než 50 zemích. Společnost se zaměřuje na poskytování snadno spravovatelných a finančně dostupných řešení pro firmy. Společnost je partnerem LiveAgent a integrace TeleCube umožňuje využití široké škály funkcí call centra. Integrace je snadná a nevyžaduje další poplatky od LiveAgent. Cena za služby TeleCube závisí na konkrétním předplatném plánu. VoIP umožňuje vytvoření virtuálního call centra přes internet.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.
LiveAgent nabízí software pro live chat a sjednocenou schránku pro zákaznickou komunikaci s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Slovník pojmů zákaznické podpory pomáhá v oblasti vybavení helpdesku. Outsourcování týmů zákaznických služeb se stává stále častějším standardem kvůli řízení času a rozpočtu. preferovanými komunikačními kanály jsou e-maily a online chat. Kontaktovat společnost Twilio lze na sociálních sítích, jako jsou Instagram, Facebook a Twitter.