Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přepněte na LiveAgent a my vaše data přesuneme z Olarku zdarma.

  • ✓ Žádný instalační poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžaduje se žádná kreditní karta   
  • ✓ Možnost zrušení kdykoli
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrujete z Olarku?

Uvažujete o přesunu dat z Olarku? Vyzkoušejte možnosti přesunu LiveAgent a přesuňte svá data do nového softwaru helpdesku. Posuňte své zákaznické služby na jinou úroveň s naším softwarem a zlepšete vztahy se svými zákazníky.

Zvažte bezplatnou zkušební verzi a podívejte se na možnosti LiveAgent ještě dnes.

Jaká data můžete z Olarku přesunout?

Lidé

Import kontaktů, agentů a administrátorských profilů

Tikety

Veškerá vaše komunikace se zákazníkem

Značky

Uchovejte důležité tagy

Olark vs LiveAgent

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Nevyžaduje se žádná kreditní karta.
Olark
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
LiveAgent nabízí tiketing.
Olark nenabízí tiketing.
Živý Chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
LiveAgent nabízí Živý Chat v plánu Ticket+Chat za 29 $/agent/měsíc.
Olark nabízí živý chat v plánu za 19 $/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Olark nenabízí Call Centrum.
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
Olark nenabízí samoobsluhu.
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
Olark nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Olark nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Olark nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace Viberu, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Olark nenabízí integraci Viberu.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní základnu.
Olark nenabízí znalostní základnu.
Fórum zákazníků
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Olark nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Olark nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 19 $/agent/měsíc.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Olark nabízí v plánu funkce API za 19 $/agent/měsíc.
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Olark nenabízí funkce IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí videohovory.
Olark nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete- můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Olark nabízí neomezenou historii v plánu za 19 $/agent/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Olark nabízí neomezené webové stránky v plánu za 19 $/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
Olark nenabízí neomezená tlačítka chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
Olark nenabízí neomezené tikety/e-maily.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Olark nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
Olark nenabízí neomezenou podporu 24/7.
Maximum queue time

Bezplatný přesun z Olarka

Přesun dat nemusí být složitý proces s pomocí LiveAgent. Náš tým podpory s vámi rád prodiskutuje možnou migraci a pomůže vám s migrací dat zcela zdarma.

Získáte skvělé řešení helpdesku se správnými nástroji, funkcemi a integrací pro váš tým podpory. Zlepšete své vztahy se zákazníky pomocí našeho spolehlivého systému tiketingu, super rychlého živého chatu, znalostní báze, call centra nebo podpory prostřednictvím sociálních médií. LiveAgent se může starat o vaše účty Facebook Messenger, Twitter, Instagram a dokonce i Viber. Získejte zákazníky, zabývejte se e-mailovým marketingem nebo marketingovou automatizací a poskytujte nejlepší zákaznickou zkušenost s LiveAgent.

Výhody přesunu z Olarku na LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Spokojení zákazníci

Poskytujte svým zákazníkům skvělou podporu a získejte skvělou podporu 24/7 od LiveAgent

Service desk

Dokonalý software helpdesku

LiveAgent má všechny nástroje, funkce a integrace, které potřebujete pro svou nejlepší práci

Net promoter score NPS

Ušetřené peníze, vydělané peníze

Naše proaktivní nástroje vám umožňují zvýšit příjmy za rozumnou cenu

Resolution time

Úspora času

Naše nástroje vám umožní udělat více za stejný čas

Získejte sociální sítě s naší sadou nástrojů

Skvělý software pro komunikaci se zákazníky by měl poskytovat skvělé nástroje, které pomohou zlepšit pracovní postup agentů a poskytnout rychlou pomoc vašim klientům. Kromě standardních nástrojů, jako je e-mail, tiketingu, call centrum a znalostní základna, máme něco navíc.

Co říkáte na skvělou e-mailovou podporu, rychlé zasílání zpráv, software pro živý chat nebo skvělý systém správy? Náš widget pro živý chat je nejrychlejší na trhu s rychlostí zobrazování chatu za 2,5 sekundy. Kromě toho nabízíme podporu kanálů sociálních médií, jako je Facebook Messenger, Twitter, Viber a dokonce i Instagram. Poskytujte svým zákazníkům pomoc z jakéhokoli kanálu, který si vyberou, a přitom udržujte pořádek na hlavním panelu.

increase availability

Poznejte naše nástroje

get inspired

Včetně 24/7 podpory

Udržování komunikace naživu je naší specialitou. Našim zákazníkům nabízíme nepřetržitou podporu. Kontaktujte nás, kdykoli potřebujete pomoc nebo se nás prostě chcete na něco zeptat.

S LiveAgent pracujeme stejně jako vy. To znamená, že si můžete vybrat požadovaný kanál. Napište nám e-mail, začněte s námi chatovat, sledujte sociální sítě nebo nám zavolejte, kdykoli to budete potřebovat. To vše je součástí našeho plánu, takže toho můžete využít. Uděláme vše pro to, abychom vám pomohli.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze

Slovo od našich klientů

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
Related Articles to Migrace z Olarku
Software kontaktního centra umožňuje společnostem spravovat velké množství příchozí a odchozí komunikace se zákazníky napříč různými kanály.

Co je kontaktní centrum?

Software kontaktního centra umožňuje společnostem spravovat velké množství příchozí a odchozí komunikace se zákazníky napříč různými kanály.

Proč by měl každý podnik poskytovat samoobsluhu svým zákazníkům? Podívejte se na tyto statistiky a zjistěte, kolik lidí tuto funkci vyhledává.

Potřeba samoobsluhy

Proč by měl každý podnik poskytovat samoobsluhu svým zákazníkům? Podívejte se na tyto statistiky a zjistěte, kolik lidí tuto funkci vyhledává.

Zastáncem značky nebo ambasadorem značky může být známá osoba nebo zaměstnanec, který šíří značku mezi lidmi. Tito lidé mohou být sociálními influencery.

Zastánce značky

Zastáncem značky nebo ambasadorem značky může být známá osoba nebo zaměstnanec, který šíří značku mezi lidmi. Tito lidé mohou být sociálními influencery.

Přečtěte si informace o automatizaci e-mailů pro marketingové účely a zjistěte tipy a výhody, které vám pomohou zlepšit vaše marketingové strategie.

Automatizace e-mailů

Přečtěte si informace o automatizaci e-mailů pro marketingové účely a zjistěte tipy a výhody, které vám pomohou zlepšit vaše marketingové strategie.

Zajímá vás, proč je LiveAgent dobrou volbou pro společnosti vyvíjející software? Zde jsou tři důvody, proč si vybrat právě nás.

Hledáte lepší software helpdesku?

LiveAgent nabízí různé plány pro zákaznickou podporu a bezplatný software pro správu zákazníků s výhodami jako jedno kontaktní místo a přehlednou komunikaci. Uživatelé chválí jejich hodnotu za peníze, jednoduché použití a dobré funkce a podporu. Systém je stabilní i na mobilních platformách a má kompetentní a promyšlené moduly, včetně kontaktních formulářů a integrace se sociálními sítěmi. Kromě toho, LiveAgent nabízí řešení pro zákaznickou podporu, včetně vzdělávání a snadného přístupu k důležitým kontaktním informacím.

Potřebují zákazníci využívající váš hosting lepší podporu? Poskytněte jim ji se správným softwarem. Vyzkoušejte LiveAgent, 14 dní bez závazků.

Helpdesk software pro Web hostingové odvětví

LiveAgent je poskytovatel softwaru pro zákaznickou podporu se širokou škálou funkcí, včetně chatování v reálném čase a automatických reakcí. Společnost nabízí podporu, migraci dat a partnerský program. LiveAgent také nabízí řešení pro správu stížností, poradenství a pomoc s klientskými portály a emaily. Většina z těchto funkcí je k dispozici na trial bázi. Sales kontakty jsou k dispozici na různých sociálních sítích a demo lze naplánovat na webu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo