Virtual Global Phone integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Virtual Global Phone Bezpečnostní zásady
Co je Virtual Global Phone?
Virtual Global Phone poskytuje virtuální místní telefonní čísla ve více než 60 zemích. Použití těchto čísel je jednoduché a náklady jsou minimální. Jelikož tato společnost disponuje infrastrukturou na úrovni operátorského (carrier-class) řešení a strategickými partnerstvími (např. LiveAgent), dokáže poskytovat: “vysoce kvalitní služby s efektivními sazbami a nepřekonatelnou kvalitou hlasu.”
Jak propojit Virtual Global Phone s LiveAgentem?
Zde je rychlý návod:
1. Získejte VoIP číslo od Virtual Global Phone
2. Přihlaste se do LiveAgentu
3. Klikněte na Konfigurace
4. Přejděte do Volání – Čísla – Vytvořit (tlačítko +)
5. Vyhledejte Virtual Global Phone
6. Vyplňte všechny potřebné informace
7. ULOŽTE
Kolik si LiveAgent účtuje za Virtual Global Phone integraci?
Tato integrace je zcela ZDARMA. Za propojení vašeho VoIP čísla s call centrem LiveAgent se neúčtují žádné poplatky. Stačí se pouze přihlásit a postupovat podle našeho rychlého návodu na integraci VoIP.
Jaké jsou výhody Virtual Global Phone?
- spousta funkcí
- nejvyšší bezpečnostní standardy
- konkurenceschopné ceny
- dostupný z více než 60 zemí
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Virtual Global Phone integration!
Frequently Asked Questions
Co je Virtual Global Phone?
Virtual Global Phone je telekomunikační společnost, která poskytuje i VoIP služby.
Co je LiveAgent?
LiveAgent je helpdesk software, který vaší zákaznické službě umožňuje obsluhovat všechny dotazy z jednoho místa, ať už směřují ze Sociálních sítí, Live chatu, Call centra, E-mailu atd.
Jaké jsou výhody VoIP?
VoIP umožňuje firmám poskytovat zákaznickou podporu 24 hodin denně, jelikož s VoIP číslem můžete používat různé přístroje. Jedná se o cenově výhodnou možnost, která dokáže vylepšit zákaznickou zkušenost.
LiveAgent offers a variety of customer support features, including VoIP phone systems and complaint management. The company also provides training and webinars, and has received positive feedback from customers. The partnership with VoIP provider Voyced enables easy integration of Voyced VoIP numbers into LiveAgent without a fee, improving customer experience and productivity. Chat services, personalized communication with customers, and good customer service are essential for long-term customer relationships and brand loyalty.
The text discusses a software called LiveAgent that offers a range of customer support tools such as call center management, complaints tracking, and email management. The software is designed for startups and offers a free trial. The company provides support and data migration services, and has won awards and certifications. Sales contacts and social media links are provided for interested customers. Quality Unit, LLC owns and operates LiveAgent, and also provides GDPR-compliant security policies and privacy policies.
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který nabízí e-mailové ticketování a live chat. Má funkce jako systém správy stížností a software klientského portálu. Součástí služby je také analytika a reportování v rámci sledování cílů. LiveAgent je vhodný pro zákaznickou podporu a stížnosti. Společnost nabízí partnerský program a zdarma webináře. Integrace s VoIP poskytovatelem Voyced umožňuje snadné zlepšení zákaznické zkušenosti a produktivity. LiveAgent nabízí 14denní bezplatné zkušební období, během kterého lze testovat integraci Voycedu do LiveAgentu. Společnost Firemní služby O2 nabízí ukázky, integrace a bezplatné zkušební verze LiveAgentu.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.