Přecházíte ze Zendesk do LiveAgent?
Webinář LiveAgent nabízí různé služby pro zákazníky, včetně telefonních systémů VoIP a softwaru pro call centra. Důležitá je také strategická komunikace pro vytváření nezapomenutelných zážitků pro zákazníky. LiveAgent je hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020.
Chcete migrovat z Jira do LiveAgent?
Plány pro malé, střední a velké podniky s různým počtem emailových adres a chatovacími tlačítky. LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí a integrací pro zlepšení zákaznické podpory. Můžete si také zdarma vyzkoušet různé plány.
Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně tiketového systému, live chatování, call centra, self-service portálu a integrace s Facebookem, Twitterem, Instagramem a Viberem. Toto řešení také nabízí automatizaci a pravidla, funkce API, interaktivní hlasovou odezvu a videohovory. Kustomer je funkčně omezenější alternativou, která nenabízí tiketový systém, call centrum ani IVR a vyžaduje vyšší náklady na integrace a funkce API.
Přecházíte ze Zopim do LiveAgent?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí, včetně tiketingu, chatu, call centra, integrací se sociálními sítěmi a jazykově upravitelných widgetů. Můžete také migrovat svá data ze Zopim do LiveAgent a využívat 24/7 zákaznickou podporu.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.