Partner
Co je to Zadarma?
Zadarma je cenově dostupný poskytovatel telefonních systémů. Je založený na internetu a nabízí spoustu funkcí a nástrojů, díky kterým bude správa telefonního centra a obsluha zákazníků pro vaše agenty hračkou. Základní software je zdarma, což je skvělá úspora času a peněz pro call centra s omezeným rozpočtem.
Pokud se chcete ujistit, že je služba Zadarma dostupná ve vaší zemi, nebo se chcete dozvědět více podrobností o sazbách, podívejte se na tento seznam sazeb telefonních čísel.
Jak to můžete používat?
Využijte Zadarma, abyste ušetřili čas a ještě více vylepšili své centrum zákaznické podpory pomocí podpory call centra. Call centrum a zákaznické hovory lze snadno vyřídit pomocí vícekanálového řešení a ticketovacího systému LiveAgent.
Šetřete čas svých agentů a ohromte společnosti, podniky nebo své zákazníky rychlou podporou call centra.
Výhody
- Bezplatné řešení pro vaše call centrum helpdesku
- Šetří čas vašich týmů zákaznického servisu
- Zvyšuje spokojenost zákazníků
- Dobře spolupracuje s call centrem helpdesk softwaru LiveAgent
Jak lze integrovat Zadarma spolu s LiveAgent?

LiveAgent přímo podporuje Zadarma jako poskytovatele VoIP pro váš helpdesk software. Chcete-li svým agentům a zákazníkům poskytnout podporu call centra, jednoduše otevřete aplikaci LiveAgent a postupujte podle tohoto návodu.
Nejprve, jděte do Konfigurace > Hovory > Čísla
Kliknutím na oranžové tlačítko Plus vytvoříte telefonní číslo pro svůj helpdesk

Otevře se nové okno s dostupnými poskytovateli VoIP. Najděte v seznamu společnost Zadarma a kliknutím na ni otevřete možnosti poskytovatele čísel SIP.
V tomto okně je třeba vyplnit pole. Patří mezi ně jméno, oddělení, číslo, možnost nahrávání hovorů a vaše uživatelské jméno a heslo.

A je hotovo, vaše telefonní číslo Zadarma je propojeno s helpdesk softwarem. Můžete uskutečňovat nebo přijímat hovory ze služby LiveAgent se službou Zadarma.

Chcete se dozvědět více o možnostech call centra LiveAgent? Podívejte se na video níže nebo se podívejte na naši stránku s funkcemi call centra.
Frequently asked questions
Co je to Zadarma?
Zadarma je poskytovatelem telefonního systému VoIP. Lze jej použít pro call centra k uskutečňování, přijímání a správě hovorů, poskytování podpory zákazníkům po telefonu a obecně ke zvýšení interakce se zákazníky, jejich spokojenosti a zlepšení prodeje.
Mohu integrovat Zadarma spolu s LiveAgent?
Zadarmu lze jistě použít jako poskytovatele VoIP pro funkci call centra LiveAgent. Proces integrace je jednoduchý a zabere jen několik minut. Otevřete aplikaci LiveAgent a přejděte do konfigurace. Otevřete sekci volání a přidejte telefonní číslo Zadarma. Klikněte na tlačítko Uložit.
Musím za integraci Zadarma s LiveAgent platit něco navíc?
Integrace Zadarma je k dispozici zdarma v plánu All-Inclusive. Pokud máte plán a plán Zadarma, nemusíte za integraci obou aplikací platit nic navíc.
Integrované řízení vztahů se zákazníky (CRM), analytické nástroje a nástroje pro řízení pracovních sil jsou klíčové pro optimalizaci výkonu call center a zlepšení zákaznické zkušenosti. Zřízení nového call centra může být nákladné, s možností vysokých počátečních investic a průběžných výdajů, v závislosti na zvoleném řešení. Systém CRM pomáhá agenty personalizovat interakce se zákazníky a poskytovat lepší služby, analytické nástroje umožňují manažerům sledovat klíčové ukazatele a nástroje pro řízení pracovních sil pomáhají optimalizovat rozvrhy agentů a zvládnout očekávaný objem hovorů.
LiveAgent je software pro účinnou zákaznickou podporu. Specializuje se na telefonní systémy VoIP, samoobslužný software a helpdesk software pro startupy a nabízí mnoho funkcí, integrací a alternativ. Dobrý zákaznický servis je důležitý pro zvýšení loajality a prodeje, a proto je investice do zlepšení zákaznického servisu klíčová pro úspěch podniku. LiveAgent nabízí podporu přes telefon, sociální sítě a emailový newsletter.
Tento text se zaměřuje na nastavení call centra, včetně organizace procesů a výběru potřebného softwaru a zaměstnanců. Také popisuje potřebu profesionálních manažerů a přináší statistiky týkající se efektivity a efektivnosti call center. Text se dále zaměřuje na výhody automatických číselníků pro call centra, jako jsou vylepšení celkové efektivity a snížení ztráty času. Popisuje, jak fungují číselníky pro call centra, jakým způsobem rozpoznávají platná a neplatná čísla a jak správně směrují hovory na základě dostupnosti agentů.
Call centrum software pro příchozí hovory
Softwary pro příchozí call centra jsou důležité pro úspěšný provoz firemních call center. Talkdesk je spolehlivý a snadno použitelný software, který však postrádá některé funkce. Zoho Desk nabízí funkce příchozího call centra, které usnadňují navigaci a integraci s CRM. Cloudtalk je vhodnější pro menší call centra, ale funkce jsou stále ve vývoji. GoToConnect nabízí kompletní softwarové řešení pro malá a středně velká call centra. Salesforce Service Cloud umožňuje lehkou integraci API s dalšími systémy třetích stran a je vhodný pro malé a střední firmy.