Zadarma

Co je to Zadarma?

Zadarma je cenově dostupný poskytovatel telefonních systémů. Je založený na internetu a nabízí spoustu funkcí a nástrojů, díky kterým bude správa telefonního centra a obsluha zákazníků pro vaše agenty hračkou. Základní software je zdarma, což je skvělá úspora času a peněz pro call centra s omezeným rozpočtem.

Pokud se chcete ujistit, že je služba Zadarma dostupná ve vaší zemi, nebo se chcete dozvědět více podrobností o sazbách, podívejte se na tento seznam sazeb telefonních čísel.

Jak to můžete používat?

Využijte Zadarma, abyste ušetřili čas a ještě více vylepšili své centrum zákaznické podpory pomocí podpory call centra. Call centrum a zákaznické hovory lze snadno vyřídit pomocí vícekanálového řešení a ticketovacího systému LiveAgent.

Šetřete čas svých agentů a ohromte společnosti, podniky nebo své zákazníky rychlou podporou call centra.

Výhody

  • Bezplatné řešení pro vaše call centrum helpdesku
  • Šetří čas vašich týmů zákaznického servisu
  • Zvyšuje spokojenost zákazníků
  • Dobře spolupracuje s call centrem helpdesk softwaru LiveAgent

Jak lze integrovat Zadarma spolu s LiveAgent?

Webové stránky poskytovatele VoIP Zadarma s možností volání
Zadarma poskytovatel VoIP

LiveAgent přímo podporuje Zadarma jako poskytovatele VoIP pro váš helpdesk software. Chcete-li svým agentům a zákazníkům poskytnout podporu call centra, jednoduše otevřete aplikaci LiveAgent a postupujte podle tohoto návodu.

Nejprve, jděte do Konfigurace > Hovory > Čísla

Kliknutím na oranžové tlačítko Plus vytvoříte telefonní číslo pro svůj helpdesk

Konfigurace volání LiveAgent s možností vytvoření telefonního čísla
Přidejte číslo

Otevře se nové okno s dostupnými poskytovateli VoIP. Najděte v seznamu společnost Zadarma a kliknutím na ni otevřete možnosti poskytovatele čísel SIP.

V tomto okně je třeba vyplnit pole. Patří mezi ně jméno, oddělení, číslo, možnost nahrávání hovorů a vaše uživatelské jméno a heslo. 

Nastavení hovorů Zadarma v LiveAgent
Nastavení hovorů Zadarma

A je hotovo, vaše telefonní číslo Zadarma je propojeno s helpdesk softwarem. Můžete uskutečňovat nebo přijímat hovory ze služby LiveAgent se službou Zadarma. 

Nová hovor z rozhraní LiveAgent se službou Zadarma jako poskytovatelem služeb volání
Uskutečňujte hovory z LiveAgent

Chcete se dozvědět více o možnostech call centra LiveAgent? Podívejte se na video níže nebo se podívejte na naši stránku s funkcemi call centra.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Frequently asked questions

Co je to Zadarma?

Zadarma je poskytovatelem telefonního systému VoIP. Lze jej použít pro call centra k uskutečňování, přijímání a správě hovorů, poskytování podpory zákazníkům po telefonu a obecně ke zvýšení interakce se zákazníky, jejich spokojenosti a zlepšení prodeje.

Mohu integrovat Zadarma spolu s LiveAgent?

Zadarma může být samozřejmě použita jako poskytovatel VoIP pro funkci call centra LiveAgent. Proces integrace je jednoduchý a zabere jen několik minut.

1. Otevřete LiveAgent a přejděte do konfigurace

2. Otevřete sekci volání a přidejte telefonní číslo Zadarma

3. Klikněte na tlačítko Uložit

Musím za integraci Zadarma s LiveAgent platit něco navíc?

Integrace Zadarma je k dispozici zdarma v plánu All-Inclusive. Pokud máte plán a plán Zadarma, nemusíte za integraci obou aplikací platit nic navíc. 

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo