Partner
Co je Virtual Global Phone?
Virtual Global Phone poskytuje virtuální místní telefonní čísla ve více než 60 zemích. Použití těchto čísel je jednoduché a náklady jsou minimální. Jelikož tato společnost disponuje infrastrukturou na úrovni operátorského (carrier-class) řešení a strategickými partnerstvími (např. LiveAgent), dokáže poskytovat: “vysoce kvalitní služby s efektivními sazbami a nepřekonatelnou kvalitou hlasu.”


Jak propojit Virtual Global Phone s LiveAgentem?
Zde je rychlý návod:
1. Získejte VoIP číslo od Virtual Global Phone
2. Přihlaste se do LiveAgentu
3. Klikněte na Konfigurace
4. Přejděte do Volání – Čísla – Vytvořit (tlačítko +)
5. Vyhledejte Virtual Global Phone
6. Vyplňte všechny potřebné informace
7. ULOŽTE

Kolik si LiveAgent účtuje za Virtual Global Phone integraci?
Tato integrace je zcela ZDARMA. Za propojení vašeho VoIP čísla s call centrem LiveAgent se neúčtují žádné poplatky. Stačí se pouze přihlásit a postupovat podle našeho rychlého návodu na integraci VoIP.
Jaké jsou výhody Virtual Global Phone?
- spousta funkcí
- nejvyšší bezpečnostní standardy
- konkurenceschopné ceny
- dostupný z více než 60 zemí
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Virtual Global Phone integration!
Frequently Asked Questions
Co je Virtual Global Phone?
Virtual Global Phone je telekomunikační společnost, která poskytuje i VoIP služby.
Co je LiveAgent?
LiveAgent je helpdesk software, který vaší zákaznické službě umožňuje obsluhovat všechny dotazy z jednoho místa, ať už směřují ze Sociálních sítí, Live chatu, Call centra, E-mailu atd.
Jaké jsou výhody VoIP?
VoIP umožňuje firmám poskytovat zákaznickou podporu 24 hodin denně, jelikož s VoIP číslem můžete používat různé přístroje. Jedná se o cenově výhodnou možnost, která dokáže vylepšit zákaznickou zkušenost.
Helpdesk software & live chat LiveAgent
LiveAgent je komplexní software helpdesku nabízející podporu pro správu zákazníků. Pomáhá zvýšit efektivitu a zlepšit komunikaci se zákazníky.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.