Hledáte alternativu Zoho Desk?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Zoho Desk na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná zákaznická karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte alternativu k OTRS?

Zoho Desk je skvělý vícekanálový software pro helpdesk s konkurenceschopnou cenou. Využívá vestavěnou znalostní databázi, funkce umělé inteligence a řízení procesů s více účastníky. Pokud se však rozhlížíte a hledáte alternativu ke službě Zoho Desk, zvažte LiveAgent.

LiveAgent je plně vybavený software help-desk, který zvýší produktivitu vašeho týmu zákaznických služeb, spokojenost zákazníků a zároveň vám ušetří peníze. LiveAgent slouží více než 15 000 firmám a 150 milionům koncových uživatelů po celém světě. Připojte se k nim při poskytování prvotřídních služeb zákazníkům. Díky nám je to snadné.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

3 důvody, proč společnosti přecházejí na LiveAgent

Zjistěte, jak se LiveAgent odlišuje od ostatních alternativ

Union icon

Zvýšená spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.

Increase icon

Zvýšená produktivita

Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.

Statistic icon

Plný užitečných funkcí

S více než 179 funkcemi helpdesku bude poskytování zákaznické podpory hračka.

Ušetřete více díky LiveAgentu

Zoho Desk vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
Zoho Desk
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
Zoho Desk nabízí tiketing v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Zoho Desk nabízí Live Chat v plánu za 61 USD/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
Zoho Desk nabízí Call centrum v plánu za 49 USD/agent/měsíc.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zoho Desk nabízí samoobsluhu v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za acc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Zoho Desk nabízí integraci Facebooku v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za agenta nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Zoho Desk nabízí integraci Twitteru v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Zoho Desk nabízí integraci Instagramu v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Zoho Desk nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zopim nabízí znalostní databázi v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zoho Desk nabízí zákaznické fórum v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zoho Desk nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 24USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zoho Desk nabízí funkce API v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
Zoho Desk nabízí funkce IVR v plánu za 61 USD/agent/měsíc.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory v All-inclusive plánu za $39/agent/měsíc.
Zoho Desk nabízí video hovory v plánu 24$/agent/měsíc.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zoho Desk nabízí neomezenou historii v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
Zoho Desk nenabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Zoho desk nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zoho Desk nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
Zoho Desk nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za 35 USD/agent/měsíc.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu 24/7.
Zoho desk nenabízí neomezenou podporu 24/7.
report on tablet-illustration

Mocná alternativa Zoho Desk

Při hledání skvělého softwaru pro help desk je důležité získat za své peníze co nejlepší hodnotu. Proto společnost LiveAgent nabízí 4 cenově výhodné balíčky. Základní balíčky obsahují hybridní ticket stream, sjednocený omni-channel inbox, hlášení, automatizační pravidla, gamifikaci a mnoho dalšího! S LiveAgentem získáte více za méně peněz – takže pokud hledáte plnohodnotnou alternativu k Zoho Desk,vyzkoušejte LiveAgent. Spusťte si bezplatnou 14denní zkušební verzi ještě dnes. Nevyžaduje se žádná kreditní karta. 

Získejte přehledy vaší zákaznické podpory

Podívejte se na využití, statistiky, vyhodnoťte přehledy o výkonu a poučte se z hodnocení spokojenosti zákazníků.

Nejrychlejší Widget Chatu

Pokud hledáte alternativu ke službě Zoho Desk a rychlost je pro vás důležitým parametrem, LiveAgent by mohl být tím, co hledáte. LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším widgetem chatu na trhu — zobrazení za pouhé 2.5 vteřiny. Pokud chcete efektivně přeměnit návštěvníka webu na zákazníka, je widget pro rychlý chat tou správnou volbou. Podle eMarketer reportu, 35 % návštěvníků webových stránek uskutečnilo online nákup po použití živého chatu. 
quick quality customer service through live chat
connected world map

Mluvíme mnoha jazyky

Náš software je vícejazyčný. LiveAgent je k dispozici ve 43 rozdílných jazycích (některé částečně) a podporuje widgety s možností přizpůsobení jazyka. Nedovolte, aby cizí jazyky tvořily bariéru mezi vámi a vašimi zákazníky. My se o vás postaráme.

Zasloužíte si to nejlepší

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Proto je skvělou alternativou ke službě Zoho Desk. LiveAgent šetří váš čas a peníze, takže se můžete soustředit na to, co je důležité – budování smysluplných vztahů se zákazníky.

man and woman receiving awards

LiveAgent vs Zoho Desk Srovnání

Podívejte se, jak si vedeme v porovnání se službou Zoho Desk na základě hodnocení zákazníků na webu Capterra

ZohoDesk vs LiveAgent comparison on Capterra
Aktuální k 3. 2. 2020

Podívejte se, proč si naši zákazníci vybrali LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Co je alternativa Zoho Desk?

LiveAgent je alternativa Zoho Desk, která nabízí 3 cenové plány pro různé potřeby zákazníků. Kromě toho nabízíme také bezplatnou zkušební verzi pro každý plán. Můžete si je tedy vyzkoušet a zjistit, který je pro vaši společnost ten pravý.

Jaké jsou výhody LiveAgentu?

Mezi výhody LiveAgentu patří snížení nákladů, zvýšení příjmů, udržení zákazníků, loajalita zákazníků a celková spokojenost zákazníků.

Jak můžete migrovat ze Zoho Desk?

LiveAgent umožňuje přenést všechna potřebná data pomocí bezplatného migračního pluginu. Můžete například přenést kontakty zákazníků, značky, správce, agenty, přílohy a další. Pokud potřebujete s migrací pomoci, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo