Uvažujete o přesunu dat z Olarku? Vyzkoušejte možnosti přesunu LiveAgent a přesuňte svá data do nového softwaru helpdesku. Posuňte své zákaznické služby na jinou úroveň s naším softwarem a zlepšete vztahy se svými zákazníky.
Zvažte bezplatnou zkušební verzi a podívejte se na možnosti LiveAgent ještě dnes.
Import kontaktů, agentů a administrátorských profilů
Veškerá vaše komunikace se zákazníkem
Uchovejte důležité tagy
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Nevyžaduje se žádná kreditní karta.
|
Olark
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
|
LiveAgent nabízí tiketing.
|
Olark nenabízí tiketing.
|
Živý Chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
|
LiveAgent nabízí Živý Chat v plánu Ticket+Chat za 29 $/agent/měsíc.
|
Olark nabízí živý chat v plánu za 19 $/agent/měsíc.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum.
|
Olark nenabízí Call Centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
|
Olark nenabízí samoobsluhu.
|
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
|
Olark nenabízí integraci Facebooku.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
|
Olark nenabízí integraci Twitteru.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
Olark nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace Viberu, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
|
Olark nenabízí integraci Viberu.
|
Znalostní báze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní základnu.
|
Olark nenabízí znalostní základnu.
|
Fórum zákazníků
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
Olark nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
Olark nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 19 $/agent/měsíc.
|
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
Olark nabízí v plánu funkce API za 19 $/agent/měsíc.
|
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
Olark nenabízí funkce IVR.
|
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
Olark nenabízí videohovory.
|
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete- můžete si je kdykoli prohlédnout.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
Olark nabízí neomezenou historii v plánu za 19 $/agent/měsíc.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
Olark nabízí neomezené webové stránky v plánu za 19 $/agent/měsíc.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
|
Olark nenabízí neomezená tlačítka chatu.
|
Neomezené tikety/e-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
|
Olark nenabízí neomezené tikety/e-maily.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Olark nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
|
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
|
Olark nenabízí neomezenou podporu 24/7.
|
Přesun dat nemusí být složitý proces s pomocí LiveAgent. Náš tým podpory s vámi rád prodiskutuje možnou migraci a pomůže vám s migrací dat zcela zdarma.
Získáte skvělé řešení helpdesku se správnými nástroji, funkcemi a integrací pro váš tým podpory. Zlepšete své vztahy se zákazníky pomocí našeho spolehlivého systému tiketingu, super rychlého živého chatu, znalostní báze, call centra nebo podpory prostřednictvím sociálních médií. LiveAgent se může starat o vaše účty Facebook Messenger, Twitter, Instagram a dokonce i Viber. Získejte zákazníky, zabývejte se e-mailovým marketingem nebo marketingovou automatizací a poskytujte nejlepší zákaznickou zkušenost s LiveAgent.
Poskytujte svým zákazníkům skvělou podporu a získejte skvělou podporu 24/7 od LiveAgent
LiveAgent má všechny nástroje, funkce a integrace, které potřebujete pro svou nejlepší práci
Naše proaktivní nástroje vám umožňují zvýšit příjmy za rozumnou cenu
Naše nástroje vám umožní udělat více za stejný čas
Skvělý software pro komunikaci se zákazníky by měl poskytovat skvělé nástroje, které pomohou zlepšit pracovní postup agentů a poskytnout rychlou pomoc vašim klientům. Kromě standardních nástrojů, jako je e-mail, tiketingu, call centrum a znalostní základna, máme něco navíc.
Co říkáte na skvělou e-mailovou podporu, rychlé zasílání zpráv, software pro živý chat nebo skvělý systém správy? Náš widget pro živý chat je nejrychlejší na trhu s rychlostí zobrazování chatu za 2,5 sekundy. Kromě toho nabízíme podporu kanálů sociálních médií, jako je Facebook Messenger, Twitter, Viber a dokonce i Instagram. Poskytujte svým zákazníkům pomoc z jakéhokoli kanálu, který si vyberou, a přitom udržujte pořádek na hlavním panelu.
Udržování komunikace naživu je naší specialitou. Našim zákazníkům nabízíme nepřetržitou podporu. Kontaktujte nás, kdykoli potřebujete pomoc nebo se nás prostě chcete na něco zeptat.
S LiveAgent pracujeme stejně jako vy. To znamená, že si můžete vybrat požadovaný kanál. Napište nám e-mail, začněte s námi chatovat, sledujte sociální sítě nebo nám zavolejte, kdykoli to budete potřebovat. To vše je součástí našeho plánu, takže toho můžete využít. Uděláme vše pro to, abychom vám pomohli.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze
Zdarma přesuňte svá data od kteréhokoli z níže uvedených poskytovatelů softwarových řešení. Proveďte změnu ještě dnes. S námi jste v bezpěčí.
Přecházíte ze Zendesk do LiveAgent?
Webinář LiveAgent nabízí různé služby pro zákazníky, včetně telefonních systémů VoIP a softwaru pro call centra. Důležitá je také strategická komunikace pro vytváření nezapomenutelných zážitků pro zákazníky. LiveAgent je hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020.
Chcete migrovat z Jira do LiveAgent?
Plány pro malé, střední a velké podniky s různým počtem emailových adres a chatovacími tlačítky. LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí a integrací pro zlepšení zákaznické podpory. Můžete si také zdarma vyzkoušet různé plány.
Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně tiketového systému, live chatování, call centra, self-service portálu a integrace s Facebookem, Twitterem, Instagramem a Viberem. Toto řešení také nabízí automatizaci a pravidla, funkce API, interaktivní hlasovou odezvu a videohovory. Kustomer je funkčně omezenější alternativou, která nenabízí tiketový systém, call centrum ani IVR a vyžaduje vyšší náklady na integrace a funkce API.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team