Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přepněte na LiveAgent a my vaše data přesuneme z Olarku zdarma.

  • ✓ Žádný instalační poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Nevyžaduje se žádná kreditní karta
  • ✓ Možnost zrušení kdykoli
Začínáme | 14 dní zdarma Podívejte se na to v akci
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrujete z Olarku?

Uvažujete o přesunu dat z Olarku? Vyzkoušejte možnosti přesunu LiveAgent a přesuňte svá data do nového softwaru helpdesku. Posuňte své zákaznické služby na jinou úroveň s naším softwarem a zlepšete vztahy se svými zákazníky.

Zvažte bezplatnou zkušební verzi a podívejte se na možnosti LiveAgent ještě dnes.

Jaká data můžete z Olarku přesunout?

Lidé

Import kontaktů, agentů a administrátorských profilů

Tikety

Veškerá vaše komunikace se zákazníkem

Značky

Uchovejte důležité tagy

Olark vs LiveAgent

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Nevyžaduje se žádná kreditní karta.
Olark
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
LiveAgent nabízí tiketing.
Olark nenabízí tiketing.
Živý Chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
LiveAgent nabízí Živý Chat v plánu Ticket+Chat za 29 $/agent/měsíc.
Olark nabízí živý chat v plánu za 19 $/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Olark nenabízí Call Centrum.
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
Olark nenabízí samoobsluhu.
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
Olark nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Olark nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Olark nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace Viberu, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Olark nenabízí integraci Viberu.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní základnu.
Olark nenabízí znalostní základnu.
Fórum zákazníků
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Olark nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Olark nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 19 $/agent/měsíc.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Olark nabízí v plánu funkce API za 19 $/agent/měsíc.
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Olark nenabízí funkce IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí videohovory.
Olark nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete- můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Olark nabízí neomezenou historii v plánu za 19 $/agent/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Olark nabízí neomezené webové stránky v plánu za 19 $/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
Olark nenabízí neomezená tlačítka chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
Olark nenabízí neomezené tikety/e-maily.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Olark nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
Olark nenabízí neomezenou podporu 24/7.
Maximum queue time

Bezplatný přesun z Olarka

Přesun dat nemusí být složitý proces s pomocí LiveAgent. Náš tým podpory s vámi rád prodiskutuje možnou migraci a pomůže vám s migrací dat zcela zdarma.

Získáte skvělé řešení helpdesku se správnými nástroji, funkcemi a integrací pro váš tým podpory. Zlepšete své vztahy se zákazníky pomocí našeho spolehlivého systému tiketingu, super rychlého živého chatu, znalostní báze, call centra nebo podpory prostřednictvím sociálních médií. LiveAgent se může starat o vaše účty Facebook Messenger, Twitter, Instagram a dokonce i Viber. Získejte zákazníky, zabývejte se e-mailovým marketingem nebo marketingovou automatizací a poskytujte nejlepší zákaznickou zkušenost s LiveAgent.

Výhody přesunu z Olarku na LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Spokojení zákazníci

Poskytujte svým zákazníkům skvělou podporu a získejte skvělou podporu 24/7 od LiveAgent

Service desk

Dokonalý software helpdesku

LiveAgent má všechny nástroje, funkce a integrace, které potřebujete pro svou nejlepší práci

Net promoter score NPS

Ušetřené peníze, vydělané peníze

Naše proaktivní nástroje vám umožňují zvýšit příjmy za rozumnou cenu

Resolution time

Úspora času

Naše nástroje vám umožní udělat více za stejný čas

Získejte sociální sítě s naší sadou nástrojů

Skvělý software pro komunikaci se zákazníky by měl poskytovat skvělé nástroje, které pomohou zlepšit pracovní postup agentů a poskytnout rychlou pomoc vašim klientům. Kromě standardních nástrojů, jako je e-mail, tiketingu, call centrum a znalostní základna, máme něco navíc.

Co říkáte na skvělou e-mailovou podporu, rychlé zasílání zpráv, software pro živý chat nebo skvělý systém správy? Náš widget pro živý chat je nejrychlejší na trhu s rychlostí zobrazování chatu za 2,5 sekundy. Kromě toho nabízíme podporu kanálů sociálních médií, jako je Facebook Messenger, Twitter, Viber a dokonce i Instagram. Poskytujte svým zákazníkům pomoc z jakéhokoli kanálu, který si vyberou, a přitom udržujte pořádek na hlavním panelu.

Chci zkusit nástroje
increase availability

Poznejte naše nástroje

get inspired

Včetně 24/7 podpory

Udržování komunikace naživu je naší specialitou. Našim zákazníkům nabízíme nepřetržitou podporu. Kontaktujte nás, kdykoli potřebujete pomoc nebo se nás prostě chcete na něco zeptat.

S LiveAgent pracujeme stejně jako vy. To znamená, že si můžete vybrat požadovaný kanál. Napište nám e-mail, začněte s námi chatovat, sledujte sociální sítě nebo nám zavolejte, kdykoli to budete potřebovat. To vše je součástí našeho plánu, takže toho můžete využít. Uděláme vše pro to, abychom vám pomohli.

Chci skvělou podporu

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze

Slovo od našich klientů

Přesouváte se z jiného softwaru?

Zdarma přesuňte svá data od kteréhokoli z níže uvedených poskytovatelů softwarových řešení. Proveďte změnu ještě dnes. S námi jste v bezpěčí.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Migrace z Olarku
Liveagent je nejkontrolovanější a nejlépe hodnocený software helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, Bmw, Yamaha, O2 a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu. Služba Liveagent je navždy zdarma nebo si můžete vybrat jeden ze tří placených plánů.

Přecházíte ze Zendesk do LiveAgent?

Webinář LiveAgent nabízí různé služby pro zákazníky, včetně telefonních systémů VoIP a softwaru pro call centra. Důležitá je také strategická komunikace pro vytváření nezapomenutelných zážitků pro zákazníky. LiveAgent je hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020.

LiveAgent nabízí bezplatnou migraci dat Jira do LiveAgent. Přeneste všechna svá data jednoduše pomocí našeho migračního pluginu nebo požádejte náš tým o pomoc.

Chcete migrovat z Jira do LiveAgent?

Plány pro malé, střední a velké podniky s různým počtem emailových adres a chatovacími tlačítky. LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí a integrací pro zlepšení zákaznické podpory. Můžete si také zdarma vyzkoušet různé plány.

Přecházíte od Kustomer? LiveAgent vám pomůže zvládnout vše, a to od emailů až po sociální média a bázi znalostí. Proveďte migraci zdarma ještě dnes.

Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně tiketového systému, live chatování, call centra, self-service portálu a integrace s Facebookem, Twitterem, Instagramem a Viberem. Toto řešení také nabízí automatizaci a pravidla, funkce API, interaktivní hlasovou odezvu a videohovory. Kustomer je funkčně omezenější alternativou, která nenabízí tiketový systém, call centrum ani IVR a vyžaduje vyšší náklady na integrace a funkce API.

Migraci dat ze Zendesk zahájíte kliknutím na jednoduchý aktivační posuvník. Všechny vaše tikety a agenti budou bezpečně přeneseni do LiveAgent.

Přecházíte ze Zendesk?

Integrujte živý chat na své webové stránky a zlepšete zapojení zákazníků. LiveAgent je software helpdesku nejlépe hodnocený pro malé a střední podniky. Vyzkoušejte bezplatnou zkušební verzi.

Společnost Liveagent v současné době pracuje na migračním zásuvném modulu Zopim. Liveagent je nejrecenzovanějším a nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro smb v letech 2019 a 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, Bmw, Yamaha, o2 a Oxfordská univerzita.

Přecházíte ze Zopim do LiveAgent?

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí, včetně tiketingu, chatu, call centra, integrací se sociálními sítěmi a jazykově upravitelných widgetů. Můžete také migrovat svá data ze Zopim do LiveAgent a využívat 24/7 zákaznickou podporu.

Chcete přejít z Outlooku na jednotné řešení zákaznické podpory? Podívejte se a zjistěte více o migraci dat do LiveAgenta.

Přecházíte z Outlooku?

LiveAgent je cenově efektivní nástroj pro poskytování skvělé zákaznické podpory. Umožňuje rychlou komunikaci a integraci s různými kanály, což zvyšuje spokojenost zákazníků a prodeje.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x