DID Logic integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je DID Logic?
Společnost DID Logic působí na trhu více než 10 let a je vysoce výkonným mezinárodním poskytovatelem produktů a služeb VoIP zaměřených na zákazníky, jako jsou místní čísla DID z více než 150 zemí s 12 pobočkami po celém světě a trunky SIP. LiveAgent spolupracuje se společností DID Logic, takže integrace je bezproblémová a vy můžete své call centrum v LiveAgentu využívat naplno.
Kolik stojí integrace DID Logic do LiveAgent?
LiveAgent si za integraci VoIP společnosti DID Logic neúčtuje žádné další poplatky. Mějte na paměti, že společnost DID Logic si účtuje služby samostatně.
Jak můžete integrovat DID Logic do LiveAgent?
Po získání čísla VoIP od svého poskytovatele – společnosti DID Logic – stačí číslo vložit do LiveAgent. Číslo VoIP můžete vložit v sekci Konfigurace – Volání – Čísla – Vytvořit (tlačítko +). Odtud vyhledáte DID Logic, kam vložíte důležité přihlašovací údaje.
Jaké jsou výhody používání VoIP?
- přístup z mnoha zařízení
- snadná integrace
- šetření nákladů
- bohatý na funkce
- možnost používat více čísel
- lepší produktivita
Chcete se dozvědět více? Podívejte se na video o softwaru pro call centra níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free DID Logic integration!
Frequently Asked Questions
Co je VoIP číslo?
VoIP je zkratka, která znamená Voice over Internet Protocol. Číslo VoIP se skládá z více číslic. Hlavní rozdíl mezi běžnou pevnou linkou a číslem VoIP spočívá v tom, že můžete volat a přijímat hovory z jakéhokoli zařízení s vhodným připojením k internetu.
Co je DID Logic?
DID Logic je globální poskytovatel VoIP fungující od roku 2007.
Kolik stojí integrace DID Logic?
Integrace čísla DID Logic VoIP do služby LiveAgent je zdarma.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.
LiveAgent nabízí software pro live chat a sjednocenou schránku pro zákaznickou komunikaci s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Slovník pojmů zákaznické podpory pomáhá v oblasti vybavení helpdesku. Outsourcování týmů zákaznických služeb se stává stále častějším standardem kvůli řízení času a rozpočtu. preferovanými komunikačními kanály jsou e-maily a online chat. Kontaktovat společnost Twilio lze na sociálních sítích, jako jsou Instagram, Facebook a Twitter.
LiveAgent je softwarový nástroj poskytující nejlepší zákaznickou podporu svým více než 150 milionům uživatelům a 40 000 společnostem. Produkt umožňuje bleskurychlé reakce a zlepšenou hodnotu zákazníka, což může pomoci firmám zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků. LiveAgent je nejlépe hodnocený a nejvíce recenzovaný help-desk software na trhu. Produkt také nabízí funkce integrace a alternativy. LiveAgent má podporu, migraci dat a je k dispozici pro spolupráci, partnerský program, a klientskou podporu.